Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(21)
Czasopisma
(4)
E-booki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(24)
Autor
Baran Beata
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Gurdek Magdalena (1977- )
(2)
Jeziński Marek
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Lityński Adam (1940- )
(2)
Mazur Marek
(2)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(2)
Samuś Paweł
(2)
Skotnicki Krzysztof
(2)
Sobas Magdalena
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Borowska Elżbieta
(1)
Brzostowski Wojciech
(1)
Brózda Łukasz
(1)
Chmielarz Anna
(1)
Cudak-Niewiadomska Małgorzata
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Czermińska Małgorzata
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Dadak Justyna
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dolińska Dorota
(1)
Drinóczi Timea
(1)
Dudek Joanna
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Flisek Karo
(1)
Folfas Paweł
(1)
Frykowski Maciej
(1)
Garlińska-Bielawska Joanna
(1)
Giedrojć Marzenna
(1)
Giereło-Klimaszewska Katarzyna
(1)
Godlewski Tadeusz
(1)
Gołba Łukasz
(1)
Grygutis Jakub
(1)
Grzeszkiewicz-Radulska Katarzyna
(1)
Hołubko Wiktor
(1)
Ignaczewski Grzegorz
(1)
Itrich-Drabarek Jolanta
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jażdżewska Iwona
(1)
Jurewicz Marcin
(1)
Kalisz-Prakopik Anna
(1)
Kielin-Maziarz Joanna
(1)
Kościesza Agnieszka
(1)
Krauz-Mozer Barbara
(1)
Król Karol
(1)
Król Martyna
(1)
Kubies Wacław
(1)
Kuchta Łukasz
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kuźnar Andżelika
(1)
Majewski Kamil
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Mazur Stanisław
(1)
Menkes Jerzy
(1)
Miąsko Mariusz
(1)
Miętkiewicz Katarzyna
(1)
Morawski Antoni
(1)
Moszczyńska Paulina
(1)
Muszyński Jerzy
(1)
Młynarska-Sobaczewska Anna
(1)
Nurzyńska-Wereszczyńska Edyta
(1)
Odrobina Anna
(1)
Olczyk Tomasz
(1)
Olmińska Anna
(1)
Orosz Ladislav
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Pera Bożena
(1)
Pera Jacek
(1)
Peszyński Wojciech
(1)
Piontek Dorota
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Pokora Andrzej
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Przastek Daniel (1975- )
(1)
Przeklasa Dorota
(1)
Radlak Karolina
(1)
Rakowski Maciej
(1)
Raźny Paweł
(1)
Roguska Beata
(1)
Rozmus Dariusz (1961- )
(1)
Rożek Kacper
(1)
Rulka Macin
(1)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(1)
Składowski Konrad
(1)
Sobol-Kołodziejczyk Piotr
(1)
Sobolewska-Myślik Katarzyna
(1)
Stawnicka Jadwiga
(1)
Strug Ewa
(1)
Suska Magdalena
(1)
Sułkowski Jarosław
(1)
Szypulewska-Porczyńska Alina
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Wrocławska Patrycja
(1)
Wódz Kazimiera
(1)
Zbieranek Jarosław
(1)
Zielinski Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Kampania wyborcza
(19)
Marketing polityczny
(13)
Wybory parlamentarne
(8)
Wybory
(6)
Środki masowego przekazu
(4)
Komunikacja polityczna
(3)
Partie polityczne
(3)
Polityka
(3)
Reklama telewizyjna
(3)
Wybory do Parlamentu Europejskiego
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Wybory samorządowe
(3)
Kampania wyborcza parlamentarna
(2)
Kampania wyborcza samorządowa
(2)
Kobieta
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Polska
(2)
Prawo wyborcze
(2)
Przetwarzanie danych
(2)
Władza
(2)
Zbiorowe stosunki pracy
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Antyterroryzm
(1)
Bazylejski Komitet Nadzoru Bankowego
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezpieczeństwo społeczne
(1)
Brexit
(1)
Cisza wyborcza
(1)
Demokracja
(1)
Diagnostyka prenatalna
(1)
Doręczenie pisma
(1)
Dzielnicowi
(1)
Dłużnicy
(1)
Eksport
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informacja publiczna
(1)
Innowacje
(1)
Inspektorzy pracy
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Integracja społeczna
(1)
Internet
(1)
Izolacjonizm (politologia)
(1)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kara pozbawienia wolności
(1)
Kodyfikacja
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Konkurencyjność
(1)
Matura
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mobbing
(1)
NAFTA (organizacja)
(1)
Naczelna Izba Gospodarcza
(1)
Nanotechnologia
(1)
Niepełnosprawność
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność dyscyplinarna
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Parlament Europejski
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Poczucie bezpieczeństwa
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Podróże służbowe
(1)
Policjanci
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polityka migracyjna
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Polityka naukowa
(1)
Polityka przestrzenna
(1)
Polityka zagraniczna
(1)
Postępowanie dyscyplinarne
(1)
Postępowanie egzekucyjne
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Pranie pieniędzy
(1)
Prawa i obowiązki obywatelskie
(1)
Prawa osób z niepełnosprawnościami
(1)
Prawa pacjenta
(1)
Prawnicy
(1)
Prawo antydyskryminacyjne
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo do ochrony zdrowia
(1)
Prawo do sądu
(1)
Prawo konstytucyjne
(1)
Prawo spółdzielcze
(1)
Prawo urzędnicze
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Prekariat
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Płód
(1)
Raj podatkowy
(1)
Referendum
(1)
Regionalizm
(1)
Renta planistyczna
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
2001-0
(3)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Słowacja
(2)
Węgry
(2)
Afryka Zachodnia
(1)
Azja
(1)
Azja Wschodnia
(1)
Białoruś
(1)
Chiny
(1)
Cypr
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Artykuły
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo prawnicze
(2)
Raport z badań
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Polemika
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka , ISSN 1644-9126 ; Rok XVII. Zeszyt 2)
Półrocznik, 2014-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2000-2013
Temat
Trump, Donald (1946- ) NAFTA (organizacja) Unia Europejska (UE) Wspólnota Gospodarcza Państw Afryki Zachodniej (ECOWAS) Izolacjonizm (politologia) Polityka zagraniczna Polityka międzynarodowa Brexit Eksport Konkurencyjność Gospodarka narodowa Handel zagraniczny Integracja gospodarcza Handel międzynarodowy Umowy międzynarodowe gospodarcze Polityka migracyjna Prawa i obowiązki obywatelskie Polityka gospodarcza Przemysł motoryzacyjny Wartość dodana Jednolity rynek Unii Europejskiej Rynek finansowy Prace badawczo-rozwojowe Innowacje Polityka naukowa Nanotechnologia Prawo wspólnotowe europejskie Pracownicy samorządowi Kampania wyborcza samorządowa Odpowiedzialność dyscyplinarna Prawo urzędnicze Straż graniczna Postępowanie dyscyplinarne Prawo do sądu Przetwarzanie danych Ochrona danych osobowych Prawo cywilne Dzielnicowi Poczucie bezpieczeństwa Bezpieczeństwo publiczne Antyterroryzm Bezpieczeństwo narodowe Strajki Służba zdrowia Zbiorowe stosunki pracy Adaptacja zawodowa Spółdzielnia pracy Spółdzielczość rolnicza Spółdzielczość produkcyjna Prawo spółdzielcze Dłużnicy Wyjawienie majątku Postępowanie egzekucyjne Wierzyciele Odpowiedzialność cywilna Diagnostyka prenatalna Prawo do ochrony zdrowia Płód Zdolność prawna Prekariat Zatrudnienie elastyczne Umowa o pracę na czas nieokreślony Bezpieczeństwo społeczne Azja Chiny Stany Zjednoczone (USA) Kanada Czechy Niemcy Słowacja Węgry Wielka Brytania Kraje rozwijające się Afryka Zachodnia Kraje Unii Europejskiej Azja Wschodnia Polska
Zawiera: THE INSTITUTIONALIZATION OF COOPERATION IN THE TRANSATLANTIC AREA: USA-Asia Relations in the Time of Trump's Administration; Will the Atlantic Bridge Withstand Shocks?; Changes in the export competitiveness of the Visegrad Group and Germany in years 2004-2014 - Is there convergence?. LEGAL-ECONOMIC ASPECTS OF THE EU OPERATION: Brexit and its Potential Effects on Trade Between the European Union and Selected Countries; The European Union's and Great Britain's Trade Relations with Selected Developing Countries in the Context of Brexit; European Union - West Africa Trade Relations: with or without Economi Partnership Agreement (EPA); Debate on Issues Concerning the EU Citizens' Rights after Brexit; The economic position of the European Union in the contemporary world. The risk-based perspective; Poland in International Production Networks of Automotive Industry; Integration of Financial Markets in the European Union after 2018; The European Union in Globsl Research and Development. The balance and prospects; The Precautionary Principle as the Basis fo Legal Regulations in the Field of Nanotechnology. PUBLIC LAW ISSEUES: Effects of Involvement of Self-Government Employees in Local Election Campaigns; Selected Problems of Disciplinary Proceedings in the Case of Border Guard Officers in the Perspctive of Standards of Human Rights; Consent for Personal Data Processing in Digital Environment According to GDPR; The Characteristics of an Institution of a Police Community Support Officer (PCSO) in the Light of Legal and Political Changes; Statutory Regulations in the Field of Anti-terrorist Activities in Poland. Notes on the Special Use of Weapons. PRIVATE LAW ISSUES: The Right to Strike in Health Service; Candidate Internship in Cooperatives and Agricultural Cooperatives; Ways of Obtaining Information about the Debtor's Assets in Court Enforcement Proceedings; Liability for Prenatal Injuries in the Context of the Protection of the Rights of Conceived Children; Employment Security under Polish Law - Consderations Based on the Concept of Precariat by G. Standing. REPORTS: A Report on the "Legal Standards - Social and Cultural Standards. Case Studies" Conference in Cracow, 16-17 September 2017; A Report from the "Europe in the World: The Time of Breaktrough"Scientific Conference, Warsaw, 6 October, 2017; Report on the Internationa; Scientific Conference of the 2nd Central European Forum on Law and Administration "Judicial Protection of Individual Rights in Central European Countries - Current Experience and Trends". REVIEWS: Arkadiusz Bereza. The Supreme Court 1917-2017. Presidents, Judges, Prosecutors of the Supreme Court. Published by: The Supreme Court in Warsaw. Wasaw 2017, pp.671; Marcin Łysko. The Works on the Codification of the Substantive Misdemeanors Law in People's Poland (1960-1971), Wydawnictwo Temida2, Białystok 2016, pp.351. CHRONICLE: On the Activity of the Faculty of Administation and Law at Humanitas University.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym; 2. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej- analiza agendy tematycznej; 3. Telewizyjna reklama polityczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kampania w referendum europejskim w świetle orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego i Sądu Najwyższego 2. Prace legislacyjne nad ordynacją wyborczą do Parlamentu Europejskiego 3. Debata publiczna oraz referendum w Finlandii przed wejściem do UE 4. Zjawisko polityzacji informacji w kampanii informacyjnej w okresie przedreferndalnym 5. Jaka Polska w jakiej Europie? - analiza telewizyjnych audycji referendalnych 6. Kampania referndalna w prasie lokalnej na przykładzie "Panoramy Leszczyńskiej" 7. Style autoprezentacyjne polskich kandydatów na eurodeputowanych. Wybory do Parlamentu Europejskiego w 2004 r. 8. "Gorące" euroreferndum, "letnie" eurowybory czyli o partycypacji Polaków w unijnych turniejach politycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2744)
R.1 Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje; R.2 Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich; R.3 Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki; R.4 Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie; R.5 Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku; R.6 Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej; R.7 Kampania zmarnowanych szans - polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.8 Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.9 Wizualna kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kampanie wyborcze w społeczeństwach demokratycznych; Socjologiczna analiza teorii marketingu politycznego w warunkach demokracji uczestniczącej; Narracja, dialog, polityka; 2. Marketing polityczny w praktyce- Socjopolityczna analiza komunikacji politycznej na szczeblu lokalnym; Analiza reklam wyborczych w kampanii Parlamentarnej (2005) i samorządowej (2006); Marketing polityczny w Internecie. Prezydenci miast województwa śląskiego w interaktywnej Sieci; 3. Miejsce kobiet w życiu politycznym województwa śląskiego; Rola płci w kampanii samorządowej w opinii kandydatek i kandydatów do samorządu lokalnego w wyborach 2006 r. w województwie śląskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Marketing w politycznym zwierciadle, 2.Planowanie strategii komunikacyjnej partii politycznej. Analiza marketingowa, 3.Marketing polityczny w kampaniach wyborczych, 4.Wizerunek lidera politycznego, 5.Rekalma polityczna, 6.Polityczna reklama negatywna, 7.Czarny Public Relations - brutalna kampania czy profesjonalizacja rynku wyborczego??, 8.Kolor i symbol jako wizualne środki emocjonalnego oddziaływania w polityce, 9.Miejsce retoryki we współczesnej polityce, 10.Telewizja jako istotny czynniki kształtujący role aktorów politycznych oraz widzów, 11.Podmioty lobbingu w Unii Europejskiej na przykładzie UNICE, 12.Door-to-door jako instrument aktywizacji wyborców, 13.Kobiety w polityce, 14.Sojusz Lewicy Demokratycznej w kampanii wyborczej, przed wyborami parlamentarnymi 2001 roku, 15.Platforma Obywatelska-nowa jakość w polityce?, 16.Kampania wyborcza komitetu wyborczego Prawo i Sprawiedliwość w wyborach w 2001 roku, 17.Ewolucja wizerunku Polskiego stronnictwa Ludowego, 18.Andrzej Lepper - polityk z przypadku czy profesjonalista?, 19.Liga Polsich Rodzin - prawica polskiej sceny politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Marketing polityczny a ideały demokracji: 1. Socjotechnika czy marketing polityczny?, 2. Marketing polityczny jako instrument demokracji masowej, 3. Kampania wyborcza a stabilność współczesnego systemu demokratycznego, 4. Wolność słowa w kampaniach wyborczych, 5. O niedemokratycznej propagandziepolitycznej w demokracji, 6. Idea na usługach polityki Zachodu. Kilka uwag o retoryce praw człowieka, 7. Media a marketing polityczny - koniec mitu " czwartej władzy"?, 8. Media w marketingu politycznym, 9. Konstytucyjne ujęcie zasady pluralizmu politycznego, 10. Quasi-etyczne zasady demokracji "rynkowej", 11. Obraz polityków - wizerunek rzeczywisty a odzwierciedlony?, 12. Kreowanie wizerunków a demokracja - w poszukiwaniu hipotezy badawczej, 13. Koncepcja marketingowa wobec wyzwań współczesnego rynku politycznego, 14. Sondaże przedwyborcze a rzeczywiste wyniki wyborów. Między manipulacją a poznaniem, 15. Wpływ sondaży na wynik wyborów - wybrane aspekty, 16. Problemy imigracji w państwach demokracji liberalnej w perspektywie marketingu politycznego. Część II. Doświadczenia kampanii wyborczych: 17. Socjologiczne aspekty marketingu politycznego w Polsce, 18. Marketing polityczny w ramach polskiego systemu politycznego (Wybrane problemy), 19. Rola marketingu politycznego w kampanii wyborczej' 2005 w Polsce, 20. Kobieta jako podmiot i przedmiot w parlamentarnej kampanii wyborczej (2005 r.), 21. Marketing polityczny on-line, 22. Marketing polityczny a populizm. Doświadczenia kampanii politycznej 2005 roku, 23. Lewica w wyborach prezydenckich 2005 roku, 24. Strony internetowe młodzieżówek partyjnych w marketingu politycznym, 25. Negatywne kampanie wyborcze w ujęciu marketingowym, 26. "Czarny PR" oraz "czynnik administracyjny" w kampaniach wyborczych na Ukrainie. Część III. Marketing polityczny na szczeblu lokalnym: 27. Mechanizmy kształtowania się wyboru politycznego na szczeblu lokalnym, 28. Czy wójtowi potrzebny jest marketing polityczny? Teoria i praktyka zastosowania marketingu przez liderów lokalnych wspólnot, 29. Media lokalne a marketing - analiza zależności na przykładzie rynku prasy lubelszczyzny, 30. Organizacyjny, przebieg i efekty kampanii wyborczej SLD na lubelszczyźnie w 2005, 31. Naród medialny, 32. " Parcie na szkło" - wizerunek regionalnego przywódcy politycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w organizacji wyborów samorządowych / Zbigniew Widera. - Katowice : Unikat 2, 2006. - 103, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Marketing na rynku wyborczym: Zarys ewolucji marketingu. Rynek wyborczy jako istota składowa rynku politycznego. Wprowadzenie zasad marketingu na rynku wyborczym. Charakterystyka marketingowej strategii wyborczej. Segmentacja rynku wyborczego. Plasowanie produktu politycznego na rynku. Wykorzystanie marketingu relacyjnego na lokalnym rynku politycznym. Marketing w organizacji wyborów samorządowych: Prawne determinanty funkcjonowania samorządu i prowadzenia kompanii wyborczej. Działania społeczne i polityczne w wyborach samorządowych. Wyborcy jako podmiot oddziaływania partii politycznych i ugrupowań lokalnych. Ocena sytuacji politycznej w oparciu o sondaże opinii publicznej. Strategia kompanii wyborczej jako podstawa właściwie sformułowanej decyzji walki o władzę na lokalnym rynku politycznym. Planowanie jako czynnik porządkujący działania lokalnych grup politycznych w okresie kampanii wyborczej. Finansowanie lokalnej kampanii wyborczej. Organizacja komitetu wyborczego miejscem wyłaniania politycznych liderów. Program wyborczy jako element produktu politycznego uwzględniający oczekiwania i potrzeby wyborców. Kreowanie wizerunku elementem sprawczym procesu identyfikacji wyborców z politycznymi liderami. Kompania pośrednia i bezpośrednia - mechanizmy oddziaływania na elektorat. Reklama i public relations głównymi instrumentami wywierania wpływu na elektorat wyborczy. Etyka kampanii wyborczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Rozdział I. Wielowymiarowa problematyka niepełnosprawności 1. Pojęcie niepełnosprawności w różnych aspektach 2. Modele niepełnosprawności 3. Przyczyny i rodzaje niepełnosprawności Rozdział II. Prawny i instytucjonalny wymiar niepełnosprawności w Polsce 1. Wybrane prawne rozwiązania w zakresie niepełnosprawności w Polsce 2. Rządowy i samorządowy wymiar instytucji działających na rzecz osób z niepełnosprawnościami 3. Komisje sejmowe i zespoły parlamentarne funkcjonujące na rzecz osób z niepełnosprawnościami 4. Organizacje pozarządowe działające na rzecz osób z niepełnosprawnościami Rozdział III. Polityczny wymiar niepełnosprawności w Polsce 1. Wybrane zagadnienia polityki państwa wobec osób z niepełnosprawnościami 2. Polityka państwa w zakresie dostępu do dóbr kultury, wypoczynku i spędzania wolnego czasu 3. Rekomendacje dla Polski w zakresie polityki wdrażania Konwencji Praw Osób Niepełnosprawnych 4. Niepełnosprawność w polskiej debacie politycznej Rozdział IV. Problemy niepełnosprawności w kampanii wyborczej do Sejmu i Senatu w 2019 r. 1. Korzystanie z praw obywatelskich przez osoby z niepełnosprawnościami 2. Problemy osób z niepełnosprawnościami w kampanii wyborczej 3. Rezultaty wyborów z punktu widzenia osób z niepełnosprawnościami Rozdział V. Rola sportu w integracji społecznej osób z niepełnosprawnościami 1. Historia sportu osób z niepełnosprawnościami 2. Sport jako kontynuacja rehabilitacji osób z niepełnosprawnościami 3. Adaptowana aktywność fizyczna i sport adaptowany 4. Sport rekreacyjny osób z niepełnosprawnościami 5. Sport wyczynowy osób z niepełnosprawnościami 6. Sport w integracji społecznej osób z niepełnosprawnościami 7. Wybrane formy instytucjonalnego wsparcia sportu osób z niepełnosprawnościami Rozdział VI. Stosunek społeczeństwa polskiego do wybranych problemów osób z niepełnosprawnościami 1. Wykluczenie społeczne 2. Bariery urbanistyczne 3. Integracja społeczna 4. Przepisy ograniczające funkcjonowanie osób z niepełnosprawnościami 5. Społeczne skutki stereotypu niepełnosprawności; Zakończenie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej