Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(41)
Forma i typ
Książki
(41)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(39)
dostępne
(26)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(27)
Czytelnia
(39)
Autor
Chmielarz Witold
(2)
Rutkowski Krzysztof
(2)
Szewczyk Agnieszka
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Bajdak Andrzej
(1)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Baylis John (1946- )
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Dutko Maciej
(1)
Filary-Szczepanik Mateusz (1984- )
(1)
Frań Aneta
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Grzywacz Agnieszka
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Kamieński Łukasz (1976- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kare-Silver Michael de
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kocot Wojciech (1968- )
(1)
Kohler Thomas R
(1)
Konarski Xawery
(1)
Korus Krzysztof
(1)
Kowalik-Bańczyk Krystyna
(1)
Kołodko Grzegorz W
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kraska Marcin
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezary
(1)
Matyszczak Andrzej
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Olszak Celina M
(1)
Owens Particia (1975- )
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pańkowska Małgorzata
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Reuvid Jonathan
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Shapiro Carl
(1)
Smith Steve (1952- )
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Sosnowski Jarosław
(1)
Spyra Marcin
(1)
Sroka Henryk
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylwester Alice K
(1)
Szyszka Grzegorz
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Turyna Jan
(1)
Varian Hal R. (1947- )
(1)
Vassos Tom
(1)
Windham Laurie
(1)
Wolski Waldemar
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Śliwczyński Bogusław
(1)
Ślusarczyk Mariusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(41)
Temat
Handel elektroniczny
(32)
Internet
(32)
Gospodarka elektroniczna
(12)
Marketing elektroniczny
(11)
Usługi elektroniczne
(10)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Marketing
(6)
Pieniądz elektroniczny
(6)
Podpis elektroniczny
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Handel
(5)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Strony WWW
(4)
Systemy informatyczne
(4)
Banki internetowe
(3)
Baza danych
(3)
Dane osobowe
(3)
Firmowa witryna internetowa
(3)
Globalizacja
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Logistyka
(3)
Prawo autorskie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Administracja
(2)
Aukcja internetowa
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Obrót towarowy
(2)
Obsługa klienta
(2)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Terroryzm
(2)
Umowa
(2)
Algorytmy
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Broń jądrowa
(1)
Dyplomacja
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Franchising
(1)
Gospodarka elekroniczna
(1)
Gospodarka światowa
(1)
Handel detaliczny
(1)
Informatyka
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet -- stosowanie -- gospodarka
(1)
Języki programowania
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kobieta
(1)
Kody kreskowe
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencja
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Kultura
(1)
Logistyka gospoadrcza
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Organizacja Narodów Zjednoczonych (ONZ)
(1)
Organizacje międzynarodowe
(1)
Parlament
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Polska
(1)
Popyt -- prognozy
(1)
Prakseologia
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawo komputerowe
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Promocja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rynek
(1)
Rynek pracy
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Telemedycyna
(1)
Ubóstwo
(1)
Umowa elektroniczna
(1)
Unia Europejska
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
41 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
I. Marketing - promocja sklepu i komunikacja z klientem: 1.Strategie cenowe w sklepie internetowym. 2.Budujemy zaufanie klienta do sklepu. 3.Wyszukiwarki - jak optymalizować i pozycjonować sklep? 4.Program partnerski. 5.Pasaże handlowe, katalogi sklepów i wyszukiwarki produktów. 6.Aukcje internetowe. 7.Public relations - współpraca z prasą. 8.Inne metody promocji. 9.Kompleksowa analiza danych statystycznych. 10.tracking i personalizacja w sklepie internetowym. 11. Obliczamy zyski. 12.Płatność w sklepie internetowym. 13.Obsługa klienta. 14.Program lojalności. 15.Działania promocyjne. 16.Obsługa i ankietowanie po sprzedaży. 17.Przygotowujemy kampanię reklamową. 18.Grafika w sklepach internetowych. II. Użyteczność: 19.Rozmieszzcenie najważniejszych elementów w sklepie internetowym. 20.Strona główna sklepu. 21.Nawigacja w sklepie internetowym. 22.Strona kategorii. 23.Strona produktu. 24.Formy, metody i środki wspomagania sprzedaży. 25.Koszyk. 26.Logowanie, moje konto, założenia konta. 27.Proces zamówienia. 28. Wyszukiwarka. 29.Pomoc. 30.Bezpieczeństwo. 31.Centrum informacyjne. 32.Wersje obcojęzyczne sklepu. 33.Obliczamy skuteczność działań. III.Wybieramy sklep: 1.Cechy dobrego oprogramowania sklepowego. 35.Darmowe rozwiązania. 36.Rozwiązania "pudełkowe". 37.Sklep na zamówienie. IV.Logistyka w sklepie internetowym: 38.pakujemy i wysyłamy towar. 39.Problemy logistyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego / Uniwersytet Śląski. Zarządzanie i Technologie Informacyjne / red. Barbara Kożusznik ISSN 0208-6336 ; T.1)
1. Komunikacja w dobie Internetu - wpływ na jednostkę, organizację i otoczenie, 2. Psychospołeczne uwarunkowania korzystania z Internetu - stan obecny, 3. Psychologiczne aspekty uzależnienia od Internetu, 4. Elektroniczne "ja" - podstawowe zagadnienie z autoprezentacji w Internecie, 5. Styczność on-line a problem tworzenia się grup społecznych, 6. Socjokonstruktywiczne problemy tworzenia społeczności uczących się w środowisku internetowym, 7. E-publiczność, 8. Świat ludzki, świat semiotyczny. Generowanie znaczeń w komunikowaniu interpersonalnym - medialnym, 9. Handel w Internecie na świecie oraz w Polsce - wprowadzenie, 10. Instytucje statystyczne a społeczeństwo informacyjne i internet, 11. Technologie internetowe a medycyna, 12. Uniwersytet Śląski wobec problemów informatyzacji, 13. Biblioteka naukowa w globalnym zarządzaniu informacją, 14. Edukacyjne aspekty wykorzystania technologii informacyjnej na przykładzie AGH, 15. Inżynierowie w społeczeństwie informacyjnym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
A cóż to takiego jest, ten Internet?, Wadze cele komunikacji przez Internet, czym sie rózni Internet od innych mediów marketingu bezpośredniego, Sprawcie, żeby łatwo było was odnaleźć, Przyciąganie uwagi internauty, Co (prawie) zawsze działa. Długość teksty reklamowego i związane z tym czynniki, Dostosowywanie waszych ofert do sieci, Prezentacja projekt i wizerunek w sieci web, Handel w Internecie, Przyszłość Internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Określenie adresatów i ustalenie zadań, R.II The I nternet Bullseye Marketing Model.Planowanie strategii marketingu w Internecie, R.III Od fizyczności do wirtu alności, R.IV Badania marketingowe prowadzone za pomoc ą Internetu, R.V Cztery pierwsze etapy budowy twoich s tron w sieci, R.VI Strategie interaktywności i bazy da nych, R.VII Zaawansowane metody tworzenia stron w siec i, R.VIII Pięć końcowych stadiów tworzenia stron w In ternecie, R.IX Tworzenie i utrzymywanie sieciowej za wartości, R.X Kierowanie ruchu na twoje strony, R.XI Zaawansowane techniki Internetu, R.XII Marketing przy użyciu poczty elektronicznej-metody aktywne, R.XIII A ktywny marketing w Internecie, R.XIV Aktywny marketing poza Internetem, R.XV Handel w Sieci : zawieranie tra nsakcji w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Infrastrukturalne uwarunkowania wykorzystania Internetu w marketingu: Internet jako nowe środowisko dla marketingu; Poziom rozowju infrastruktury Interne tu w Polsce i na świecie; Technologie internetowe wykorzystywane w marketingu; Korzyści użytkowników z rozwoniętej infrastruktury Internetu; Etyczne i pra wne aspekty wykorzystania Internetu w biznesie. R.2 Wykorzystanie Internetu w marketingu przedsiębior stw w świetle teorii dyfuzji innowacji: Internet jako innowacja; Dyfuzja i adaptacja innowacji; Typologia konsumentów z punktu widzenia ich skłonności do korzy stania z Internetu; Cechy otoczenia sprzyjające korzy stania z Internetu. R.3 Internet a marketing tradycyjny i marketing rela cji: Internet a badania marketingowe; Internet a kształtowanie produktu i jego ceny; Internet a dystry bucja; Internet a promocja; Internet a marketing rela cji. R.4 Wykorzystanie Internetu w marketingu przedsiębior stw - wyniki badań: Ch-ka próby badawczej; Infrastru ktura przedsiębiorstw jako warunek wykorzystania Inter netu w marketingu; Motywy, korzyści i ograniczenia wykorzystania Internetu w marketingu przedsiębiorstw; Cele i zakres wykorzystania Internetu w marketingu przedsiębiorstw; Rola Internetu w zintegrowanej komuni kacji marketingowej przedsiębiorstw; Ocena stron inter netowych przedsiębiorstw. R.5 Wykorzystanie Internetu w marketingu samorządów lokalnych: Podstawowe założenia komunikacji interneto wej w gminie; Samorządy lokalne w procesie kształtowa nia komunikacji marketingowej; Komunikacja internetowa gmin w ocenie mieszkańców; Komunikacja internetowa gmin w ocenie lokalnych podmiotów gospodarczych; Inter netowe serwisy gmin jako nowy system komunikacji społe cznej. R.6 Postawy polskich konsumentów wobec marketingu przedsiębiorstw w Internecie: Profil polskiego interna ty; Zakres korzystania z Internetu przez konsumentów; Zakupy w Internecie; Perspektywy rozwoju zakupów w Internecie z punktu widzenia ich wad i zalet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Transformacje organizacji w cyberprzestrzeni, 2. Kierunki kształtowania strategii organizacji wirtualnej i handlu elektronicznego, 3. Rozwój społeczeństwa globalnej informacji, 4. Nowe formy pracy w cyberprzestrzeni, 5. Analiza koncepcji interorganizacyjnego systemu informatycznego, 6. Infrastruktura sieciowa dla potrzeb funcjonowania organizacji w cybeprzestrzeni, 7.System zarządzania łańcuchem dostaw, 8.Bazy danych w internecie, 9.Inteligentna komputerowa gra strategiczna w internecie IKGwi AE 2000 - od koncepcji do realizacji, 10. Systemy informacyjne marketingu. Marketing w cyberprzestrzeni, 11. Wpływ systemów informatycznych na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota wirtualnego klienta 2. Infrastruktura techniczna sieci 3. Usługi komunikacyjne 4. Systemowe wsparcie wirtualnego klienta (programy, systemy) 5. Podstawowe operacje biznesowe wirtualnego klienta 6. Wybrane operacje niebiznesowe wirtualnego klienta 7. Badanie rynku wirtualnego klienta 8. Tendencje rozwojowe środowiska wirtualnego klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Wyzwania logistyczne w erze gospodarki elektronicznej; Cz.2 Logistyczne uwarunkowania handlu B2C; Cz.3 Zakupy zaopatrzeniowe a elektroniczne rynki zakupów; Cz.4 Logistyka on-line - nowe wyzwania dla branży logistycznej
Zakupy zaopatrzeniowe a elektroniczne rynki zakupów; Cz.4 Logistyka on-line-nowe wyzwania dla branży logi stycznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Nowe reguły gry; R.2 Kluczowe wnioski; R.3 Definicje i prawidłowości rządzące konsumentami; R.4 Czego można się nauczyć od pionierów handlu elektronicznego; R.5 Rozwój handlu elektronicznego: wypatrujcie roku 2005!; R.6 Test ES, czyli w jaki sposób oceniać szanse
powodzenia działalności firmy w Internecie; R.7 Jakie
działania może podjąć handel detaliczny? R.8 Dziesięć
opcji strategicznych dla handlu detalicznego (sprzeda wców); R.9 Sklep przyszłości; R.10 Rosnące oczekiwania
klientów i coraz doskonalsza technologia; R.11 Świat się zmienia:wiedza aktywem; R.12 Zabezpieczenia w Inte rnecie; R.13 Jakie działania mogą podjąć producenci?; R.14 Dziesięć opcji strategicznych dla producentów; R.15 Marketing ery elektronicznej:nowe wyzwania; R.16 Firma przyszłości; R.17 Nieustająca rewolucja elektron iczna w handlu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Tworzenie sugestywnych ofert, 2. 10 grzechów głownych e-sprzedawcy, 3. Komunikacja biznesowa w e-klientem, 4. "Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi, 5. Telepraca w biznesie, 6. Budowanie przewagi konkurencyjnej, 7. E-marketing, 8. Prawo a e-przedsiębiorczość, 9. Pomysł na e-biznes
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Co to dusza, kim są konsumenci, i co sprawia, że są nowym zjawiskiem : 1.Przyjęcie internety, 2.Niezbędne przesłanki upowszechniania sie Internetu, 3.Upowszechnianie innowacji internetowych, 4.Sylwetka nowego konsumenta, 5.Internet zmienia praktycznie wszystko, 6.Reguły świadomych swej władzy konsumentów. R.2 Lojalność klienta i wschodzące segmenty e-klientów : 1.Korzysci z Sieci dla konsumentów, 2.Powiązania pomiędzy korzyściami z posługiwania sie Internetem i lojalnością klienta, 3.Lojalność w kontekście internetowym, 4.Wyłaniające się segmenty rynku, 5.Implikacje dla e-firmy, 6.Wnioski. R.3 Wyzwania przyciągania odwiedzających, finalizowania sprzedaży i utrzymania e-klientów : 1.Co jest szczególne dla marketingu w świecie Internetu?, 2.Cykl podejmowania decyzji o zakupie przez klienta, 3.Cykl decyzji zakupu podejmowanej przez konsumenta, 4.Faza budowy zaufania : budowanie świadomości i zaufania do marki witryny, 5.Faza utarczek w warunkach Internetu :walka dopiero się rozpoczyna, 6.Etapy wojny : nieustająca walka, 7.Implikacje dla firmy. R.4 Groźba inwazji : 1.Prywatność : problem, który trzeba traktować poważnie, 2.Nowi konsumenci pragną kontroli, 3.Cztery elementy kontroli, 5.Rejestracja internetowa i zaufanie, 5.Niepożądana poczta elektroniczna - narastajacy problem, 6.Indywidualizacjia - rzecz zarazem dobra i zła, 7.Implikacje dla firmy. R.5 Możliwość doskonalenia : 1.Rozczarowania nowego konsumenta, 2.Kiedy zakupy w Internecie sa zbyt trudne, 3.Ułatwianie zakupów w Internecie, 4.Przyszłe bariery dla zakupów w Internecie, 5.Implikacje dla firmy. R.6 Wpływ internetu na inne aspekty konsumpcji : 1.Gdzie, jak i dlaczego kupują nowi konsumenci, 2.Preferencje konsumenta w odniesieniu do zakupów z katalogu, 3.Porównanie zakupów w Internecie, z katalogu i w sklepie detalicznym, 4.zakupy impulsywne, 5.Wyłaniajace się preferencje dla "zakupów mieszanych", 6.Dezorientacja konsumenta, 7.Aukcje w Internecie, 8.Nawyki konsumentów w zbieraniu informacji, 9.Nawyki telewizyjne konsumentów, 10.Jak konsumenci inwestują i korzystają z usług bankowych?, 12.Implikacje dla firmy. R.7 Instytucjonalny e-klient : 1.Sylwetka instytucjonalnego e-klienta, 2.Korzyści z Internetu dla instytucjonalnych e-klientów, 3.Składowe lojalności klienta, 4.Marketing zorientowany na instytucjonalnych e-klientów, 5.Instytucjonalni klienci a prywatność, 6.Bariery dla wykorzystnia Internetu w firmach, 7.Wpływ Internetu na inne zachowania organizacyjne związane z konsumpcją, 8.Lista e-zyczeń firm, 9.Implikacje dla firm. R.8 Mapa drogowa e-biznesu z perspektyt konsumenta : 1.Jak posługiwać się niniejszym rodziałem, 2.Faza pierwsza :ocena szans, 2.Faza druga : opracowanie strategii firmy, 4.Faza trzecia : opracowanie specyfikacji funkcjonalnych, 5.Faza czwarta : budowa prototypu, 6.Faza piąta : budowa witryny, 7.Faza szósta : uruchomienie i bieżące doskonalenie, 7.Końcowe uwagint.badań. R.9 Kolejna granica : 1.Przełamywanie barier ze współczesnymi nowymi konsumentami, 2.Następna fala nowych konsumentów, 3.Przyciąganie "późnej wieczonści:" : czego ono wymaga?, 4.Segmentacja "później mniejszości", 5.alternatywne urządzenia zapewniajace dostęp do Internetu, 6.Globalni konsumenci : podobieństwa i różnice, 7.Implikacje dla firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. E-commerce (wyzwania globalizacji). 2. Linking i framing (kwestia dopuszczalności). 3. Domeny a linki (granice odpowiedzialności). 4. Problemy linków w sektorze mediów. 5. "Poprawianie" własnej pozycji na listach wyników wyszukiwania - pozycjonowanie strony www czy nieuczciwa konkurencja? 6. Formy i metody prowadzenia przedsiębiorstwa w Internecie. 7. Podpisy elektroniczne oraz elektroniczne oświadczenia woli - wspólny problem e-commerce i e-government. 8. Handel elektroniczny a ochrona prywatności. 9. Handel elektroniczny a inne formy sprzedaży dóbr lub usług na odległość. 10. Prawo europejskie a prawo krajowe (dylematy harmonizacji a swobody wspólnego rynku). 11. Internet - e-commerce - prawo konkurencji. 12. Software komputerowy i bazy danych. 13. Uwarunkowania efektywności i bezpieczeństwa (co dalej w sprawie Microsoft?). 14. Ewolucja praw autorskich w środowisku cyfrowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Helion, 2002. - 236 s. ; 24 cm.
1.Technologia i gospodarka, 2.Marketing ery internetu, 3.Wiedza i praca, 4.Praktyka nowej gospodarki, 5.Nowa gospodarka, nowy świat. 6.Internet na wesoło
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm.
Cz. 1. czym jest Internet dla marketingu? 1. Ogólne informacje o sieci internet - dlaczego warto się tym zająć? 2. Rynek internetowy na świecie i w Polsce 3. Strategie marketingowe w internecie Cz. 2. Obszary wykorzystania internetu w marketingu firmy 4. Promocja w sieci 5. Prowadzenie sprzedaży w sieci 6. Badania marketingowe a Internet cz. 3. Internet w marketingu firm o różnym profilu działalności i uwagi podsumowujące 7. Marketing internetowy a profil działalności 8. To, czego unikać i to, na co należy zwrócić uwagę
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 577)
1. Analiza kierunków rozwoju systemów informacyjnych wspomagających zarządzanie, 2. Metoda technologii obiektowej w tworzeniu przedsięwzięć biznesowych, 3. Metody obiektowo rozproszone w e-biznesie, 4. Technologie internetowe w tworzeniu systemu informacyjnego przedsiębiorstwa, 5. Badanie stanu zaawansowania przedsiębiorstw w realizacji przedsięwzięć internetowych (e-biznesu), 6. Modele strategii realizacji e-biznesu w przedsiębiorstwie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Oświadczenie woli w postaci elektronicznej i podpis elektroniczny; 1. Uwagi wstępne, 2. Złożenie oświadczenia w postaci elektronicznej, 3. Podpis elektroniczny. Cz. II Umowy i inne czynności prawne w obrocie elektronicznym; 1. Uwagi wstępne, 2. Zawarcie umowy w trybie ofertowym za pomocą środków komunikacji elektronicznej według przepisów k.c., 3. Umowy zawarte w obrocie elektronicznym jako umowy na odległość, 4. Świadczenie usług drogą elektroniczną, 5. Usługi świadczone drogą elektroniczną oparte lub podlegające na dostępie warunkowym, 6. Zawieranie umów za pomocą środków komunikacji elektronicznej w ustawie - Prawo działalności gospodarczej. Cz. III Płatność w Internecie; 1. Umowa o elektroniczny instrument płatniczy; 2. Karty płatnicze, 3. Pieniądz elektroniczny, 4. Bankowość elektroniczna. Cz. IV Dane w handlu elektronicznym; 1. Ogólne zagrożenia dla prywatności w handlu elektronicznym, 2. Ochrona danych osobowych związanych z handlem elektronicznym w prawie polskim, 3. Reklama i badania rynku a przetwarzanie danych, 4. Obowiązki usługodawcy związane z przetwarzaniem danych osobowych, 5. Niedozwolone korzystanie z usługi, 6. Odmowa świadczenia usług. Cz. V Reklama w handlu elektronicznym; 1. Reklama internetowa, 2. Wady i zalety oraz skuteczność reklamy internetowej, 3. Prawne różnice między reklamą internetową a tradycyjną, 4. Konsument a reklama w Internecie, 5. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, 6. Problem międzynarodowy. Cz. VI Opodatkowanie handlu elektronicznego; 1. Przychody z handlu elektronicznego, 2. VAT z handlu elektronicznym, 3. Niewykonanie i nienależne wykonanie zobowiązania. Cz. VII Międzynarodowe aspekty handlu elektronicznego - wybrane zagadnienia; 1. Pojęcie prawa prywatnego międzynarodowego, 2. Prawo właściwe dla zawarcia umowy w Internecie, 3.Usługi świadczone prze Internet, 4. Podpis elektroniczny i forma oświadczeń woli, 5. Pieniądz elektroniczny, 6. Nieuczciwa konkurencja i reklama, 7. Zagadnienia języka w handlu elektronicznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Gospodarka informacyjna. 2. Wycena informacji. 3. Różnicowanie informacji. 4. Zarządzanie prawami autorskimi. 5. Rozpoznawanie efektu "zamknięcia". 6. Zarządzanie efektem "zamknięcia". 7. Sieci i dodatnie sprzężenie zwrotne. 8. Kooperacja i kompatybilność. 9. Wojna standardów. 10. Polityka informacyjna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczeństwo informacyjne - nowa jakość życia społecznego, 2. Administracja elektroniczna, 3. E-biznes w zastosowaniach, 4. E-zdrowie, 5. Rola prawa w rozwoju społeczeństwa informacyjnego, 6. Zarządzanie wiedzą, 7. wykorzystanie metod sztucznej inteligencji w zastosowaniach internetowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego reklama tak długo pozostawała wiedzą tajemną; Wpływanie na ludzi: mity i mechanizmy; Wizerunek a rzeczywistość; Reklama podprogowa; Konformizm; Komunikat reklamowy; Milczące symbole i oznaki tożsamości; Pośrednie doświadczenie i wirtualna rzeczywistość; Komunikaty, przypomnienia i nagrody; Granice reklamowania; Co działa, co nie działa i dlaczego; Nieustanne monitorowanie; Wprowadzenie na rynek nowego produktu; Planowanie strategii kampanii; Co się dzieje wtedy, gdy przestajemy reklamować?, Reklama sezonowa; Dlaczego reklamy radiowe nie są dobrze zapamiętywane; Reklamy i ich następcy; Troska firmy o wizerunek i inne kwestie; Internet; Pomiar wpływu reklamy na pamięć; Wiedza naszego umysłu o zakupach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowa gospodarka - wyzwania globalizacji, 2. Prawo konkurencji a prawa własności intelektualnej, 3. Kierunki regulacji Internetu i e-commerce, 4. Komputerowy software - próba nowego podejścia, 5. Własność intelektualna w nowej gospodarce, 6. Nowoczesne technologie a sektor bankowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej