Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(23)
Autor
Sporek Tadeusz
(2)
Bilska Ewa
(1)
Jóźwik Bartosz
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kołodko Grzegorz W
(1)
Kośmicki Eugeniusz
(1)
Królak Zygmunt
(1)
Kuciński Jerzy
(1)
Lavalette Michael
(1)
Lewis William W
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marzęda Katarzyna
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Miczyńska-Kowlaska Maria
(1)
Mojsiewicz Czesław
(1)
Noga Marian
(1)
Pratt Alan
(1)
Rusiński Michał
(1)
Rybiński Krzysztof
(1)
Stawicka Magdalena Kinga
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Szewczyk Agnieszka
(1)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łunarski Jerzy
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Globalizacja
(22)
Gospodarka
(13)
Polska
(5)
Rynek pracy
(4)
Ochrona środowiska
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Banki internetowe
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Handel
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Integracja europejska
(2)
Internet
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Rolnictwo
(2)
Rynek
(2)
Swobodny przepływ kapitału
(2)
Terroryzm
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agencje muzyczne
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Choroby
(1)
Degradacja środowiska
(1)
Demokracja
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Ekorozwój
(1)
Elita władzy
(1)
Emerytura
(1)
Emetytura
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Feminizm
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka elekroniczna
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka światowa
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Głód
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Hnadel
(1)
Innowacje
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Korporacjonizm
(1)
Kościół a państwo
(1)
Kraje gospodarczo nierozwinięte
(1)
Kraje gospodarczo rozwinięte
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Liberalizm
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Nafta
(1)
Obywatelstwo
(1)
Odpady
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje gospodarcze międzynarodowe
(1)
Outsourcing
(1)
Partie polityczne
(1)
Państwo
(1)
Pieniądz
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka społeczna
(1)
Polska a Unia Europejska
(1)
Postmodernizm
(1)
Praca
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Quesnay, Francois (1694-1774)
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rasizm
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sektor publiczny
(1)
Socjaldemokratyzm
(1)
Spozycie
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Spożycie
(1)
Transformacja systemu społeczno gospodarczego
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Turystyka
(1)
Ubóstwo
(1)
Unia Europejska
(1)
Wojna
(1)
Wspólna Polityka Rolna UE
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(2)
Arabskie, kraje
(1)
Azja Południowo-Wschodnia
(1)
Indie
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Globalne strategie. 2. Struktury organizacyjne przedsiębiorstwa w globalnej gospodarce. 3. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym. 4. Elastyczne systemy pracy. 5. Biznes elektroniczny. 6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Polityczne aspekty procesu konsolidacji. 1. Trzy fazy przemian ustrojowych w Polsce: inicjacja - transformacja - konsolidacja. 2. Dylematy demokracji w warunkach globalizacji i rewolucji informatycznej. 3. Polski system podziału władzy w rozwiązaniach konstytucyjno-prawnych i w praktyce ustrojowej. 4. Spectrum metod działania politycznego. 5. Dylematy przewodzenia w warunkach transformacji ustrojowej. 6. Jakość administracji publicznej - kryteria, wyzwania i podstawowe ograniczenia. 7. System partyjny III Rzeczypospolitej Polskiej - zalety i patologie. 8. Uwarunkowania instytucjonalno-prawne bezpieczeństwa państwa. 9. Rola mediów w kształtowaniu praktyki politycznej Rzeczypospolitej Polskiej. 10. Rozwój samorządu terytorialnego w Polsce na tle rozwiązań istniejących w krajach Unii Europejskiej. 11. Przyczynek do rozważań o procesach konsolidacji systemu politycznego III Rzeczypospolitej Polskiej w kontekście uczestnictwa Polski w Unii Europejskiej. Część II: Ekonomiczne i społeczne warunki procesu konsolidacji. 1. Nowe wyzwania dla gospodarki w epoce rewolucji informatycznej, globalizacji i integracji europejskiej a proces demokratyzacji i budowy społeczeństwa obywatelskiego. 2. Wpływ procesów globalizacyjnych na polski system gospodarczy. 3. Świadomościowe uwarunkowania transformacji ustrojowej w Polsce. 4. Społeczne postrzeganie przemian ustrojowych w III Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Etyczne oblicze elit politycznych. 6. Spór o obecność Kościoła w III Rzeczypospolitej Polskiej. 7. Procesy kreowania lokalnych i regionalnych struktur społeczeństwa obywatelskiego. 8. Procesy na rynku pracy jako zagrożenia konsolidacji struktur społecznych. 9. Społeczne i polityczne koszty reformy zabezpieczenia emerytalnego w Polsce. Część III: Ponadnarodowe uwarunkowania procesu konsolidacji. 1. Międzynarodowe warunki stabilizacji III Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Zewnętrzne uwarunkowania i efekty konsolidacji systemu politycznego III Rzeczypospolitej Polskiej. 3. Polska jako podmiot międzynarodowych stosunków politycznych i gospodarczych. 4. Znaczenia traktatu konstytucyjnego dla konsolidacji sytemu politycznego III Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Polityka strukturalna Unii Europejskiej a szanse wyrównywania poziomów między regionami w Polsce. 6. Turystyka w perspektywie globalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota i znaczenie konsumpcji oraz zachowań konsumenckich w życiu gospodarczym, 2.Sytuacja ekonomiczna gospodarstw domowych w okresie transformacji systemowej w Polsce, 3.Polskie gospodarstwa domowe, a nowa rzeczywistość ekonomiczna, 4.Współczesne kierunki rozwoju konsumpcji, 5.Społeczeństwo informacyjne, 6.Proces globalizacji, 7.Rola technologii i systemów informacyjnych, 8.E-comerce, 9.Rynki elektroniczne, 10.Rynki elektroniczne w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. O ewolucji świadomości, rozumu i pomysłowości, 2. Konkurencyjność w dobie globalizacji, 3. Zarządzanie twórcze w organizacji, 4. Metodologia rozwiązywania problemów, 5. Przygotowanie produkcji wyrobu jako przedsięwzięcie innowacyjne, 6. Procesy i technologie w organizacji, 7. Podstawy działalności innowacyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej