Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(47)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(46)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(41)
dostępne
(35)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(36)
Czytelnia
(43)
Autor
Bańka Waldemar
(4)
Kożusznik Barbara
(3)
Justyna Marlena
(2)
Listwan Tadeusz
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Strużycki Marian
(2)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Becker Brian E
(1)
Belbin Meredith
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Borowska Joanna
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Cook Mary F
(1)
Czajka Kamil
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
DeMarco Tom
(1)
Dudek Marek
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Goryńska Anna
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huselid Mark A
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarczuk Kryspian
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Kondak Anna
(1)
Konecki Krzysztof
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kroik Janusz
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lipka Anna
(1)
Lister Timothy
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Petrov Alexander
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Potoczek Natalia
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rusiński Michał
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Sajkiewicz Łukasz
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sochacka Iwona
(1)
Sulak Agata
(1)
Sulich Adam
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Szaflarski Krzysztof
(1)
Szczupaczyński Jerzy
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Taylor Stephen
(1)
Tobera Piotr
(1)
Trompenaars Fons
(1)
Tylec Agnieszka
(1)
Tyszkiewicz Anna
(1)
Ulrich Dave
(1)
Widera Wiktor
(1)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(1)
Zdunkiewicz Anna
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Łukasiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Temat
Kadry
(44)
Przedsiębiorstwo
(18)
Motywacja pracy
(14)
Organizacja
(13)
Zarządzanie
(10)
Praca
(7)
Menedżerowie
(6)
Organizacja ucząca się
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Ocena pracowników
(4)
Płaca
(4)
Innowacje
(3)
Kariera
(3)
Konflikt
(3)
Organizacje
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Zachowanie
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zatrudnienie
(3)
Gospodarka
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Mentoring
(2)
Motywacja
(2)
Oceny pracowników
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Siła robocza
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zawód
(2)
Alokacja
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bhp
(1)
Blogi
(1)
Decyzje
(1)
Franchising
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry - polityka
(1)
Kadry -- polityka -- poradnik
(1)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Keynesizm
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Osobowość
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outplacement
(1)
Outsourcing
(1)
PHARE -- zagadnienia -- Polska
(1)
Pedsiębiorstwo
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polska
(1)
Prawo pracy
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo -- zatrudnienie -- organizacja
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Przywództwo
(1)
Płynność kadr
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwiązanie umowy o pracę
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Socjologia
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Ubezpieczenia ekologiczne
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo pracy
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
Łowiectwo
(1)
Środki trwałe
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Przynależność generacyjna pracowników jako źródło pokoleniowej różnorodności organizacyjnej: 1.1. Istota przynależności i tożsamości pokoleniowej; 1.2. Zmiany demograficzne jako źródło wyzwań dla zarządzania; 1.3. Generacje na rynku pracy; 1.4. Zarządzanie różnorodnością pokoleniową; 1.5. Stereotypy jako bariera w relacjach międzypokoleniowych. Rozdział 2. Inteligencja generacyjna na tle koncepcji inteligencji człowieka: 2.1. Wybrane teorie inteligencji; 2.2. Inteligencja generacyjna człowieka; 2.3. Inteligencja generacyjna a inteligencja emocjonalna. Rozdział 3. Koncepcja inteligencji organizacyjnej i organizacji inteligentnej: 3.1. Inteligencja organizacji i jej rodzaje; 3.2. Istota i cechy organizacji inteligentnej; 3.3. Organizacja inteligentna a organizacja ucząca się; 3.4. Bariery w rozwoju organizacji inteligentnych; 3.5. Nowy wymiar inteligencji organizacji – rewolucja 4.0. Rozdział 4. Organizacja inteligentna generacyjnie – ujęcie modelowe i empiryczne: 4.1. Organizacja inteligentna generacyjnie – model teoretyczny; 4.2. Metodyka badań nad inteligencją generacyjną polskich organizacji; 4.3. Inteligencja generacyjna polskich menedżerów – przyczynek empiryczny; 4.4. Zarządzanie różnorodnością pokoleniową w praktyce polskich przedsiębiorstw; 4.5. Relacje międzypokoleniowe w organizacji inteligentnej generacyjnie. Podsumowanie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Spis wykresów. Aneks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Organizacja jako pole rywalizacji i współdziałania między pracownikami, R.2 Charakterystyka wybranych typów rywalizacji i współdziałania między pracownikami, R.3 Atuty rywalizacji w porównaniu ze współdziałaniem, R.4 Słabość rywalizacji w porównaniu ze współdziałaniem, R.5 Diagnozowanie stanu i potencjału rywalizacyjnego oraz jakości współdziałania pracowników, R.6 Miejsce rywalizacji i współdziałania w strategiach oraz kulturach organizacyjnych, R.7 Sposoby realizacji funkcji personalnych wzmacniające i osłabiające rywalizację, R.8 Metodyka zarządzania przez rywalizację, R.9 Motywowanie do współdziałania między pracownikami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ludzie Komputery Informacja)
Cz. I Zarządzanie zasobami ludzkimi: Gdzieś w tej chwili jakieś przedsięwzięcie kończy się niepowodzeniem; Produkuj hamburgery, sprzedawaj hamburgery; Wiedeń czeka na Ciebie; Jakość- jeżeli czas na nią pozwoli; Ponowne spojrzenie na prawo Parkinsona; Letryl. Cz. II Środowisko pracy: Policja meblowa; "Nic nie da się tu zrobić między dziewiątą a siedemnastą"; Oszczędzanie na powierzchni biurowej; Mierzenie wydajności i niezidentyfikowane obiekty latające; Czas pracy umysłowej a czas obecności w pracy; Telefon; Przywróć drzwi; Działania ochronne. Cz. III Odpowiedni ludzie: Czynnik Hornblowera; Zatrudnienie żonglera; Cieszę się, że tu pracuję; Samoleczący się system. Cz. IV Hodowanie wydajnych zespołów: Całość jest większa niż suma części; Czarny Zespół; Zespołobójstwo Kolacja z spaghetti; Otwarte kimono; Warunki do ukształtowania się zespołu. Cz. V Praca tutaj ma być przyjemnością: Chaos i porządek Elektrony swobodne; Holgar Dansk. Cz. VI Dalszy ciąg książki "Czynnik ludzki": Powrót do zespołobójstwa; Konkurencja; Programy doskonalenia procesów; Umożliwianie zmian; Kapitał ludzki; Uczenie się firm; Największym grzechem kierownictwa jest...; Budowanie sprzeczności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota międzynarodowego zarządzania: Problem; Przedmiot i zakres międzynarodowego zarządzania; Globalizacja działalności przedsiębiorstw; Osnowa teoretyczna; Metoda obserwacji przedsiębiorstwa w działaniu; Internacjonalizacja zarządzania wg koncepcji Betriebswirts chaftslehre (BWL); Podsumowanie i uzupełnienie: Wykład międzynarodowego zarządzania. 2. Wymiar zarządzania międzynarodowego w filozofii biznesu: Problem; Umiędzynarodowienie zarządzania strategicznego; Międzynarodowe zarządzanie marketingowe; Efektywność działania korporacji transnarodowych; Konkurencyjność międzynarodowa w perspektywie zarządzania Podsumowanie i uzupeł. 3. Zarządzanie na skrzyżowaniu kultur: Problem; Kolizje kulturowe- zarządzanie różnicami kulturowymi; Po równania międzynarodowe w zarządzaniu; Zarządzanie europejskie; Negocjacje jako proces zarządzania między narodowego; Wsparcie systemów zarządzania na gruncie filozoficznym i etycznym; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw międzynarodowych; Podsum. i uzupeł. 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w skali międzynarodowej: Problem; Kryteria wyróżniające międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi; Przywództwo a zarządzanie międzynarodowe; Funkcje międzynarodowych menedżerów; Doskonalenie menedżerów w perspektywie umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa; Globalny menedżer; Strategiczna rola międzynarodowego zarządzania zasobami ludzki mi; Podsum. i uzupeł.: kadra japońskich przedsiębiorstw sogo-shosha. 5. Przedsiębiorczość międzynarodowa: Problem; Przedsiębiorczość a przedsiębiorczość międzynarodowa; Poziomy przedsiębiorczości; Zarządzanie przedsiębiorczością; Przedsiębiorczość, przedsiębiorcze wykorzystanie zasobów a konkurencyjność; Przedsiębiorczość międzynarodowa jako internacjonalizacja małych przedsiębiorstw; Podsum. i uzupeł. Zakończenie: Polskie priorytety w zarządzaniu międzynarodowym: Problem; Przeszczepialność systemów zarządzania pod wpływem bezpośrednich inwestycji zagranicznych Zagraniczne studia menedżerskie; Bariery na rynku Unii Europejskiej; Uwagi o polskim modelu zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz. I Analiza: 1. Zarządzanie płynnością zatrudnienia, 2. Płynność zatrudnienia: fakty, mity i kontrowersje, 3. Pomiar fluktuacji pracowników, kalkulacja jej kosztów, 4. Rozpoznawanie przyczyn płynności zatrudnienia, Cz. II Zalecenia: 5. Środki poprawy wskaźników zatrzymywania personelu, 6. Wynagrodzenia i świadczenia dodatkowe, 7. Szkolenie, rozwój i zarządzanie karierą, 8. Warunki pracy, 9. Rekrutacja, selekcja i wprowadzanie nowych pracowników, 10. Skuteczne kierownictwo
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
R.1 Zarządzanie zasobami pracy i konkurencyjność firmy R.2 Metody doskonalenia jakości personelu. R.3 Kultura organizacji i kapitał intelektualny. R.4 Kompetencje a jakość zarządzania zasobami ludzkimi. R.5 Motywowanie pracowników w inteligentnej organizacji. R.6 Wynagradzanie wspierające konkurencyjność firmy. R.7 Prognostyczno- zapobiegawcze kierowanie zatrudnieniem. R.8 Jutro zarządzania przez jakość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi a kultura przedsiębiorstwa, 2. Rekrutacja, selekcja, ocena, 3. Uczenie menedżerów osiągania celów strategicznych, 4. W jaki sposób dział zasobów ludzkich może wyzwolić zdolność zespołów do rozwiązywania problemów?, 5. Budowa organizacji uczącej się - wyzwanie dla działu zasobów ludzkich, 6. Rozwijanie zdolności przywódczych w różnych kulturach, 7. Od diagnoz osobistych do ocen internetowych, 8. Etapy rozwiązywania dylematów, 9. Ośrodki oceny, 10. Szok kulturowy i jego odmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Outplacement w praktyce / Janine Berg-Peer. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004. - 222 s. : tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Czym jest outplacement, 2. Dlaczego usługi outplacementowe są potrzebne, 3. Outplacement indywidualny dla specjalistów i kadr kierowniczych, 4. Outplacement grupowy, 5. Wewnętrzny ośrodek outplacementu, 6. Konsultanci zewnętrzni a wewnętrzni, 7. Opinie dyrektorów ds. personalnych na temat outplacementu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kultura organizacyjna: Koncepcja kultury organizacyjnej; Typy kultur; Kultura organizacyjna a jednostka - wzajemne relacje; Zarządzanie międzykulturowe. R.2 Zarządzanie wiedzą. Organizacja inteligentna. Organizacja ucząca się: Pojęcie wiedzy (definicje, typologie); Zarządzanie wiedzą - analiza zjawiska; Pracownicy wiedzy i firmy inteligentne/uczące się; Wiedza a efektywność funkcjonowania organizacji; Miejsce edukacji w tworzeniu organizacji inteligentnej i pracowników wiedzy; Fakty i mity związane z zarządzaniem wiedzą. R.3 Komunikowanie się w organizacji: Sposoby komunikowania się; Dostęp do informacji i style komunikowania się; Stereotypy i błędy w komunikowaniu się; Public relations (PR); Zarządzanie relacjami z klientami (Customers Relations Management - CRM). R.4 Kierownik i kierowanie: Role kierownicze - uwarunkowania i podstawowe koncepcje; Klasyczne koncepcje ról kierowniczych; Nowe role kierujących; Konflikt ról Władza w organizacji; Style kierowania; Zarządzanie zmianami; Zarządzanie kryzysem; Zarządzanie konfliktem Etyczne problemy kierowania. R.5 Motywowanie: Definicje i źródła motywacji; Modele i teorie motywacji; Sposoby motywowania. R.6 Zarządzanie czasem: Czas - istota i definicje; Umiejętności i techniki związane z zarządzaniem czasem Zarządzanie czasem a organizacja pracy własnej menedżera. R.7 Inteligencja emocjonalna (IE) w praktyce kierowania: Podstawowe definicje i pojęcia inteligencji emocjonalnej; Charakterystyka osób o wysokim i niskim wskaźniku EQ; Rodzaje emocji; Wpływ inteligencji emocjonalnej na osiąganie sukcesu. IE w kierowaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólne koncepcje i kategorie porządkujące problematykę zmiany społeczno-organizacyjnej a podmiotowość jaj uczestników, 2. Niektóre kompleksowe teorie zmiany organizacyjnej, 3. Dynamika zmian w organizacji, 4. Dynamika zmiany osobistej, 5. Sterowanie zmianą organizacyjną w sposób podmiotowy, 6. O konsultantach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Dział personalny jako partner strategiczny - jak umocnić jego pozycję; Strategiczne znaczenie pomiaru efektów zarządzania zasobami ludzkimi; Analiza kosztów i korzyści w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Zasady dobrego pomiaru; Pomiar zgodności systemu zarządzania zasobami ludzkimi ze strategią firmy; Kompetencje specjalistów ds. zasobów ludzkich; Wskazówki dot. wdrażania karty wyników zarządzania zasobami ludzkimi. Dodatek: wyniki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Partycypacyjne formy wynagrodzeń zmiennych; 2. Istota programów partycypacji w korzyściach; 3. Partycypacja w korzyściach - główne założenia; 4. Propozycja budowy programu w warunkach polskich; Dobre praktyki partycypacji pracowników w zarządzaniu - studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Analiza zespołów, czyli jak to się wszystko zaczęło; 2. Syndrom "Apollo"; 3. Zespoły złożone z członków o podobnych osobowościach; 4. Kreatywność w zespole; 5. Przywództwo w zespole; 6. Kluczowe role zespołowe; 7. Zespoły nieskuteczne; 8. Zespoły skuteczne; 9. Optymalna liczebność zespołu; 10. Cechy zespołowców; 11. Komponowanie zespołu; 12. Zespoły w strukturach publicznych; 13. Co teraz?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. menedżerowie i ich zadania w nowoczesnej organizacji, 2. Zachowania i uczestnictwo ludzi w organizacji, 3. Przywództwo wyzwaniem dla współczesnego kierownika, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, 5. Determinanty zarządzania zasobami ludzkimi w procesie transformacji, 6. Planowanie zatrudnienia i pozyskiwanie pracowników sprzyjających powodzeniu organizacji, 7. Kierowanie zespołami pracowniczymi, 8. Ocenianie i rozwój pracowników, 9. Wynagradzanie pracowników, 10. Proces komunikowania się w przedsiębiorstwie, 11. rozwiązywanie konfliktów w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 269, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 315, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Uwarunkowania zachowań organizacyjnych: Zachowania jednostek w organizacji a współzależność potrzeb organizacji i potrzeb jednostki; Wyzwania wobec organizacji i zachowań organizacyjnych; Decydująca rola zasobów ludzkich we współczesnych organizacjach; Pozytywna wizja człowieka w organizacji- zarządzanie sobą. R.2 Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji: Modele uczestnictwa człowieka w organizacji- mechanizmy psychologiczne angażowania się człowieka w organizacji; Założenia dotyczące racjonalno -ekonomicznej natury człowieka; Założenia modelu człowieka społecznego; Samorealizacja człowieka w pracy; Kontrakt psychologiczny; Cele i oczekiwania pracowników; Czynniki motywujące człowieka do pracy; Uczestnictwo w organizacji a zaspokojenie potrzeb jednostki; Psychologiczna wartość pracy a wymiar pracy; Możliwość uzyskania poczucia podmiotowości w pracy. R.3 Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji: Wymagania organizacji wobec zasobów indywidualnych; Zasoby osobiste- klasyfikacja i właściwości; Idea Aktor - Kreator - Inspirator - Twoja wewnętrzna załoga; Rozwój zawodowy jako odpowiedź na zmienność organizacji. Diagnoza i pobudzenie; Procedury wspomagające rozwój i ułatwiające doskonalenie w organizacji. R.4 Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów: Podstawowe obszary badań. Definicje grupy; Badania Hawthorne; Spójność grupy; Wielkość grupy; Normy grupowe; Fazy rozwoju grupy; Problemy międzygrupowe w organizacji; Redukowanie negatywnych konsekwencji rywalizacji międzygrupowej. R.5 Zespoły w organizacji: Główne elementy zespołu pracowniczego; Zadania jako specyficzny rodzaj celu zespołowego; Tradycyjne oraz wyłaniające się rozumienie efektywności zespołu; Bariery efektywności zespołu; Efektywny zespół; Podmiotowość zespołu. R.6 Koncepcje efektywnego kierowania: Style kierowania Sytuacyjne koncepcje kierowania; Teoria dopasowanego przywódcy Fiedlera; Teoria sytuacyjnego kierowania Tannenbauma i Schmidta; Koncepcja sytuacyjna Vrooma; Sytuacyjna teoria przywództwa Herseya i Blancharda; Zachowanie przywódcy. Model I i Model II Argyrisa. R.7 Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi: Przywódca czy menedżer?; Definiowanie zarządzania i przywództwa; Relacja wpływu a relacja władzy; Przywódcy i zwolennicy a menedżerowie i podwładni; Zamierzona zmiana a produkcja; Produkcja i sprzedaż dóbr i/lub usług; Kim jest przywódca w odróżnieniu od Menedżera?; Przywództwo wobec problemu wspólnego dobra; Zrównoważony rozwój a problemy przywództwa w świecie władzy podzielonej; Procedury i płaszczyzny rozwiązywania problemów wspólnego dobra; Kierowanie partycypacyjne; Kierowanie przez delegowanie; Bariery podmiotowości i delegowania. Pojęcie deinfluentyzacji. R.8 Komunikowanie się w organizacji: Komunikacja interpersonalna; Komunikowanie się z innymi ludźmi; Rodzaje
komunikacji interpersonalnej w organizacji; Komunika cja na poziomie grupy; Obserwacja zachowań w czasie narad; Asertywność zachowania w czasie narady; Komini kacja publiczna; Znaczenie skutecznej autoprezentacji w pracy kierowniczej; Analiza treści wystąpienia; Ana liza formy występienia; Przygotowanie wystąpienia publicznego; Metody twórczego diagnozowania i rozwiązy wania problemów na formu publicznym; Wykorzystanie negocjacji jako jednego ze sposobów komunikowania się na arenach pyblicznych. R.9 Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany: Organizacja jako złożony system; Orgazniacja a otoczenia; Efektywność organizacyjna; Naturalny charakter zmienności organizacji; Zmiana a sytuacja innowacyjna; Etapy procesy przyswajania innowacji; Opór wobec innowacji; Indywidualny opór wobez zmian. R.10 Kultura organizacyjna: Pojęcie kultury organiza cyjnej; Klimat organizacyjny jako jeden ze wskaźników kultury organizacyjnej; Wymiary kultury organizacyjnej Kultura narodowa czy kultura różnorodności?; Zarządza nie przez cele; Benchmarking; Struktury sieciowe; Koła jakości; Organizacje i zespoły wirtualne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (5 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
CZ.I Motywacja do pracy w systemie zarządzania organizacją: 1. Człowiek i jego potencjał a praca zawodowa, 2. System zarządzania przedsiębiorstwem, 3. Psychologiczne mechanizmy motywacji, 4. Teorie motywacji do pracy, 5. System motywowania w przedsiębiorstwie, Cz. II Problem partycypacji w teorii zarządzania: 6. Geneza partycypacji pracowniczej, 7. Istota partycypacji pracowniczej i jej klasyfikacja, 8. Bezpośrednia partycypacja decyzyjna, 9. Instytucje partycypacji przedstawicielskiej, 10. Konsekwencje współuczestnictwa pracowników w zarządzaniu, Cz. III Cywilizacyjny kontekst partycypacji: 11. Kulturowe uwarunkowania partycypacji, 12. Wybrane modele uczestnictwa pracowników w zarządzaniu, 13. Partycypacja a wyzwania współczesności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Ludzie jako wartość nowoczesnej organizacji; Rozdział 2. Kapitał ludzki w strukturze kapitału intelektualnego organizacji; Rozdział 3. Klimat HRM jako nowa perspektywa w zarządzaniu kapitałem ludzkim; Rozdział 4. Obiektywizm zatrudnienia i traktowania personelu, a wydajność kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie; Rozdział 5. Główne podejścia do definicji kapitału ludzkiego jako podstawy zarządzania oraz obiektu metodologii rachunkowości; Rozdział 6. Marketing personalny i geneza jego koncepcji; Rozdział 7. Wspieranie kapitału ludzkiego pracowników w korporacji międzynarodowej McDonald’s; Rozdział 8. Human Resources przedsiębiorstw sektora gastronomii; Rozdział 9. Zarządzanie przez inspirację w organizacjach; Rozdział 10. Wybór partnerów outsourcingowych jako determinanta wdrażania innowacji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej