Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(19)
Placówka
Wypożyczalnia
(19)
Czytelnia
(21)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Barge J. Kevin
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Bolstad Richard
(1)
Brent Mike
(1)
Chlabicz Sławomir
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Deutsch Morton
(1)
Doktór-Owczarek Gabriela
(1)
Fabish Robin
(1)
Fabish Sharon
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Höffner Marta
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Kaczmarek Bożydar
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kodura Małgorzata
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Król Magdalena B
(1)
Kucharski Adam
(1)
Kurtyka Andrzej
(1)
Leathers Dale G
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Mandal Eugenia
(1)
Marcinowicz Ludmiła
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Pease Allan
(1)
Pease Barbara
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Sikorski Wiesław
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Stanisławiak Ewa
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stefaniuk Tomasz
(1)
Stencel Marcin
(1)
Szopski Marek
(1)
Tokarz Marek
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Wilmot William W
(1)
Winkler Renata
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Zimnol Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(25)
Rosja
(1)
Język
polski
(25)
rosyjski
(1)
Temat
Komunikacja interpersonalna
(17)
Komunikacja niewerbalna
(9)
Stosunki interpersonalne
(8)
Komunikacja społeczna
(7)
Komunikacja międzykulturowa
(5)
Negocjacje
(5)
Relacje międzyludzkie
(4)
Język
(3)
Konflikt
(3)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Perswazja
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Grupy społeczne
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Organizacja
(2)
Przywództwo
(2)
Socjotechnika
(2)
Spostrzeganie interpersonalne
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Chorzy
(1)
Decyzje
(1)
Dyskusja
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gesty
(1)
Internet
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja medyczna
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konflikt interpersonalny
(1)
Konsumenci
(1)
Kultura
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Logika
(1)
Menedżerowie
(1)
Mimika
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczyciele
(1)
Organizacje
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia lekarska
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Retoryka
(1)
Struktura społeczna
(1)
Służba zdrowia
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Teoria komunikacji i mediów
(1)
Uprzedzenia
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Wywiady
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zespół wirtualny
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Psychologia
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr. Akademičeskij kurs)
Zawiera: Раздел I. МИКРОПОДХОД К ОРГАНИЗАЦИОННОМУ ПОВЕДЕНИЮ. ЛИЧНОСТЬ И КОЛЛЕКТИВ: Глава 1. Человеческие отношения на работе как основа организационного поведения; Глава 2. Индивидуальное поведение в организации; Глава 3. Коммуникативное поведение в организации; Глава 4. Групповое поведение в организации; Глава 5. Лидерство в организации; Глава 6. Мотивация персонала. Раздел II. СТРУКТУРНЫЕ КОМПОНЕНТЫ ОРГАНИЗАЦИОННОГО ПОВЕДЕНИЯ: Глава 7. Организационный дизайн и проектирование организаций; Глава 8. Организационная культура и корпоративный патриотизм; Глава 9. Власть и властные отношения; Глава 10. Конфликты и их влияние на поведение человека в организации; Глава 11. Управление изменениями и нововведениями в организации. Раздел III. МАКРОПОДХОД К ОРГАНИЗАЦИОННОМУ ПОВЕДЕНИЮ. ОРГАНИЗАЦИЯ И ВНЕШНЕЕ ОКРУЖЕНИЕ: Глава 12. Поведение организации как целостной системы; Глава 13. Современные аспекты организационного поведения; Глава 14. Особенности организационного поведения в России; Глава 15. Организационное поведение в международном бизнесе
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wiadomości wstępne o komunikacji; 2. Klasyfikacja potrzeb człowieka i ich charakterystyka; 3. Komunikacja interpersonalna; 4. Komunikacja werbalna i niewerbalna; 5. Typologia zachowań klientów; 6. Komunikacja międzynarodowa i międzykulturowa; 7. Podróż psychologiczna; 8. Konflikty międzyludzkie - główne ich przyczyny w miejscu pracy; 9. Różne role w grupie; 10. Negocjacje; 11. Etyka w relacji z drugim człowiekiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Istota pracy lekarza rodzinnego. Rozdział 2. Konsultacja lekarska: Konsultacja lekarska – wyjaśnienie terminu; Powody zgłaszania się pacjenta do lekarza rodzinnego; Cele konsultacji lekarskiej; Etapy konsultacji lekarskiej w gabinecie lekarza rodzinnego. Rozdział 3. Rozmowa z pacjentem: Przywitanie lekarza z pacjentem; Zadawanie pytać pacjentowi; Umiejętność słuchania; Empatia; Informowanie pacjenta; Włączenie pacjenta do planu postępowania; Zadawanie pytań przez pacjenta; Wykorzystanie poczucia humoru; Komunikowanie niewerbalne; Efektywne wykorzystanie ciszy; Zakłócenia rozmowy; Obawy i oczekiwania pacjentów; Budowanie zaufania; Wiedza zdrowotna pacjenta; Zakończenie rozmowy. Rozdział 4. Komunikowanie się z pacjentem w sytuacjach trudnych: Wprowadzenie; Sytuacja trudna; Perspektywa lekarza vs. perspektywa pacjenta; Kto to jest „trudny pacjent”? Jak sobie poradzić, gdy uznamy pacjenta za trudnego?; Wybrane sytuacje trudne – społeczne wyzwania dla lekarza. Rozdział 5. Pacjent z niewyjaśnionymi objawami: Zaburzenia psychosomatyczne na podstawowej opiece zdrowotnej – wyjaśnienie pojęć; Pacjenci z MUS u lekarza rodzinnego; Wpływ i konsekwencje MUS na relacje lekarz – pacjent; Przebieg konsultacji pacjenta z MUS; Strategie postępowania lekarza rodzinnego. Rozdział 6. Dziecko jako pacjent u lekarza rodzinnego: Prowadzenie rozmowy i zbieranie wywiadu; Umiejętność rozmowy z dzieckiem i rodzicami; Wizyta patronażowa; Problem dziecka krzywdzonego. Rozdział 7. Relacja lekarza z pacjentem chorym terminalnie i jego rodziną: Stan psychiczny człowieka w odpowiedzi na etapy nieuleczalnej choroby; Wyobrażenie o chorobie; Jakość życia, w tym uwarunkowana stanem zdrowia; Rozpoznanie środowiska chorego; Rola rodziny w obliczu nieuleczalnej choroby; Funkcjonowanie rodziny w kryzysie; Ekspresja uczuć jako warunek dobrej jakości życia; Komunikacja lekarz – pacjent – rodzina; Priorytety w komunikacji. Rozdział 8. Konsultacja telefoniczna: Zasady udzielania porady telefonicznej. Rozdział 9. Pacjenci korzystający z internetu w rozwiązywaniu problemów zdrowotnych: Możliwości postępowania. Rozdział 10. Nauczanie i uczenie się poprzez odgrywanie ról: Nauczanie problemowe; Odgrywanie ról; Symulowany pacjent; Wykorzystanie nagrań wideo; Ocena konsultacji lekarskiej; Korzyści i trudności; Wirtualny pacjent.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zachowania organizacyjne jako nauka; 2. Uwarunkowania zachowań indywidualnych; 3. Uwarunkowania zachowań grupowych; 4. Uwarunkowania zachowań międzyorganizacyjnych; 5. Zmiana jako element zachowań organizacyjnych; 6. Kształtowanie zachowań organizacyjnych poprzez motywowanie; 7. Konflikty i ich wpływ na zachowania ludzi w organizacjach; 8. Dylematy i wyzwania w zakresie kształtowania zachowań organizacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Procesy interpersonalne i międzygrupowe. 1. Współpraca i rywalizacja. 2. Sprawiedliwość i konflikt. 3. Konstruktywny spór: Wartość intelektualnej opozycji. 4. Zaufanie: istota, rozwój, przywracanie. 5. Konflikt a władza. 6. Konflikt a komunikacja. 7. Perswazja w negocjacjach i sytuacjach konfliktowych. 8. Konflikt międzygrupowy. 9. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji w rozwiązywaniu konfliktów. Część II: Procesy intrapsychiczne. 10. Tendencyjność sądów w rozwiązywaniu konfliktów. 11. Złość i odwet w konflikcie: znaczenie atrybucji. 12. Samoregulacja jako narzędzie w procesie rozwiązywania konfliktów. Część II: Indywidualne różnice. 13. Proces lub wynik. Orientacja na cel w sytuacjach konfliktowych. Znaczenie ram. 14. Osobowość a konflikt. 15. Rozwój umiejętności rozwiązywania konfliktów u dzieci: w okresie od wieku przedszkolnego po dorastanie. Część IV: Twórczość i zmiana. 16. Rozwiązywanie konfliktów a twórczość: rola punktu widzenia. 17. Kilka wskazówek, jak rozwijać twórcze podejście do konfliktu. 18. Konflikt i procesy zmiany. 19. Uczenie się przez refleksję. Część V: Trudne konflikty. 20. Agresja i przemoc. 21. Konflikt trudno rozwiązywalny. Część VI: Konflikt a kultura. 22. Konflikt a kultura. 23. Współpraca i rywalizacja w rozwiązywaniu konfliktów w Chinach. Część VII: Modele praktyki. 24. Uczenie umiejętności rozwiązywania konfliktu podczas szkoleń. 25. Mediacje. 26. Zarządzanie konfliktem w dużych grupach. Część VIII: Patrząc w przyszłość. 27. Ramy teoretyczne badań nad szkoleniami poświęconymi rozwiązywaniu konfliktów. Uwagi na zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej