Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(32)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje naukowe
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(30)
Autor
Borkowski Igor
(4)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(3)
Woźny Aleksander (1953- )
(3)
Dudek Krystian
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(2)
Maliszewski Wojciech J
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Aouil Bassam
(1)
Bartmiński Jerzy
(1)
Bodnar Adam (1977- )
(1)
Błachnio Aleksandra
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Danecki Janusz
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Dytman-Stasieńko Agnieszka
(1)
Flis Andrzej
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gierula Marian
(1)
Gliszczyńska-Grabias Aleksandra
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Gumkowska Anna
(1)
Klebaniuk Jarosław
(1)
Kleszcz Krzysztof
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Krzempek Monika
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Maj Gerard
(1)
Majer-Baranowska Urszula
(1)
Mazur Jan
(1)
Meisner Tomas
(1)
Novak Benjamin
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Posern-Zieliński Aleksander
(1)
Rott Dariusz (1965- )
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Schneider Małgorzata
(1)
Sokołowski Marek
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Stasieńko Jan
(1)
Szpila Grzegorz
(1)
Tabakowska Elżbieta
(1)
Ulicka Danuta
(1)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(1)
Wieruszewski Roman (1947- )
(1)
Woźny Aleksander
(1)
Wyrzykowski Mirosław
(1)
Wódz Kazimiera
(1)
Zrałek Maria (1948- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(28)
Kraj wydania
Polska
(32)
Czechy
(1)
Język
polski
(32)
Temat
Komunikacja społeczna
(20)
Środki masowego przekazu
(14)
Public relations
(5)
Reklama
(5)
Język polski
(4)
Prasa (wydawnictwa)
(4)
Internet
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Marketing polityczny
(3)
Polityka
(3)
Dziennikarstwo
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Hipertekst i hipermedia
(2)
Język
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Kultura
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Negocjacje
(2)
Tekst
(2)
Wolność słowa
(2)
Akty mowy
(1)
Cenzura
(1)
Chorzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Europa
(1)
Film
(1)
Historia społeczna
(1)
Ikona (informat.)
(1)
Informacja wizualna
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Joga
(1)
Językoznawstwo
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konfucjanizm
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kultura islamu
(1)
Kultura masowa
(1)
Marketing
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Multimedia
(1)
Nienawiść
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Organizacja
(1)
Pedagogika
(1)
Perswazja
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prawa człowieka
(1)
Promocja
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Propadanda
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przekłady
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Płeć
(1)
Regionalne środki masowego przekazu
(1)
Retoryka
(1)
Rozmowa
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Teatr
(1)
Telewizja
(1)
Tolerancja
(1)
Wizerunek uczelni
(1)
Wolność mediów
(1)
Wybory prezydenckie na Ukrainie (2004)
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
YouTube
(1)
Zarządzanie
(1)
Znaki graficzne
(1)
Świadomość regionalna
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Białoruś
(1)
Czechy
(1)
Ukraina
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(11)
Praca zbiorowa
(2)
Literatura
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdział I: Społeczeństwo on-line. Nadzieje i rozczarowania. Dylematy społeczeństwa informacyjnego; Światopogląd społeczeństwa informacyjnego; Komunikowanie intrakulturowe w społeczeństwie informacyjnym: bariery i wyzwania; E-life czy a-life? Informatyzacja a stan anomii; Inteligencja emocjonalna w świecie off-line i on-line; Osobowość internauty; Internet a doświadczenia temporalne; E-pomoc. Uwarunkowania pomocniczości w Internecie; W poszukiwaniu psychologicznych mechanizmów problematycznego używania Internetu; E-handel książką. Rynek księgarski w Polsce w dobie ekspansji globalnej gospodarki internetowej; Rozdział 2: Internet a przyszłość komunikowania. Internet a nowe tendencje w dziedzinie komunikowania masowego; Komunikacja społeczna w sieci a interakcje off-line; Czy możliwa jest modlitwa przez Internet? Nieważne jak pytasz: cechy zaproszenia a skłonność do udziału w ankiecie internetowej; Społeczności wirtualne. O wspólnotowości w społeczeństwie sieciowym; Dzienniki drukowane w wersji on-line - apokalipsa czy zbawienie dla prasy codziennej? Internet jako narzędzie komunikowania się firm; Koncepcja komunikacji z wykorzystaniem środowiska 3D; Szanse i zagrożenia rozwoju polskiej administracji elektronicznej; Internet w procesie komunikowania się władz samorządowych ze społecznością lokalną i regionalną; E-voting jako jeden z elementów elektronicznej demokracji na przykładzie Estonii. Rozdział 3: Kultura, język, obyczaje Internetu. Internet jako szansa dla kultury wolnej; Dynamika kreacji. Technologiczna determinanta procesów wymiany symbolicznej a socjodynamika kultury Abrahama Molesa; Wizerunek polskich tradycjonalistów katolickich w Internecie; Tradycja i nowoczesność. Islam w Internecie. Analiza polskojęzycznych stron internetowych; Między tradycją a nowoczesnością. O powieści hipertekstowej z odwołaniem do "Końca świata według Emeryka" Radosława Nowakowskiego; "Komentowanie obowiązkowe" - o wybranych aspektach funkcjonowania komentarzy internetowych; Kultura prowadzenia sporów na forum internetowym; "Nowa społeczność" i "stare wartości". Kulturowe i społeczne wymiary strony internetowej zbudowanej na podstawie nazwiska. Rozwiązania szczegółowe; Dlaczego gry typu MMORPG stają się coraz bardziej popularne? Rozdział 4: Edukacja W/I przez Internet. System internetowego wspomagania edukacji; E-learning - edukacja na odległość; Internet jako źródło informacji w nauczaniu blokowym; Internet sojusznikiem działań przybliżających tematykę niepełnosprawności; Szkolny portal internetowy w komunikacji szkoły z rodzicami i środowiskiem lokalnym; Kompetencje medialne nauczycieli języków obcych; Nauczanie przez Internet na przykładzie Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego. Rozdział 5: Technologie i zastosowanie Internetu. Zastosowanie Internetu w marketingu bankowym; Wykorzystanie Internetu w zarządzaniu finansami jednostek samorządu terytorialnego; Integralność referencyjna w dokumentach XML zorientowanych na dane; Analiza wydajności serwerów FTP w środowisku Windows; Hurtownie danych i Internet; Zastosowanie symulacji komputerowej przy użyciu javy w rozwoju dynamicznych procesów technologicznych na przykładzie drgań swobodnych i wymuszonych o jednym stopniu swobody z tłumieniem liniowym; E-advertising jako jedno z rozwiązań internetowego biznesu; Internet jako instrument bankowości elektronicznej; XBRL w modelowaniu danych finansowych; Kryptografia w Internecie; Wizualizacja informacji z wykorzystaniem pamięci holograficznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media relations; Mediatyzacja polityki a problem PR - owskiego profesjonalizmu (media relations braci Kaczyńskich); Współpraca z mediami. Teoria a oczekiwania dziennikarzy; Współpraca przedsiębiorstw farmaceutycznych z mediami - wybrane aspekty; e - PR - wyzwanie teraźniejszości i przyszłości; Monitoring Internetu na potrzeby public relations; Skuteczność komunikatów prasowych rzecznika burmistrza miasta Jarosławia; Internet i czytanie, czyli PR akcji proczytelniczych i PR książkowy; Uzależnienie, współpraca czy konflikt interesów - o relacjach między PR - owcami a dziennikarzami; Internet jako skuteczne narzędzie Pr; Internet jako narzędzie public relations; Cz. II komunikacja wewnętrzna; Relacje między komunikacją wewnętrzną a wizerunkiem; Wpływ komunikacji wewnętrznej na wizerunek przedsiębiorstwa; Luka wizerunkowa a postrzeganie pracodawców przez potencjalnych i aktualnych pracowników; Kapitał społeczny a wewnętrzne public relations organizacji; Audyt komunikacyjny jako składnik wewnętrznego public relations
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Media konwergentne w otoczeniu społecznym, rynkowym i kulturowym: Konwergencja mediów w Polsce w kontekście polityki medialnej Unii Europejskiej; Convergence as a proscess of derermining the future of public television in Poland and France. The comparative analysis; Zjawiska konwergencji w cyfrowej telewizji; Początki telewizji komercyjnej w Polsce - sukces lub upadek - analiza na wybranych przykładach; The Press concerne with foreign capital on the Polish media market in the face of media convergence; Cultural contact in traditional and New media; Konwergencja a media mniejszości w Polsce; charakter prawny utworu multimedialnego; Cz. II Komunikacja społeczna w erze konwergencji: Web 2.0 w procesie komunikacji a kultura organizacyjna uczelni; Syncretism of forms and media used by the electric Power industry in its Communications strategies; A Very Potter Musical, czyli TEATR w sieci. Studium przypadku; Jak konwergencja wpłynęła na zawód dziennikarza? Analiza na podstawie badania jakościowego; Cz. III Nowe media we współczesnym społeczeństwie: Serwis społeczności owy w ocenie użytkowników; Autor widmo - przenikanie się fikcji i rzeczywistości w opowiadaniach transmedialnych; W morzu presumpcji. Nadawca i odbiorca narracji trans medialnych w świecie nowych mediów; Who owns the media? Author’s and recipient’s narration; YouTube a literatura. Zjawisko booktrailerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Kontekst niewerbalny. Komunikacja niewerbalna i jej funkcje; Wygląd jako element komunikacji niewerbalnej; Dalekie i bliskie uwarunkowania ustalania dystansu interakcyjnego; Rodzaje gestów i ich znaczenie komunikacyjne; Znaczenie dotyku w komunikacji międzyludzkiej. Część II: Kontekst manipulacji. Inklinacja makiaweliczna a umiejętność odczytywania kłamstwa w komunikowaniu się; Dialog w procesach perswazji; Interakcja społeczna oarta na jednostronnej sekwencji żądań w kontekście komunikacji społecznej; Marketingowe aspekty public relations w komunikacji społecznej. Część III: Kontekst kulturowy. Jak mówią mężczyźni? Jak mówią kobiety? Wybrane konteksty kobiecego i męskiego stylu porozumiewania; Niektóre aspekty komunikacji osób niepełnosprawnych; Komunikowanie masowe jako płaszczyzna wpływu społecznego; Komunikacja w świecie gier komputerowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations w sytuacjach kryzysowych: Społeczna odpowiedzialność firmy jako wyzwanie dla public relations; Problemy sytuacji kryzysowych w organizacjach non profit; Kampania komunikacyjna organizacji w sytuacji kryzysu medialnego; Zarządzanie sytuacją kryzysową w bankowości; Uwarunkowania działań public relations w sytuacji kryzysowej organizacji politycznej; Wizerunek organizacji jako płaszczyzna zarządzania antykryzysowego; Wybrane aspekty zarządzania sytuacją kryzysową na przykładzie Wyższej Szkoły Finansów i Bankowości w Radomiu; Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w sytuacjach kryzysowych; Utrata klienta jako przejaw kryzysu marketingowego; Efektywna komunikacja w zarządzaniu kryzysami i problemami. Przykłady zastosowań instrumentów Public Relations (easy study): Narzędzia wewnętrznego public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów"; Adaptacja instrumentów PR w procesie reorganizacji ruchu kołowego w Jarosławiu; Informacja publiczna w operacjach militarnych NATO; Public relations Urzędu Miasta Poznania; Public relations w bankach - główne cechy i zadania; Zarządzanie sytuacją kryzysową na przykładzie spółki giełdowej; Kreowanie wizerunku poety w mediach; Wpływ systemu zarządzania jakością na wizerunek firmy Zeto-Rzeszów Sp. z o.o.; Public relations jako czynnik konkurencyjności szkół wyższych; Sytuacja kryzysowa w lokalnym banku - studium przypadku; Skuteczna komunikacja antykryzysowa firmy na przykładzie Netii Holding SA; Prewencja antykryzysowa na przykładzie wdrożenia telefonicznej obsługi klienta Górnośląskiego Zakładu Elektroenergetycznego. Komunikaty: Negocjacje jako narzędzie PR-rowca w rozwiązywaniu konfliktów; Public relations ukraińskich towarzystw ubezpieczeniowych; Twórcze rozwiązywanie problemów organizacji; Kreowanie wizerunku w działaniach promocyjnych przedsiębiorstwa; Czy mamy kryzys w edukacji public relations w Polsce? Problem standaryzacji; Znaczenie wizerunku polski w kontekście członkostwa w Unii Europejskiej; Public relations - znajomość istoty przedmiotu wśród studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu; Wpływ systemów CRM na zewnętrzny wizerunek przedsiębiorstwa; Psycholog w dziale public relations; Czynniki lojalności klienta majątkowych zakładów ubezpieczeń; Działania public relations w warunkach ukraińskiego rynku ubezpieczeniowego; Rola tożsamości organizacji w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw działających na polskim rynku w świetle wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak dojrzałe są public relations. Jakie media, takie public relations. Siedem najczęściej spotykanych grzechów głównych polskiego biznesu w podejściu do public relations. Public relations w marketingu politycznym. Public relations jako element komunikacji politycznej. Niewerbalne zachowania polskich polityków, wyraz wrodzonych zdolności czy wyrafinowana manipulacja? Metamorfoza polityczna i wartościowanie w kształtowaniu wizerunku na wybranych przykładach posiedzeń sejmu. Sejmowa Komisja Śledcza - reality czy show? Przygotowanie do zarządzania w sytuacjach kryzysowych - analiza procesu i wyniki badań. Monitoring mediów. Lobbing z perspektywy Polski powiatowej. Sposoby i konsekwencje działań grup interesu w Polsce w okresie transformacji. Kształtowanie tożsamości firmy. Wewnętrzne public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów" S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Media a uczelnie : 1.Rola mediów w kształtowaniu wizerunku nauki i jakości ksztaćłenia, 2. Edukacja w medialnym stereotypie, 3. Debata publiczna a tworzenie polityki wobec szkół wyższych, 3. Unia Europejska a promocja i oferta edukacyjna polskich uczelni. Cz.II Znaczenie środków masowego przekazu dla promocji uczelni : 1. System komunikacji marketingowej szkoły wyższej, 2. Reklama prasowa szkół wyższych, 3. Relacje szkoła wyższa - media a kształtowanie pozytywnego wizerunku uczelni, 4. Rola informacji w środkach masowej komunikacji w kształtowaniu jakości nauczania w szkołach wyższych, 5. PR - promocja państwowej i prywatnej uczelni ekonomicznej (na przykładzie Akademii Ekonomicznej i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu), 6. Znaczenie środków masowego przekazu w promowaniu powstającej uczelni na przyładzie Wyższej Szkoły Biznesu-National-Louis University w Nowym Sączu. CZ.III Rankingi uczelni w środkach masowego przekazu : 1. Ranking jako element systemu informacji o szkołach wyższych, 2. Biznes a (i) etyka. Promowanie uczelni i kierunków studiów za posrednictwem środków masowego przekazu, 3. Rankingi szkół wyższych na świecie - na przykładzie USA, Wielkiej Brytanii i Japonii. CZ.IV Wykorzystywanie współczesnej technologoo informatycznej w zarządzaniu uczelnią oraz jej promocji : 1. Systemy teleinformatyczne środkiem kreowania wizerunku uczelni wyższych, 2. Internet na uczelni, 3. Witryna www jak wizytówka uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie, 4. Rola interentu w koształtowaniu wizerunku społecznego uczelni. CZ.V Wykorzystanie współczesnej technologii informatycznej w nauczaniu na odległość : 1. Studia wyższe na odległość, 2. Dedytkowane oprogramowanie wykorzystywane w kształceniu na odległość, 3. Internetowe systemy zdalnego nauczania a problem bezpieczeństwa , 4. O wykorzystywanych możliwościach zastosowania narzędzi interentowych w nauczaniu na odległość, 5. Realizacja studiów wspomaganych interentowo w Wyższej Szkole Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Język Kultura Społeczeństwo / red. nacz. Jan Mazur)
1. Zagadnienia ogólne 2. Rytułał i rytualizacja w obrębie sacrum, 3. Rytułał i rytualizacja w obrębie profanum
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Media w historii, historia w mediach. Szkice z dziejów prasy dawnej: Początki funkcjonowania mediów lokalnych na Śląsku Cieszyńskim; "Gazeta Polska" przeciw "Klosom". Studium przypadku społecznej historii mediów i prawa autorskiego; Motywy sensacyjno-kryminalne na łamach wybranych tytułów prasy polskiej okresu XX-lecia międzywojennego; Od Polskiej Agencji Telegraficznej do agencji elektronicznych. Ewolucja agencji prasowych w Polsce w latach 1918-2014; "Trzeba przetrwać i nie tracić wiary". Listy Stanisława Ligonia do Franciszka Pilarka (1945-1954) - o radiu i powojennej rzeczywistości; Uregulowania prawne dotyczące cenzury; Stanisław Olszowski głównym nadzorcą partyjnej propagandy w latach 1980-1982; Jean-Jacques Servan-Schreiber - polityk, dziennikarz i twórca "L'Express"; 2. Media pod presją polityki, technologii, gospodarki. Szkice z dziejów prasy po 1989 roku: Polska prasa lewicowa po 1989 roku; Początki i ewolucja polskich memów internetowych; "Jeden Bóg, jedna ojczyzna"? O (de)konstrukcji narodu europejskiego w dobie Internetu; Internetowe oblicza prasy lokalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczno-kulturowe uwarunkowania perswazji, 2. Mity, obrazy symbole jako narzędzia perswazji, 3. Strategie i techniki perswazyjne, 4. Media i polityka w kontekście komunikowania perswazyjnego, 5. Reklama jak przestrzeń komunikacji perswazyjnej, 6. Socjologiczne aspekty perswazji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Tekst: Lingwistyczne koncepcje tekstu wobec wyzwań komunikacji wirtualnej; Transmisja wiedzy jako przeszukiwanie pamięci. Kilka antycznych antendencji; Dzieło literackie w sieci. Kilka oczywistości z perspektywy sceptyka; Artyzm i chaos. Z pogranicza poetyki i estetyki; Retoryka - hiperteksty- cyberprzestrzeń. Wyjaśnienie pewnych nieporozumień; Wprowadzenie do poetyki tekstu sieciowego; Bachtinowska koncepcja tekstu-sieci i tekstu Bachtina w sieci. II. Język: Zabawy językowe w dyskusjach internetowych; Postać graficzna i ortograficzna polskich tekstów w sieciach; Lingwistyczne refleksje nad komunikacją internetową - perspektywa historyczna; Kompetencje komunikacyjne w komunikacji mediowanej komputerowo; Wpływ komunikacji sieciowej na współczesną polszczyznę; Słowniki języka polskiego w internecie; Przestrzeń telematyczna jako biblioteka, archiwum i kartoteka podręczna frazeografa; W poszukiwaniu autora. Językowa charakterystyka "portalowych" tekstów odredakcyjnych; Język sieciowych dyskusji w opiniach samych dyskutantów. III. Gatunki: Przemediowanie tekstu - o tym jak opowieść przekracza medialne granice; Repertuar podgatunków mowy forum internetowego w perspektywie genologii lingwistycznej; Kwantytatywne oblicze bloga; Interaktywne, choć osobiste blogi i blogowanie a komunikacja z otoczeniem; Blogi wobec tradycji diarystycznej. Nowe gatunki w nowych mediach; E-mail - między listem a mową; Negocjacja hierarchii ról społecznych w korespondencji elektronicznej studentów z nauczycielami akademickimi; Impresjonistyczny model hipertekstowy; Pisanie tekstu audiowizualnego jako zadanie glottodydaktyczne; Blog toů blog. Blogi oczyma Glogerów. Raport z badania zrealizowanego przez Instytut Badań Literackich PAN i Gazeta.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Literatura: Grafomania w sieci; Wiersz w sieci; Myślenie metaleptyczne; W sieci "sieci". Kilka uwag o wpływie komunikacji internetowej na polską prozę przełomu XX i XXI wieku; Socrealizm w sieci; Fan fiction. O życiu literackim w Internecie; Tekst w sieci postmodernistycznej powieści; Reprint i hipermedialność- dwa kierunki rozwoju literatury ucyfrowionej; Poetyka ruchomej kry. Wprowadzenie do tekstu sieciowego; Tekst jako maszyna. Wprowadzenie do mechaniki hipertekstu; Fraktal jako model spójności w narracjach hipertekstualnych na przykładzie "Słownika chazarskiego" Milorda Pavicia; Obrazy, które mówią. O możliwościach ikonologicznej analizy literatury hipertekstowej; Gra paragrafowa- hipertekst zamkniety w książce; Efekty interfejsu hipertekstów literackich. Perspektywy badawcze; Dlaczego klikamy? Lektura a pragnienie; Podmiot miłosny w sieci; Liberackie marginesy poetyki tekstu sieciowego; Interpretacja bez granic? W hipertekstowym labiryncie "Końca świata według Emeryka" Radosława Nowakowskiego; 2. Społeczeństwo: Internetowi twórcy. Co o nich wiemy ze złożonego projektu badawczego SWPS i Gazeta.pl?; I kto tu rządzi? Nowa rola odbiorców tekstów dziennikarskich; Internet jako archiwum- obrazy historii w cyfrowym świecie; Internet jako kanał komunikacji marketingu politycznego; Konstruowanie kobiecości w sieci (wspomnień); Tropiąc czarną wołgę w sieci. O poszukiwaniu legend miejskich w Internecie; Nowe media a odbiór utworów muzycznych; 3. Komunikacja: Holocaust w sieci- obecne i nieobecne; Internetowe relacje z podróży. Rekonesans; Hipermedialne? Skonwertowane? Role uczestników komunikacji zapośredniczonej sieciowej; Wirtualne kłamstwa. O informacji, której nie ma w sieci; Język w wyszukiwarkach. Dlaczego użytkownicy szukają słów?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
The role of local media In building democracy taking into account groups threatened by exclusion; Local Internet press and readership in the 60+ group; Summary of the role of local media in building democracy to groups in danger of social exclusion; Research result for Czech republic based on provided questionnaire; Media consumption in the population of Sosnowiec seniors in light of results of empirical research.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Komitetu Nauk Etnologicznych Polskiej Akademii Nauk / Komitet Nauk Etnologicznych PAN ; Nr 13)
I. Tolerancja: między antropologią a polityką; Tolerancja w dyskursie antropologicznym; Negocjowanie tolerancji, czyli między groźbą konfliktu a dążeniem do współdziałania; Tolerancja a prawo w relacjach między etnicznych; Tolerancja a władza. O kształtowaniu tożsamości kulturowych w przestrzeni polityki; Tolerancja wobec wizji przeszłości i jej granice; II. Tolerancja: konteksty środkowoeuropejskie; Tolerancja - jej zakres, znaczenie i realizacja w nowych demokracjach Europy Środkowoeuropejskiej; Tolerancja czy akceptacja? Etniczne stosunki mniejszościowe w Polsce po 1989 roku; Nowi obcy w przestrzeni etnicznej; Światopogląd tradycjonalistyczny, modernistyczny i postmodernistyczny a współczesny dyskurs na temat tolerancji w sieci internetowej w Polsce; Praktyczny wymiar tolerancji; III. Tolerancja: perspektywa intekulturowa; Tolerancja wśród alzackich elit - trzy przypadki; Tolerancja racjonalna czy subiektywna? Europa wobec okaleczania narządów płciowych; Ideologizacja jako źródło nietolerancji na przykładzie Europy i Chin; Tolerancja ograniczona w polityce mniejszościowej Chin; "Zamorskie diabły, długie nosyů". Recepcja obcych ludów i narodów w języku Chińczyków Han; tolerancja i nacjonalizmy małych narodów. Dylematy pracy antropologa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Nowe Media - Nowe w Mediach / Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego ; Nr 1)
Początek (i koniec) w ujęciu szkoły tartusko-moskiewskiej; Pierwsze strony - pośród kontrastów i metatekstów; Konfiguracja gatunkowa charakterystyczna dla pierwszej strony gazety; Współczesny redesign - analiza pierwszych stron "Słowa Polskiego", "Gazety Wrocławskiej" oraz dziennika " Słowo Polskie Gazeta Wrocławska"; Etyka na pierwszych stronach. Między reklamą a public relations (o pewnej kampanii wizerunkowej); Miejsca centralne pierwszych stron "Rzeczpospolitej", "Trybuny" i "Gazety Wyborczej"; Kultura w stylu KISS. Pierwsze, czyli proste - Keep it simple, stupid!; Funkcja początku w kinie współczesnym; Semantyczne i strukturalne funkcje czołówek filmowych; Head-line, czyli psychomachia; Ad portas. Architektura informacji portali internetowych; Sygnały początku internetowcyh legend miejskich; Sport w produkcie medialnym jako sygnał początku "ery przełomu i dobrobytu"; Wybrane aspekty socjologicznych badań nad rytualizacją w perspektywie komunikacji społecznej; Rytuał w mediach. Rytualizacja dyskursu medialnego na przykładzie przesłuchań Marka Wagnera przed Sejmową Komisją Śledczą; Autorytet, ekspert, idol - kogo chcą słuchać współcześni; Elementy uniwersalności przekazu na pierwszych stronach międzynarodowych edycji magazynu "Men's Health"; Od dziś teatr nie będzie taki sam. Rytualizacja odbioru spektaklu Oczyszczeni w polskiej krytyce teatralnej; Czarna magia pierwszych stron? Obraz Polski w brytyjskich dziennikach w przededniu rozszerzenia Unii Europejskiej; Obraz Holandii w prasie polskiej lat 1953-1957
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Etos i warsztat; Media epoki pilota; Sytuacja gatunków medialnych po 11. września; Jestem Dolnoślązakiem - rola gazety w kreowaniu lokalnej tożsamości; Epidemia narcyzmu. O przyczynach, objawach i skutkach " choroby medialnej "; Telewizji publicznej wizerunek własny; "Trudna miłość", czyli 50 lat relacji TVP z jej widzami; Medialność na co dzień i w kryzysie; Obraz problemów społecznych w Polsce w " Kurierze Wileńskim "; " Viva " jako wehikuł popkultury; Próba indywidualizacji mediów grup etnicznych ( na przykładzie Śląska Opolskiego ); Autokreacja prasy katolickiej w Polsce; Kreowanie wizerunków lubelskich dzienników w latach 1989-2002; " Gazety Prawnej " nowy (lepszy?) wizerunek. Zmiany wizerunku " Gazety Prawnej " od września 2001 do października 2002; Poszerzenie pojemności wizerunku tytułu prasowego wraz ze zmieniającą się publicznością czytelniczą. Na przykładzie ewolucji " Gazety Wyborczej "; Autoprezentacja w prasie (na materiale " Gazety Lubelskiej ") Dolnośląskie dzienniki a prasa bezpłatna - konkurencja, konwergencja, synergia; Elektroniczne słowo prasy; Kodeksy etyki dziennikarskiej jako narzędzie promowania własnego środowiska; " Czwarta władza " - uwięzienie duszy? Kilka refleksji o mediach i władzy; Media a przemoc. System oznakowań telewizyjnych jako forma samokontroli mediów; Językowe przejawy agresji i empatii w mediach; Zmiany gatunkowe wypowiedzi dziennikarskiej (na podstawie wiadomości prasowej); Makdonalizacja radia; Internet - Wielka Synteza. Systematyka podmiotów biznesowych; Podwójne oblicze? Wizerunek mediów w reklamie; Piosenka w mediach - media w piosence; Przejawy interakcji między redakcją a czytelnikami w prasie lokalnej (na przykładzie " Głosu Wielkopolskiego "); Otoczenie wewnętrzne komunikatora masowego - rola dziennikarza w organizacji medialnej; Kształtowanie wizerunku medialnego Radia Zet; Medium kontra medium. Oblicze telewizji we współczesnym kinie światowym; Ontologia, komunikacja, stylizacja, socjologia - cztery poziomy " meta " w grach komputerowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Czego się Zachód nauczył od Wschodu w XX wieku?; Antywesternizm muzułmańskich fundamentalistów; Wojna Ramy z Allahem. Konflikt hindusko-muzułmański we współczesnych Indiach; Etos Indii Hausa a przejawy fanatyzmu religijnego w północnej Nigerii; Konformizm i bunt w kulturze i literaturze Iranu; Konfucjonizm jako podstawa moralności w Chinach; Polisystemowość i polisemizm w cywilizacji i kulturze japońskiej; Europejskie źródła współczesnej kultury hebrajskiej; Joga na Zachodzie czy zachodnia joga?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2412)
1. Oddziaływanie środków komunikowania na procesy społeczno - polityczne, 2. Rola mediów periodycznych w komunikowaniu politycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Nowe Media - Nowe w Mediach / Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego ; Nr 2)
Zagrożenia dla niezależnych dziennikarzy na Białorusi. Rola " pomarańczowej rewolucji" w drodze Ukrainy do Unii Europejskiej. Media i transformacja społeczna: przypadek Ukrainy. Udział prasy studenckiej w "pomarańczowej rewolucji" na Ukrainie. Między państwem a społeczeństwem. Prawda i manipulacja w mediach. Media a społeczeństwo obywatelskie: między polityką a presją rynku. Czy prasa dożyje następnej dekady. Co robi władza w "Gazecie Wyborczej", czyli z problematyki lokalnej widoczności medialnej. Lokalna partycypacja medialna a kształtowanie się społeczeństwa obywatelskiego. "społeczeństwo obywatelskie" jako kontekst komunikacyjny w prasie. Internetowe legendy miejskie w społeczeństwie obywatelskim. Medialne potrzeby obywatelskiego współodczuwania (analiza mediów od dnia śmierci Jana Pawła II do jego pogrzebu). Recenzje: Menedżerowie - analfabeci w PR - rozmowa Piotra Bielawskiegi z Aleksandrem Woźnym. Agnieszka Żbikowska - Public relations. Fraser P.Seitel - Public Relations w praktyce. Magdalena Jerzemowska - Nadzór korporacyjny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
A. Metodologiczne i teoretyczne aspekty organizacji w ujęciu procesualnym: Procesualne ujęcie organizacji. Organizacje, struktury, procesy i tożsamości; Recepcja nurtu interpreatywnego w naukach o zarządzaniu; Organizacja jako proces strukturacji; Społeczne światy i areny a problem zmiany organizacyjnej; Pracownik w organizacji sieciowej w koncepcji Manuela Castellsa B. Kulturowe wymiary działań w organizacjach: Kulturowe wyznaczniki rozwoju organizacji; Kultura organizacji a proces instytucjonalizacji sposobu motywowania pracowników; " Rodzinna Atmosfera " i " Uprzejma Obsługa ". W stronę substantywnej teorii obsługi ruchu turystycznego; Szpital jako organizacja ucząca się. Studium przypadku; Dynamiczny model kultury na przykładzie firmy szkoleniowej C. Tożsamości i biografie - kontekst organizacyjny: Komunitarianie w polskiej gospodarce. Tożsamość menedżerów w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym; Proces nabywania tożsamości zawodowej (na podstawie zawodu lekarza); Rola organizacyjnych " znaczących innych " w procesie konstruowania obrazu samego siebie w miejscu pracy; Role dyrektora szkoły. Problem autoprezentacji i oczekiwań; Znaczenie informacyjnych grup poetyckich dla budowania tożsamości poety; D. Praca a organizacje: Wartość pracy zawodowej dla właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw; Moralny kontekst organizacji. Zarys problematyki. E. Komunikowanie w organizacjach: Kolonizacja życia codziennego - organizacja w ujęciu S. Deetza; Basila Bernsteina typologia dyskursów organizacyjnych w instytucjach edukacyjnych: kod kolekcji i integracji; Komunikowanie w organizacjach; Społeczny proces wytwarzania danych w instytucjach medycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej