Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(128)
Forma i typ
Książki
(128)
Dostępność
tylko na miejscu
(105)
dostępne
(79)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(82)
Czytelnia
(106)
Autor
Siemieniecki Bronisław
(4)
Sokołowski Marek
(4)
Bednarek Józef
(3)
Grzywak Andrzej
(3)
Małachowski Andrzej
(3)
Morbitzer Janusz
(3)
Musiał Emilia
(3)
Berkley Holly
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Dutko Maciej
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Juszczyk Stanisław
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Maciejowski Tomasz
(2)
Morańska Danuta (1963- )
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Rutkowski Krzysztof
(2)
Woźniak Monika
(2)
Adamczewski Piotr
(1)
Afuah Allan
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Aouil Bassam
(1)
Armstrong Douglas
(1)
Barczak Andrzej
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bereziński Mirosław
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielecki Witold Tomasz
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Borawska-Kalbarczyk Katarzyna
(1)
Bulandra Agata
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chrząszcz Agnieszka
(1)
Ciemniak Robert
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Fiedkiewicz Przemysław
(1)
Florek Jacek
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gates J. Russell
(1)
Gibson Shane
(1)
Gocłowska Barbara
(1)
Grabiński Tadeusz
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Guziur Piotr
(1)
Hyla Marek
(1)
Iwanowska-Maćkowiak Mariola
(1)
Jabłoński Włodzimierz
(1)
Jakubowski Stanisław
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karciarz Magdalena
(1)
Karpińska Anna
(1)
Katolik Jerzy
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kisiel Michał
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Kohler Thomas R
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Krejtz Krzysztof
(1)
Kubiak Mirosław J
(1)
Kucharczyk Jacek
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Kusiak Jan
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Larose Daniel T
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Lewowicki Tadeusz
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Li Charlene
(1)
Lubina Ewa
(1)
Machalska Marta
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Markov Zdravko
(1)
Martysz Czesław
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
McAfee Andrew
(1)
Minkiewicz Barbara
(1)
Mischke Herzy
(1)
Mitas Andrzej W
(1)
Miłosz Marek
(1)
Morawski Lech
(1)
Mosdrof Romuald
(1)
Nahotko Marek
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Nielsen Jakob
(1)
Nowak Andrzej
(1)
Nowicki Adam
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(108)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(128)
Język
polski
(128)
Temat
Internet
(114)
Nauczanie na odległość
(26)
Społeczeństwo informacyjne
(24)
Marketing elektroniczny
(20)
Multimedia
(18)
Komputery
(17)
Przedsiębiorstwo
(17)
Handel elektroniczny
(16)
Strony WWW
(15)
Informatyka
(11)
Reklama internetowa
(11)
Informacja dla zarządzania
(9)
Marketing
(9)
Systemy informatyczne
(9)
Edukacja medialna
(8)
Nauczyciele
(8)
Systemy informatyczne zarządzania
(8)
Usługi elektroniczne
(8)
Innowacje
(7)
Komunikacja społeczna
(7)
Informacja
(6)
Kształcenie
(5)
Sieć komputerowa
(5)
Systemy informacyjne
(5)
Administracja
(4)
Gospodarka elektroniczna
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Szkolnictwo
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Banki internetowe
(3)
Baza danych
(3)
Dziecko
(3)
Firmowa witryna internetowa
(3)
Handel
(3)
Inteligencja sztuczna
(3)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(3)
Logistyka
(3)
Pedagogika medialna
(3)
Promocja
(3)
Public relations
(3)
Telewizja
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Banki
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Biblioteki naukowe
(2)
Edukacja
(2)
Franchising
(2)
Google
(2)
Internet -- stosowanie -- nauczanie
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Karty płatnicze
(2)
Konkurencja
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Obrót towarowy
(2)
Obsługa klienta
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Państwo
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Podatek
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Rachunkowość
(2)
Reklama
(2)
Rynek
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agresywność
(1)
Algorytmy
(1)
Alokacja
(1)
Antysemityzm
(1)
Arkusze kalkulacyjne
(1)
Arteterapia
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Chorzy
(1)
Controlling
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Data mining
(1)
Decyzje
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziecko upośledzone
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja europejska
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Erasmus (program)
(1)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(1)
Excel
(1)
Film
(1)
128 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Meandry e-leraningu / Grażyna Penkowska. - Warszawa : Difin, 2010. - 172, [4] s. : rys. tab. ; 23 cm.
1. Rozwój e-edukacji w Polsce i na świecie: Krótka historia rozwoju kształcenia na odległość; E-edukacja nowoczesną odmianą kształcenia zdalnego; E-learning wirtualnym środowiskiem uczenia się ; 2. Różne spojrzenia na e-edukacje: Definicje e-lerningu; Czynniki sprzyjające i opóźniające rozwój edukacji zdalnej w szkołach wyższych; Kształcenie zdalne a misja uniwersytetu; 3. Teoretyczny kontekst e-edukacji: Pedagogiczna perspektywa kształcenia online; Rola komunikowania się w e-lerningu; Standardy kształcenia zdalnego; 4. Modele e-edukacji w szkołach wyższych: Modele kształcenia zdalnego w zależności od technologii; Model e-lerningu; Jakość kursów e-lerningowych; Motywacja w e-lerningu; Model agregowany; 5. E-lerning akademicki- badania własne: Wprowadzenie kształcenia zdalnego w szkole wyższej; Prowadzenie zajęć zdalnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia skutecznej promocji w Internecie / Tomasz Maciejowski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 275 s. : wykresy, il., tab. ; 24 cm.
Cz.I Planowanie promocji w Internecie: Organizacja działań promocyjnych w Internecie; Badania i segemnta cja rynku w sieci; Wyniki badań: Internet i internauci Tworzenie programu działań promocyjnych w sieci. Cz.II Budowanie obecności firmy w sieci: Własny serwis www; Promocja witryny w katalogach i wyszukiwarkach; Działania public relations w Internecie. Cz.III Wirtualne programy promocyjne: E-mail - poczto wa komunikacja z klientem; Reklama - płatna prezenta cja na www; Działania wspierające: promocja sprzedaży, marketing bezpośredni. Cz.IV Pomiar i kontrola promocji w sieci: Organizacja pomiaru i działań kontrolnych; Działania kontrolne na witrynie www; Mierzenie skuteczności poszczególnych narzędzi promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Transformacje organizacji w cyberprzestrzeni, 2. Kierunki kształtowania strategii organizacji wirtualnej i handlu elektronicznego, 3. Rozwój społeczeństwa globalnej informacji, 4. Nowe formy pracy w cyberprzestrzeni, 5. Analiza koncepcji interorganizacyjnego systemu informatycznego, 6. Infrastruktura sieciowa dla potrzeb funcjonowania organizacji w cybeprzestrzeni, 7.System zarządzania łańcuchem dostaw, 8.Bazy danych w internecie, 9.Inteligentna komputerowa gra strategiczna w internecie IKGwi AE 2000 - od koncepcji do realizacji, 10. Systemy informacyjne marketingu. Marketing w cyberprzestrzeni, 11. Wpływ systemów informatycznych na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu / przewodniczący komitetu red. Andrzej Matysiak)
1. Rola technologii informacyjnej w przedsiębiorstwie: Charakterystyka przedsiębiorstwa; Miejsce technologii informacyjnej w przedsiębiorstwie; Zarządzanie technologią informacyjną; 2. Przegląd podstawowych informacyjnych: Technologie gromadzenia danych; Technologie przetwarzania danych; Technologie przesyłania danych; Technologie magazynowania danych; Technologie internetowe w biznesie; Problematyka bezpieczeństwa w technologii informacyjnej; 3. Obszary zastosowań technologii informacyjnych w praktyce gospodarczej: Zastosowania technologii informacyjnych w systemie informacyjnym zarządzania; Zastosowanie technologii informacyjnych w systemie informacyjnym marketingu; Zastosowanie technologii informacyjnych w systemie informacyjnym logistyki; Zastosowanie technologii informacyjnych w systemie informacyjnym rachunkowości finansowej; Zastosowanie technologii informacyjnych w systemach wspomagających zarządzanie informacją i wiedzą; Zastosowanie technologii informacyjnych w systemach monitorowania otoczenia przedsiębiorstwa; Organizacja zastosowań technologii informacyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Współczesne technologia informacyjne stosowane w przedsiębiorstwach i instytucjach; 1. Przeprowadzanie rozbudowanych analiz kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw. Zastosowanie programu Analizator Menedżera firmy interLAN; 2. Wybrane metody pomiaru i zarządzania kosztami posiadania informatyki w firmie; 3. Wykorzystanie bankowości internetowej w kontaktach bank-klient; 4. Wspomaganie wyboru zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP przy użyciu internetowego narzędzia dostępnego w witrynie www.decyzje-it.pl; 5. Sieć Internet jako źródło informacji i podstawowe narzędzie komunikacji biznesowej w Polsce w latach 2004-2007; 6. Wykorzystanie sieci Internet w promocji produktu agroturystycznego na przykładzie województwa małopolskiego; 7. Zastosowanie pakietu SCILAB do analizy częstotliwościowej wybranych właściwości finansowych szeregów czasowych; 8. Procesowy obraz Facility Managament; 9. Graficzny system bazodanowy jako narzędzie do zarządzania procesami biznesowymi; 10. Zarządzanie procesami we współczesnych uwarunkowaniach gospodarczych; 11. Zarządzanie projektami na przykładzie metodyki PRINCE2. Generatory programowe; 12. Zintegrowany system w działaniu 4.4 PO IG; 13. Kapitał intelektualny w procesach zmian i wzrostu konkurencyjności organizacji; Cz. II. Kierunki rozwoju systemów informatycznych; 1. Analiza użyteczności banków internetowych dla klienta indywidualnego; 2. Wykorzystanie różnych metod oceny nauczania w e-learningu; 3. Systemy ekspertowe jako narzędzie wykorzystywane w procesie wspomagania zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 4. Metody szacowania opóźnienia czasowego przy rekonstrukcji traktora danych giełdowych; 5. Analiza dynamiki odwiedzin wybranych internetowych stron serwisku internetowego WSFiZ; 6. Nowe technologie telekomunikacyjne w kształceniu na odległość na przykładzie przygotowania do eksternistycznego egzaminu maturalnego z matematyki; 7. Biometria- identyfikacja optymalna; 8. Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu relacji przedsiębiorstwo-klient
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwerystetu Jagiellońskiego ; Z.1270)
1. Ogólna charakterystyka metadanych, 2. Specyfika zasobów internetowych, 3. Identyfikacja zasobów sieciowych, 4. Modele danych dla metadanych, 5. Schematy metadanych (poziom semantyczny), 6.Nowe i tradycyjne schematy metadanych, 7. Poziom syntaktyczny metadanych, 8. Oprogramowanie narzędziowe dla metadanych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w wyszukiwarkach / Tomasz Frontczak. - Gliwice : Helion, 2006. - 338 s. : rys. ; 24 cm.
Część I: Co musisz wiedzieć, nawet jeśli nie będziesz tego robił? 1. Formy reklamy w wyszukiwarkach. 2. Szybki start - jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut. 3. Wyszukiwarki a uzytkownik. 4. Zlecić na zewnątrz, czyli outsourcing procesu promocji w wyszukiwarkach. 5. Nie tylko wyszukiwarki. Część II: Dobry plan to połowa sukcesu. 6. Zanim zaczniesz, określ cele. 7. Badanie słów kluczowych - keyword research. 8. Zaawansowana ocena konkurencyjności słów kluczowych. Część III: Dla praktyków - reklama w płatnych wynikach. 9. Dlaczego reklama płatna w wyszukiwarkach stała się tak popularna? 10 Google AdWords - podstawy. 11. Google AdWords - zaawansowane techniki. 12. Polskie systemy reklamy płatnej w wyszukiwarkach. Część IV: Dla praktyków - pozycjonowanie stron. 13. Pozycjonowanie, czyli linki i budowanie treści. 14. Tworzenie stron przyjaznych wyszukiwarkom. 15. Koniec spaghetti - oddzielenie struktury od prezentacji. 16. Zwiększaj popularność poprzez zwiększanie ilości linków. Część V: Raporty i liczby - mierzenie efektywności, weryfikacja i rozliczenia. 17. Jak zmierzyć sukces? 18. Praktyka: współczynnik konwersji w Google AdWords i podstawy Google Analytics. 19. Raporty i matryca rozliczeniowa SEO. 20. Zamiast zakończenia - marketing przez wyszukanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój działań wirtualnych w przedsiębiorstwach, 2. Zarządzanie i funkcjonowanie MŚP w układach wirtualnych, 3. Strategie i działania innowacyjne MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 4. Optymalizacja działania MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 5. Działania innowacyjne MŚP na Ukrainie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Nauczanie na odległość - wyzwanie dla Uniwersytetu Gdańskiego; Dialog w kształceniu na odległość - jego znaczenie i struktura; Edukacja na odległość - moda czy szansa?; Edukacja na odległość metodyka i oprogramowanie; Media elektroniczne a edukacja nieformalna i pozainstytucjonalna dzieci i młodzieży; Current Trends in the Use of Technology for Improved teaching And Access to non - Traditional University Students in the United States; Od skryptu wprowadzającego do wirtualne go seminarium. Przegląd zastosowań telenauczania w dokształcaniu w Niemczech; Szwedzki model nauczania na odległość; Prospects for the study of macroeconomics by means of Distance learning; Internet jako wiodące narzędzie modelu Studiów na Odległość Politechniki Warszawskiej; Książki w Sieci; Nauczanie baz danych na odległość; Zdalne kształcenie administratorów sieci w Pomorskiej Akademii Regionalnej Cisco; Distance Education centre at Gdańsk University of Technology - International projects and courses on-line; Doświadczenia Youbg Digital Poland SA w dostarczaniu rozwiązań do edukacji na odległość; Platformy informatyczne w nauczaniu na odległość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wyzwania dla edukacji w społeczeństwie informacyjnym, 2. Psychologiczno-pedagogiczne aspekty ksztacłenia na odległość, 3. Dydaktyka kształcenia na odległość, 4. Projektowanie i realizacja kształcenia na odległość, 5. Kierunki i uwarunkowania rozwoju
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zmiana paradygmatu w postrzeganiu osoby z niepełnosprawnością intelektualną- od pacjenta do obywatela; 2. Starożytni- niepełnosprawni w percepcji współczesnych; 3. O przygotowaniu dzieci do korzystania z informacji medialnych. Niektóre hipotezy, wyniki badań i wnioski na przykładzie korzystania z informacji podawanych w formie ikonicznej; 4. Zastosowanie terapii akustyczno-wibracyjnej Musica Lingua w oddziaływaniach glottodydaktycznych; 5. Teoretyczne i empiryczne aspekty kształcenia osób niepełnosprawnych przez multimedia; 6. Przydatność i zagrożenia Internetu dla osób niepełnosprawnych; 7. Autoprezentacja medialną szansą na integrację społeczną osób niepełnosprawnych; 8. Badanie potrzeb szkoleniowych osób z niepełno sprawnościami; 9. Media jako element w rozwoju komunikacji językowej osób niepełnosprawnych; 10. Osoby niepełnosprawne w społeczeństwie informacyjnym- wybrane problemy i wyniki badań ankietowych; 11. Analiza koncepcji prezentowania człowieka niepełnosprawnego w mediach ze względu na stopień nasycenia przekazu niepełnosprawnością; 12. Rola czasopisma „Laski” w kreowaniu zintegrowanego obrazu osób z dysfunkcją wzroku; 13. Technologie komputerowe i Internet- szanse i zagrożenia dla osób niepełnosprawnych; 14. Nowoczesne technologie w służbie osobom niepełnosprawnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w Internecie: strategie dla małych i dużych firm / Piotr Guziur. - Gliwice : HELION, 2001. - 150 s. : rys., wykresy, tabele ; 23 cm.
Wstęp; Rozwój i charakterystyka Internetu; Planowanie marketingu online; Promocja witryny w systemach wyszu kujących; Reklama; Środki promocji produktu w Internecie; E-commerce; Kontrola i weryfikacja skuteczności działalności marketingowej poprzez sieć Internet; Za kończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie: Dlaczego funkcjonalność; 2. Projektowanie stron; 3. Projektowanie treści; 4. Projektowanie witryn; 5. Projektowanie Internetu; 6. Sieć a niepełnosprawni; 7. Obsługa międzynarodowej publiczności; 8. Prognozy na przyszłość: jedyną stałą cechą Sieci jest zmienność; 9. Wniosek - prostota projektu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zmiana nastawienia: od Web 2.0 do Web 3.0; 2. Czy jesteś przygotowany na marketing 3.0?; 3. Marketing treści: jak zrozumieć i wykorzystać zachodzące przemiany; 4. Mobilny marketing: pukanie do miliardów użytkowników komórek; 5. Światy wirtualne: tajniki niezwykłej przestrzeni marketingowej; 6. Wideomarketing: wyższy poziom techniki wideo; 7. Aplikacje sieciowe: jak z nich skutecznie korzystać w działaniach marketingowych; 8. Otwarty kod źródłowy: jak znaleźć i skutecznie wykorzystać owoce ciężkiej pracy innych; 9. Praca zespołowa: szybkie porozumiewanie się i wymiana danych; 10. Firmy ze świata Web 3.0; 11. Plan działania: jak to wszystko pozbierać i przejść do czynów; 12. Zakończenie: o sztuce rewanżu!.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota wirtualnego klienta 2. Infrastruktura techniczna sieci 3. Usługi komunikacyjne 4. Systemowe wsparcie wirtualnego klienta (programy, systemy) 5. Podstawowe operacje biznesowe wirtualnego klienta 6. Wybrane operacje niebiznesowe wirtualnego klienta 7. Badanie rynku wirtualnego klienta 8. Tendencje rozwojowe środowiska wirtualnego klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System automatycznej identyfikacji, 2. Korzyści wynikające z zastosowania systemu automatycznej identyfikacji obrotu towarowego, 3. Bezpapierowe systemy wymiany dokumentacji (elektroniczna wymiana danych), 4. Systemy informacji rynkowej oparte o automatyczną identyfikację wyrobów, 5. Karty płatnicze w nowoczesnym handlu, 6. Wykorzystanie Internetu w marketingowej działalności firm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-procurement. System elektronicznych zamówień publicznych / Oskar Szumski. - Warszawa : Difin, 2007. - 184 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Analiza porównawcza systemów przeprowadzania postępowań przetargowych drogą elektroniczną (e-procurement) w wybranych państwach. 2. Analiza obecnego stanu administracji elektronicznej (e-government) w Polsce. 3. Model systemu zamówień publicznych przeprowadzanych drogą elektroniczną w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podejmowanie decyzji menedżerskich...; Modelowanie procesów decyzyjnych, czyli dlaczego potrzebny nam jest komputer; Komputerowe wspomaganie decyzji menedżerskich, wybrane przykłady; Komputerowe systemy wspomagania zarządzania, czyli informatyzacja zarządzania; Wirtualizacja organizacji i zarządzania, czyli nowe wyzwania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia i przewaga konkurencyjna; Sieć Internet; Internet w przedsiębiorstwie; Internet i łańcuch wartości firmy; Internet i przewaga konkurencyjna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej