Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(22)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(24)
Autor
Berkley Holly
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Woźniak Monika
(2)
Bernoff Josh
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Dutko Maciej
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gibson Shane
(1)
Grabiński Tadeusz
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Guziur Piotr
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Li Charlene
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Olszak Celina M
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Patten Dave
(1)
Pańkowska Małgorzata
(1)
Pizło Wojciech
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sroka Henryk
(1)
Tasner Michael
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Wielki Janusz
(1)
Witkowska Magdalena
(1)
Wolski Waldemar
(1)
Zawadzki Zbigniew
(1)
Zieliński Zbigniew E
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Ślusarczyk Mariusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Internet
(26)
Marketing elektroniczny
(20)
Handel elektroniczny
(9)
Marketing
(9)
Przedsiębiorstwo
(7)
Reklama internetowa
(6)
Strony WWW
(6)
Promocja
(3)
Public relations
(3)
Informacja dla zarządzania
(2)
Innowacje
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Rynek
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Administracja
(1)
Alokacja
(1)
Antysemityzm
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Baza danych
(1)
Controlling
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Google
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel
(1)
Internet -- stosowanie -- gospodarka
(1)
Języki programowania
(1)
Kanada
(1)
Konkurencja
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospoadrcza
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Państwo
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Produktywność pracy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Reklama
(1)
Rolnictwo
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Targi i wystawy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Turystyka
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Świadomość narodowa
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Zmiana nastawienia: od Web 2.0 do Web 3.0; 2. Czy jesteś przygotowany na marketing 3.0?; 3. Marketing treści: jak zrozumieć i wykorzystać zachodzące przemiany; 4. Mobilny marketing: pukanie do miliardów użytkowników komórek; 5. Światy wirtualne: tajniki niezwykłej przestrzeni marketingowej; 6. Wideomarketing: wyższy poziom techniki wideo; 7. Aplikacje sieciowe: jak z nich skutecznie korzystać w działaniach marketingowych; 8. Otwarty kod źródłowy: jak znaleźć i skutecznie wykorzystać owoce ciężkiej pracy innych; 9. Praca zespołowa: szybkie porozumiewanie się i wymiana danych; 10. Firmy ze świata Web 3.0; 11. Plan działania: jak to wszystko pozbierać i przejść do czynów; 12. Zakończenie: o sztuce rewanżu!.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Helion, 2002. - 236 s. ; 24 cm.
1.Technologia i gospodarka, 2.Marketing ery internetu, 3.Wiedza i praca, 4.Praktyka nowej gospodarki, 5.Nowa gospodarka, nowy świat. 6.Internet na wesoło
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Tworzenie sugestywnych ofert, 2. 10 grzechów głownych e-sprzedawcy, 3. Komunikacja biznesowa w e-klientem, 4. "Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi, 5. Telepraca w biznesie, 6. Budowanie przewagi konkurencyjnej, 7. E-marketing, 8. Prawo a e-przedsiębiorczość, 9. Pomysł na e-biznes
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
A cóż to takiego jest, ten Internet?, Wadze cele komunikacji przez Internet, czym sie rózni Internet od innych mediów marketingu bezpośredniego, Sprawcie, żeby łatwo było was odnaleźć, Przyciąganie uwagi internauty, Co (prawie) zawsze działa. Długość teksty reklamowego i związane z tym czynniki, Dostosowywanie waszych ofert do sieci, Prezentacja projekt i wizerunek w sieci web, Handel w Internecie, Przyszłość Internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Business process improvement; Reengineering; Chara- kterystyka Internetu i rynku elektronicznego; Inter- net; Systemy płatności i bezpieczeństwa danych stosowane w Internecie; Możliwości wykorzystania Internetu w działalności firmy; Wykorzystanie Interne- tu w procesie marketingowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Przegląd internetowych zasobów i usług: Struktura Internetu; Wybrane aspekty pracy w Internecie; Narzędzia i usługi Internetu. Cz. II Organizacja i strategia funkcjonowania nowoczesnego podmiotu gospodarczego, wspomagającego swoją działalność zasobami i usługami Internetu: Informacje ogólne; Internet a polska praktyka gospodarcza; Zastosowanie internetowych narzędzi i usług w firmie; Reklama i prezentacja firmy; Interaktywny marketing; Internet a klienci firmy; Kontakty z dostawcami firmy; Rekrutacja; Internet a wewnętrzna struktura organizacyjna firmy; Korzyści odniesione z zastosowania organizacji i strategii funkcjonowania, bazującej na internetowych zasobach i usługach; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Przegląd internetowych zasobów i usług: Struktura Internetu; Wybrane aspekty pracy w Internecie; Narzędzia i usługi Internetu. Cz. II Organizacja i strategia funkcjonowania nowoczesnego podmiotu gospodarczego, wspomagającego swoją działalność zasobami i usługami Internetu: Informacje ogólne; Internet a polska praktyka gospodarcza; Zastosowanie internetowych narzędzi i usług w firmie; Reklama i prezentacja firmy; Interaktywny marketing; Internet a klienci firmy; Kontakty z dostawcami firmy; Rekrutacja; Internet a wewnętrzna struktura organizacyjna firmy; Korzyści odniesione z zastosowania organizacji i strategii funkcjonowania, bazującej na internetowych zasobach i usługach; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zastosowanie technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych, 2. Ewolucja zastosowania technologii informatycznych w systemach dystyrbucji usług turystycznych, 3. Internet a zachowania nabywcze konsumentów produktów turystycznych, 4. Wykorzystanie Internetu w dystrybucji produktu turystycznego przez producentów usług turystycznych, 5. Wykorzystanie internetowych systemów dystrybucji przez pośredników w turystyce, 6. Wpływ internetu na rynek turystyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Marketing - promocja sklepu i komunikacja z klientem: 1.Strategie cenowe w sklepie internetowym. 2.Budujemy zaufanie klienta do sklepu. 3.Wyszukiwarki - jak optymalizować i pozycjonować sklep? 4.Program partnerski. 5.Pasaże handlowe, katalogi sklepów i wyszukiwarki produktów. 6.Aukcje internetowe. 7.Public relations - współpraca z prasą. 8.Inne metody promocji. 9.Kompleksowa analiza danych statystycznych. 10.tracking i personalizacja w sklepie internetowym. 11. Obliczamy zyski. 12.Płatność w sklepie internetowym. 13.Obsługa klienta. 14.Program lojalności. 15.Działania promocyjne. 16.Obsługa i ankietowanie po sprzedaży. 17.Przygotowujemy kampanię reklamową. 18.Grafika w sklepach internetowych. II. Użyteczność: 19.Rozmieszzcenie najważniejszych elementów w sklepie internetowym. 20.Strona główna sklepu. 21.Nawigacja w sklepie internetowym. 22.Strona kategorii. 23.Strona produktu. 24.Formy, metody i środki wspomagania sprzedaży. 25.Koszyk. 26.Logowanie, moje konto, założenia konta. 27.Proces zamówienia. 28. Wyszukiwarka. 29.Pomoc. 30.Bezpieczeństwo. 31.Centrum informacyjne. 32.Wersje obcojęzyczne sklepu. 33.Obliczamy skuteczność działań. III.Wybieramy sklep: 1.Cechy dobrego oprogramowania sklepowego. 35.Darmowe rozwiązania. 36.Rozwiązania "pudełkowe". 37.Sklep na zamówienie. IV.Logistyka w sklepie internetowym: 38.pakujemy i wysyłamy towar. 39.Problemy logistyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kierunki rozwojowe gospodarczych systemów informacyjnych w dobie gospodarki elektronicznej; Aktywność gospodarcza na rynku wirtualnym; Transformacja przedsiębiorstwa w e-przedsiębiorstwo; Internet w małych i średnich przedsiębiorstwach; Zastosowanie technologii SharePoint w e-biznesie; Nowe formy reklamy internetowej i badań marketingowych; Wybrane aspekty marketingu wirtualnego; Marketing firmy w sieci Internet; Rola systemu zarządzania wiedzą w procesie obsługi klienta; Komunikacja w środowisku aplikacji wspomagających edukacje zdalną (na przykładzie Learning Space); Telepraca; Audyt bezpieczeństwa w systemie WWW; Metoda wartości uzyskanej (Earned Value) w zarządzaniu przedsięwzięciami z obszaru e-biznesu; Wielofazowa weryfikacja wiedzy automatycznie pozyskiwanej z baz danych; Integracja danych katalogowych w sieciach komputerowych; Analiza możliwości integracji aplikacji w złożonym środowisku komunikacyjnym; Security model of LAN in companies; Wywiad gospodarczy w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej