Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(318)
IBUK Libra
(7)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(307)
Publikacje naukowe
(62)
Publikacje fachowe
(29)
E-booki
(8)
Czasopisma
(6)
Audiobooki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(258)
dostępne
(191)
wypożyczone
(18)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(211)
Czytelnia
(260)
Autor
Juchnowicz Marta (1948- )
(14)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(13)
Armstrong Michael (1928- )
(10)
Borkowska Stanisława (1939- )
(10)
Bańka Waldemar
(6)
Grabiec Olimpia (1975- )
(6)
Lipka Anna
(6)
Podsiadło Iwona
(6)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Listwan Tadeusz
(5)
Listwan Tadeusz (1940- )
(5)
Rostkowski Tomasz
(5)
Sajkiewicz Alicja
(5)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(4)
German Janusz (1974- )
(4)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(4)
Ludwiczyński Antoni
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(4)
Suchar Marek (1954- )
(4)
Antczak Zbigniew
(3)
Bugdol Marek (1966- )
(3)
Daniecki Wojciech
(3)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(3)
Jemielniak Dariusz
(3)
Kożusznik Barbara
(3)
Makowski Kazimierz
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Rusiński Michał
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Unterschutz Alicja
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Wójcik Leszek
(3)
Zasępa Piotr
(3)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(3)
Bednarska-Wnuk Izabela
(2)
Bohdziewicz Piotr
(2)
Borowska Joanna
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Filipowicz Grzegorz
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Górska Joanna
(2)
Jamka Beata
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Karbowski Marcin
(2)
Kirejczyk Edward
(2)
Kostera Monika
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kołodziejczak Małgorzata
(2)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(2)
Koźmiński Andrzej K
(2)
Król Małgorzata
(2)
Litwin Joanna
(2)
Loska Magdalena
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Olczak Artur
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Parsloe Eric
(2)
Prokopowicz Piotr
(2)
Sadowski Józef
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Stor Marzena
(2)
Strużycki Marian
(2)
Szczupaczyński Jerzy
(2)
Ulrich Dave
(2)
Urbaniak Bogusława
(2)
Walkowiak Ryszard
(2)
Woźniak Jacek
(2)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Świątek-Barylska Ilona
(2)
Aluchna Maria
(1)
Andrews Tim G
(1)
Antonowicz Dominik
(1)
Bajorek-Ziaja Hanna
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Becker Brian E
(1)
Beech Nic
(1)
Belbin Meredith
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Bieryło Marta
(1)
Biliński Witold
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(99)
2000 - 2009
(195)
1990 - 1999
(24)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
Kraj wydania
Polska
(324)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(324)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kadry
(310)
Zarządzanie
(74)
Przedsiębiorstwo
(70)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(68)
Motywacja pracy
(48)
Zatrudnienie
(44)
Ocena pracowników
(40)
Organizacja
(37)
Praca
(34)
Polityka zatrudnienia
(32)
Kultura organizacyjna
(28)
Menedżerowie
(28)
Płaca
(28)
Zarządzanie wiedzą
(27)
Zarządzanie strategiczne
(21)
Rekrutacja pracowników
(19)
Przywództwo
(16)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(15)
Płynność kadr
(13)
Innowacje
(12)
Siła robocza
(12)
Zarządzanie jakością
(12)
Kapitał ludzki
(10)
Kariera
(10)
Motywacja
(10)
Organizacja ucząca się
(10)
Decyzje
(8)
Polityka płacowa
(8)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(8)
Rynek pracy
(8)
Szkolenie zawodowe
(8)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Rozmowa kwalifikacyjna
(7)
Zawód
(7)
Komunikacja społeczna
(6)
Mentoring
(6)
Praca zespołowa
(6)
Przydatność zawodowa
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Wartościowanie pracy
(6)
Konflikt
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Rozwój zawodowy
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(5)
Służba zdrowia
(5)
Zarządzanie różnorodnością
(5)
BHP
(4)
Logistyka
(4)
Marketing
(4)
Oceny pracowników
(4)
Outplacement
(4)
Outsourcing
(4)
Prawo pracy
(4)
Zachowanie organizacyjne
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Administracja
(3)
Administracja publiczna
(3)
Assessment center
(3)
Bezrobocie
(3)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(3)
Controlling
(3)
Controlling personalny
(3)
Etyka biznesu
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Koszty pracy
(3)
Negocjacje
(3)
Produktywność pracy
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Prześladowanie w miejscu pracy
(3)
Psychologia pracy
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Towar
(3)
Urzędnicy
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zarządzanie talentami
(3)
Zdolności
(3)
Aktywność zawodowa
(2)
Awans zawodowy
(2)
Banki
(2)
Bhp
(2)
Coaching
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Globalizacja
(2)
Informacja
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Jakość
(2)
Kadry - polityka
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konkurencyjność
(2)
Kontrola
(2)
Koszty
(2)
Temat: czas
2001-
(28)
1989-2000
(7)
1901-2000
(3)
2001-0
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(29)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(55)
Opracowanie
(41)
Praca zbiorowa
(33)
Poradnik
(11)
Monografia
(8)
Case study (studium przypadku)
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Czasopismo naukowe
(5)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(151)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(61)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Psychologia
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
326 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.1 Idea zarządzania zasobami ludzkimi: Podstawowe terminy i pojęcia związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi; Filozofia zarządzania zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie personelem Cz.2 Zarządzanie zasobami ludzkimi a firma jako całość: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie organizacją; Zarządzanie zasobami ludzkimi a kreowanie kultury firmy. Cz.3 Procesy związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi Przeprowadzanie zmian; Zaangażowanie; Elastyczność; Praca zespołowa; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie jakością totalną. Cz.4 Zarządzanie zasobami ludzkimi w praktyce; Wzbogacanie zasobów ludzkich - rekrutacja; Rozwijanie i doskonalenie zasobów ludzkich; Nadzór nad efektywnością pracy; Zarządzanie zasobami ludzkimi a kształtowanie wynagrodzeń; Zarządzanie zasobami ludzkimi a stosunki pracownicze; Wprowadzanie w życie zasad zarządzania zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Zarządzanie zasobami ludzkimi w perspektywie historycznej; R.2 Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi; R.3 Planowanie zatrudnienia; R.4 Kształtowanie stanu i struktury zatrudnienia; R.5 Kierowanie ludźmi w organizacji; R.6 Ocenianie w procesie pracy; R.7 Rozwój zasobów ludzkich; R.8 Kształtowanie wynagrodzeń; R.9 Warunki i stosunki pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1. Ku doskonałości HR. 2. Integracja strategii HR ze strategią organizacji. 3. HR w organizacjach o elastycznych strukturach i zatrudnieniu. 4. Wynagrodzenia efektywne: oczekiwania a rzeczywistość. 5. Bezpośrednia i przedstawicielska partycypacja pracownicza. 6. Społeczna odpowiedzialność organizacji. 7. Współpraca między działem HR i związkami zawodowymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I. OD PRACY DO KAPITAŁU LUDZKIEGO. Rozdział 1. Transformacja pracy i funkcji personalnej: 1.1. Istota pracy; 1.2. Transformacja pracy; 1.3. Czy zmierzch pracy?; 1.4. Nowe zjawiska w obszarze pracy; 1.5. Ewolucja funkcji personalnej; 1.5.1. Istota funkcji personalnej; 1.5.2. Modele funkcji personalnej; 1.5.3. Fazy rozwoju funkcji personalnej; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 2. Podstawy funkcji zarządzania zasobami ludzkimi: 2.1. Istota zarządzania zasobami ludzkimi; 2.1.1. Istota i znaczenie pojęcia zasoby ludzkie organizacji; 2.1.2. Co rozumie się przez zarządzanie zasobami ludzkimi?; 2.2. Rodzaje zarządzania zasobami ludzkimi; 2.2.1. Modelowe ujęcia ZZL; 2.2.2. Podejście "twarde" i "miękkie" w ZZL; 2.3. Zastrzeżenia wobec koncepcji ZZL; 2.4. Istota, zasady i modele polityki personalnej; 2.4.1. O istocie polityki personalnej; 2.4.2. Nowa treść pojęcia polityka personalna/kadrowa; 2.4.3. Ogólne zasady polityki personalnej; 2.4.4. Szczegółowe zasady polityki personalnej; 2.4.5. Modele polityki personalnej; 2.5. Specyficzne podejścia w ZZL; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 3. Kapitał ludzki organizacji: 3.1. Istota i pomiar kapita3u intelektualnego organizacji; 3.1.1. Mierzenie kapitału intelektualnego organizacji; 3.1.2. Nowa propozycja bilansu przedsiębiorstwa; 3.1.3. Pozafinansowe mierniki kapitału intelektualnego organizacji; 3.2. Pojęcie i rodzaje kapitału ludzkiego; 3.2.1. Kapitał ludzki w skali makro; 3.2.2. Indywidualny kapitał ludzki; 3.2.3. Kapitał ludzki zespołu; 3.2.4. Kapitał ludzki organizacji; 3.2.5. Kapitał ludzki jako metafora; 3.3. Od zasobów ludzkich do kapitału ludzkiego; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 4. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi: 4.1. Wewnętrzne uwarunkowania ZZL; 4.1.1. Strategiczny aspekt ZZL; 4.1.2. Kultura organizacyjna a ZZL; 4.1.3. Struktura organizacyjna a ZZL; 4.2. Zewnętrzne uwarunkowania ZZL; 4.2.1. Globalizacja; 4.2.2. Integracja europejska; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ II. PLANOWANIE I ALOKACJA ZASOBÓW LUDZKICH. Rozdział 5. Analiza pracy i planowanie zatrudnienia: 5.1. Istota i rodzaje analizy pracy; 5.2. Proces analizy pracy; 5.3. Opis stanowiska pracy i jego wykorzystanie; 5.4. Istota planowania i rodzaje planów zasobów ludzkich; 5.5. Metody planowania zatrudnienia i jego wykorzystanie; 5.6. Budowa społecznego planu restrukturyzacji; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 6. Alokacja zasobów ludzkich organizacji: 6.1. Istota i determinanty alokacji zasobów ludzkich; 6.2. Pozyskiwanie pracowników; 6.2.1. Rekrutacja; 6.2.2. Selekcja; 6.2.3. Adaptacja; 6.3. Alokacja pracowników wewnątrz organizacji; 6.4. Odejścia pracowników; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ III. OCENA PRACY I PRACOWNIKÓW. Rozdział 7. Wartościowanie pracy: 7.1. Istota i rozwój wartościowania pracy; 7.2. Metody wartościowania pracy; 7.3. Proces wartościowania pracy i jego uwarunkowania; 7.4. Wykorzystanie wyników wartościowania pracy; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 8. Ocenianie pracowników: 8.1. Istota i rodzaje oceny pracowników; 8.2. Projektowanie okresowych ocen pracowniczych; 8.2.1. Cele oceniania; 8.2.2. Zasady oceniania; 8.2.3. Kryteria oceniania; 8.2.4. Metody oceniania; 8.2.5. Procedura oceniania; 8.3. Wdrażanie ocen pracowniczych; 8.4. Wykorzystanie ocen pracowniczych; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚC IV. SYSTEMY MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW. Rozdział 9. Motywacja i motywowanie: 9.1. Istota motywacji. Krótki rys podstawowych teorii; 9.2. Motywowanie do pracy; 9.2.1. Narzędzia motywowania; 9.2.2. Ewolucja motywowania; 9.2.3. Warunki i zasady skutecznego motywowania; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 10. Wynagradzanie: 10.1. Istota wynagrodzeń. Kwestie terminologiczne; 10.2. Funkcje wynagrodzeń; 10.3. Determinanty wynagrodzeń; 10.4. Kształtowanie strategii wynagrodzeń; 10.5. Tabele płac i zasady podwyższania stawek płac; 10.5.1. Dziewięć zasad budowy tabel płac; 10.5.2. Podstawowe problemy budowy tabel płac; 10.5.3. Zasady podwyższania stawek płac; 10.6. Formy wynagrodzeń; 10.6.1. Cztery podstawowe formy wynagrodzeń; 10.6.2. Inne formy wynagradzania; 10.6.3. O zasadach skutecznego premiowania; 10.7. Wynagrodzenia długoterminowe; 10.7.1. Akcje i opcje na akcje; 10.7.2. Systemy odroczonych udziałów w zysku; 10.7.3. Warunki powodzenia; 10.8. Świadczenia dodatkowe; 10.9. Mierniki efektów; 10.10. Analiza i usprawnianie systemu wynagrodzeń; o zarządzaniu systemem wynagrodzeń; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ V. ROZWÓJ KAPITALU LUDZKIEGO ORGANIZACJI. Rozdział 11. Istota rozwoju kapitału ludzkiego organizacji: 11.1. Transformacja zasobów ludzkich w kapitał ludzki; 11.2. Tworzenie kapitału ludzkiego organizacji; 11.2.1. Modele polityki personalnej; 11.2.2. Stawka na najlepszych; 11.3. Główne czynniki rozwoju kapitału ludzkiego organizacji; 11.3.1. Szkolenia pracowników; 11.3.2. Realokacja pracowników; 11.3.3. Restrukturyzacja wykonywanej pracy; 11.3.4. Działania w zakresie ochrony zdrowia i obsługi socjalnej; 11.4. Pozostałe czynniki rozwoju kapitału ludzkiego; 11.4.1. Wpływ kultury organizacyjnej; 11.4.2. Równowaga między pracą zawodową a życiem osobistym; 11.4.3. Rola zarządzania wiedzą; 11.5. Podmioty rozwoju kapitału ludzkiego; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 12. Proces szkolenia pracowników: 12.1. Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych; 12.2. Plan szkolenia pracowników i jego realizacja; 12.3. Metody szkoleniowe;12.3.1. Wybrane metody szkolenia na stanowisku pracy; 12.3.2. Wybrane metody szkolenia poza stanowiskiem pracy; 12.3.3. Zabezpieczenie materialne przedsięwzięć szkoleniowych; 12.4. Ocena przebiegu i efektów przedsięwzięć szkoleniowych; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 13. Kształtowanie karier w organizacji: 13.1. Istota kariery zawodowej; 13.2. Teorie rozwoju kariery - wymiar indywidualny; 13.3. Organizacyjny aspekt kariery zawodowej. Zarządzanie karierą; 13.3.1. Subprocesy zarządzania karierą w organizacji; 13.3.2. Instrumenty zarządzania karierą; 13.4. Zarządzanie karierą - wyzwania i przyszłe tendencje; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ VI. ORGANIZACJA PROCESÓW PERSONALNYCH. Rozdział 14. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi: 14.1. Podmioty zarządzania zasobami ludzkimi; 14.2. Role i kompetencje pracowników działu zasobów ludzkich; 14.3. Rozwiązania organizacyjne w obszarze funkcji personalnej; 14.4. Outsourcing zadań personalnych; 14.5. Doradztwo personalne; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 15. Informatyczne systemy wspomagania ZZL: 15.1. System zarządzania - system informacyjny - system informatyczny; 15.2. System informatyczny i jego elementy; 15.3. System informatyczny i jego użyteczność w ZZL; 15.4. Oferta - użyteczność systemów informatycznych we wspomaganiu rutynowej pracy menedżera personalnego i pracowników działu ZZL; 15.5. Wirtualizacja i jej rola w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 15.6. Uwagi o zastosowaniu systemów informatycznych do wspomagania funkcjonowania ZZL - rola Internetu; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ VII. PARTNERSTWO SPOLECZNE W BUDOWANIU KAPITAŁU LUDZKIEGO ORGANIZACJI. Rozdział 16. Partnerstwo w zarządzaniu kapitałem ludzkim organizacji: 16.1. Partnerstwo i jego formy – kwestie terminologiczne; 16.2. Trzy modele zarządzania zasobami ludzkimi w ujęciu szerokim; 16.2.1. Model amerykański; 16.2.2. Model zachodnioeuropejski; 16.2.3. Model japoński; 16.3. Partnerstwo w ZZL w Polsce; 16.3.1. Dialog społeczny - rola państwa; 16.3.2. Partnerzy społeczni; 16.3.3. Partnerstwo zakładowe - relacje pomiędzy pracodawcą (kierownictwem) i pracownikami; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 17. W poszukiwaniu nowej drogi: 17.1. Ewolucja modelu unijnego (korporacyjnego); 17.2. Dialog społeczny; 17.3. ZZL w organizacjach a relacje: pracodawca (kierownictwo)–pracownicy (ich przedstawicielstwa); 17.3.1. Elastyczność zakładowego ZZL; 17.3.2. Rodzaje artykulacji interesów pracowniczych w organizacji; 17.3.3. Co z korporatyzmem?; 17.3.4. Wzrost roli działu ZZL; 17.4. Podsumowanie; Pytania; Literatura zalecana. ANEKS. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W RÓŻNYCH ORGANIZACJACH A.1. ZZL w małych i średnich przedsiębiorstwach; A.1.1. Charakterystyka zatrudnienia w MSP; A.1.2. Uwarunkowania ZZL w MSP; A.1.3. Organizacja (struktura, podmioty, zadania); A.1.4. Strategie i metody ZZL; A.1.5. Wyzwania, problemy do rozwiązania; Pytania; Literatura zalecana. A.2. ZZL w jednostkach administracji publicznej; A.2.1. Charakterystyka zatrudnienia w jednostkach administracji publicznej; A.2.2. Uwarunkowania i ograniczenia ZZL; A.2.3. Organizacja funkcjonowania instytucji administracji publicznej; A.2.4. Strategie i metody ZZL; A.2.5. Przewidywane zmiany w realizacji funkcji personalnej; Pytania; Literatura zalecana; A.3. ZZL w jednostkach badawczo-rozwojowych; A.3.1. Wprowadzenie; A.3.2. Charakterystyka zatrudnienia w JBR; A.3.3. Uwarunkowania ZZL w JBR; A.3.4. Organizacja ZZL w JBR; A.3.5. Strategie i narzędzia ZZL; A.3.6. Podsumowanie; Pytania; Literatura zalecana. A.4. ZZL w jednostkach sektora usług medycznych; A.4.1. Wprowadzenie; A.4.2. Charakterystyka zatrudnienia; A.4.3. Uwarunkowania ZZL w ZOZ-ach; A.4.4. Organizacja funkcji personalnej w SP ZOZ-ach; A.4.5. Strategie i metody ZZL w szpitalach; A.4.6. Podsumowanie; Pytania; Literatura zalecana. Bibliografia. Słownik pojęć. Indeks rzeczowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: od pracy do kapitału ludzkiego. 1. Transformacja pracy i funkcji personalnej. 2. Podstawy koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi. 3. Kapitał ludzki organizacji. 4. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi. Część II: Planowanie i alokacja zasobów ludzkich. 5. Analiza pracy i planowanie zatrudnienia. 6. Alokacja zasobów ludzkich organizacji. Część III: Ocena pracy i pracowników. 7. Wartościowanie pracy. 8. Ocenianie pracowników. Część IV: Systemy motywowania pracowników. 9. Motywacja i motywowanie. 10 Wynagradzanie. Część V: Rozwój kapitału ludzkiego organizacji. 11. Istota rozwoju kapitału ludzkiego organizacji. 12. Proces szkolenia pracowników. 13. Kształtowanie karier w organizacji. Część VI: Organizacja procesów personalnych. 14. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi. 15. Informatyczne systemy wspomagania ZZL. Część VII: Partnerstwo społeczne w budowaniu kapitału ludzkiego organizacji. 16. Partnerstwo w zarządzaniu kapitałem ludzkim organizacji. 17. W poszukiwaniu innej drogi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp CZĘŚĆ I. OD PRACY DO KAPITAŁU LUDZKIEGO: 1.1. Badanie postaw studentów wobec pracy; 1.2. Ewolucja funkcji personalnej w Xerox Polska Sp. z o.o.; 1.3. Identyfikacja modeli zarządzania ludźmi w organizacji; 1.4. Misja i wizja firmy jako elementy strategicznego zarządzania; 1.5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w firmie ,,Astra’’; 1.6. Kultura organizacyjna firmy InterSearch SA; 1.7. Diagnoza kultury organizacyjnej uczelni; 1.8. Nękanie psychiczne w miejscu pracy – mobbing; 1.9. Mobbing w redakcji czasopisma; 1.10. Mobbing w firmie X; 1.11. Telepraca. CZĘŚĆ II. PLANOWANIE I ALOKACJA ZASOBÓW LUDZKICH: 2.1. Podział pracy i opisy stanowisk w małej firmie handlowo-usługowej; 2.2. Wykorzystanie opisu stanowiska w procesie rekrutacji i selekcji; 2.3. Analiza pracy i opis stanowiska przedstawiciela handlowego w firmie FMCG; 2.4. Wakat na stanowisku dyrektora personalnego; 2.5. Redagowanie ogłoszenia prasowego; 2.6. Przygotowanie CV i listu motywacyjnego; 2.7. Rozmowa kwalifikacyjna; 2.8. Projekt oceny zintegrowanej; 2.9. Inżynier Edward; 2.10. Zatrudnienie nieformalne; 2.11. Aspekty prawne zatrudniania i zwalniania pracowników; 2.12. Program outplacementu w firmie Polski Krem SA. CZĘŚĆ III. OCENA PRACY I PRACOWNIKÓW: 3.1. Wartościowanie pracy i wynagrodzenia w hipermarkecie ,,Global’’; 3.2. Henryk kontra szef; 3.3. Anna Walewska; 3.4. Oceny pracownicze w przychodni; 3.5. Ranking studentów. CZĘŚĆ IV. SYSTEMY MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW: 4.1. Jak nauczyłem się stymulować pracowników; 4.2. Problemy w Drewplaście SA; 4.3. Czynniki różnicujące produktywność grupy pracowników; 4.4. Mierzenie motywacji osiągnięć; 4.5. Pokój mieszkalny; 4.6. Janina górą!; 4.7. Style kierowania; 4.8. Badanie efektywności stylu kierowania – test Reddina; 4.9. Konflikt ,,swoi i obcy’’; 4.10. Kafeteria; 4.11. ,,Źródełko’’ – projekt systemu wynagrodzeń. CZĘŚĆ V. ROZWÓJ KAPITAŁU LUDZKIEGO ORGANIZACJI: 5.1. System szkoleń w Xerox Polska Sp. z o.o.; 5.2. Czy pracownicy uczelni powinni się szkolić?; 5.3. Diagnoza potrzeb szkoleniowych w firmie ,,KarDom’’; 5.4. Wybór firmy szkoleniowej; 5.5. Program doskonalenia kadry kierowniczej firmy Schenker; 5.6. Koszyk zadań; 5.7. Kadra rezerwowa; 5.8. Kariera Agnieszki Wardeckiej; 5.9. Od czego zależy moja kariera zawodowa?; 5.10. Planowanie własnego rozwoju; 5.11. Drzewo życia. CZĘŚĆ VI. ORGANIZACJA PROCESÓW PERSONALNYCH: 6.1. Outsourcing w polskim oddziale firmy AIMS; 6.2. Bezpieczeństwo informacji w firmie – rola i zadania pracowników działu personalnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI: Rozdział 1. Strategia zarządzania organizacją; Rozdział 2. Budowanie strategii zarządzania zasobami ludzkimi. Część II. BUDOWANIE ZASOBÓW LUDZKICH ORGANIZACJI: Rozdział 3. Budowanie wizerunku pracodawcy; Rozdział 4. Nowoczesne metody rekrutacji pracowników; Rozdział 5. Wybrane elementy procesu doboru pracowników; Rozdział 6. Procedury wprowadzenia nowego pracownika do organizacji. Część III. RELACJE MIĘDZYLUDZKIE W ORGANIZACJI: Rozdział 7. Specyfika pracy zespołowej; Rozdział 8. Konflikt w organizacji; Rozdział 9. Negocjacje w organizacji; Rozdział 10. Zjawisko mobbingu we współczesnym środowisku pracy; Rozdział 11. Budowanie systemu ocen pracowniczych i wynagradzania pracowników. Część IV. WSPÓŁCZESNE WYZWANIA ZZL: Rozdział 12. Zarządzanie zmianą i projektami z perspektywy zasobów ludzkich; Rozdział 13. Społeczna odpowiedzialność organizacji w zarządzaniu zespołami pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Zagadnienia psycho-społeczne i etyczne: "Human resource Management" jako sposób realizacji funkcji personalnej w organizacji; Strategie personalne w organizacji. Studium teoretyczne; Problem podmiotowości człowieka w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Sztuczne sieci neuronowe w wielokryterialnej ocenie pracowników Wybrane metody diagnostyki personalnej. Cz.2 Zagadnienia ergonomii i ochrony pracy: Robocza postawa ciała i jej zmienność; Badania stabilometryczne w wybranych pozycjach swobodnych i roboczych; Wpływ parametrów geometrycznych elementów interfejsu graficznego na sprawność obsługi systemów komputerowych; Obowiązki pracodawcy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Wymagania Kodeksu Pracy a rzeczywistość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I: Istota wiedzy w życiu gospodarczym; 1. Poziom makroekonomiczny wiedzy – Gospodarja Oparta na Wiedzy; 2. Poziom mikroekonomiczny wiedzy; 3. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie – wybrane wyniki badań empirycznych; 4. Procesy zarządzania wiedzą; Rozdział II: Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie wiedzą; 1. Zasoby ludzkie i ich architektura; 2. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji opartej na wiedzy; 3. Architektura zasobów ludzkich w organizacji zarządzającej wiedzą – ujęcie modelowe; 4. Główne elementy architektury zasobów ludzkich w organizacji zarządzającej wiedzą; Rozdział III: Koncepcja i metoda badawcza; 1. Architektura zasobów ludzkich wg koncepcji D. P. Lepaka i S. A. Snella; 2. Model i procedura badawcza; Rozdział IV: Procesy zarządzania wiedzą w badanych przedsiębiorstwach; 1. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw; 2. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach; 3. Elementy zarządzania zasobami ludzkimi wspierające zarządzanie wiedzą; Rozdział V: Modele zarządzania zasobami ludzkimi a zarządzanie wiedzą; 1. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw; 2. Model rozwoju kapitału ludzkiego; 3. Model rozwoju kapitału ludzkiego / kreowania aliansów w obszarze kapitału ludzkiego; 4. Model rozwoju / nabywania kapitału ludzkiego; 5. Model rozwijania / kontraktowania kapitału ludzkiego; 6. Model nabywania kapitału ludzkiego; 7. Model kreowania aliansów w obszarze kapitału ludzkiego; Wnioski końcowe; Spis rysunków; Spis tabel; Bibliografia; Załączniki; Kwestionariusz ankiety – I etap badań; Kwestionariusz wywiadu oraz kwestionariusz do charakterystyki przedsiębiorstwa – II etap badań; Computerland S.A. – analiza przypadku; Inter sp. z o.o. – analiza przypadku; Kabel S.A. – analiza przypadku; Xeon – analiza przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja oparta na wartościach - implikacje dla procesów zarządzania zasobami ludzkimi; Kompetencje społeczno-psychologiczne niezbędnym składnikiem kompetencji pracowników współczesnych przedsiębiorstw; Kompetencje przenośne wymogiem współczesnego rynku pracy; Kierowanie karierą we współczesnym przedsiębiorstwie; Zaangażowanie pracowników a psychospołeczne warunki pracy; Strategie przedsiębiorstw w warunkach pracy; Strategie przedsiębiorstw w warunkach niedoboru siły roboczej - aspekty ilościowe i jakościowe; Kosztowne optimum zatrudnienia; Inwestowanie w kapitał ludzki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. menedżerowie i ich zadania w nowoczesnej organizacji, 2. Zachowania i uczestnictwo ludzi w organizacji, 3. Przywództwo wyzwaniem dla współczesnego kierownika, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, 5. Determinanty zarządzania zasobami ludzkimi w procesie transformacji, 6. Planowanie zatrudnienia i pozyskiwanie pracowników sprzyjających powodzeniu organizacji, 7. Kierowanie zespołami pracowniczymi, 8. Ocenianie i rozwój pracowników, 9. Wynagradzanie pracowników, 10. Proces komunikowania się w przedsiębiorstwie, 11. rozwiązywanie konfliktów w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1. Rola kapitału ludzkiego we współczesnej gospodarce polskiej; 2. Zasady i procedury kadrowe w administracji publicznej; 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w samorządach; 4. Kształtowanie wynagrodzeń pracowników samorządowych; 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w korpusie służby cywilnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Specyfika zarządzania zasobami ludzkimi w administracji publicznej; 2. System ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej; 3. Prowadzenie rozmów oceniających; 4. Pojecie i istota rozwoju zawodowego; 5. Indywidualne programy rozwoju zawodowego (IPRZ) jako podstawa działań rozwojowych w korpusie służby cywilnej; 6. Formy rozwoju możliwe do zastosowania w ramach IPRZ; 7. Zarządzanie kompetencjami a rozwój zawodowy pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Współczesny, europejski rynek pracy i zjawiska na nim zachodzące; 2. Biznes i administracja publiczna- podobieństwa i różnice w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Zasady sprawnego administrowania/zarządzania; 3. Planowanie, prognozowanie personelu; 4. Dobór pracowników; 5. Rodzaje rekrutacji; 6. Alternatywy klasycznej rekrutacji; 7. Proces selekcji; 8. Zawarcie umowy o zatrudnienie (umowy o pracę i umowy cywilno-prawne); 9. Adaptacja; 10. Ocenianie pracowników; 11. Kariera. Rozwój pracowników; 12. Pożegnania z pracą- odejścia, zwolnienia z pracy i outplacement; 13. Nowe modele, trendy i wyzwania w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi w budownictwie / David Eaton. - Warszawa : Poltext, 2009. - 182, [1] s. : tab. ; 24 cm.
(Biblioteka Menedżerów Budowlanych)
1. Wprowadzenie: HRM; 2. Obowiązki klienta i konsultanta- krótki podsumowanie; 3. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych- krótki opis; 4. Strategie korporacyjne i planowanie zasobów kadrowych; 5. Zachowania w organizacji, kultura i "polityka ludzka"; 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 7. Przywództwo, morale i motywacja; 8. Relacje branżowe i pracownicze;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji / Tadeusz Oleksyn. - Wyd. 3 rozszerz. i zaktual. - Warszawa : Wolters Kluwer SA , 2014 - 642, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Istota i ewolucja zarządzania kadrami; 2. ZZL w systemie zarządzania organizacja; 3. Kompetencje i rozwój zawodowy; 4. Kształtowanie zatrudnienia; 5. Motywowanie; 6. Wynagradzanie; 7. Wymiarowanie pracy i ocena pracowników; 8. Kultura i etyka organizacji; 9. Zamiast zakończenia: wyzwania ZZL z szerszej perspektywy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. 1. Teoretyczne podstawy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo: 1.1. Źródło reorientacji procesowej organizacji; 1.2. Współczesne podejście do zarządzania procesami w organizacji; 1.3. Ewoluowanie struktur organizacyjnych – funkcjonalne i procesowe koncepcje struktury organizacyjnej; 1.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w perspektywie zmian w organizacji i w zarządzaniu. 2. Modelowe ujęcie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo: 2.1. Przesłanki modelowego ujęcia zarządzania zasobami ludzkimi; 2.2. Wyznaczanie celów zarządzania zasobami ludzkimi; 2.3. Kształtowanie warunków organizacyjnych i personalnych dla zarządzania zasobami ludzkimi; 2.4. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej; 2.5. Ocena dojrzałości procesów; 2.6. Uczestnictwo i odpowiedzialność w procesach personalnych. 3. Metodyczne aspekty badań: 3.1. Problemy, cele oraz założenia badawcze; 3.2. Zakres prowadzonych badań; 3.3. Zastosowanie metody badań; 3.4. Dobór przedsiębiorstw objętych studiami przypadków. 4. Analiza podejścia procesowego w zarządzaniu zasobami ludzkimi – studia przypadków: 4.1. Model organizacji procesowej; 4.1.1. Kształtowanie modelu organizacyjnego; 4.1.2. Procesy i role jako podstawowe elementy modelu organizacji procesowej. Studium przypadku: Kształtowanie ról w Ericsson Sp. z o.o.; 4.2. Model kompetencji; 4.2.1. Podejście systemowe do kształtowania kompetencji; 4.2.2. Modelowanie kompetencji w organizacji zorientowanej procesowo; 4.2.3. Proces oceny kompetencji. Studium przypadku: Rola wartości i kompetencji w rozwijaniu pracowników CEDC International; 4.3. Model wynagradzania; 4.3.1. Rola mierników procesów w ocenie wyników pracy. Studium przypadku: Model wynagradzania pracowników oraz jego następstwa procesowe w Grupie Azoty S.A.; 4.3.2. Powiązanie wyników pracy i oceny kompetencji w wynagradzaniu. Studium przypadku: Performance Management w firmie T-Mobile Polska; 4.3.3. Kształtowanie wynagrodzenia podstawowego; 4.4. Model procesów personalnych; 4.4.1. Modele i standardy procesów personalnych. Studium przypadku: Siły napędowe i zasady zarządzania w procesie rozwijania pracowników w Banku BGŻ BNP Paribas S.A., Studium przypadku: Standaryzacja procesu rozwoju pracowników w PHZ „Baltona” S.A.; 4.4.2. Hierarchia i architektura procesów. Studium przypadku: Modelowanie procesów personalnych w Newag S.A.. Studium przypadku: Proces zarządzania zasobami ludzkimi w Grupie Azoty S.A.; 4.4.3. Projektowanie i dokumentowanie procesów. Studium przypadku: Dokumentowanie procesu rekrutacji pracowników w Poczcie Polskiej S.A. 5.Podsumowanie badań oraz wnioski dotyczące podejścia procesowego w zarządzaniu zasobami ludzkimi: 5.1. Kształtowanie kultury organizacji procesowej; 5.2. Modelowanie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz. I Idee. Szkoły. Ludzie. Drogi do zarządzania zasobami ludzkimi: 1.Rozwój ekonomiki i ekonomi pracy, 2. Rodowód zzl w Polsce, 3. ZZL w środowisku gdańskim - rys historyczny, 4. Zarys historii zzl w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, 5. Od ekonomiki pracy do zzl w środowisku krakowskim, 6. Zzl w ośrodkach akademickich lublina, 7. Rodowód i współczesność zzl w akademickiej Łodzi, 8. Zzl w Wielkopolsce -przeszłość i teraźniejszość, 9. Przeszłość i teraźniejszość zzl w grodzie Kopernika, 10. Tradycje kreowania zzl w warszawskim środowisku naukowym, 11. Przebieg procesu poszerzania obszaru badawczego zzl, 12. O roli komitetów Polskiej Akademii Nauk w rozwoju zzl, 13. Zzl w działalności Komitetu Nauk o Pracy i Polityce Społecznej PAN, 14. Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania PAN w rozwoju wiedzy z zakresu zzl. Cz. II Praktyka zarządzania zasobami ludzkimi dziś: 15. Praktyka zzl w polskich przedsiębiorstwach, 16. Diagnoza zzl - badania 2006, 17. Zzl a konkurencyjność małych i średnich firm, 18. Poziom kompetencji polskich menedżerów personalnych - analiza na podstawie badań empirycznych. Cz. III Tożsamość zarządzania zasobami ludzkimi: 19. W sprawie tożsamości zzl, 20. Kontrowersje wokół naukowej tożsamości zzl, Cz. IV Spojrzenie w przyszłość: 21. Tendencje rozwoju funkcji personalnej w organizacjach w Polsce, 22. Wokół strategicznych problemów i kierunków rozwoju zzl, 23. Tendencje w niszy zzl
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Fuzje i przejęcia w gospodarce; 2. Strategiczne aspekty zarządzania personelem podczas fuzji i przejęć 3. Kulturowe uwarunkowania fuzji i przejęć; 4. Organizacyjne aspekty fuzji i przejęć; 5. Wpływ fuzji i przejęć na funkcje personalną; 6. Komunikowanie się w procesach fuzji i przejęć; 7. Zarządzanie stresem w procesach fuzji i przejęć; 8. Duediligence funkcji personalnej; 9. Efektywność fuzji i przejęć w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi; 10. Międzynarodowe aspekty fuzji i przejęć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja zarządzania zasobami ludzkimi; 2. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi; 3. Analiza pracy; 4. Wartościowanie pracy; 5. Analiza zasobów ludzkich; 6. Planowanie zasobów ludzkich; 7. Dobór pracowników; 8. Kształcenie i szkolenie; 9. Ocenianie; 10. Wynagradzanie i inne świadczenia; 11. Rozwój indywidualny; 12. Kształtowanie warunków pracy; 13. Zbiorowe stosunki pracy i partycypacja pracownicza; 14. Zwalnianie; 15. System informacji personalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej