Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(75)
Forma i typ
Książki
(75)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(58)
dostępne
(45)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(46)
Czytelnia
(58)
Autor
Bańka Waldemar
(5)
Armstrong Michael (1928- )
(4)
Jacewicz Agnieszka
(4)
Kożusznik Barbara
(4)
Małkowska Danuta
(4)
Wójcik Leszek
(4)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Boydell Tom
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Król Henryk (1932-2014)
(2)
Leary Malcolm
(2)
Lipka Anna
(2)
Litwin Joanna
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Unterschutz Alicja
(2)
Andrews Tim G
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Becker Brian E
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bramham John
(1)
Buchelt-Nawara Beata (1974- )
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Dale Margaret
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Hecker Robert
(1)
Holland Peter
(1)
Huselid Mark A
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Jakrzewski Robert
(1)
Janowska Zdzisława
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Justyna Marlena
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczmarczuk Kryspian
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klin Lidia
(1)
Konecki Krzysztof
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Leighton Patricia
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Masłyk-Musiał Ewa
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mayo Andrew
(1)
Mead Richard
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Miś Alicja
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Niedzielski Eugeniusz
(1)
Nowak Marta
(1)
Patkaniowski Michał (1975- )
(1)
Pers Jolanta
(1)
Pickford James
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Pomianek Tadeusz
(1)
Purgał-OPopiela Joanna
(1)
Reilly Peter
(1)
Rusiński Michał
(1)
Sapeta Tomasz
(1)
Sałuda Grzegorz
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Sochacka Iwona
(1)
Strużycki Marian
(1)
Syrett Michel
(1)
Szaban Jolanta M
(1)
Szałkowski Adam
(1)
Szczupaczyński Jerzy
(1)
Taylor Stephen
(1)
Tobera Piotr
(1)
Tokarz Anna
(1)
Trompenaars Fons
(1)
Ulrich Dave
(1)
Unterschuetz Alicja
(1)
Urbaniak Bogusława
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Walkowiak Ryszard
(1)
Whiddett Steve
(1)
Williams Tony
(1)
Woźniak Jacek
(1)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(61)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(75)
Język
polski
(75)
Temat
Kadry
(75)
Zatrudnienie
(16)
Przedsiębiorstwo
(15)
Zarządzanie
(15)
Płaca
(14)
Polityka zatrudnienia
(13)
Motywacja pracy
(12)
Praca
(11)
Ocena pracowników
(10)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Kultura organizacyjna
(6)
Menedżerowie
(6)
Organizacja
(5)
Polityka płacowa
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(4)
Zawód
(4)
Świadczenia społeczne
(4)
Konflikt
(3)
Organizacje
(3)
Siła robocza
(3)
Wartościowanie pracy
(3)
Zachowanie
(3)
Zachowanie organizacyjne
(3)
Aktywność zawodowa
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kształcenie ustawiczne
(2)
Oceny pracowników
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Zatrudnienie elastyczne
(2)
Administracja publiczna
(1)
Benchmarking
(1)
Controlling personalny
(1)
Decyzje
(1)
Gospodarka
(1)
Internet
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing partnerski
(1)
Motywacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outplacement
(1)
Outsourcing
(1)
Pedsiębiorstwo
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polska
(1)
Pozapłacowe świadczenia pracownicze
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Przywództwo
(1)
Płynność kadr
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rozwiązanie umowy o pracę
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Socjologia
(1)
Służba zdrowia
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zatrudnienie dodatkowe
(1)
Środowisko pracy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(16)
Praca zbiorowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
75 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Uwarunkowania zachowań organizacyjnych: Zachowania jednostek w organizacji a współzależność potrzeb organizacji i potrzeb jednostki; Wyzwania wobec organizacji i zachowań organizacyjnych; Decydująca rola zasobów ludzkich we współczesnych organizacjach; Pozytywna wizja człowieka w organizacji- zarządzanie sobą. R.2 Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji: Modele uczestnictwa człowieka w organizacji- mechanizmy psychologiczne angażowania się człowieka w organizacji; Założenia dotyczące racjonalno -ekonomicznej natury człowieka; Założenia modelu człowieka społecznego; Samorealizacja człowieka w pracy; Kontrakt psychologiczny; Cele i oczekiwania pracowników; Czynniki motywujące człowieka do pracy; Uczestnictwo w organizacji a zaspokojenie potrzeb jednostki; Psychologiczna wartość pracy a wymiar pracy; Możliwość uzyskania poczucia podmiotowości w pracy. R.3 Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji: Wymagania organizacji wobec zasobów indywidualnych; Zasoby osobiste- klasyfikacja i właściwości; Idea Aktor - Kreator - Inspirator - Twoja wewnętrzna załoga; Rozwój zawodowy jako odpowiedź na zmienność organizacji. Diagnoza i pobudzenie; Procedury wspomagające rozwój i ułatwiające doskonalenie w organizacji. R.4 Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów: Podstawowe obszary badań. Definicje grupy; Badania Hawthorne; Spójność grupy; Wielkość grupy; Normy grupowe; Fazy rozwoju grupy; Problemy międzygrupowe w organizacji; Redukowanie negatywnych konsekwencji rywalizacji międzygrupowej. R.5 Zespoły w organizacji: Główne elementy zespołu pracowniczego; Zadania jako specyficzny rodzaj celu zespołowego; Tradycyjne oraz wyłaniające się rozumienie efektywności zespołu; Bariery efektywności zespołu; Efektywny zespół; Podmiotowość zespołu. R.6 Koncepcje efektywnego kierowania: Style kierowania Sytuacyjne koncepcje kierowania; Teoria dopasowanego przywódcy Fiedlera; Teoria sytuacyjnego kierowania Tannenbauma i Schmidta; Koncepcja sytuacyjna Vrooma; Sytuacyjna teoria przywództwa Herseya i Blancharda; Zachowanie przywódcy. Model I i Model II Argyrisa. R.7 Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi: Przywódca czy menedżer?; Definiowanie zarządzania i przywództwa; Relacja wpływu a relacja władzy; Przywódcy i zwolennicy a menedżerowie i podwładni; Zamierzona zmiana a produkcja; Produkcja i sprzedaż dóbr i/lub usług; Kim jest przywódca w odróżnieniu od Menedżera?; Przywództwo wobec problemu wspólnego dobra; Zrównoważony rozwój a problemy przywództwa w świecie władzy podzielonej; Procedury i płaszczyzny rozwiązywania problemów wspólnego dobra; Kierowanie partycypacyjne; Kierowanie przez delegowanie; Bariery podmiotowości i delegowania. Pojęcie deinfluentyzacji. R.8 Komunikowanie się w organizacji: Komunikacja interpersonalna; Komunikowanie się z innymi ludźmi; Rodzaje
komunikacji interpersonalnej w organizacji; Komunika cja na poziomie grupy; Obserwacja zachowań w czasie narad; Asertywność zachowania w czasie narady; Komini kacja publiczna; Znaczenie skutecznej autoprezentacji w pracy kierowniczej; Analiza treści wystąpienia; Ana liza formy występienia; Przygotowanie wystąpienia publicznego; Metody twórczego diagnozowania i rozwiązy wania problemów na formu publicznym; Wykorzystanie negocjacji jako jednego ze sposobów komunikowania się na arenach pyblicznych. R.9 Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany: Organizacja jako złożony system; Orgazniacja a otoczenia; Efektywność organizacyjna; Naturalny charakter zmienności organizacji; Zmiana a sytuacja innowacyjna; Etapy procesy przyswajania innowacji; Opór wobec innowacji; Indywidualny opór wobez zmian. R.10 Kultura organizacyjna: Pojęcie kultury organiza cyjnej; Klimat organizacyjny jako jeden ze wskaźników kultury organizacyjnej; Wymiary kultury organizacyjnej Kultura narodowa czy kultura różnorodności?; Zarządza nie przez cele; Benchmarking; Struktury sieciowe; Koła jakości; Organizacje i zespoły wirtualne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (5 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi a kultura przedsiębiorstwa, 2. Rekrutacja, selekcja, ocena, 3. Uczenie menedżerów osiągania celów strategicznych, 4. W jaki sposób dział zasobów ludzkich może wyzwolić zdolność zespołów do rozwiązywania problemów?, 5. Budowa organizacji uczącej się - wyzwanie dla działu zasobów ludzkich, 6. Rozwijanie zdolności przywódczych w różnych kulturach, 7. Od diagnoz osobistych do ocen internetowych, 8. Etapy rozwiązywania dylematów, 9. Ośrodki oceny, 10. Szok kulturowy i jego odmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Myślenie strategiczne, Determinanty strategii rozwoju zasobów ludzkich, Strategie profesjonalnego zarządzania rozwojem zasobów ludzkich, Tworzenie podstaw polityki organizacji w dziedzinie rozwoju zasobów ludzkich, Hierarchizacja potrzeb i pozyskiwanie zasobów, Marketing i polityka, Dokumenty Rady Hrabstwa Hertfordshire.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Kontekst i oznaki pojawienia się współpracownika; 2. Dopasowywanie potrzeb strategicznych i kadrowych; 3. Rekrutacja współpracowników i przygotowanie się na ich przyjęcie; 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi a współpracownicy; 5. Regulacje dotyczące korzystania z usług współpracowników; 6. Umowy a korzystanie z usług współpracowników; 7. Stosunki pracownicze i zagadnienia pokrewne; 8. Bezpieczeństwo i higiena pracy; 9. Przemyślenia i plany na przyszłość
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Książka
W koszyku
I. Człowiek najważniejszym i najdroższym z zasobów w organizacji: Człowiek w organizacji; Jakie walory osobowe powinien posiadać efektywny pracownik?; Pracownik -członkiem drużyny; Pracownik podmiotem; Walory interpersonalne kadry kierowniczej firmy. II. Kierowanie pracownikami w małych i średnich firmach kryteria opisujące małe i średnie firmy; O co powinien dbać szef firmy?; Od czego zależy wybór systemu kierowania pracownikami w małej i średniej firmie; Kierownik w firmie; Kierowanie zespołem pracowniczym. III. System kadrowy w małej i średniej firmie: Istota systemu kadrowego i jego elementy; Pozyskiwanie pracowników do firmy; Przyjęcie nowego pracownika. IV. Zgrany zespół pożądanym dobrem firmy: Czym jest zespół zadaniowy; Organizacja zespołu zadaniowego; Kierowanie zespołem zadaniowym; Stymulowanie kreatywności zespołu. V. Przywództwo w procesie kierowania pracownikami: Rozumienie przywództwa; Rodzaje przywództwa; Istota przywództwa transakcyjnego; Droga do przywództwa. VI. Motywacja w zarządzaniu pracownikami w małej i średniej firmie: Człowiek w systemie prac; Sposoby wzmacniania motywacji; Motywacja pozapłacowa; Popełniane błędy w procesie motywacji. VII. Kultura w małej i średniej firmie: Kultura firmy; Zakres kultury; Funkcje kultury firmy; Przejawy kultury firmy; Kreowanie kultury firmy. VIII. Rozwój pracowników w małej i średniej firmie: Wiedza i jej znaczenie w pracy zawodowej; Przesłanki do decyzji skierowania pracownika na szkolenie; Formy szkolenia i doskonalenia zawodowego pracownika; Organizacja szkolenia; Ocena szkolenia. IX. Mała i średnia firma- firmami uczącymi się: Przesłanki zmian; Cechy firmy uczącej się; Tworzenie firmy uczącej się; Proces uczenia się w firmie; Kierowanie pracownikami w firmie uczącej się. X. Ocena pracy pracowników w małej i średniej firmie: Cele oceny pracy pracowników; Formy oceny; Kryteria oceny; Techniki oceniania; Błędy w procesie oceniania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Personel w systemie zarządzania przedsiębiorstwem, 2. Analiza pracy, 3. Rekrutacja i redukcja personelu, 4. Ocenianie pracowników, 5. Doskonalenie zawodowe, 6. Wynagradzanie personelu, 7. Koszty pracy i wartość kapitału ludzkiego firmy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Czynniki psychologiczne i społeczne. - Warszawa : Centralny Instytut Ochrony Pracy, 2000. - 164, [2] s. : tab. ; 24 cm.
(Nauka o pracy - bezpieczeństwo, higiena, ergonomia / red. nauk. Danuta Koradecka ; 5)
1. Społeczne środowisko pracy; 2. Psychologia organizacji i zarządzania- przywództwo, konflikty, negocjacje, motywacja do pracy, systemy zarządzania; 3. Stres psychospołeczny w pracy- pojęcie, źródła i konsekwencje, różnice indywidualne, prewencja; 4. Analiza środowiska pracy- zasady i metody; 5. Dobór i szkolenie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
R.1 Znaczenie pojęcia "kompetencje"; R.2 Tworzenie struktur kompetencyjnych; R.3 Zastosowanie modelu kompetencyjnego w procesie selekcji; R.4 Zastosowanie modelu kompetencyjnego podczas oceny efektywności pracy; R.5 Zastosowanie modelu kompetencyjnego w procesach szkolenia i rozwoju; R.6 Zastosowanie modelu kompetencyjnego jako pomocniczego narzędzia w procesie wynagradzania i szeregowania stanowisk
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak rekrutować pracowników? 2. W jaki sposób poszukuje się online pracowników na świecie? 3. Portale z ofertami pracy. 4. Strona domowa pracodawcy. 5. Testy online. 6. Poszukiwanie bezpośrednie. 7. Nowości na światowym rynku. 8. Publikowanie ofert. 9. Poradnik poszukiwania pracowników online.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wstęp; R.1 Specyfika zarządzania ludźmi w małej firmie; R.2 Przegląd możliwych sposobów prowadzenia polityki personalnej w małej firmie; R.3 Rekrutacja i selekcja; R.4 Rozwój i doskonalenie pracowników; R.5 Motywowanie i wynagradzanie pracowników; R.6 Ocenianie pracowników; R.7 Rozstanie z pracownikiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Nawiązanie stosunku pracy: 1. Istota stosunku pracy, 2. Zanim dojdzie do podpisania umowy o pracę, 3. Zawarcie umowy o pracę, 4. Obowiązki pracodawcy wobec nowo zatrudnionych, 5. Czas pracy i jego ewidencja. R.II Wynagrodzenie ze stosunku pracy: 1. Istota wynagrodzenia i jego elementy składowe, 2. Wynagrodzenie minimalne, 3. Praca w godzinach nadliczbowych, 4. Obowiązki pracodawcy w zakresie rozliczeń publicznoprawnych, 5. Dokumentacja wynagrodzeń. R.III Wynagrodzenie za czas niewykonywania pracy: 1. Urlop wypoczynkowy, 2. Odszkodowania, odprawy, dodatki oraz inne należności pracownicze, 3. Wynagrodzenie za czas niezdolności do pracy, R.IV Świadczenia społeczne i socjalne przysługujące pracownikom: 1. Zasiłki z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, 2. Świadczenia z ubezpieczenia wypadkowego, 3. Pozostałe świadczenia z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, 4. Zasiłki i świadczenia rodzinne. R.V Roczne rozliczenie z urzędem skarbowym w zakresie podatku dochodowego: 1. Informacja roczna o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11), 2. Zeznanie podatkowe PIT-40, R.VI Ochrona stosunku pracy. Rozwiązanie umowy o pracę: 1. Ochrona stosunku pracy, 2. Rozwiązywanie stosunku pracy, 3. Obowiązki pracodawcy związane z rozwiązaniem umowy o pracę. R.VII Pozapłacowe świadczenia pracownicze: 1. Podróże służbowe, 2. Ryczałty i ekwiwalenty za używanie prywatnego samochodu do celów służbowych, 3. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 4. Świadczenia związane z bezpieczeństwem i higieną pracy, 5. Pozostałe świadczenia pracownicze, 6. Polisy na życie a podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne. R.VIII Rozliczenie i dokumentacja wynagrodzeń osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych: 1. Charakterystyka umów cywilnoprawnych, 2. Zasady podlegania umów cywilnoprawnych ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, 3. Rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS z tytułu umów cywilnoprawnych, 4. Rozliczenie płatnika z tytułu umów cywilnoprawnych zawartych z własnym pracownikiem, 5. Ubezpieczenie chorobowe z tytułu umowy zlecenia, 6. Koszty podróży służbowej zleceniobiorcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Nawiązanie stosunku pracy: 1. Istota stosunku pracy, 2. Zanim dojdzie do podpisania umowy o pracę, 3. Zawarcie umowy o pracę, 4. Obowiązki pracodawcy wobec nowo zatrudnionych, 5. Czas pracy i jego ewidencja. R.II Wynagrodzenie ze stosunku pracy: 1. Istota wynagrodzenia i jego elementy składowe, 2. Wynagrodzenie minimalne, 3. Praca w godzinach nadliczbowych, 4. Obowiązki pracodawcy w zakresie rozliczeń publicznoprawnych, 5. Dokumentacja wynagrodzeń. R.III Wynagrodzenie za czas niewykonywania pracy: 1. Urlop wypoczynkowy, 2. Odszkodowania, odprawy, dodatki oraz inne należności pracownicze, 3. Wynagrodzenie za czas niezdolności do pracy, R.IV Świadczenia społeczne i socjalne przysługujące pracownikom: 1. Zasiłki z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, 2. Świadczenia z ubezpieczenia wypadkowego, 3. Pozostałe świadczenia z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, 4. Zasiłki i świadczenia rodzinne. R.V Roczne rozliczenie z urzędem skarbowym w zakresie podatku dochodowego: 1. Informacja roczna o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11), 2. Zeznanie podatkowe PIT-40, R.VI Ochrona stosunku pracy. Rozwiązanie umowy o pracę: 1. Ochrona stosunku pracy, 2. Rozwiązywanie stosunku pracy, 3. Obowiązki pracodawcy związane z rozwiązaniem umowy o pracę. R.VII Pozapłacowe świadczenia pracownicze: 1. Podróże służbowe, 2. Ryczałty i ekwiwalenty za używanie prywatnego samochodu do celów służbowych, 3. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 4. Świadczenia związane z bezpieczeństwem i higieną pracy, 5. Pozostałe świadczenia pracownicze, 6. Polisy na życie a podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne. R.VIII Rozliczenie i dokumentacja wynagrodzeń osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych: 1. Charakterystyka umów cywilnoprawnych, 2. Zasady podlegania umów cywilnoprawnych ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, 3. Rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS z tytułu umów cywilnoprawnych, 4. Rozliczenie płatnika z tytułu umów cywilnoprawnych zawartych z własnym pracownikiem, 5. Ubezpieczenie chorobowe z tytułu umowy zlecenia, 6. Koszty podróży służbowej zleceniobiorcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Nawiązanie stosunku pracy: 1. Istota stosunku pracy, 2. Zanim dojdzie do podpisania umowy o pracę, 3. Zawarcie umowy o pracę, 4. Obowiązki pracodawcy wobec nowo zatrudnionych, 5. Czas pracy i jego ewidencja. R.II Wynagrodzenie ze stosunku pracy: 1. Istota wynagrodzenia i jego elementy składowe, 2. Wynagrodzenie minimalne, 3. Praca w godzinach nadliczbowych, 4. Obowiązki pracodawcy w zakresie rozliczeń publicznoprawnych, 5. Dokumentacja wynagrodzeń. R.III Wynagrodzenie za czas niewykonywania pracy: 1. Urlop wypoczynkowy, 2. Odszkodowania, odprawy, dodatki oraz inne należności pracownicze, 3. Wynagrodzenie za czas niezdolności do pracy, R.IV Świadczenia społeczne i socjalne przysługujące pracownikom: 1. Zasiłki z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, 2. Świadczenia z ubezpieczenia wypadkowego, 3. Pozostałe świadczenia z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, 4. Zasiłki i świadczenia rodzinne. R.V Roczne rozliczenie z urzędem skarbowym w zakresie podatku dochodowego: 1. Informacja roczna o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11), 2. Zeznanie podatkowe PIT-40, R.VI Ochrona stosunku pracy. Rozwiązanie umowy o pracę: 1. Ochrona stosunku pracy, 2. Rozwiązywanie stosunku pracy, 3. Obowiązki pracodawcy związane z rozwiązaniem umowy o pracę. R.VII Pozapłacowe świadczenia pracownicze: 1. Podróże służbowe, 2. Ryczałty i ekwiwalenty za używanie prywatnego samochodu do celów służbowych, 3. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 4. Świadczenia związane z bezpieczeństwem i higieną pracy, 5. Pozostałe świadczenia pracownicze, 6.Polisy na życie a podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne. R.VIII Rozliczenie i dokumentacja wynagrodzeń osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych: 1. Charakterystyka umów cywilnoprawnych, 2. Zasady podlegania umów cywilnoprawnych ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, 3. Rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS z tytułu umów cywilnoprawnych, 4. Rozliczenie płatnika z tytułu umów cywilnoprawnych zawartych z własnym pracownikiem, 5. Ubezpieczenie chorobowe z tytułu umowy zlecenia, 6. Koszty podróży służbowej zleceniobiorcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Nawiązanie stosunku pracy: 1. Istota stosunku pracy, 2. Zanim dojdzie do podpisania umowy o pracę, 3. Zawarcie umowy o pracę, 4. Obowiązki pracodawcy wobec nowo zatrudnionych, 5. Czas pracy i jego ewidencja. R.II Wynagrodzenie ze stosunku pracy: 1. Istota wynagrodzenia i jego elementy składowe, 2. Wynagrodzenie minimalne, 3. Praca w godzinach nadliczbowych, 4. Obowiązki pracodawcy w zakresie rozliczeń publicznoprawnych, 5. Dokumentacja wynagrodzeń. R.III Wynagrodzenie za czas niewykonywania pracy: 1. Urlop wypoczynkowy, 2. Odszkodowania, odprawy, dodatki oraz inne należności pracownicze, 3. Wynagrodzenie za czas niezdolności do pracy, R.IV Świadczenia społeczne i socjalne przysługujące pracownikom: 1. Zasiłki z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, 2. Świadczenia z ubezpieczenia wypadkowego, 3. Pozostałe świadczenia z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, 4. Zasiłki i świadczenia rodzinne. R.V Roczne rozliczenie z urzędem skarbowym w zakresie podatku dochodowego: 1. Informacja roczna o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11), 2. Zeznanie podatkowe PIT-40, R.VI Ochrona stosunku pracy. Rozwiązanie umowy o pracę: 1. Ochrona stosunku pracy, 2. Rozwiązywanie stosunku pracy, 3. Obowiązki pracodawcy związane z rozwiązaniem umowy o pracę. R.VII Pozapłacowe świadczenia pracownicze: 1. Podróże służbowe, 2. Ryczałty i ekwiwalenty za używanie prywatnego samochodu do celów służbowych, 3. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 4. Świadczenia związane z bezpieczeństwem i higieną pracy, 5. Pozostałe świadczenia pracownicze, 6.Polisy na życie a podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne. R.VIII Rozliczenie i dokumentacja wynagrodzeń osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych: 1. Charakterystyka umów cywilnoprawnych, 2. Zasady podlegania umów cywilnoprawnych ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, 3. Rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS z tytułu umów cywilnoprawnych, 4. Rozliczenie płatnika z tytułu umów cywilnoprawnych zawartych z własnym pracownikiem, 5. Ubezpieczenie chorobowe z tytułu umowy zlecenia, 6. Koszty podróży służbowej zleceniobiorcy
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od klasycznej szkoły zarządzania do zarządzania zasobami pracy; Sprawowanie władzy w organizacji; Kierowanie pracownikami; System kadrowy w organizacji; Rozwój pracowników; Stosunki pracownicze w organizacji Grupy pracownicze. Kierowanie zespołami zadaniowymi; Procesy motywacyjne w kierowaniu ludźmi. Zjednywanie kierowanych dla realizacji zadań; Przywództwo i autorytet; Konflikty. Kierowanie konfliktami w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota kompetencji zawodowych, 2. Zarządzanie kompetencjami w organizacjach, 3. Problematyka kompetencji w teoriach motywowania pracowników, 4. Motywacyjny wymiar procesów kadrowych opartych na zarządzaniu kompetencjami zawodowymi, 5. Wynagradzanie pracowników w procesie zarządzania kompetencjami, 6. modelowanie systemu zarządzania kompetencjami, 7. Motywowanie w systemie zarządzania kompetencjami zawodowymi - studium przypadku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 269, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 315, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Istota i specyfika inwestowania w kapitał ludzki organizacji: Formy, znaczenie i cechy inwestycji w kapitał ludzki; Ekonomiczne uwarunkowania procesu inwestowania w kapitał ludzki. 2. Przebieg procesu inwestowania w kapitał ludzki organizacji: Wartościowanie kapitału ludzkiego jako podstawa decyzji inwestycyjnych; Nakłady na inwestycje w kapitał ludzki. 3. Efekty procesu inwestowania w kapitał ludzki: Skuteczność i efektywność inwestycji w kapitał ludzki; Skuteczność i efektywność inwestycji w kapitał ludzki a ryzyko; Jakość procesu inwestowania w kapitał ludzki i jej koszty
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej