Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(20)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(25)
Autor
Jędralska Krystyna
(2)
Stankiewicz Marek Jacek
(2)
Bartkowiak Piotr
(1)
Berdowski Janusz B
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czarnota Jerzy Lech
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dudek Marek
(1)
Duraj Agnieszka Natasza
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Grosse Tomasz Grzegorz
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Herman Andrzej
(1)
Karwowski Jan
(1)
Karwowski Marek
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kieżun Witold
(1)
Krupa Małgorzata
(1)
Kröger Fritz
(1)
Kwiatkowski Aleksander
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Kąpa-Kejna Krystyna
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lis Iwona
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marcinkowski Paweł
(1)
Mazur Zygmunt
(1)
Nawrot Wioletta
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Olszewska Barbara
(1)
Ostrowska Elżbieta
(1)
Płonka Bogusław
(1)
Rawski Marek
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rymarczyk Jan
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Skalik Jan
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Sus Joanna
(1)
Szwajca Danita
(1)
Tubielewicz Andrzej
(1)
Vizjak Andrej
(1)
Waszkielewicz Wiesław
(1)
Wieczorek Iwona
(1)
Wysłocka Elżbieta
(1)
Wąchal Jerzy
(1)
Wąsikiewicz-Rusnak Urszula
(1)
Łunarski Jerzy
(1)
Ślęczka Kazimierz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(28)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Przedsiębiorstwo
(21)
Globalizacja
(20)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Konkurencja
(3)
Konkurencja międzynarodowa
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Zarządzanie
(3)
Gospodarka
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Innowacje
(2)
Inwestycje
(2)
Organizacja
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Polska
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Rynek pracy
(2)
Unia Europejska
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Akcjonariusze
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo ekonomiczne państwa
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Controlling
(1)
Czas
(1)
Ekorozwój
(1)
Emisja papierów wartościowych
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Giełda
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Integracja europejska
(1)
Kapitalizm
(1)
Kapitał
(1)
Karty płatnicze
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Koszty
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marka*
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Normalizacja
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Pieniądz
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Postęp
(1)
Praca
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiebiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Rachunkowość
(1)
Rosja
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko inwestycyjne
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Spółki publiczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Układ z Schengen (1985)
(1)
Usługi
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie portfelem
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Abecadło przedsiębiorstwa: 1. Istota i zakres funkcjonowania przedsiębiorstwa, 2. Organizacyjne i produkcyjne aspekty działalności przedsiębiorstwa, 3. Potencjał przedsiębiorstwa. Cz.II Zmieniające się przedsiębiorstwo: 4. Odnawianie przedsiębiorstwa, 5. Globalizacja przedsiębiorstwa. Cz.III Współczesne i przyszłe zagadnienia zarządzania przedsiębiorstwem: 6. Podstawy zarządzania, 7. wybrane metody zarządzania przedsiębiorstwem, 8. Przedsiębiorstwo przyszłości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Pojęcie internacjonalizacji i globalizacji, R.2 Teoretyczne podstawy internacjonalizacji i globalizacji, R.3 motywy internacjonalizacji i globalizacji, R.4 Strategie internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstwa, R.5 Formy internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstwa, R.6 Wpływ internacjonalizacji i globalizacji na strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa, R.7 Kierowanie międzynarodowymi funkcjami przedsiębiorstwa; controlling, R.8 Internacjonalizacja i globalizacja polskich przedsiębiorstw
R.3 Motywy internacjonalizacji i globalizacji, R.4 St rategie internacjonalizacji i gloabalizacji przedsiębi orstwa, R.5 Formy internacjonalizacji i globalizacji p rzedsiębiorstwa, R.6 Wpływ internacjonalizacji i globa lizacji na strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa, R.7 Kierowanie międzynarodowymi funkcjami przedsiębior stwa, controlling, R.8 Internacjonalizacja i gloabaliz acja polskich przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I.: Rynek finansowy i jego instrumenty w obliczu globalizacji: Globalizacja rynków finansowych jako zewnętrzne źródło finansowania krajów rozwijających się; Czynniki wzrostu wartości rynkowej przedsiębiorstw podejmujących międzynarodową ekspansję; Wpływ polityki pieniężnej na koniunkturę gospodarczą w Polsce w latach 1992-2006; Nakłady inwestycyjne przedsiębiorstw a zmiany struktury produkcji gospodarki polskiej; Przejawy wzrostu efektywności w fuzjach i przejęciach w Polsce; Cz. II. Inwestycje i ryzyko w działalności gospodarczej: Decyzje inwestycyjne podmiotów gospodarczych jako element zarządzania finansami w erze informacji; Dylematy zarządzania finansami przedsiębiorstwa w dobie innowacji; Strategie inwestycyjne w obliczu spadku ceny instrumentu finansowego; Strategie zarządzania ryzykiem; Ryzyko kredytowe w działalności banków komercyjnych; Cz. III. Problemy wyceny wartości przedsiębiorstwa: Wycena, źródła wartości a cel działania przedsiębiorstwa; Migracja wartości w ujęciu faz życia przedsiębiorstwa; Wartość bilansowa, wartość podatkowa a wartość rynkowa przedsiębiorstwa- analiza porównawcza; Wpływ kultury kapitału na wycenę spółek giełdowych; Cz. IV. Finansowe aspekty zarządzania aktywami niematerialnymi: Kapitał intelektualny a wartość firmy; Wybrane metody pomiaru kapitału intelektualnego; Wykorzystanie narzędzi finansowych BEP i ROI w zarządzaniu zasobami marketingowymi- możliwości i ograniczenia; Drzewo wartości w procesie kreowania kapitału klienta; System motywacyjny jako czynnik wzrostu efektywności zasobów ludzkich; Cz. V. System informacyjny rachunkowości w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw: Uwarunkowania dla rozwoju międzynarodowego charakteru rachunkowości; Jakość rachunku kosztów a wartość informacyjna sprawozdań finansowych; O komparystyce finansowej; Dźwignia finansowa a elastyczność rentowności brutto kapitałów własnych; Reakcja przedsiębiorstw na opodatowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. O ewolucji świadomości, rozumu i pomysłowości, 2. Konkurencyjność w dobie globalizacji, 3. Zarządzanie twórcze w organizacji, 4. Metodologia rozwiązywania problemów, 5. Przygotowanie produkcji wyrobu jako przedsięwzięcie innowacyjne, 6. Procesy i technologie w organizacji, 7. Podstawy działalności innowacyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Unia Europejska wobec procesów gloablizacji, 3. Czy geopolityka ma znaczenie w Europie?, 4. Legitymizacja dla Unii Europejskiej, 5. Analiza metod zarządzania w Unii Europejskiej, 6. Debata nad modelami kapitalizmu w Unii Europejskiej, 7. Model kapitalizmu a dialog społeczny w Europie, 8. Polityki gospodarcze w systemie europejskim, 9. Modele integracji europejskiej wobec dylematów reformy unii Europejskiej, 10. Czy możliwy jest przełom instytucjonalny w Unii Europejskiej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
R.1 Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem, R.2 Sy stem informacji marketingowej (SIM), R.3 Analiza sytua cji marketingowej przedsiębiorstwa, R.4 Miejsce strate gii marketingowych w strategii przedsiębiorstwa, R.5 Strategiczne planowanie marketingowe, R.6 Decyzje stra tegiczne dotyczące produktów, R.7 Strategie cen, R.8 Zarządzanie dystrybucją, R.9 Zarządzanie komunikacją m arketingową, R.10 Wpływ internetu na strategie marketi ngowe, r.11 Globalne strategie marketingowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Podstawowe kategorie zarządzania strategicznego; Proces zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa; Analiza potencjału wewnętrznego przedsiębiorstwa; Metody zintegrowanej analizy strategicznej; Strategie produktoworynkowe; Strategie konkurencji; Strategie przedsiębiorstw w warunkach globalizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wejście. Kontekst zewnętrzny. Wiedza teoretyczna: Teoria globalizacji: Fale globalizacji i globalne rządzenie; Prakseologia: Tadeusz Kotarbiński- filozof praktyczności i jego dzieło; Prakseologiczna teoria organizacji i zarządzania; Prakseologia a etyka: od filozofii praktycznej Tadeusza Kotarbińskiego do dylematów etyki życia gospodarczego; Wiedza o zarządzaniu: Zarządzanie jako dyscyplina naukowa. Charakterystyczne cechy nauk o zarządzaniu; Tożsamość nauki o zarządzaniu; Zarządzanie jako dyscyplina naukowa; O potrzebie rozwoju epistemologii zarządzania; Znaczenie i istota epistemologii oraz metodologii nauki; Innowacyjność: Idea społeczeństwa innowacyjnego Stefana Kwiatkowskiego; 2. Transformacja: Transformacja makrosystemu: Plusy i minusy transformacji; Chcieć i móc; dwa imperatywy transformacji; Korupcja rządów. Państwa pokomunistyczne wobec globalizacji; Benchmarking- świat nie na niby- obserwacja uczestnicząca; Menedżer- proces decyzyjny: Czy polscy menedżerowie są przygotowaniu do konkurencji na rynkach Unii Europejskiej?; Kapitał intelektualny- perspektywa menedżera; Menedżer XXI wieku- perspektywa organizacji; Dylematy Dilberta- o postrzeganiu menedżerów przez programistów; Informacyjny proces zarządzania; Modele informacyjne państwa; IT w zarządzaniu publicznym- w warunkach tworzenia społeczeństw informacyjnych; Zarządzanie w cywilizacji informatycznej; Nowoczesne techniki informatyczne jako instrument rozwoju obszarów wiejskich; 3. Aplikacja: Projektowanie, strategia gospodarcza- kraj i świat: Odpowiedzialność społeczna i etyka biznesu w polskim życiu gospodarczym; Dialog społeczny w Polsce w okresie adaptacji polskiej gospodarki do wymogów UE; Modele biznesu jako narzędzia reorientacji strategicznej przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa dynamiczne; Zarządzanie w regionie poprzez sieci stosunków bezpośrednich; Systemowe źródła obecnego kryzysu światowego; Źródła światowego kryzysu. Wnioski na przyszłość; Praca w Polsce na tle innych krajów europejskich; Teoretyczne i praktyczne aspekty motywacji płacowej w gospodarce polskiej; Audyt wewnętrzny- perspektywy rozwoju; Audyt wewnętrzny- korzyści i zagrożenia; Uwarunkowania zarządzania japońskimi przedsiębiorstwami; Związek agencyjny, władza i japońskie stosunki pracy; Kapitalizm chiński.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Normalizacja, akredytacja i certyfikacja, 3. Ocena zgodności, 4. Normy ISO 9000, 5. Wdrożenie systemu i certyfikacja, 6. ISO 9001:2000 - Wymagania, 7. TQM w erze globalizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rowój przedsiębiorstwa w zmieniającym się otoczeniu Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem; Otoczenie; Główne czynniki otoczenia - szanse i zagrożenia wpółczesnego przedsiebiorstwa; Globalizacja i regionalizacja; Wspólczesny klient; Inwestycje bezpośrednie jako czynnik dynamizujący otoczenie; Czynniki wewnetrzne przedsiębiorstwa kształtujące jego zdolność do konkurowania; Istota konkurencyjności przedsiębiorstwa; Przewagi konkurencyjne przedsiębiorstw; Dystrybucja i komunikacja; Zarządzanie wiedzą; Zarządzanie ryzykiem; Wybory strategiczen - uwarunkowania przetrwania i rozwoju przedsiębiorstwa w otoczeniu miedzynarodowym; Ogólne kierunki rozwoju przedsiębiorstwa; Startegie umiędzynarodowienia; Wybor strategii umiedzynarodowien ia i jego następstwa dla przedsiebiorstwa; Umiędzynarodowienia polskich przedsiebiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
Analiza ekonomiczna przedsiębiorstwa jako narzędzie zarządzania zmianami o charakterze restrukturyzacji; Informacja w procesie zarządzania zmianami organizacja mi; Wykorzystanie nowoczesnych technik informacyjnych w doskonaleniu procesów w przedsiębiorstwie; Zarządza nie informacją w procesach wytwarzania; System informacyjny jako podstawa sprawnego zarządzania marketingowo -logistycznego; Badania marketingowe jako źródło pozyskiwania informacji w polskich przedsiębiorstwach aspekt dynamiczny w świetle wyników badań; Baza danych jako źródło informacji dla przedsiębiorstwa; Aplikacja elementów teorii zbiorów rozmytych do określania informacji jako odwzorowania rzeczywistości; Zarządza nie informacją w warunkach kryzysu i upadłości przedsiębiorstwa; System informacyjny jako determinant zmian funkcji kontroli; Zarządzanie informacją gospodarczą z wykorzystaniem narzędzi multimedialnych; Informacja w zarządzaniu personelem; Informacja ekologiczna w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Informacyjna funkcja rezerw finansowych w przedsiębiorstwie; Próba pomiaru kapitału intelektualnego w małym przedsiębiorstwie; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Globalizacja działalności przedsiębiorstwa - korzyści i ryzyko, 2. Logika controllingu w procesie strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem, 3. Architektura organizacji controllingu w przedsiębiorstwach zinternacjonalizowanych, 4. Infrastruktura informacyjno-analityczna controllingu, 5. Kultura organizacyjna a controlling międzynarodowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Uwarunkowania oraz podstawy zarządzania strategicznego w biznesie międzynarodowym: 1. Zarządzanie w warunkach globalnego otoczenia, 2. Przedsiębiorstwo w o toczeniu globalnym, 3. Podstawy zarządzania strategicznego w biznesie międzynarodowym. Cz. II Budowanie przewagi konkurencyjnej w biznesie międzynarodowym: 4. Przewaga konkurencyjna i metody jej budowy w zarządzaniu strategicznym, 5. Rola kluczowych kompetencji w tworzeniu przewagi konkurencyjnej, 6. Konfiguracje strategiczne, 7. Budowanie wartości ekonomicznej przedsiębiorstwa, 8. Koncepcja łańcucha wartości
w budowaniu przewagi konkurencyjnej, 9.Rozwijanie po tencjału społecznego i innowacyjnego przesiębiorstwa. CZ.III Strategie w biznesie międzynarodowym : 10.Pod stawy strategii przedsiębiorstw w biznesie międzynaro dowym, 11.Wybrane strategie stosowane w biznesie mię dzynarodowym, 12.System kontroli i oceny realizacji strategii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia Naukowa / Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach.)
Zawiera: 1. Ekonomia bezpieczeństwa: Teoretyczne podstawy bezpieczeństwa w znaczeniu ogólnym; zakres podmiotowy i przedmiotowy współczesnego rozumienia bezpieczeństwa; Pojęcie bezpieczeństwa ekonomicznego; Typologia zagrożeń bezpieczeństwa ekonomicznego; Wpływ procesu globalizacji na bezpieczeństwo ekonomiczne. 2. Teoria organizacji i zarządzania w zapewnieniu bezpieczeństwa ekonomicznego: Istota organizacji; Typologia organizacji; Pojęcie i klasyfikacja otoczenia; Turbulencja otoczenia i monitorowanie sygnałów z niego napływających; Cele organizacji i wytyczne sprawnego działania. 3. Niepewność i ryzyko w zarządzaniu bezpieczeństwem ekonomicznym: Pojęcie i funkcje zarządzania; Procesy decyzyjne jako podstawa zarządzania; Pojęcie i metodologia badań ryzyka – zarządzanie ryzykiem; Elastyczność organizacji i zarządzanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Konkurencyjność przedsiębiorstwa - istota i ogólna charakterystyka zjawiska, Potencjał konkurencyjności przedsiębiorstwa, Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa, Instrumenty konkurowania, Pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa, Kierunki i sposoby umacniania konkurencyjności przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Konkurencyjność przedsiębiorstwa - istota i ogólna charakterystyka zjawiska, Potencjał konkurencyjności przedsiębiorstwa, Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa, Instrumenty konkurowania, Pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa, Kierunki i sposoby umacniania konkurencyjności przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przyszłość gospodarki opartej na wiedzy w Polsce a rynek pracy; Aspekty makroekonomiczne globalizacji gospodarki światowej; Globalizacja i jej gospodarczy aspekt wpływu na warunki życia społeczności lokalnych; Regionalny i lokalny rynek pracy wobec wyzwań XXI wie ku; Swoboda przepływu pracowników w aspekcie uznania wykształcenia; Wpływ ryzyka na politykę rozwoju gmin; Gospodarka finansowa samorządów; Wpływ globalizacji na Skarb Państwa RP; Środowisko edukacji ekonomicznej w koncepcji gospodarki opartej na wiedzy; Profil interdyscyplinarny kształcenia ekonomicznego; Ukraińska nauka i edukacja w dobie globalizacji. Problemy i perspektywy; Wspólnotowe priorytety w dziedzinie edukacji a problem jakości kształcenia nauczycieli w dobie globalizacji; Rozważania wokół idei społeczeństwa informatycznego. Czy nauka potrzebuje zarządzania, czy dalekosiężnej polityki naukowej?; Europa. Społeczeństwo oparte na wiedzy w polityce Unii Europejskiej; Niektóre uwarunkowania komunikacji społecznej w warunkach społeczeństwa informacyjnego; Kobiety w zarządzaniu wiedzą, a dyskryminacja - szansa na równość czy utrzymanie status quo?; Etyczne aspekty zarządzania wiedzą w organizacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kreowanie systemów zarządzanie wiedzą podstawową dla osiągania przewagi konkurencyjnej współczesnych przedsiębiorstw. R.2 Globalizacja a konkurencyjność przedsiębiorstw przyszłości: Myślenie strategiczne w organizacji XXI wieku; Przedsiębiorstwo między rozwojem lokalnym a globalizacją. Studium przypadku; Organizacja przyszłości oparta o globalnych liderów i globalną kulturę; Szanse i bariery globalizacji krajowych firm; Przedsiębiorczość organizacyjna w strategicznej mozaice czasu; Aspekty humanizacji pracy w przedsiębiorstwie przyszłości. R.3 E-Economy a przedsiębiorstwo przyszłości: Przedsiębiorstwo przyszłości w warunkach nowej ekonomii; Eeconomy jako tło dla "przedsiębiorstwa przyszłości"; Proces rozwiązywania problemów w świetle doświadczeń przedsiębiorstw; Technologia e-szkoleń w zarządzaniu wiedzą. R.4 Modelowanie i projektowanie przedsiębiorstwa przyszłości: Organizacja ucząca się - model uczenia się konkurentów; Hierarchia w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa przyszłości; Projektowanie i wdraża nie zmian innowacyjnych w przemyśle w warunkach zaawansowanych technologii; Funkcjonowanie przedsiębiorstwa przyszłości w otoczeniu konkurencyjnym - doświadczenia meksykańskie; Koncepcja wywiadu gospodarczego w przedsiębiorstwie przyszłości. Kulturowe i organizacyjne uwarunkowania jej realizacji. R.5 Budowanie przewagi konkurencyjnej - zarządzanie wartością firmy: Zarządzanie wartością klienta; Ochro na znaku towarowego w przedsiębiorstwie; Zarządzanie poprzez wartości a proces wdrażania Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 18/2005)
1. Innowacje jako czynnik dynamiczności w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Rola menedżera w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych w organizacji, 3. Efektywna komunikacja interpersonalna - czynnik determinujący skuteczne zarządzanie współczesną organizacją, 4. Znaczenie rynku pieniężno-kapitałowego dla rozwoju polskich przedsiębiorstw, 5.Mechanizmy przepływu wybranych instrumentów rynku finansowego w warunkach globalizacji, 6. Zmiany w polsko-rosyjskich kontaktach handlowych w warunkach członkostwa Polski w UE, 7. Konsekwencje dla turystyki przyjazdowej do Polski w związku z wprowadzeniem wiz dla Rosjan po akcesji Polski do Unii Europejskiej, 8. Transformacja systemowa a upadłość przedsiębiorstw na Ukrainie, 9. Oczekiwania i motywacje ludzi w organizacji, 10. Mierniki oceny efektywności w bibliotekach szkół akademickich a marketing biblioteczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Nowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstwa: 1. Kilka refleksji na temat nowych źródeł wzrostu wartości przedsiębiorstwa; 2. Przedsiębiorstwa a integracja i globalizacja; 3. Droga złotego do Euro; 4. Klient kapitałem przedsiębiorstwa II. Finansowe źródła wartości przedsiębiorstwa: 1. Restrukturyzacja finansowa przedsiębiorstwa metodą podnoszenia jego wartości; 2. Nowoczesna rachunkowość zarządcza jako źródło informacji do zarządzania wartością przedsiębiorstwa 3. Modelowanie i kreowanie wzrostu wartości firmy 4. Niematerialne źródła wartości przedsiębiorstwa 5. Wartość dla klientów generatorem wartości przedsiębiorstwa III. Organizacyjne źródła wartości przedsiębiorstwa 1. Systemy zarządzania wiedzą warunkiem wzrostu wartości firmy 2. Wpływ jakości nadzoru korporacyjnego na wartość spółki 3. Procesowe zarządzanie przedsiębiorstwem 4. Konkurowanie czasem w świetle innych koncepcji zarządzania 5. Zarządzanie wiedzą o kliencie źródłem wartości przedsiębiorstwa IV. Pomiar wybranych wartości przedsiębiorstwa: 1 Kreacja wartości przedsiębiorstwa i metody pomiaru 2. Klasyfikacja metod oceny opłacalności przedsięwzięcia inwestycyjnego 3. Metody pomiaru wartości marki 4. Wartość portfela klientów - aspekt teoretyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej