Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(130)
IBUK Libra
(17)
ebookpoint BIBLIO
(7)
Forma i typ
Książki
(123)
Publikacje naukowe
(26)
E-booki
(24)
Publikacje fachowe
(14)
Czasopisma
(8)
Dostępność
tylko na miejscu
(110)
dostępne
(88)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(97)
Czytelnia
(110)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(9)
Juchnowicz Marta (1948- )
(9)
Chodyński Andrzej
(8)
Grabiec Olimpia (1975- )
(6)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(5)
Jabłoński Marek
(4)
Antczak Zbigniew
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Jabłoński Adam
(3)
Kwieciński Mirosław
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Berniak-Woźny Justyna
(2)
Bień Witold (1927-2018)
(2)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Domaradzka Aurelia
(2)
Dudycz Tadeusz
(2)
Duliniec Aleksandra
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Fazlagić Jan
(2)
Gregorczyk Sylwester
(2)
Grzesiak Lena
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Haromszeki Łukasz
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Jawor-Joniewicz Anna
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Juraszek Marian
(2)
Kamińska Joanna
(2)
Karpuś Piotr
(2)
Kochmańska Magdalena
(2)
Kowalska Sylwia
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Lewicka Dagmara
(2)
Lipka Anna
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Morawski Mieczysław
(2)
Nowicka-Mieszała Julia
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Regulski Lech
(2)
Rostkowski Tomasz
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Skórska Anna
(2)
Sopińska Agnieszka
(2)
Stor Marzena
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Szczęsny Wiesław
(2)
Urbanek Grzegorz
(2)
Wachowiak Piotr
(2)
Warwas Izabela
(2)
Wiktorowicz Justyna
(2)
Woźniak-Sobczak Barbara
(2)
Zaremba-Warnke Sabina
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Aleksnadrowicz Tomasz R
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Biedrońska Paulina
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bieryło Marta
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bochniarz Paweł
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Brigham Eugene F
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bzdek Krzysztof
(1)
Bęben Robert
(1)
Capiga Mirosława
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Chorób Roman
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cichoń Seweryn
(1)
Cichy Diana
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czapiewski Leszek
(1)
Czechowska-Świtaj Teresa
(1)
Czekirda Anna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(90)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(153)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(151)
angielski
(3)
Temat
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(70)
Przedsiębiorstwo
(55)
Zarządzanie wiedzą
(39)
Kapitał ludzki
(26)
Kadry
(22)
Kapitał
(21)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(15)
Kultura organizacyjna
(13)
Organizacja ucząca się
(12)
Zarządzanie
(12)
Menedżerowie
(10)
Gospodarka oparta na wiedzy
(9)
Innowacje
(9)
Organizacja
(9)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Finanse
(8)
Motywacja pracy
(8)
Rynek pracy
(8)
Siła robocza
(8)
Wartość ekonomiczna
(8)
Szkolnictwo wyższe
(7)
Finanse przedsiębiorstwa
(6)
Inwestycje
(6)
Kapitał społeczny
(6)
Konkurencyjność
(6)
Bibliotekarstwo
(5)
Globalizacja
(5)
Klaster (ekonomia)
(5)
Praca
(5)
Zarządzanie finansami
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Decyzje
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Polityka zatrudnienia
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Banki
(3)
COVID-19
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Informacja gospodarcza
(3)
Kapitał intelektualny
(3)
Kompetencje zawodowe
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Ocena pracowników
(3)
Przedsiebiorstwo
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Rachunkowość
(3)
Rynek finansowy
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Wiedza
(3)
Zarządzanie talentami
(3)
Zatrudnienie
(3)
Zdolności
(3)
Czas pracy
(2)
Energetyka
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Informacja
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Jakość życia
(2)
Kapitał własny przedsiębiorstwa
(2)
Majątek trwały
(2)
Marketing
(2)
Marketing personalny
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Planowanie
(2)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo -- finanse -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Przetwarzanie w chmurze
(2)
Płaca
(2)
Płynność kadr
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Ryzyko
(2)
Ryzyko finansowe
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Usługi
(2)
Współdziałanie
(2)
Wywiad gospodarczy
(2)
Własność przemysłowa
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie różnorodnością
(2)
Temat: czas
2001-
(20)
1989-2000
(6)
1901-2000
(4)
2001-0
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(21)
Opracowanie
(14)
Podręcznik
(13)
Czasopismo naukowe
(8)
Monografia
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Poradnik
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(57)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(33)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
154 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Wartości a organizacje 2. Zaufanie w organizacji 3. Zaangażowanie pracowników 4. Potencjał społeczny organizacji 5. Efekty społeczno-ekonomiczne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Znaczenie kapitału intelektualnego: Współczesne wyzwania wobec organizacji; Globalizacja i jej konsekwencje; Rozwój informatyki i jej zastosowań; Zamiany teorii procesu zarządzania. 2. Istota i formy kapitału intelektualnego: Kapitał intelektualny - próba definicji; Zarządzanie kapitałem intelektualnym z poziomu pracownika; Problemy szkolenia i doskonalenia zawodowego pracownika; Charakterystyka stosowanych metod i technik szkolenia; Ocena procesu szkolenia; Audyt personalny. 3. Zarządzanie kapitałem intelektualnym z poziomu zespołów pracowniczych i organizacji: Funkcje zespołu i charakterystyka współczesnej kultury organizacyjnej; Kultura organizacyjna profesjonalizmu; Zarządzanie kapitałem intelektualnym z poziomu organizacji; Podstawowe błędy w zarządzaniu kapitałem intelektualnym. 4. Wartościowanie kapitału intelektualnego i jego pomiar: Wizualizacja aktywów niematerialnych; Pomiar kapitału intelektualnego; Wskaźniki pomiaru szwedzkiej Skanii; zrównoważona Karta Wyników - BSC; Polskie propozycje wartościowania kapitału intelektualnego; Z doświadczeń przedsiębiorstw w zarządzaniu kapitałem intelektualnym; Wartość kapitału intelektualnego w przedsiębiorczości; Tesco - walczymy o szacunek; Zarządzanie przez wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Miejsce i znaczenie talentów we współczesnej organizacji; 2. Rekrutacja i selekcja talentów; 3. Wynagradzanie talentów; 4. Szkolenie jako forma rozwoju pracowników utalentowanych; 5. Specyfika zarządzania karierami talentów; 6. Problematyka oceniania pracowników utalentowanych; 7. Rozstania z talentami.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Formy organizacyjne wielopodmiotowych organizacji gospodarczych. 2. Ocena gospodarki finansowej. 3. Ocena wyników finansowych na podstawie rachunku zysków i strat. 4. Ocena bilansu majątkowego. 5. Ocena ważniejszych obszarów gospodarki finansowej. 6. Rachunek przepływów pieniężnych. 7. Studium przypadku - ocena gospodarki finansowej grupy kapitałowej globus. 8. Źródła pozyskiwania kapitałów przez przedsiębiorstwo. 9. Źródła pozyskiwania kapitałów na rynku kapitałowym. 10. Warunki pozyskiwania kredytów i pożyczek. 11. Zarządzanie kapitałem obrotowym. 12. Ceny transferowe jako narzędzia przepływu kapitałów. 13. Pieniądz jako narzędzie pomiaru efektywności procesów gospodarczych. 14. Ocena efektywności inwestycji rzeczowych. 15. Wycena papierów wartościowych. 16. Wycena wartości przedsiębiorstwa. 17. Instrumenty pochodne. 18. Planowanie finansowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Źródła finansowania przedsiębiorstwa, 2. Kapitał zainwestowany i jego rentowność, 3. Struktura kapitału w przedsiębiorstwie, 4. Finansowanie faz cyklu życia przedsiębiorstwa, 5. Strategie finansowe przedsiębiorstwa, 6. Integracja zarządzania kapitałem i zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie. Rola kapitału warunkowego, 7. Finansowanie przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Era wiedzy. Zarządzanie wiedzą; Ewolucja rachunkowości zasobów niematerialnych, kapitał intelektualny - definicje, koncepcje i klasyfikacja; Metody pomiaru i komunikowania jako podstawa zarządzania kapitałem intelektualnym; Przykłady zastosowania koncepcji pomiaru i zarządzania kapitałem intelektualnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Koncepcja kapitału społecznego ujęcie makroekonomiczne: 1.1. Przegląd podejść badawczych dotyczących kapitału społecznego; 1.2. Funkcje kapitału społecznego; 1.3. Kontrowersje związane z koncepcją kapitału społecznego; 1.4. Pomiar kapitału społecznego; jego stan i pomiar w Polsce. Rozdział 2. Kapitał społeczny organizacji: 2.1. Kapitał społeczny i ludzki jako komponent kapitału intelektualnego organizacji; 2.2. Wewnętrzny i zewnętrzny kapitał społeczny organizacji; 2.3. Kapitał społeczny oparty na teoriach sieci relacji. Rozdział 3. Struktura kapitału społecznego wewnątrz organizacji: 3.1. Sieci relacji społecznych; 3.2. Zaufanie, normy i wartości w kapitale społecznym; 3.3. Pomiar kapitału społecznego organizacji. Rozdział 4. Fundamenty zarządzania wewnętrznym kapitałem społecznym organizacji: 4.1. Zarządzanie poprzez wartości; 4.2. Rola kultury zaufania w zarządzania kapitałem społecznym; 4.3. Instrumenty kształtowania postaw zaangażowania pracowników. Rozdział 5. Inwestowanie w kapitał ludzki i społeczny w organizacji: 5.1. Inwestowanie w rozwój pracowników; 5.2. Inwestowanie w procesy zarządzania wiedzą pracowników; 5.3. Inwestowanie w nowe technologie w komunikacji między pracownikami; 5.4. Inwestowanie w innowacyjne procesy i narzędzia zarządzania kapitałem ludzkim i społecznym. Rozdział 6. Rola Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w kształtowaniu kapitału społecznego organizacji: 6.1. Koncepcja Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i jej funkcje; 6.2. Modele Społecznej Odpowiedzialności Biznesu; 6.3. Społeczna Odpowiedzialność Biznesu wobec interesariuszy wewnętrznych – narzędzia i dobre praktyki. Rozdział 7. Podmioty zarządzania kapitałem społecznym: 7.1. Wspólnoty pracowników; 7.2. Pracownicy działów personalnych; 7.3. Zarząd i kierownicy liniowi; 7.4. Podmioty zewnętrzne zarządzania kapitałem ludzkim i społecznym. Bibliografia. Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Problematyka kapitału intelektualnego, 2. Zarządzanie kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwach, 3. Zarządzanie wiedzą a zarządzanie kapitałem intelektualnym, 4. Metoda oceny kapitału intelektualnego w małych i średnich przedsiębiorstwach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Funkcja personalna w przedsiębiorstwie, 2. Budowanie kapitału strukturalno-organizacyjnego przedsiębiorstwa, 3. Zacieranie granicy miedzy przedsiębiorstwem a otoczeniem - wybrane narzędzia uelastyczniania struktury organizacyjnej i zarządzania, 4. Źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa: kapitał intelektualny i kapitał ludzki (w świetle badań)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Kreowanie przestrzeni wirtualnej: 1. Tworzenie przestrzeni wirtualnej i zarządzanie nią, 2. Aktywowanie przestrzeni wirtualnej, 3. Duch w maszynie: praca w przestrzeni wirtualnej. Cz. II Kapitał w organizacjach wirtualnych: 1. Definicja kapitału niematerialnego, 2. Źródła i wartość kapitału niematerialnego, 3. Proces transformacji wiedzy. Cz. III Przystosowanie modelu zarządzania ogólnego do otoczenia wirtualnego: 1. Menedżer generalny, 2. Wirtulane czy realne: kompozycja strategiczna, 3. Zarządzanie organizacją wirtualną: operacje, motywacja i koordynacja, 3. Wirtulany menedżer generalny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wiedza jako przedmiot zarządzania w przedsiębiorstwie. 2. Koncepcje zarządzania wiedzą i narzędzia ich implementacji. 3. Model przedsiębiorstwa zorientowanego na systemowe wykorzystanie wiedzy. 4. Zarządzanie wiedzą w przekroju klasycznych funkcji zarządzania. 5. Zarządzanie wiedzą w ramach podstawowych procesów przedsiębiorstwa. 6. Zarządzanie wiedzą a wybrane koncepcje zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wiedza i zarządzanie wiedzą. 2. Działalność badawczo- rozwojowa jako źródło wiedzy. 3. Wiedza, kreatywność, działalność innowacyjna. 4. Zarządzanie działalnością innowacyjną. 5. Zarządzanie ukierunkowane na rozwój pracowników. 6. Istota kapitału intelektualnego i jego struktura. 7. Odnawianie modelu działalności przedsiębiorstwa szansą na sukces. 8. Organizacyjne aspekty zarządzania działalnością innowacyjną w przedsiębiorstwie. 9. Problem czasu w tworzeniu innowacji i jej komercjalizacji. 10. Innowacyjność polskich i unijnych przedsiębiorstw oraz jej utrudnienia. 11. Znaczenie innowacji w przedsiębiorstwach państw członkowskich byłej 15 Unii Europejskiej. 12. Czynniki kształtujące silne i słabe strony przedsiębiorstw państw członkowskich dawnej 15 UE w zakresie innowacji. 13. Szkolenie i edukacja instrumentami wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw funkcjonujących w byłej 15 Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do tematu badawczego, 2. System zarządzania wiedzą a efektywność działalności innowacyjnej przedsiębiorstw, 3. Wpływ zarządzania wiedzą na wzrost wartości przedsiębiorstwa, 4. Zarządzanie wiedzą i jego wpływ na wzrost innowacyjności firmy, 5. Wpływ rozwoju wiedzy na kształtowanie kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa, 6. Pracownicy wiedzy, 7. Wpływ rozwoju wiedzy na rozwój struktury przedsiębiorstwa, 8. Badanie infrastruktury dla zarządzania wiedzą na przykładzie rynku wydawniczego, 9. Zarządzanie wiedzą w organizacji zorientowanej na przedsięwzięcia (projectized) na przykładzie firmy Estakada.pl - studium przypadku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Cz. I Zmiany decyzji strategicznych: 1.Wprowadzenie. Cz. II Siły leżące u podłoża zmian rynkowych oraz nowa fala myślenia strategicznego: 2.Siły wywołujące zmiany konkurencji i na rynku, 3.Główne obszary działań strategicznych, 4.Nowa fala myślenia strategicznego, 5. Strategia i zdrowy rozsądek w interesach. Cz. III Analiza przypadków: 6.Dandy.Wielkie wejście na nowe rynki, 7. Politiken. Tworzenie multimedialnego ośrodka informacji, 8. Infogames. Specjaliści od współdziałania, 9. Dru. Poddostawca, który kieruje wiedzą, 10. Grupa Jansen. Tak kroić, aby przeżyć. Cz. IV jak w pięciu przedsiębiorstwach zmieniono kierunek strategiczny: 11. Wprowadzenie, 12. Pięć przedsiębiorstw, 13. Co wpływa na zmianę kierunku, 14. Proces rozwijania działalności przedsiębiorstwa, 15. Organizacja i kierownictwo, 16. Wnioski. Cz. V Zastosowanie koncepcji wykorzystywania okazji w rozwoju działalności przedsiębiorstwa: 17. Wprowadzenie, 18. Jakiej koncepcji działania potrzebuje przedsiębiorstwo?, 19. Mobilizowanie organizacji, 20. Zaangażowanie w dostrzeganiu okazji, 21. Rozpoczęcie szybkiego eksperymentowania, 22. Tworzenie wiedzy, 23. Kształtowanie strategii perz syntezę. Cz. VI Uwagi końcowe
nowe rynki, 7.Politiken.Tworzenie multimedialnego ośr odka informacji, 8.Infogrames.specjaliści od współdzia łania, 9.Dru.Poddostwaca, który kieruje się wiedzą, 10 .Grupa Jansen.Tak kroić, aby przeżyć. Cz.IV Jak w pięciu przedsiębiorstwach zmieniono kierun ek strategiczny : 11.Wprowadzenie, 12.Pięć przedsiębio rstw, 13.Co wpływa na zmianę kierunku, 14.Proces rozwi jania działalności przedsiębiorstwa, 15.Organizacja i kierownictwo, 16.Wnioski. Cz.V Zastosowanie koncepcji wykorzystywania okazji w r ozwoju działaności przedsiębiorstwa : 17.Wprowadzenie, 18.Moblilizowanie organizacji, 19.Jakiej koncepcji dzi łania potrzebuje przedsiębiorstwo?, 20.Zaangażowanie w
dostrzeganie okazji, 21.Rozpoczęcie szybkiego ekspery mentowania, 22.Tworzenie wiedzy, 23.Kształtowanie stra tegii przez syntezę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Istota wartości organizacji. Organizacja - wartości - zarządzanie; Kategoria wartości w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Wartość przedsiębiorstwa i jego służebna rola wobec otoczenia; Ewolucja koncepcji oceny efektywności: od efektywności produkcji do zarządzania wartością przedsiębiorstwa w warunkach "nowej ekonomii"; Interakcja "gospodarka - środowisko" a wartość organizacji; W poszukiwaniu wartości przedsiębiorstwa; Wpływ systemu zarządzania wartością na kursy giełdowe akcji. Część II: Finansowe źródła wartości organizacji. Finansowe źródła wartości przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem polityki dywidendy; Optymalizacja struktury kapitału w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa; Wpływ struktury kapitału na wartość rynkową przedsiębiorstwa; Emisja akcji z prawem poboru a rynkowa wycena wartości spółki akcyjnej; Przepływy pieniężne a wartość przedsiębiorstwa; Wpływ leasingu na wartość bilansową przedsiębiorstwa. Część III: Kapitał intelektualny jako źródło wartości organizacji. Strategia personalna w kształtowaniu wartości organizacji; Wartości w zarządzaniu zespołami; Brainpower - wartością współczesnej organizacji; Rola kapitału intelektualnego w nowoczesnym przedsiębiorstwie; Zarządzanie wartością zasobów ludzkich organizacji poprzez system wynagrodzeń; Regulacja migracji intelektualnej; Możliwości rozwoju kapitału ludzkiego przedsiębiorstwa w świetle funduszy strukturalnych Unii Europejskiej; Zależność dynamiki kapitalizacji firmy od wzrostu kapitału ludzkiego. Część IV: Marketingowe źródła wartości organizacji. Wizerunek a wartość rynkowa przedsiębiorstwa; Trwałość przewag konkurencyjnych a wartość przedsiębiorstwa w świetle przeprowadzonych badań; Zarządzanie wartością klienta; Merchandising jako źródło wartości firmy. Część V: Proces zarządzania wartością organizacji. Znaczenie czynników niematerialnych w kształtowaniu wartości współczesnej firmy; Aktywa niematerialne - kluczowy czynnik kształtujący wartość firmy; Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym jako strategia wzrostu wartości w przedsiębiorstwach zorientowanych projektowo; Proces zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwie; Kształtowanie wartości firmy w oparciu o kapitał intelektualny z wykorzystaniem strategicznej karty wyników; Zarządzanie wartością w oparciu o rachunek kosztów działań; Dodawanie wartości jako miara efektywności placówek bankowych; Zarządzanie wartością urzędu administracyjnego. Część VI: Uwarunkowania zarządzania wartością organizacji. Zarządzanie kompetencjami zwaodowymi jako element zarządzania wartością przedsiębiorstwa; Rola wybitnych jednostek w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem; Zarządzanie kosztami posiadania informatyki w przedsiębiorstwie; Strategie wzrostu małych podmiotów gospodarczych; Zastosowanie teorii chaosu w prognozowaniu bankructwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
List of Tables, Figures, and Case Studies; Preface; Acknowledgments; Author Biographies. 1. Define the Business Challange; 2. Understand the Analytics Domain; 3. Estabilish an Effective Team; 4. Form Your Hypothesis; 5. Run Basic Analyses; 6. Explore Complex Analyses; 7. Use Data to Inform Your Decisions; 8. Communicate Your Findings; 9. Evaluate Your Intervention; Appendix A. How Analytics Fit into the SHRM Competency Model; Appendix B. Assess Yourself; Appendix C. Evaluate Your Data; Appendix D. Choose Your HR Metrics; Appendix E. Identify Your Stakeholders; Appendix F. Develop Your Hypotheses; Appendix G. Choose Your Statistical Test; Appendix H. Write Your Analysis Plan; Appendix I. Summarize Your Findings; Appendix J. Tell Your Story; Appendix K. Plan Your Evaluation; Appendix L. Communicate Your Plan; Appendix M. Set U pan Analytics Function. Bibliography; Additional References Materials; Index.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Konkurencyjność miękka przedsiębiorstw / Michał Adam Leśniewski. - Warszawa : Difin , 2015. - 252, [5] s. : tab., rys. ; 23 cm.
1. Konkurencja procesem rozwoju przedsiębiorstw; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstwa; 3. Zasoby ludzkie w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa; 4. Menedżer kadra zarządzającą przedsiębiorstwem; Motywacja funkcją zarządzania przedsiębiorstwem; 6. Kultura organizacyjna w procesie miękkiego zarządzania przedsiębiorstwem; 7. Wiedza zasobem przedsiębiorstwa; 8. Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa; 9. Zaufanie w rozwoju przedsiębiorstwa; 10. Model konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Przewaga konkurencyjna; R.2 Wiedza jako źródło przewagi konkurencyjnej; R.3 Istota kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; R.4 Problematyka pomiaru kapitału intelektualnego w literaturze przedmiotu; R.5 Podstawowy model pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; R.6 Dodatkowe kryteria pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstw w wybranych sektorach; R.7 Znaczenie kapitału intelektualnego dla uczelni wyższych. Analiza rankingów szkół wyższych; R.8 Kryteria pomiaru kapitału intelektualnego wyższych uczelni o profilu ekonomicznym w Polsce wynikające z uwarunkowań sektorowych; R.9 Pomiar kapitału intelektualnego Szkoły Głównej Handlowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1104)
1. Koncepcje i metody zarządzania - ujęcia ogólne, przekrojowe. 2. Przedsiębiorstwo bazujące na wiedzy. Organizacja ucząca się - zarządzanie wiedzą - zarządzanie kapitałem intelektualnym. 3. Problemy rozwoju i zastosowań wybranych koncepcji i metod zarządzania. 3.1. Ujęcia teoretyczne. 3.2. Wyniki badań empirycznych, 3.3. Doświadczenia praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Kim właściwie są pracownicy wiedzy. 2. Czym różnią się od siebie pracownicy wiedzy. 3. Interwencje, pomiary i eksperymenty dotyczące pracy opartej na wiedzy. 4. Praca oparta na wiedzy jako proces. 5. Technologie zwiększające wydajność pracy na poziomie organizacji. 6. Technologie zwiększające wydajność pracy na poziomie indywidualnym. 7. Nauka i sieci kontaktów. 8. Fizyczne środowisko pracy a wydajność pracowników wiedzy. 9. Zarządzanie pracownikami wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej