Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(32)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(32)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(24)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Czytelnia
(24)
Autor
Berkley Holly
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Nielsen Jakob
(2)
Afuah Allan
(1)
Barczak Andrzej
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Boryczka Bożena
(1)
Bulandra Agata
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Dytman-Stasieńko Agnieszka
(1)
Florek Jacek
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Henderson Cal
(1)
Jakubowski Stanisław
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Krawiec Stanisław
(1)
Krerowicz Robert
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Larose Daniel T
(1)
Levine Michael
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Loranger Hoa
(1)
Luterek Mariusz
(1)
MacDonald Matthew
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Markov Zdravko
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Meyer Eric A
(1)
Miłosz Marek
(1)
Moch Wojciech
(1)
Owczarz Anna
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Patel Alpesh B
(1)
Pikiewicz Piotr
(1)
Scott David Meerman
(1)
Smogur Zbigniew
(1)
Stasieńko Jan
(1)
Sydoruk Tadeusz
(1)
Szczepaniak Mikołaj
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szyfter Jerzy P
(1)
Tasner Michael
(1)
Tollet John
(1)
Tucci Christopher L
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Weyl Estelle
(1)
Wilbik Anna
(1)
Williams Robin
(1)
Zawadzki Zbigniew
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(31)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Temat
Internet
(28)
Strony WWW
(27)
Marketing elektroniczny
(11)
Reklama internetowa
(7)
Handel elektroniczny
(4)
Informacja
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Informatyka
(3)
Public relations
(3)
Blogi
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
HTML
(2)
Promocja
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Wyszukiwarki internetowe
(2)
XHTML
(2)
Administracja
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Data mining
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Informacja publiczna
(1)
Innowacje
(1)
Internet Explorer
(1)
Inwestycje
(1)
Kaskadowe arkusze stylów
(1)
Komunikacja społeczna- internet
(1)
Marketing
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outlook Express
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Praca
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przeglądarki internetowe
(1)
Public relations w internecie
(1)
Rynek
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Sieś komputerowa
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
XML
(1)
Zatrudnienie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Narzędzia skutecznej promocji w Internecie / Tomasz Maciejowski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 275 s. : wykresy, il., tab. ; 24 cm.
Cz.I Planowanie promocji w Internecie: Organizacja działań promocyjnych w Internecie; Badania i segemnta cja rynku w sieci; Wyniki badań: Internet i internauci Tworzenie programu działań promocyjnych w sieci. Cz.II Budowanie obecności firmy w sieci: Własny serwis www; Promocja witryny w katalogach i wyszukiwarkach; Działania public relations w Internecie. Cz.III Wirtualne programy promocyjne: E-mail - poczto wa komunikacja z klientem; Reklama - płatna prezenta cja na www; Działania wspierające: promocja sprzedaży, marketing bezpośredni. Cz.IV Pomiar i kontrola promocji w sieci: Organizacja pomiaru i działań kontrolnych; Działania kontrolne na witrynie www; Mierzenie skuteczności poszczególnych narzędzi promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój działań wirtualnych w przedsiębiorstwach, 2. Zarządzanie i funkcjonowanie MŚP w układach wirtualnych, 3. Strategie i działania innowacyjne MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 4. Optymalizacja działania MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 5. Działania innowacyjne MŚP na Ukrainie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Nowe technologie w systemach przesyłania informacji. 1. Informatyka wczoraj i dziś. 2. Matematyczne podstawy sieci kwantowych. 3. Predykcja jakości połączenia w Internecie jako nowa funkcjonalność wyszukiwarek. 4. Technologie informacyjne inwentaryzacji gazów cieplarnianych z wykorzystaniem georozproszonych baz danych. 5. System monitorowania parametrów meteorologicznych i drogowych. 6. Wydajność systemów bazodanowych. 7. Ocena mechanizmów kształtowania efektywności transmisji w Internecie. 8. Systemy operacyjne w technicznych i biologicznych systemach informatyki. 9. Modelowanie pakietowego przesyłu radiowego. II. Internet szerokopasmowy i jakość usług. 1. Rachunek sieciowy w zastosowaniu do analizy jakości usług. 2. Jakość usług w sieciach osiedlowych. 3. Szybkość transmisji danych w sieciach bezprzewodowych IEEE 802.11. 4. Analiza wydajności technologii wykorzystywanych do tworzenia dynamicznych stron internetowych. 5. Metryki wydajności IP. 6. Wpływ mechanizmów kontroli jakości na dynamikę zmian natężenia ruchu internetowego. 7. Teoretyczne i praktyczne aspekty geolokalizacji w sieci Internet. 8. Wydajność wirtualnych sieci prywatnych zbudowanych w oparciu o protokół PPTP. 9. Jakość usług w protokole TCP/IP. 10. Wpływ algorytmów kolejkowania pakietów na jakość usług w łączu ADSL. III. Bezpieczeństwo informacji w rozproszonych systemach komputerowych. 1. Bezpieczeństwo informacji w rozległych systemach zarządzania. 2. Metoda prowadzenia wysokopoziomowej analizy ryzyka. 3. Wysokopoziomowa analiza ryzyka - studium przypadku. 4. Bezpieczeństwo transakcji elektronicznych wspomaganych biometrycznie. 5. Biometryczny system uwierzytelniania w architekturze klient-serwer. 6. Bezpieczeństwo wymiany klucza szyfrującego z wykorzystaniem wybranych protokołów kwantowych. 7. Modelowanie przepływu zaufania w sieciach informatycznych. 8. Identyfikacja zagrożeń bezpieczeństwa komputerów w sieci Internet. 9. Bezpieczeństwo systemu zarządzania uczelnią wyższą HMS. 10. Bezpieczeństwo transakcji elektronicznych w korporacyjnym portalu sprzedaży węgla. 11. Algorytmy wykrywania zagrożeń. 12. Metody monitorowania aktywności sieciowej. 13. Licencjonowanie oprogramowania z wykorzystaniem kart inteligentnych. 14. Kontrola praw dostępu w aplikacjach rozproszonych z wykorzystaniem języka PHP. 15. Bezpieczeństwo usług internetowych. 16. Klasyfikacja danych oraz zasady bezpiecznego ich przetwarzania w systemach teleinformatycznych przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Jak Internet zmienił zasady marketingu i PR: Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne w dobie Internetu; Nowe zasady marketingu i PR; Bezpośrednie docieranie do nabywcy. II. Komunikacja internetowa - sposób na bezpośrednie dotarcie do nabywcy: Blogi - pozyskaj miliony propagatorów dla swojego przekazu; Nowe zasady komunikatów prasowych; Przekazywanie treści audio za pomocą podcastingu; Fora internetowe, strony typu Wiki i docelowi odbiorcy; Marketing wirusowy - gorączka rozprzestrzenia się w sieci; Bogata w treść strona internetowa. III. Plan działania - wykorzystanie potęgi nowych zasad: Jesteś tym, co publikujesz - budowanie planu marketingowego i PR; Internetowe przywództwo ideowe czyni twoją organizację wiarygodnym źródłem; Jak pisać dla nabywców; Jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy; Jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy; Internetowy pokój medialny - drzwi otwierające drogę nie tylko do mediów; Nowe zasady komunikacji z mediami; Blogowanie jako sposób komunikacji z nabywcą; Podcasting i wideo - jak najprościej; Serwisy społecznościowe a marketing; Serach Engine Marketing - marketing wyszukiwarek internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. Nic do ukrycia, 2. Doświadczenia użytkowników sieci, 3. Ponowne spojrzenie na wczesne wyniki badań nad funkcjonalnością, 4. Nadawanie priorytetu problemom z funkcjonalnością, 5. Wyszukiwanie, 6. Nawigacja i architektura informacji, 7. Typografia - czytelność i przejrzystość, 8. Pisanie na potrzeby internetu, 9. Zapewnienie dobrej informacji o produkcje, 10. Prezentowanie elementów strony, 11. Balansowanie między technologią i potrzebami użytkownikami, 12. Podsumowanie - projekt, która spełnia swoje zadania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
1. Partyzanci : Tanie P.R. w dwudziestym pierwszym wieku, 2. O sieci i o tym jak ją rozwikłać, 3. Czym jest internetowe public relations, 4. Zawężanie pola, 5. Gotów, cel, 6 ...Pal!, 7. Jeśli zbudujesz, przyjdą, 8. Poznaj swoją zwierzynę, czyli myśl jak media, 9. Żółte strony w układzie scalonym, 10. Partyzant na medal, 11. Poznaj media, 12. Ograniczanie strat, 13. Wszystko idzie jak należy - co teraz?, 14. Jaki ten Internet mały, 15. Rozwiń skrzydła, 16. Partyzancki quiz
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Praktyczny przewodnik po Internecie dla bibliotekarzy / Bożena Boryczka. - Bydgoszcz ; Warszawa : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2003. - 196 s. : rys. ; 21 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
1. Poznajemy Internet. 2. Zdobywamy, oceniamy i przetwarzamy informacje (bibliotekarskie zasoby Internetu). 3. Komunikujemy się. 4. Prezentujemy bibliotekę. 5. Wykorzystujemy zasoby Internetu w pracy z czytelnikami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego / Uniwersytet Jagielloński ; Nr 16)
1. Tendencje, 2. Jakość i integracja, 3. Tworzenie i dostęp, 4. Dystrybucja przez biblioteki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie: Dlaczego funkcjonalność; 2. Projektowanie stron; 3. Projektowanie treści; 4. Projektowanie witryn; 5. Projektowanie Internetu; 6. Sieć a niepełnosprawni; 7. Obsługa międzynarodowej publiczności; 8. Prognozy na przyszłość: jedyną stałą cechą Sieci jest zmienność; 9. Wniosek - prostota projektu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Korzystanie z sieci WWW: 1. Czym jest sieć www, 2. Przeszukiwanie Internetu. Cz. II Tworzenie stron www: 3. Czym właściwie są strony www?, 4. Co warto wiedzieć zanim zaczniemy tworzyć własną witrynę. Cz. III Projektowanie publikacji www : 5. Publikacje drukowane a publikacje w sieci www, 6. Podstawowe zasady projektowania, 7. Projektowanie interfejsu i systemu nawigowania, 8. Jak odróżnić dobry projekt od złego. Cz. IV Kolory, grafika i czcionki: 9. Kolory w Internecie, 10. Podstawy grafiki komputerowej, 11. Jak przygotować pliki graficzne do wykorzystania w sieci www, 12. Typografia w sieci www, 13. Wskazówki i podpowiedzi dla zaawansowanych. Cz. V Skończyłeś - i co dalej? : 14. Przetestuj i popraw witrynę, 15. Jak przesłać uaktualnić witrynę na serwerze, 16. Jak zarejestrować witrynę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znaczenie internetu dla działalności promocyjnej, 2. Internetowa witryna firmowa, 3. Inne rodzaje witryn internetowych, 4. Reklama internetowa, 5. Wykorzystanie Internetu w programach lojalnościowych, 6. Promocja uzupełniająca, 7. Public relations i sponsoring w Internecie, 8. Promocja z wykorzystaniem wyszukiwarek, 9. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych on-line, 10. Internet - jego rola w komunikacji wewnątrzorganizacyjnej, 11. Ekstranet - komunikacja z partnerami biznesowymi, 12. Badania marketingowe w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. E-commerce (wyzwania globalizacji). 2. Linking i framing (kwestia dopuszczalności). 3. Domeny a linki (granice odpowiedzialności). 4. Problemy linków w sektorze mediów. 5. "Poprawianie" własnej pozycji na listach wyników wyszukiwania - pozycjonowanie strony www czy nieuczciwa konkurencja? 6. Formy i metody prowadzenia przedsiębiorstwa w Internecie. 7. Podpisy elektroniczne oraz elektroniczne oświadczenia woli - wspólny problem e-commerce i e-government. 8. Handel elektroniczny a ochrona prywatności. 9. Handel elektroniczny a inne formy sprzedaży dóbr lub usług na odległość. 10. Prawo europejskie a prawo krajowe (dylematy harmonizacji a swobody wspólnego rynku). 11. Internet - e-commerce - prawo konkurencji. 12. Software komputerowy i bazy danych. 13. Uwarunkowania efektywności i bezpieczeństwa (co dalej w sprawie Microsoft?). 14. Ewolucja praw autorskich w środowisku cyfrowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public Relations w Internecie / Jerzy P. Szyfter. - Gliwice : Helion, 2005. - 178,[2] s. : rys. ; 20 cm.
Wprowadzenie; 1. e-PR, czyli public relations w Internecie; 2. Witryna jako narzędzie e-PR; 3. Internetowe biuro prasowe; 4. Komunikat prasowy w czasach Internetu; 5. Gdy firma przezywa kryzys; 6. Monitorowanie mediów online; 7. Pozycjonowanie witryny; 8. Praca z grupami dyskusyjnymi; 9. Internetowe narzędzia komunikacji; 10. Internetowy savoir-vivre.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama internetowa / Agnieszka Leśniewska. - Gliwice : Helion, 2006. - 249 s. : fot., rys. ; 21 cm.
1. Internet - najmłodsze medium przekazu. 2. Reklama internetowa - modele i zachowania odbiorców. 3. Formy reklamy internetowej a reklama tradycyjna. 4. Przyszłość reklamy internetowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie, 2. Architektura aplikacji internetowej, 3. Środowiska wytwarzania oprogramowania, 4. i18n, L10n i Unicode, 5. Integralność danych i bezpieczeństwo, 6. Poczta elektroniczna, 7. Usługi zdalne, 8. Wąskie gardła, 9. Skalowanie aplikacji internetowych, 10. Statystyki, monitorowanie i wykrywanie usterek, 11. Interfejsy API
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Systemy biznesu elektronicznego / Witold Chmielarz. - Warszawa : Difin, 2007. - 320 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Idea i rozwój zjawiska biznesu elektronicznego. 2. Transakcje w elektronicznym biznesie. 3. Marketing w sieci. 4. Projektowanie stron internetowych dla działalności gospodarczej. 5. Badanie stanu i rozwoju systemów elektronicznych w wybranych sektorach w Polsce. 6. Kształtowanie społeczeństwa informacyjnego - społeczno-instytucjonalnego otoczenia elektronicznego biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Witamy w sieci WWW. 1. Przygotować się na sieć. 2. Tworzenie pierwszej strony. 3. Umieszczanie strony w sieci. 4. Skuteczne narzędzia. Część II: Tworzenie lepszych stron WWW. 5. Tekstowe znaczniki HTML. 6. Arkusze stylów. 7. Dodawanie grafiki. 8. Łączenie stron. 9. Narzędzia układu strony: tabele i style. 10 Ramki. Część III: Komunikowanie się z odwiedzającymi stronę. 12. Umożliwianie użytkownikom komunikowania się z nami (i ze sobą). 13. Zarabianie za pomocą swojej witryny. Część IV: Upiększanie stron WWW. 14. JavaScript i DHTML: interaktywne strony WWW. 15. Wymyślne przyciski i menu. 16. Audio i wideo. Część V: Blogi. 17. Blogi. Część VI: Dodatki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przeglądarka internet Explorer 5.5, 2. Przeglądanie zasobów sieci Web, 3. Outlook Express 5.5, 4. Strony sieci Web, 5.Dodatki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Medium. Sieć WWW jako przedmiot badań naukowych; Analiza sieciosfery: próba studiów nad działaniem w trybie online; Drożne portale. Projektowanie przyjaznych witryn dla społeczności internetowych; Od niedoskonałego hipertekstu do WWW konwersacji? Przypadek systemów adnotacyjnych dla World Wide Web; Badania archeologiczne sieci WWW; Scena symultaniczna i ikonostas - zagubione ślady archeologii stron internetowych; Oblicza Sieci. Ewolucja interfejsu stron WWW. Część II: Nowa Agora. Digitalizacja i globalizacja autochtonicznych głosów: ruch zapatystów; "Jak narodziło się becikowe" - czyli o pewnym typie cyfrowej przemocy; Sieć jako medium dekonspiracji (prolegomena do analizy dyskursu teoriospiskowego); Blogi - nowy głos demokracji?; Dawid vs. Goliat? WWW jako cel ataku cyberaktywistów. Część III: Brama. Czy telewizja równoległa? Interaktywna strona internetowe itvp.pl; Hurtownie kodów: popkulturowe portale i magazyny internetowe; Interakcja i budowanie tożsamości grupowej: rola stron internetowych we wspomaganiu i kreowaniu przekazów medialnych. Część IV: Księga. Bit za bitem, za bitem: hiperkompleksowość, media cyfrowe i szkolnictwo wyższ; Rzecz o edukacyjnym zastosowaniu oprogramowania klasy Open Source, czyli przegląd bezpłatnych platform edukacji wirtualnej; Komunikacja w systemach e-learningowych. Część V: Echo. Strona internetowa jako przedmiot badań językoznawczych; Nagłówek wiadomości w internetowym serwisie informacyjnym; Analiza możliwości podnoszenia kompetencji zawodowych nauczycieli języków obcych przez internet; Formy adresatywne jako jeden z aspektów etykiety językowej internautów; Odmiany dialogu na forach internetowych. Część VI: Scena. Obraz Teodora Parnickiego w Sieci w świetle narratywizmu Franka Ankersmitha; Archiwizacja, prezentacja i dyseminacja cybersztuki w sieci; Niezwykła podróż. Net-art w projekcie Petera Greenwaya; Efekty interfejsu w hipertekstach literackich. Część VII: Lustro. Internet - wróg czy przyjaciel?; Strona internetowa jako element cyberreligii w Internecie; Nowe funkcje kulturowe wirtualnych nekropolii; Tożsamość graczy RPG na przykładzie wortalu Poltergeist
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Społeczeństwo informacyjne i jego edukacyjne potrzeby, 2. Istota i ogólna charakterystyka systemów zdalnej edukacji, 3. Architektura portalu eduakcyjnego, 4. Projektowanie i implementacja portalu edukacyjnego, 5. Tworzenie materiałów dydatkycznych - zasady i narzędzia, 6. Problemy uzytkowania i zarządzania portalem edukacyjnym, 7. Przegląd specjalnych technik informatycznych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych, 8. Rozwiązania zwiększajace udział osób niepełnosprawnych w systemach zdalnej edukacji, 9. Centra teleinformatyczne jako element "mostu edukacyjnego" w zdalnym nauczaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej