Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(64)
Forma i typ
Książki
(64)
Dostępność
tylko na miejscu
(52)
dostępne
(46)
Placówka
Wypożyczalnia
(46)
Czytelnia
(52)
Autor
Gruchman Bohdan
(3)
Małuszyńska Ewa
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Jeliński Bohdan
(2)
Kuźniak Brygida
(2)
Rymarczyk Jan
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Wieczorek Tadeusz
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Bednarczyk Teresa Hanna
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielawska Aurelia
(1)
Brigham Eugene F
(1)
Brzeziński Zbigniew
(1)
Burżacka-Majcher Monika
(1)
Ciszewski Jerzy
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czech Marcin
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czubik Paweł
(1)
Dudziński Jerzy
(1)
Fierla Irena
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Fuchs Bernadetta
(1)
Gieorgica Paweł J
(1)
Gorynia Marian
(1)
Hall Robert E
(1)
Houston Joel F
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kidyba Andrzej (1957- )
(1)
Kokoszczyński Ryszard
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kozioł Waldemar
(1)
Krugman Paul R
(1)
Kucharska-Stasiak Ewa
(1)
Kuźnar Andżelika
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marciniak-Neider Danuta
(1)
Marcinko Marcin
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Michałek Jan
(1)
Michałek Jan Jakub
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Obstfeld Maurice
(1)
Olczak Artur
(1)
Olszak Celina M
(1)
Oziewicz Ewa
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Piasecka Agnieszka
(1)
Samecki Wiesław
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Siwiński Włodzimierz
(1)
Sosnowski Jarosław
(1)
Sporek Tadeusz
(1)
Stępień Beata
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szydło Marek (1977- )
(1)
Szymaniak Adam
(1)
Sławińska Maria
(1)
Treder Hanna
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Witek Lucyna
(1)
Wojciechowski Henryk
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Zorska Anna
(1)
Świerkocki Janusz
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(59)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(64)
Język
polski
(64)
Temat
Handel międzynarodowy
(17)
Handel
(15)
Handel zagraniczny
(15)
Handel elektroniczny
(10)
Unia Europejska
(9)
Przedsiębiorstwo
(8)
Marketing
(7)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Ceny
(5)
Jednolity rynek UE
(5)
Rynek
(5)
Wspólna Polityka Rolna UE
(5)
Decyzje
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(4)
Monopol
(4)
Rozliczenia międzynarodowe
(4)
Transport
(4)
Umowa
(4)
Cło
(3)
Finanse międzynarodowe
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Instytucje europejskie
(3)
Integracja europejska
(3)
Integracja gospodarcza
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Polityka zagraniczna
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Turystyka
(3)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(3)
Usługi
(3)
Wspólnota Europejska
(3)
Arbitraż handlowy międzynarodowy
(2)
Bilans płatniczy
(2)
Euro (pieniądz)
(2)
GATT
(2)
Handel miedzynarodowy
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Instytucje finansowe międzynarodowe
(2)
Internet
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Kursy walutowe
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
NATO
(2)
Nieruchomości
(2)
ONZ
(2)
Ogranizacje międzynarodowe
(2)
Organizacje gospodarcze międzynarodowe
(2)
Organizacje międzynarodowe
(2)
Polska
(2)
Prawo handlowe
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Rolnictwo
(2)
Rynek finansowy
(2)
Rynek walutowy
(2)
Ryzyko
(2)
Sieć handlowa
(2)
Swobodny przepływ towarów
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Traktat amsterdamski (1997)
(2)
Traktat nicejski (2000)
(2)
Transport międzynarodowy
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Zarządzanie
(2)
Światowa Organizacja Handlu
(2)
Administracja
(1)
Akcje (ekon.)
(1)
Aptekarstwo
(1)
Banki
(1)
Dochód
(1)
Dochód narodowy
(1)
Dokumenty
(1)
Dywidenda
(1)
Edytorstwo
(1)
Edytorzy
(1)
Ekonomia
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Farmacja
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa)
(1)
GATS
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Hanel międzynarodwy
(1)
Informatyka
(1)
Inwestycje
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kody kreskowe
(1)
Komputery
(1)
Kredyt
(1)
Książki
(1)
Temat: miejsce
Azja Południowo-Wschodnia
(1)
64 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Globalizacja gospodarki światowej i nowy regionalizm 2. Rozwój procesów integracyjnych w Europie. Rola Unii Europejskiej 3. Ugrupowania integracyjne w Amerykach i Azji - wybrane zagadnienia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Globalne strategie. 2. Struktury organizacyjne przedsiębiorstwa w globalnej gospodarce. 3. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym. 4. Elastyczne systemy pracy. 5. Biznes elektroniczny. 6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Współczesna gospodarka światowa. Jej istota i struktura, 2.Międzynarodowy handel towarowy, 3.Międzynarodowy handel usługami, 4.Kształtowanie się cen we współczesnym handlu światowym, 5.Zagraniczna i międzyanrodowa polityka handlowa, 6.Międzynarodowe przepływy kapitałowe we współczesnej gospodarce światowej, 7.Migracja zasobów pracy w skali międzynarodowej, 8.Międzynarodowy transfer technologii i wiedzy naukowo-technicznej, 10.Współczesny międzynarodowy rynek finansowy, 11.Wahania koniunkturalne we współczesnej gospodarce światowej, 12.Procesy międzynarodowej integracji gospodarczej i ich znaczenie dla współczesnej gospodarki światowej, 13.Globalizacja ws współczesnej gospodarce światowej i jej skutki, 14.Probhlemy globalne współczesnego swiata, Międzynarodowe organizacje i ugrupowania gospodarcze wywierające największy wpływ na współczesną gospodarkę światową i jej funkcjonowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe elementy kontraktu w handlu zagraniczny m, R.2 Zasady realizacji płatności w handlu zagranicznym, R.3 Płatności a warunki dostawy towaru, R.4 Czek i polecenie wypłaty w handlu zagranicznym, R.5 Weksel w handlu zagranicznym, R.6 Inkaso dokumentowe, R.7 charakterystyka akredytywy dokumentowej, R.8 Dokumenty prezentowane w ramach akredytywy, r.9 Regulacje międzynarodowej izby handlowej dotyczące akredytywy dokumentowej , R.10 Analiza warunków przykładowych akredytywy, R.11
Gwarancje bankowe, R.12 Kredyty eksportowe i ich ubez pieczenie, R.13 Faktoring w handlu zagranicznym, r.14 Forfaiting w handlu zagranicznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy teorii wspólnego rynku. 2. Jednolity rynek wewnętrzny Unii Europejskiej - powstanie i rozwój. 3. Zasady funkcjonowania. 4. Polityka ochrony konkurencji. 5. Polityka ochrony konsumenta. 6. Wspólna polityka rolna. 7. Polityka handlowa Unii Europejskiej. 8. Euro - waluta wspólnego rynku. 9. Kierunki rozwoju jednolitego rynku wewnętrznego Unii Europejskiej w świetle ustaleń strategii lizbońskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Specyfika rozliczeń międzynarodowych. 2. Znaczenie kontraktu i jego warunków w transakcjach z odroczonym terminem płatności. 3. Wpływ nieuwarunkowanych form płatności na poziom bezpieczeństwa transakcji zagranicznych. 4. Rola instrumentów o charakterze uwarunkowanym w edukacji ryzyka transakcji handlu zagranicznego. 5. Wpływ alternatywnych metod redukcji ryzyka na poziom bezpieczeństwa transkacji handlu zagranicznego z odroczonym terminem płatności. 6. Uwarunkowania skuteczności rozliczeń pieniężnych w handlu międzynarodowym w świetle wyników badań empirycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Systemy gospdoarki elektonicznej: 1. Wyzwania ery wiedzy, 2. Strategia rozwoju systemów gospodarki elektornicznej, 3. Marketing elektroniczny, 4. Kształtowanie wizerunku firmy w Internecie, 5. Systemy handlu elektronicznego, 6. Elektoniczne systemy logistyczne, 7. Finanse w gospodarce elektonicznej, 8. Administracja w gospodarce elektonicznej, 9. Szkolenia elektroniczne, 10. Prawne aspekty gospodarki elektronicznej. Cz.II Inżynieria systemów gospodarki elektonicznej: 11. Systemy Business Intelligence, 12. Hurtownie danych oraz analizy wielowymiarowe, 13. Ekspozycja danych, 14. Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą niejawną, 15. Systemy zarządzania treścią, 16. Systemy zarządzania relacjami z klientami, 17. Portale korporacyjne, 18. Personalizacja portali internetowych, 19. Kreowanie bezpiecznej organizacji w gospodarce elektornicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Elementy marketingu na rynkach zagranicznych, Selekcja rynków zagranicznych i formy działania na nich, Strategie marketingowe na rynkach zagranicznych, Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych - przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czynniki i motywy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw. 2. Etapy strategii przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym. 3. Ocena rynków zagranicznych i wybór form wejścia na nie. 4. Charakterystyka form wejścia przedsiębiorstwa na rynki zagraniczne. 5. Strategie marketingowe przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych. 6. Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym - zagadnienia wstępne, 2. Strategia zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, 3. Przyczyny zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, 4. Teorie internacjonalizacji, 5. Zagraniczna ekspansja przedsiębiorstw - wyjaśnienie teoretyczne, 6. Formy zagranicznej ekspancji przedsiębiorstw - spoosby wejścia na rynki zagraniczne, 7. Metody wyboru formy zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rynek wewnętrzny Wspólnoty Europejskiej w świetle zachodzących na nim procesów konwergencyjnych i dywergencyjnych. 2. Cele traktatowych przepisów o swobodach rynku wewnętrznego oraz przepisów dotyczących konkurencji. 3. Charakter prawny oraz przesłanki zastosowania przepisów o swobodach rynku wewnętrznego oraz przepisów dotyczących konkurencji. 4. Adresaci przepisów Traktatu dotyczących konkurencji oraz przepisów o swobodach rynku wewnętrznego. 5. Wyjątki od ogólnych zakazów zawartych w przepisach TWE dotyczących konkurencji oraz w przepisach o swobodach rynku wewnętrznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota wirtualnego klienta 2. Infrastruktura techniczna sieci 3. Usługi komunikacyjne 4. Systemowe wsparcie wirtualnego klienta (programy, systemy) 5. Podstawowe operacje biznesowe wirtualnego klienta 6. Wybrane operacje niebiznesowe wirtualnego klienta 7. Badanie rynku wirtualnego klienta 8. Tendencje rozwojowe środowiska wirtualnego klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Charakterystyka transakcji w handlu zagranicznym, R.2 Badania marketingowe rynków zagranicznych, R.3 Negocjacje w handlu międzynarodowym, R.4 Zawieranie umów w handlu międzynarodowym, R.5 Międzynarodowe zwyczaje handlowe, R.6 Warunki płatności i finansowanie w handlu zagranicznym, R.7 Obsługa transportowa ładunków handlu zagranicznego, R.8 Odprawa celna towarów, R.9 Ubezpieczenia w handlu zagranicznym, R.10 Rozstrzyganie sporów wynikających z międzynarodowych transakcji handlowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i klasyfikacja usług, 2. Wzrost znaczenia usług w gospodarce, 3. Formy międzynarodowego handlu usługami i jego struktura, 4. Zakres i formy liberalizacji międzynarodowego obrotu usługowego, 5. Zmiany w międzynarodowym handlu usługami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość w XXI wieku / Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie)
1. Pojęcie przedsiębiorstw wirtualnych; 2. Rozwój modeli e-biznesu; 3. Koncepcja WEB 2.0 jako nowego etapy rozwoju Internetu; 4. Łańcuch tworzenia wartości oraz migracji wartości; 5. Otoczenie regulacyjne e-biznesu; 6. Ryzyko prawne w sferze prawa konkurencji (dopuszczalność współpracy na rynku technologii ICT); 7. Software, bazy danych, kontent (wpływ regulacji na modele e-biznesu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do ekonomiki / Wiesław Samecki. - Wrocław : Uniwersytet Wrocławski, 2005. - 587 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2722)
Część I: Wiadomości wstępne. 1. Powstanie ekonomiki jako systemu naukowego. 2. Przedmiot ekonomiki. 3. Prawa ekonomiczne. 4. Metoda ekonomiki. 5. Czynniki gospodarcze a czynniki produkcji. 6. Systemy ekonomiczne. Część II: Wielkość produkcji. 7. Dochód narodowy. 8. Oszczędności, konsumpcja i inwestycje. 9. Czynniki determinujące wielkość dochodu narodowego. 10. Pieniądz. 11. Bank centralny. 12. Pieniądz a poziom cen. 13. Handel zagraniczny. 14. Międzynarodowy system monetarny. 15. Cykl koniunkuralny. 16. Teorie cyklu koniunkturalnego. Część III: Struktura produkcji. 17. Rynek. 18. Teoria zachowania się konsumenta. 19. Równowaga przedsiębiorstwa. 20. Teoria produkcji. Część IV: Podział dochodu. 21. Rynkowa wycena czynników produkcji. 22. Renta gruntowa. 23. Płaca. 24. Procent od kapitału. 25. Zysk.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Tradycyjne teorie handlu międzynarodowego, R.2 Współczesne teorie handlu międzynarodowego, R.3 Wzrost gospodarczy a handel międzynarodowy, R.4 Międzynarodo we przepływy czynników produkcji, Cz.II Polityka handlowa : R.5 Zasady polityki handlo wej, R.6 Teoretyczne aspekty polityki handlowej, R.7 Regionalne porozumienia hamdlowe i inne formy międzyna rodowej integracji gospodarczej. Cz.III Międzynarodwe stosunki finansowe : R.8 Rynek wa lutowy i kurs walutowy, R.9 Makroekonomiczne związki gospodarki krajowej z gospodarką światową, R.10 Polity ka ekonomiczna a przywracanie równowagi zewnętrznej, R.11 Międzynarodowy system walutowy, R.12 Międzynarodo wy rynek finansowy Aneks statystyczny : Gospodarka światowa i trendy glo balne u progu XXI wieku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Personel sprzedaży jego rola i znaczenie, 2. Formułowanie strategii sprzedaży, 3. Organizowanie procesu sprzedaży, 4. Kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, 5. Kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System automatycznej identyfikacji, 2. Korzyści wynikające z zastosowania systemu automatycznej identyfikacji obrotu towarowego, 3. Bezpapierowe systemy wymiany dokumentacji (elektroniczna wymiana danych), 4. Systemy informacji rynkowej oparte o automatyczną identyfikację wyrobów, 5. Karty płatnicze w nowoczesnym handlu, 6. Wykorzystanie Internetu w marketingowej działalności firm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej