Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(30)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(29)
E-booki
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(19)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(22)
Autor
Chwalej Władimir
(2)
Funk Jan
(2)
Pazdan Maksymilian
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Tynel Andrzej
(2)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Fuchs Bernadetta
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Janiak-Jasińska Agnieszka
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kassay Štefan
(1)
Klepacki Laura
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kozioł Waldemar
(1)
Kołtuniak Michał
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Lisiecka Milena
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Mielecka-Kubień Zofia
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Parkes Aneta
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pokorska Barbara
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przybyliński Michał
(1)
Rosell Lennart
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Sinha Prabhakant
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Steinerowska-Streb Izabella
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Tokaj-Krzewska Agnieszka
(1)
Turyna Jan
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zoltners Andris A
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Temat
Handel
(14)
Handel elektroniczny
(7)
Marketing
(6)
Techniki sprzedaży
(6)
Franchising
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Umowa
(5)
Arbitraż handlowy międzynarodowy
(3)
Factoring
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Internet
(3)
Leasing
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Obsługa klienta
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Reklama
(3)
Rynek
(3)
Banki
(2)
Cło
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komputery
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Licencje (umowy)
(2)
Logistyka
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Polska
(2)
Prawo handlowe
(2)
Promocja handlowa
(2)
Sieć handlowa
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Turystyka
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Alkoholizm
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Controlling
(1)
Dokumenty
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel detaliczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Napoje alkoholowe
(1)
Nałóg
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Odzież
(1)
Ogłoszenia prasowe
(1)
Perswazja
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Poradnictwo
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(1)
Private equity
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiortswa małe i średnie
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Przestępstwo przeciw mieniu
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama prasowa
(1)
Rezerwy (finanse)
(1)
Rosja
(1)
Ryzyko handlowe
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Spożycie
(1)
Spółka europejska
(1)
Spółki akcyjne
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Transport
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Zabór rosyjski
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
32 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wizualne elementy reklamy prasowej, 2. Werbalne środki perswazji, 3. Ogłoszeniodawcy, 4. Przedmiot reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dajemy im to, czego chcą, 2. Koncentrujemy się, 3. Zatrudniamy najlepszych ludzi, 4. Przekazuejmy włądzę konsultantkom, 5. Motywujemy konsultantki, 6. Ciągła innowacyjność, 7. Nadążamy za nowymi czasami, 8. Mówimy we wszystkich językach, 9. Korzystamy z ztechnologii, 10. Kontakt z klientami, 11. stawiamy na kreatywność, 12. Odnowa wizerunku moze być kwestią piękna, 13. Oddajemy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania marketingowe rynków zagranicznych / Jerzy Schroeder. - Wyd.5 zm. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2007. - 210 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Pojęcie i zasady prowadzenia badań marketingowych. 2. Zakres badań marketingowych. 3. Informacje wtórne w badaniach marketingowych rynków zagranicznych. 4. Wykorzystanie metod pomiaru pierwotnych źródeł informacji marketingowych. 5. Badania strukturalne rynków zagranicznych. 6. Badanie elementów rynku. 7. Badanie elementów marketingu. 8. Organizowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Helion, 2002. - 236 s. ; 24 cm.
1.Technologia i gospodarka, 2.Marketing ery internetu, 3.Wiedza i praca, 4.Praktyka nowej gospodarki, 5.Nowa gospodarka, nowy świat. 6.Internet na wesoło
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Franchising na świecie: pojęcie franchisingu, typy i formy franchisingu, standardy prawne; Franchising w Polsce: analiza stanu prawnego, charakter prawny umowy franchisingu, zakres prawnej regulacji franchi- singu, zawieranie umów franchisingu w świetle praktyki i orzecznictwa antymonopolowego, rodzaje i struktura sieci franchisingowych, typy powiązań franchisingowych czas trwania umowy franchisingu, prawa i obowiązki stron, koszty franchisingu, analiza wyników badań przeprowadzonych wśród franchisebiorców sieci ORBIS i REMA 1000.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Prawa Handlowego)
1.Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie, 2.Handel elektroniczny. Etap przedofertowy, 3.Zawarcie umowy w postaci elektronicznej, 4.Treść umowy zawieranej w postaci elektronicznej, 5.Prawne aspekty podpisu elektronicznego, 6.Wykonanie zobowiązania z użyciem środków komunikacji elektronicznej, 7.Wykonanie zobowiązania pieniężnego przez zapłatę pieniądzem elektronicznym, 8.Prawo właściwe i jurysdykcja krajowa dla stosunków gospodarczych w Internecie, 9.Odpowiedzialność za odesłania w Internecie, 10.Ochrona prywatności w handlu elektronicznym, 11.Handel elektroniczny a prawo autroskie, 12.Własność przemysłowa, 13.Ochrona konsumentów w umowach zawieranych na odległość, 14.Ochrona zbiorowych interesów konsumentów na przykładzie przesyłania niezamawianej korespondencji, 15.Handel elektroniczny - współczesne wyzwanie dla fiskusa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Formy handlu zagranicznego, 2.Pośrednicy w handlu zagranicznym, 3.Zwyczaje i formuły najczęściej stosowane w handlu zagranciznym, 4.Dokumenty stosowane w obrocie towarowym z zagranicą, 5.Formy rozliczeń i techniki finansowania handlu zagranicznego, 6.Finansowanie handlu zagranicznego, 7.Cło. Prawa celne i procedury celne, 8.Przygotowanie i realizacja tranbsakcji eksportowej i importowej, 9.Kontrakt w handlu zagranicznym, 10.Realizacja kontraktu eksportowego i importowego, 11.Ryzyko w handlu zagranicznym, 12.Ubezpieczenie w handlu zagranicznym, 13.Rozstrzyganie sporów w handlu międzyanrodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Spożycie napojów alkoholowych. 2. Picie alkoholu i jego konsekwencje. 3. Ekonometryczna analiza popytu na napoje alkoholowe. 4. Niektóre błędy nielosowe występujące przy określaniu poziomu spożycia alkoholu i sposoby ich ograniczania. 5. Możliwość wykorzystania rozkładu spożycia napojów alkoholowych do szacowania liczby osób pijących nadmiernie. 6. Szacowanie liczby alkoholików na podstawie wzoru E. M. Jellinka. 7. Problemy szacowania wielkości kosztów i strat spowodowanych nadużyciem alkoholu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Europejskie determinanty procesów integracji przepływu informacji. 1. Osobowy charakter europejskiego zgrupowania interesów gospodarczych jako formy międzynarodowej współpracy przedsiębiorców. 2. Spółka europejska jako forma działalności gospodarczej Unii. 3. Modelowe reguły informowania i konsultacji pracowników spółki europejskiej ważnym narzędziem zarządzania w UE. 4. Systemy informatyczne w zarządzaniu a pozyskiwanie wiedzy w warunkach procesu globalizacji i integracji europejskiej. 5. Foresight i benchmarking jako narzędzia wywiadowcze wykorzystywane w kreowaniu polityki rozwoju regionów europejskich. 6. Wykorzystanie technologii informacji i komunikacji w samorządach. 7. Komunikacja w systemie nadzoru właścicielskiego. Część II: Bezpieczeństwo jako fundamentalny komponent współczesnego biznesu. 8. Społeczno-polityczne uwarunkowania współpracy subregionalnej na rzecz bezpieczeństwa. Przykład Polski. 9. Bezpieczeństwo informacji w handlu elektronicznym. 10 System wczesnego ostrzegania jako informacyjne wsparcie decyzji strategicznych. 11. Rezerwy jako narzędzie obrony przedsiębiorstwa przed zagrożeniem. 12. Zarządzanie sytuacją kryzysową na przykładzie napadu rabunkowego na bank. Część III: Rola informacji w wybranych dziedzinach praktyki gospodarczej. 13. Szczegółowe wymagania informacyjne w procesie strategic turnaround management. 14. Udział stanowisk pracy w procesach wiedzy - analiza, opis, źródła informacji. 15. Informacyjna funkcja kreowania wartości w procesie motywowania i oceny organów zarządzania przedsiębiorstwem. 16. Informacja księgowa i rynkowa w ocenie efektywności i kreowania wartości przedsiębiorstwa. 17. Problemy zarządzania informacją w sferze rynkowo zorientowanych działań logistycznych. 18. Systemy informatyczne w zarządzaniu logistycznym. 19. Rola informacji w budowie bazy planistyczno-normatywnej controllingu strategicznego. 20. Rozciąganie łańcuchów wartości Biur Informacji Gospodarczej (BIG). 21. Gromadzenie informacji o kliencie warunkiem osiągnięcia sukcesu przedsiębiorstwa usługowego. 22. System rezerwacyjny "Bookings" jako narzędzie zarządzania przepływem informacji w przedsiębiorstwie hotelarskim (na przykładzie Hotelu Elektor w Krakowie). 23. Przegląd koncepcji kapitału intelektualnego i jego wpływ na konkurencyjność. 24. Informacji w identyfikacji ryzyka działalności jednostki konsultingowej. 25. Księgi wieczyste w systemie informacji o nieruchomościach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 279 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 279 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej