Sortowanie
Źródło opisu
sosnowiec_wsh_ks
(145)
Forma i typ
Książki
(140)
Poradniki i przewodniki
(43)
Publikacje fachowe
(33)
Publikacje naukowe
(12)
Audiobooki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(94)
dostępne
(80)
wypożyczone
(7)
Placówka
Agenda 10
(94)
Agenda 00
(87)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
German Janusz (1974- )
(5)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(5)
Bień Witold (1927-2018)
(4)
Bartosiewicz Adam
(3)
Sokół Aneta
(3)
Antoniuk A
(2)
Bień Andrzej
(2)
Deoniziak A
(2)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(2)
Dziura M
(2)
Etel Leonard (1960- )
(2)
Jankowska Małgorzata
(2)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(2)
Karbowski Marcin
(2)
Kotowski Jarosław
(2)
Kuchlewski Tomasz
(2)
Kulczycka Luiza
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Presnarowicz Sławomir
(2)
Sadowska Magda
(2)
Sadowski T
(2)
Sadowski Tomasz
(2)
Szymańska Anna
(2)
Szyszkowski Arkadiusz
(2)
Tołoczko Aleksander
(2)
Wicher Anna
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Świderski G
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Allen Robert G
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Arfin Ferne
(1)
Arnold Glen
(1)
Babczuk Arkadiusz (1973- )
(1)
Bangs David H. Jr
(1)
Barański Robert
(1)
Bekas Robert
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bojanowski Witold
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Brzeszczyńska Stella
(1)
Buffett Warren (1930- )
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Carew Donald
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cellary Mieczysława
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chynał Hanna
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Ciborski Piotr
(1)
Cichobłaziński Leszek
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciesielski Mateusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czajor Agnieszka
(1)
Czajor Przemysław
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czerwińska Elżbieta (1925-2003)
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Czerwiński Zbigniew
(1)
Daszewski Aleksander
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobrowolski Grzegorz
(1)
Dowgier Rafał
(1)
Dreliszak Ewa
(1)
Dudar Grzegorz
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Edington D.W
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Flis Iwona
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Frendzel Maciej
(1)
Froń Karol
(1)
Gabrysz Romuald
(1)
Gaca Daria
(1)
Gad Jacek
(1)
Gajewska Małgorzata
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Gielnicka Izabella
(1)
Gmytrasiewicz Maria
(1)
Godlewski Andrzej
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Graham Benjamin (1894-1976)
(1)
Grensing Lin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(71)
1990 - 1999
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(35)
Kraj wydania
Polska
(144)
Niemcy
(1)
Język
polski
(145)
Temat
Przedsiębiorstwo
(18)
Fundusze strukturalne UE
(17)
Zatrudnienie
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(9)
Zarządzanie
(9)
Unia Europejska
(8)
Finanse przedsiębiorstwa
(7)
Inwestycje
(7)
Prawo pracy
(7)
Finanse
(6)
Handel elektroniczny
(6)
Kadry
(6)
Kredyt
(6)
Programy pomocowe UE
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Marketing cyfrowy
(5)
Poszukiwanie pracy
(5)
Rachunkowość
(5)
Bilans księgowy
(4)
Budżety terenowe
(4)
Marketing
(4)
Menedżerowie
(4)
Nieruchomości
(4)
Papiery wartościowe
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Banki
(3)
Decyzje
(3)
Majątek
(3)
Motywacja pracy
(3)
Normy ISO 9000
(3)
Polityka zatrudnienia
(3)
Praca
(3)
Prawo cywilne
(3)
Programy UE -- Polska -- poradnik
(3)
Rynek (ekonomia)
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Sprawozdawczość finansowa
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Akcje (ekonomia)
(2)
Audyt wewnętrzny
(2)
BHP
(2)
Bank Gospodarstwa Krajowego
(2)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
Bogactwo
(2)
Controlling
(2)
Dotacja
(2)
Działalność gospodarcza
(2)
Etyka biznesu
(2)
Fundusze celowe
(2)
Gospodarka regionalna
(2)
Gwarancje bankowe
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Image
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Jakość produktu
(2)
Kariera
(2)
Kontrola skarbowa i podatkowa
(2)
Księgowość
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Lokata
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Matematyka finansowa
(2)
Negocjacje
(2)
Negocjacje biznesowe
(2)
Normalizacja
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Organizacja
(2)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Podatki i opłaty lokalne
(2)
Postępowanie podatkowe
(2)
Pożyczka
(2)
Praca zdalna
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Prawo podatkowe
(2)
Procent
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwo internetowe
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Przywództwo
(2)
Public relations
(2)
Płaca
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Rynek pracy
(2)
Ryzyko kredytowe
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Savoir-vivre
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Sektor publiczny
(2)
Sprawozdawczość
(2)
Sprzedaż
(2)
Sukces
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Wycena nieruchomości
(2)
Zamówienia publiczne
(2)
Temat: czas
2001-
(34)
1989-2000
(6)
1901-2000
(3)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(49)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(113)
Opracowanie
(4)
Wzory dokumentów
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Tablice i wzory
(2)
Broszura
(1)
Komentarz prawny
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(113)
Zarządzanie i marketing
(42)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(23)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(12)
Psychologia
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
145 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-kontrola podatkowa i jednolity plik kontrolny / Adam Bartosiewicz, Monika Smaga. - Wyd. 2 Stan prawny na 1.12.2021 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2021. - 343, [2] s. : il., wykresy ; 24 cm.
Wykaz skrótów; Rozdział 1. Jednolity plik kontrolny – informacje wprowadzające: 1. Zagadnienia wstępne ; 2. Regulacje prawa podatkowego dotyczące jednolitych plików kontrolnych; 3. Podmioty zobowiązane do sporządzania i przekazywania jednolitych plików kontrolnych; 4. Obowiązek przekazywania jednolitych plików kontrolnych ze względu na okoliczności i wielkość podatnika; Rozdział 2. Rodzaje struktur JPK: 1. Informacje ogólne; 2. Księgi rachunkowe (JPK_KR); 3. Wyciąg bankowy (JPK_WB); 4. Magazyny (JPK_MAG); 5. Ewidencja zakupu i sprzedaży VAT (do 30.09.2020 r. oraz od 1.10.2020 r.): 5.1. Ewidencja zakupu i sprzedaży VAT (JPK_VAT); 5.2. Ewidencja zakupu i sprzedaży VAT z deklaracją podatkową (JPK_V7M i JPK_V7K); 6. Faktury VAT (JPK_FA); 7. Faktury VAT RR (JPK_FA_RR); 8. Podatkowa księga przychodów i rozchodów (JPK_PKPIR); 9. Ewidencja przychodów (JPK_EWP); Rozdział 3. E-kontrole przeprowadzane przez organy podatkowe oraz komunikacja z organami podatkowymi: 1. Postępowanie podatkowe; 2. Czynności sprawdzające; 3. Kontrola podatkowa; 4. Kontrola celno-skarbowa; 5. „Kontrola krzyżowa”; 6. Postępowanie w przedmiocie wydania zaświadczenia; 7. Nowe środki komunikacji pomiędzy podatnikami a organami podatkowymi; Rozdział 4. Sposoby wykorzystywania jednolitych plików kontrolnych przez organy podatkowe; Rozdział 5. Sposoby przekazywania jednolitych plików kontrolnych: 1. Jednolity plik kontrolny przekazywany periodycznie, obligatoryjnie i bez wezwania; 2. Jednolite pliki kontrolne przekazywane na żądanie; Rozdział 6. Sankcje za nieprzekazanie jednolitych plików kontrolnych oraz za podanie nieprawidłowych danych w jednolitych plikach kontrolnych: 1. Sankcje za nieprzekazanie jednolitych plików kontrolnych: 1.1. JPK_VAT i JPK_V7; 1.2. Jednolite pliki kontrolne na żądanie; 2. Sankcje za nieprawidłowe dane w jednolitych plikach kontrolnych; 3. Sprawca czynu zabronionego; Rozdział 7. Wdrożenie jednolitego pliku kontrolnego w firmie: 1. Faza przygotowawcza; 2. Faza wdrożeniowa; 3. Faza testowa; 4. Wysyłka plików; Rozdział 8. Sposoby wykorzystania jednolitych plików kontrolnych przez podatników na wewnętrzne potrzeby firmy; Rozdział 9. Kierunki rozwoju jednolitych plików kontrolnych; Bibliografia.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ABC Przedsiębiorcy / CeDeWu)
1. Podstawy prawne udzielania wsparcia przedsiębiorstwom; 2. Możliwości pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych w latach 2007-2013; 3. Stan wdrażania funduszy europejskich; 4. Wsparcie z funduszy UE dla małych i średnich przedsiębiorców- działalność innowacyjna i inwestycje; 5. Wsparcie z funduszy UE dla małych i średnich przedsiębiorców- działalność na rzecz informatyzacji gospodarki; 6. Wsparcie z funduszy UE dla małych i średnich przedsiębiorców-działalność innowacyjna i inwestycyjna w działaniach proekologicznych; 7. Wsparcie z funduszy UE dla małych i średnich przedsiębiorców- rozwój zasobów ludzkich- szkolenia, doradztwo i zatrudnienie; 8. Wsparcie z funduszy UE dla małych i średnich przedsiębiorców- badania i rozwój; 10. Studium przypadku na przykładzie wniosku aplikacyjnego do Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; 11. Analiza ekonomiczna i finansowa; 12. Kwalifikowalność projektów i wydatków w ramach funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności.
Książka
W koszyku
część I: Zasady Google. 1. Nowa relacja. 2. Nowa struktura. 3. Nowa odsłona. 4. Nowe społeczeństwo. 5. Nowa gospodarka. 6. Nowa rzeczywistość biznesowa. 7. Nowe podejście. 8. Nowa etyka. 9. Nowa prędkość. 10. Nowe reguły. Część II: Gdyby Google rządził światem. 1. Media. 2. Reklama. 3. Handel. 4. Zakłady usługowe. 5. Produkcja. 6. Usługi. 7. Pieniądze. 8. Dobro publiczne. 9. Inwestycje publiczne. 10. Wyjątki. Część III: Pokolenie G.
Książka
W koszyku
(Poradniki Kadrowe)
R. 1 Szczególne zasady rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy z przyczyn niedotyczących pracowników: Zwolnienia grupowe – założenia ogólne; Rola związków zawodowych w ramach procedury zwolnień grupowych; Zawiadomienie o zwolnieniach grupowych; Program dobrowolnych odejść; Kryteria wyboru pracowników typowanych do zwolnienia. R. 2 Uprawnienia pracowników: Objęcie szczególną ochroną przed wypowiedzeniem lub rozwiązaniem stosunku pracy; Odprawa pieniężna; Odszkodowanie dla pracowników przyznawane na podstawie przepisów Kodeksu pracy; Pierwszeństwo w ponownym zatrudnieniu. R. 3 Restrukturyzacja zatrudnienia w organizacji w ramach tzw. tarczy antykryzysowej: Zwolnienie z obowiązku opłacania składek z FUS (ZUS);Ograniczone zwolnienie ze składek dla firm do 49 osób; Zawierzenie opłacania składek; Możliwość uzyskania pożyczki z Funduszu Pracy; Zawieszenie finansowania Pracowniczych Planów Kapitałowych (art. 15g ust. 5 ustawy antykryzysowej); Świadczenie postojowe dla samozatrudnionych i osób wykonujących umowy cywilnoprawne; Dofinansowania z Powiatowego Urzędu Pracy części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorców; Rozwiązania tzw. tarczy finansowej dla przedsiębiorców. R. 4 Przestój ekonomiczny i obniżony wymiar czasu pracy: Zasady wprowadzenia przestoju i przestoju ekonomicznego; Wynagrodzenia pracowników w czasie przestoju ekonomicznego; Dofinansowanie w okresie obniżonego wymiaru czasu pracy.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradnik Prawny)
1. Zakres regulacji ustawy - Prawo działalności gospodarczej. Zakres regulacji ustawowej. Zasady wolności gospodarczej i równych praw dla każdego. Podstawowe pojęcia i definicje ustawy - wyłączenia z ustawy. Wyłączenia ustawowe. Osoba zagraniczna - przedsiębiorcy zagraniczni. Osoby zagraniczne - ich uprawnienia do podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej. Zasada wzajemności i narodowego traktowania. Formy podejmowania działalności gospodarczej w Polsce. 2. Obowiązki przedsiębiorcy. Rejestracja. Inne obowiązki przedsiębiorcy. 3. Zasady udzielania koncesji i zezwoleń na podejmowani e działalności gospodarczej w niektórych rodzajach działalności. Uwagi ogólne. Pojęcie koncesji i zezwolenia. Udzielanie koncesji. Postępowanie koncesyjne. Kontrola wykonywania działalności gospodarczej objętej obowiązkiem uzyskania koncesji. Postępowanie o wydanie zezwolenia. Wykaz rodzajów działalności gospodarczej objętych przymusem uzyskania zezwolenia. 4. Oddziały i przedstawicielstwa przedsiębiorcy zagranicznego. Oddziały. Pojęcie i zasady ogólne. Reprezentacja. Rejestracja. Obowiązki szczególne. Likwidacja oddziału. Przedstawicielstwa. Dopuszczalność tworzenia. Ewidencjonowanie. Szczególne obowiązki(odesłanie). 5. Inne regulacje ustawowe dotyczące podejmowania i pro wadzenia średnich przedsiębiorców. Prawo dewizowe. Rachunkowość. Opodatkowanie. Opodatkowanie obrotu. Opodatkowanie dochodu. Ustawa z dnia19 listopada 1999r. -Prawo działalności gospodarczej. Ustawa z dnia 20 sierpnia 1997r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. Ustaw z dnia 20 sierpnia 1997r.- Przepisy wprowadzając e ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym działalności gospodarczej. Wspieranie małych i
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Podstawy polityki spójności Unii Europejskiej; Rozdział 2. Europejskie fundusze strukturalne i inwestycyjne oraz instrumenty finansowe UE w perspektywie 2014-2020; Rozdział 3. Programy europejskie; Rozdział 4. Wniosek o dofinansowanie projektu - kluczowe narzędzia i wskazówki; Rozdział 5. Przygotowanie i zarządzanie projektowe.
Książka
W koszyku
1. Studia i po studiach - planowanie kariery zawodowej, 2. Źródła informacji o miejscach pracy, 3. Plan działania, 4. Co umiem? - przegląd kwalifikacji, 5. Doświadczenia zawodowe i nie tylko, 6. Dziesięć przykazań absolwenta, 7. Całe życie w kilku zdaniach, czyli jak przygotować dokumenty aplikacyjne, 8. Mówić, aby nas słuchano - rozmowa kwalifikacyjna, 9. Negocjacje płacowe, 10. Wprowadzenie do pracy, 11. Jak utrzymać pracę?, 12. Dalsza nauka, 13. A może Europa?
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 o podatkach i opłatach lokalnych , 2. Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym, 3. Ustawa z dnia 30 październiak 2002 r. o podatku leśnym
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja zakupów; Strategie zakupów; Jakość w zakupach; Zakupy a ekologia; Controlling zakupów; Proces zakupu; Import; Negocjacje; Umowy.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Partyzanckie podejście do marketingu: Czym jest dziś marketing partyzancki?; Potrzeba marketingu partyzanckiego; Szesnaście największych tajemnic marketingu partyzanckiego; Tworzenie partyzanckiego planu marketingowego; Tworzenie kreatywnego planu marketingowego; Wybieranie najskuteczniejszych metod marketingowych; Sekrety marketingowych oszczędności; Badania marketingowe jako punkt wyjścia partyzanckiej kampanii marketingowej; 2. Minimarketing: Partyzancki mini marketing; 3. Marketing w dużych mediach: Partyzancki marketing w dużych mediach; 4. Marketing w nowych mediach: Marketing w mediach elektronicznych; Marketing w mediach informacyjnych; Człowiek jako nośnik przekazu marketingowego; Marketing pozamedialny; 5. Natura marketingowego partyzanta: Atrybuty firmy marketingowego partyzanta; Nastawienie firmy na marketingowego partyzanta; Psychologia w marketingu partyzanckim; 200 rodzajów broni marketingowego partyzanta.
Książka
W koszyku
Employer branding po polsku / Urszula Zając-Pałdyna. - Gliwice : Helion S.A., cop. 2020. - 229, [3] s. : il. ; 21 cm.
(Onepress)
Wstęp; Rozdział 1. Słów kilka o employer brandingu 1.1. Kluczowe definicje i pojęcia związane z employer brandingiem 1.2. Modele EB 1.3. Interesariusze działań EB Rozdział 2. Od czego rozpocząć przygodę z EB? 2.1. Na czym stoimy? 2.2. Odkrywanie EVP 2.3. Transparentność wynagrodzeń 2.4. Strategia komunikacji 2.5. Mierzenie działań EB Rozdział 3. Kandydat w centrum uwagi 3.1. Ogłoszenie o pracy 3.2. Strona Kariera 3.3. Targi pracy 3.4. Współpraca z uczelniami 3.5. Social media 3.6. Personal branding jako składowa EB 3.7. Akcja rekrutacja 3.8. Wideo w employer brandingu 3.9. Opinie w sieci 3.10. Agencja pracy/headhunter — rola w budowaniu marki pracodawcy Rozdział 4. Osoba ubiegająca się o pracę 4.1. Doświadczenie na wagę złota 4.2. Odpowiadanie na ofertę pracy 4.3. Informacja zwrotna 4.4. Spotkanie 4.5. Komunikacja 4.6. Rola osób rekrutujących oraz hiring managerów 4.7. Ambasador za 0 zł Rozdział 5. Osoba, która przyjęła ofertę 5.1. Pre-boarding Rozdział 6. Pracownik 6.1. On-boarding 6.2. Re-boarding 6.3. Employee experience Rozdział 7. Były pracownik 7.1. Rozstanie z pracownikiem 7.2. Off-boarding 7.3. Exit interview Rozdział 8. Kadra zarządzająca Rozdział 9. Klient; Podsumowanie; Bibliografia.
Książka
W koszyku
Wstęp; Regulamin pracy zdalnej; Załącznik nr 1 do Regulaminu; Załącznik nr 2 do Regulaminu; Załącznik nr 3 do Regulaminu; Załącznik nr 4 do Regulaminu; Załącznik nr 5 do Regulaminu; Załącznik nr 6 do Regulaminu; Załącznik nr 7 do Regulaminu; Załącznik nr 8 do Regulaminu; Załącznik nr 9 do Regulaminu; Załącznik nr 10 do Regulaminu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Podatek od nieruchomości; II. Podatek od środków transportowych; III. Opłata targowa i miejscowa; IV. Podatek rolny; V. Podatek leśny; VI. Pozostałe podatki i opłaty, zagadnienia proceduralne; VII. Wybór aktów prawnych.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Fundusze Pomocowe UE : praktyczny poradnik ; I)
1. Podstawowe zasady. 2. Fundusze Strukturalne Unii Europejskiej w pigułce. 3. Sektorowe Programy Operacyjne (SPO). 4. Porgramy Operacyjne - co zawierają. 5. Jak przygotować dokumentację aplikacyjną. 6. Praktyczne wskazówki przy pracy nad dokumentacją aplikacyjną. 7. Rola systemu bankowego w pozyskiwaniu Funduszy Unijnych. 8. Skorowidz programów i działań dostępnych dla Samorządów. 9. Nowy okres programowania 2007-2013. 10. Inne źródła pomocy finansowej z Unii Europejskiej i krajów stowarzyszonych. 11. Szczegóły ZPORR.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznes)
Zawiera: Wstęp; Przygotowanie: Ustal, kogo potrzebujesz; Skuteczna rekrutacja: jak znaleźć najlepszych kandydatów; Kwestionariusz osobowy i życiorys; Rozmowa kwalifikacyjna: przegląd ogólny; Technika prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej; Rozwijaj w sobie umiejętność zadawania pytań; Sprawdzanie referencji kandydatów; Zawężanie kręgu kandydatów i ostateczny wybór; Dziesięć błędów najczęściej popełnianych przy selekcji pracowników; kontroluj rotacje personelu; Orientacja i szkolenie pracowników; wywiad końcowy.
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zabójcza lista podziękował liderom, mentorom i coachom...; Paliwo: lider, mentor, coach, czyli synonimy i pierwsze metry; Kim jest lider, czyli 62 synonimy do znaczenia tej roli; Kim jest mentor, czyli 50 synonimów do znaczenia tej roli; Kim jest coach, czyli 11 synonimów do znaczenia tej roli; Mądrość 1 /2 . Znaki na drodze mądrości mentoringu i inteligencji coachingu w sprzedaży; Na początek kilka obrazów ludzi z 27. Biegu Powstania Warszawskiego; Google Maps, szkolenia za karę, złota rybka i konsekwencje dla nas; Edukacja w sprzedaży zamiast rozwoju, siła woli i kompetencje; Wiedza — trudna do upilnowania, a niezbędna w sprzedaży; Mariaż profesji sprzedaży z technologii, czyli sprzedawca pracownikiem wiedzy; Osobiste doświadczenia, czyli paradoksalnie o pracy w sprzedaży; Kilka słów o etyce 39 Korzystanie w środowisku sprzedaży z nauki, „popnauki”; i „nienauki” — choć to wszystko to jakaś wiedza; Przebudzenie w zarządzaniu ludźmi, czyli styl kierowania; Uwaga, ślisko 3 /4 . Zespoły sprzedaży — rety, co się dzieje?; Strategicznie, operacyjnie i zarządczo o wyzwaniach; Konstrukcja książki, czyli ślisko na 3 /4; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha; Przypowieść: „Możliwości — słuchaniem można zobaczyć”; Przystanek 1. Temperatura zespołów sprzedaży; Złożone zaangażowanie; Planowanie czy działanie? Oto jest pytanie!; Wywoływanie temperatury sprzedaży; Sposoby prowadzenia rozmowy, czyli przyczyny, skutki, emocje i wulkan Teide; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 1; Rozmowa ekspertów: Jacek Rozenek — trener biznesu, mentor, coach biznesu, aktor; Przypowieść dla mentora i coacha: „Oddychanie”. Przystanek 2. Narracja w mentoringu i coachingu — wymiany doświadczeń z dobrym wpływem: Narrator nie tylko w filmach; Narracja w sprzedaży, czyli menedżerka Lilka, trener-prezes i Łukasz wyglądacz; Perswazja narracyjna i retoryczna — wykorzystanie w sprzedaży; Znów powrót do sensu; Perswazja narracyjna, czyli mentor lub coach w końcu ekspertem w sprzedaży; Za co cenią ludzi w środowisku sprzedaży?; Adidasy, czyli gdzie jeszcze jest obecna perswazja narracyjna, tyle że w marketingu; Przykład z zarządzania zmianą (w zakresie nauki dobrych praktyk); dla refleksji mentora i coacha ; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 2; Rozmowa ekspertów: Grzegorz Turniak — prezes Akademii Rekomendacji, Przedsiębiorca; Przypowieść dla mentora i coacha: „Pobudzanie”; Przystanek 3. Przebudzenie w sprzedaży — otwarcie tunelu wyobrażonego: Przebudzenie zasobów i wyobraźnia; Przebudzenie do roli menedżera; Obiektywnie i subiektywnie osiągać więcej — kompetencje vs wyniki; Przebudzenie w rozwoju, czyli co tak naprawdę osiągamy w sprzedaży; Doświadczenie z doradztwa i z sali szkoleniowej w branży farmaceutycznej; Przypadki zaobserwowane, czyli brak rozwiązań agencji wyjazdów nagrodowych; Obudzić w sobie lepszy nastrój czy jednak uczyć się profesji?; Wsparcie, wyniki i rozwój; Różnice w sprzedaży, czyli masz swoją niezdobytą górę; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 3.; Mentor z przystanku 3.; Coach z przystanku 3.; Rozmowa ekspertów: Danuta Dunajska — prezes zarządu ODiTK Consulting w grupie ODiTK w Gdańsku; Przypowieść dla mentora i coacha: „Rozwijanie”. Przystanek 4. Mapy mentoringowe i coachingowe, czyli stosunek do doświadczeń decyduje: Jakość doświadczeń i liczba wniosków, czyli zbuduj mapę; Jakościowa aktywność zawodowa; Talenty a fluktuacja pośród sprzedawców; Opinia psychologa, czyli przymusić samego siebie do kolejnego kroku; Budować doświadczenia jak najwięksi piłkarze; Potrzeba przestrzeni do zarządzania zasobami; Zasoby z perspektywy coachee; Najlepsze i najgorsze cechy w sprzedaży okiem ekspertów; Układanie doświadczeń czyli czy dołożyłeś wszelkich starań?; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 4. Rozmowa ekspertów: Paweł Fortuna — psycholog biznesu, trener biznesu, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Instytutu Psychologii KUL; Przypowieść dla mentora i coacha: „Unoszenie”. Przystanek 5. Mentor, coach — założenia, efektywność, szlifowanie doskonałości; Przypadek firmy Nike, czyli si ̄a mentoringu doświadczeń; Warunki i okoliczności do mentoringu i coachingu; Szerzej, czyli gdzie właściwie wjeżdżasz; Podróż z przeszłości do sprzedaży z sensem; Szlify menedżerskie w roli mentora i coacha; Studium przypadku z praktyki — branża ubezpieczeniowa; Studium przypadku z praktyki — branża przewozowa i logistyczna; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 5. Rozmowa ekspertów: Jonathan Passmore — profesor psychologii w Katedrze Przywództwa i Coachingu na Uniwersytecie Evora w Portugalii; Przypowieść dla mentora i coacha: „Odkrywanie — paryskie bordo”. Przystanek 6. Mentoring w sprzedaży, czyli zachowanie ma kolosalne znaczenie: Mentor — źródło postawy i metodyki; Różnice między autorytetem a ekspertem — dlaczego to ma znaczenie?; Z dziennika eksperta sprzedaży; Mentoring i coaching a bycie liderem, czyli kto odpowiada za to, gdzie przyłożyć dźwignię; Role jako część edukacji mentora; Role wypełnione skryptami zachowań; Mentor jako badacz, etnograf; Zachowania asertywne, czyli nieoczywiste podejście; Konformizm i jego rola w zachowaniach zbiorowych i indywidualnych; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 6. Rozmowa ekspertów: Jakub B. Bączek — trener mentalny sportowców, mistrz świata w siatkówce z reprezentacją Polski w 2014 roku; Przypowieść dla mentora i coacha: „Nauczanie”. Przystanek 7. Elastyczność, nauka, adaptacja do nowej inności: Podatny grunt dla sprzedawcy, menedżera, trenera, dyrektora sprzedaży; Sztuka, nauka i rzemiosło sprzedaży; Mentor i coach a mentee i coachee, czyli konieczność preferencji osobowościowych; Wymiary mentoringu ułatwiają rozumienie i dopasowanie; Formuły smart learningowe jeszcze bardziej uelastyczniają uczenie; Nauka, uczenie, dynamika uczenia w sprzedaży; Leszno, garnki i apteka; Wdrożenie i nauka na błędach — z życia; Co czyni lidera efektywnym, czyli wciąż ta nauka; Adaptacja, czyli przekleństwo wiedzy a reguły i wnioski; Skuteczne nauczanie umiejętności — wyzwanie?; Świat VUCA i antykruchość, czyli dlaczego wyzwaniem jest uczyć innych i uczyć się w sprzedaży; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 7. Rozmowa ekspertów: prof. David Clutterbuck — visiting professor, Sheffield Hallam & Oxford Brookes Universitites; Ashridge Coaching MBA; Przypowieść dla mentora i coacha: „Inspirowanie”. Przystanek 8. Mądrość świadomości w sprzedaży i uskrzydlanie, czyli jak się edukujemy; Przemiana, refleksja, trendy; Poziomy rozwoju społecznego; Jak wygląda komunikacja w tej spirali?; Uskrzydlanie w sprzedaży; Uruchamianie strumieni racjonalnego i emocjonalnego myślenia w sprzedaży; Coaching a edukacja — kiedy się uczymy, a kiedy możemy mieć trudności nie do pokonania 370 Coaching, czyli pytania coacha i eksperta; Kiedy mówimy o sprawczym coachingu? Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 8. Rozmowa ekspertów: Rafa ̄ Schmidt — wieloletni dyrektor oddziału w firmie ubezpieczeniowej we Wrocławiu; CEO w SCHMIDT Recruitment & Sales; Przypowieść dla mentora i coacha: „Pragnienie”; Przystanek 9. Szósta funkcja menedżera sprzedaży; Piła inteligencji emocjonalnej menedżera u Menkesa; Feedback, czyli saldo zaangażowania i przekraczania; Teoria samodeterminacji prof. Edwarda Deciego, czyli kwestie ważne dla lidera; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 9. Przypowieść dla mentora i coacha: „Czekanie na przełom”. Przystanek 10. Jak uprawiasz zaufanie, tak kwitną standardy — choć ich nie weźmiesz w ręce: Procesy dydaktyczne w sprzedaży, czyli co to takiego; Uprawianie zaufania, czyli na ile to ma znaczenie w sprzedaży; Rozwiązanie: uprawianie produktywność; Narzędzia do uprawiania produktywności; Innowacyjne patrzenie, czyli coachingowe myślenie, nawykowe działanie, nowatorskie nazywanie; Menedżer, coach, trener, koordynator, administrator — jeden człowiek, wiele ról; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 10. Przypowieść dla mentora i coacha: „Uczenie, czyli płyń i przy tym pozostań mądrym”; Przystanek 11. Osiągniecia, czyli wzmocnienia ewolucji i determinacji sprzedażowych: Warunki i tło wyuczalności w zespole; Metody i techniki mentoringowe bezcenne w ewolucji; GOLD; EDIC; PURE; CLEAR; Ekologicznie uczyć sprzedaży; Kierowanie jako trenowanie; Jaka kultura, taka absorpcja, czyli wciąż mały procent. Narracje do budowy zaangażowanego i pełnego sensu środowiska; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 11. Przypowieść dla mentora i coacha: „Poszukiwanie”; Przystanek 12. Coaching jako metoda realizacji aspiracji: Fioletowe krowy i czarne łabędzie, czyli ćwicz magnes uwagi; Zachowania Twojego pierwszego szefa; Homo coachingus i trzecia zasada dynamiki Newtona a oczekiwania działów sprzedaży; Ewolucja, czyli strumień pracy oraz nawyki w pierwszej kolejności; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 12. Przypowieść dla mentora i coacha: „Nadawanie”; Na koniec, by dopełnić proces mentoringowo-coachingowy; Biogram autora; Bibliografia; Netografia.
Książka
W koszyku
(Podarniki Podatkowe)
R. 1 Kto jest przedsiębiorcą; R. 2 Co nie jest prawem zabronione, jest dozwolone; R. 3 Domniemanie uczciwości przedsiębiorcy; R. 4 Niedające się usunąć wątpliwości co do stanu faktycznego; R. 5 Niedające się usunąć wątpliwości co do stanu prawnego; R. 6 Zasada zaufania przedsiębiorców do władzy publicznej; R. 7 Utrwalona praktyka rozstrzygania spraw; R. 8 załatwianie spraw; R. 9 Objaśnienia prawne i interpretacje; R. 10 Ograniczenia kontroli podatkowych; R. 11 Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców; R. 12 Kontrola celno-skarbowa.
Książka
W koszyku
Rozdział 1. BUDOWANIE OSOBISTYCH KOMPETENCII ETYKIETY. 1.1. Co decyduje o budowaniu naszego osobistego wizerunku. 1.1.1. Casual. 1.1.2. Business casual. 1.1.3. Business dress. 1.1.4. Casual Friday. 1.1.5. Overdress. 1.2. Najczęstsze uchybienia dotyczące strojów w pracy. 1.3. Dbanie o garderobę praktyczne porady. 1.3.1. Garnitur, kostium, garsonka. 1.3.2. Krawaty, muszki, apaszki. 1.3.3. Koszule. 1.3.4. Buty. 1.3.5. Dodatki. 1.4. Case study - stroje wg watykańskiego protokołu. 1.5. Ciekawostka - moda powstańcza. Rozdział 2. CEREMONIAŁY. 2.1. Ceremonie w różnych państwach. 2.2. Ceremoniały w Polsce. 2.3. Różnorodność ceremoniałów. 2.4. Organizacja uroczystości. 2.5. Przykładowy ceremoniał. 2.5.1. Etap przygotowania do uroczystości. 2.5.2. Etap przebiegu uroczystości. 2.6. Uroczystości w salach. 2.7. Ceremoniał w szkołach wyższych. 2.8. Ceremonie a flaga państwowa. 2.9. Case study - ceremoniał dworski. Rozdział 3. PRECENENCJA - CZYLI KTO PIERWSZY. 3.1. Precedencja służbowa (organizacyjna). 3.2. Precedencja w szkołach wyższych. 3.3. Precedencja rzeczowa. 3.4. Precedencje państwowe. 3.4.1. Precedencja stanowisk kierowniczych w Polsce. 3.4.2. Republika Francji. 3.4.3. Republika Federalna Niemiec. 3.4.4. Federacja Rosyjska. 3.4.5. Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej. 3.4.6. Królestwo Hiszpanii. 3.4.7. Stany Zjednoczone Ameryki. 3.5. Precedencja w życiu Polonii. 3.6. Precedencja w różnych organizacjach. 3.7. Zachowanie pierwszeństwa w różnych sytuacjach. 3.7.1. Winda, budynek, pomieszczenia. 3.7.2. Środki komunikacji publicznej. 3.7.3. Samolot. 3.7.4. Pociąg. 3.7.5. Samochód. 3.8. Stoły. 3.8.1. Rozsadzanie na bankiecie - przykład z historii. 3.9. Case study - creative protocol. 3.10. Precedencja w strukturach międzynarodowych. 3.10.1. Precedencja w Unii Europejskiej. 3.10.2. Precedencja w ONZ. 3.10.3. Precedencja w NATO. 3.11. Ciekawostka - konsulowie honorowi. 3.12. Precedencja okazjonalna - klucz do trudnych sytuacji. 3.13. Podpisywanie umów - zasada alternatu. Rozdział 4. POWITANIA I TYTUŁOWANIE. 4.1. Powitania. 4.1.1. Różnorodność powitań. 4.1.2. Gafy przy powitaniach. 4.1.3. Gafy „na wysokich szczeblach”. 4.1.4. Ciekawostka - dziwne powitania. 4.1.5. Uścisk dłoni. 4.1.6. Podanie ręki w relacjach służbowych. 4.2. Przedstawianie. 4.3. Tytułowanie. 4.3.1. Tytuły kurtuazyjne: ekscelencja, eminencja, magnifcencja. 4.3.2. Jego Magnificencja. 4.3.3. Pierwsza dama. 4.3.4. Tytuły funkcjonariuszy publicznych w Polsce. 4.3.5. Tytuły naukowe i funkcje w szkołach wyższych. 4.3.6. Tytuły zawodowe. 4.4. Witanie: odwrócona precedencja. 4.5. Uchybienia w tytułowaniu. 4.6. Żartobliwie branżowe pożegnania. Rozdział 5. BILETY WIZYTOWE. 5.1. Kartonik wizytowy. 5.2. Dane teleadresowe na wizytówce. 5.3. Wersje dwujęzyczne wizytówek. 5.4. Wymiana wizytówek. 5.5. Wizytownik. 5.5.1. Dopiski na wizytówkach. 5.5.2. Skróty literowe na wizytówkach. 5.6. Uchybienia związane z wizytówkami. 5.7. Ciekawostka - różnorodność wizytówek. Rozdział 6. KOMUNIKACIA INTERPERSONALNA WYMAGAJĄCA ETYKIETY. 6.1. Różnorodność komunikacji. 6.2. Komunikacja niewerbalna w etykiecie. 6.2.1. Gesty i ich różne znaczenie. 6.2.2. Na co uważać w różnych krajach. 6.2.3. Znaczenie operowania przestrzenią w komunikacji. 6.3. Czynniki pomagające w nawiązywaniu relacji. 6.4. Etykieta prowadzenia rozmowy. 6.4.1. Przykłady nietaktownych zachowań podczas rozmowy. 6.4.2. Komunikacja i ogłada językowa. 6.4.3. Najczęstsze grzechy językowe. 6.5. Używanie języka obcego. 6.6. Ciekawostka - wielość języków. Rozdział 7. ETYKIETA W NEGOCJACJACH. 7.1. Charakterystyka kultur. 7.1.1. Kultury protransakcyjne i propartnerskie. 7.1.2. Kultura ceremonialna. 7.1.3. Kultura nieceremonialna. 7.1.4. Kultura monochroniczna. 7.1.5. Kultura polichroniczna. 7.1.6. Kultura powściągliwa. 7.1.7. Kultura ekspresyjna. 7.2. Pułapki w rozmowach, czyli czego unikać w negocjacjach na świecie. 7.3. Zasady etykiety w negocjacjach. 7.4. Ciekawostka - negocjacje wielostronne. Rozdział 8. TELEFON. 8.1. Telefon w instytucji/organizacji. 8.2. Telefon osobisty. 8.3. Kontakt telefoniczny. 8.4. Alfabet telefoniczny (fonetyczny). 8.5. SMS - czyli krótkie informacje tekstowe. 8.6. Uwaga na zakazy. Rozdział 9. KORESPONDENCJA. 9.1. Sztuka epistolografii. 9.2. Charakterystyka listów oficjalnych. 9.3. Korespondencja urzędowa, służbowa. 9.4. Zasady formułowania korespondencji urzędowej. 9.5. Korespondencja dyplomatyczna. 9.6. Listy prywatne. 9.7. Adresowanie korespondencji. 9.7.1. Używanie tytułów w adresowaniu korespondencji. 9.7.2. Sposoby adresowania i zwracania się do adresatów. 9.7.3. Przykłady ze sfery dyplomatycznej. 9.8. Ciekawostka pełne tytuły monarchów. 9.9. Kwestie techniczne związane z pisaniem listów. 9.9.1. Wysyłanie listów. 9.9.2. Przekazywanie listów p.g. 9.10. Korespondencja elektroniczna, czyli e-mailowa. 9.11. Części składowe listu. 9.11.1.Temat. 9.11.2. Nagłówek. 9.11.3. Treść listu. 9.11.4. Zakończenie listu. 9.12. Korespondencja w sferach akademickich. 9.13. Uwaga na skróty. Rozdział 10. INTERNET I KOMUNIKATORY. 10.1. Popularne narzędzia komunikacji społecznościowej. 10.2. Charakterystyka mediów społecznościowych. 10.3. Często popełniane błędy w pisowni w Internecie. 10.3.1. Błędy ortograficzne. 10.3.2. Błędy w pisowni wyrazów wielką i małą literą. 10.3.3. Pisownia łączna lub rozdzielna. 10.3.4. Popularne masło maślane. 10.3.5. Błędy interpunkcyjne. 10.4. Netykieta. 10.4.1. Naruszenie prawa i obyczajów. 10.4.2. E-mail historycznie. 10.5. Listy elektroniczne, e-mail. 10.6. Uwaga na edytory. 10.7. Fora internetowe, czaty, strony internetowe. 10.8. Profile społecznościowe. 10.9. Gry internetowe. 10.10. Anonimowość w sieci. 10.11. Shoutbox - nowy wymiar czatowania. 10.12. Spam. Rozdział 11. RECEPCJA I SEKRETARIAT. 11.1. Koncepcje organizacji pracy sekretariatu. 11.2. Pięć elementów w funkcjonowaniu sekretariatu. 11.2.1. Wyposażenie wnętrza w kontekście przyjmowania gości. 11.2.2. Sposób obsługi klientów zewnętrznych. 11.2.3. Sposób obsługi klientów wewnętrznych. 11.2.4. Obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej. 11.2.5. Kontakt telefoniczny z klientami biura. 11.3. Budowanie profesjonalizmu sekretarki, asystentki. 11.3.1. Cenione cechy sekretarki, asystentki. 11.3.2. Ubiór sekretarki, asystentki. Rozdział 12. KONFERENCJE, KONGRESY. 12.1. Różne rodzaje konferencji. 12.2. Perspektywy konferencji. 12.2.1. Perspektywa organizatora konferencji. 12.2.2. Perspektywa uczestnika konferencji. 12.2.3. Perspektywa prezentera, gościa zabierającego głos. 12.3. Ciekawostka - menu w Jałcie. Rozdział 13. DELEGACJE I WYJAZDY SŁUŻBOWE. 13.1. Program wizyty. 13.1.1. Program oficjalny a program roboczy. 13.1.2. Uwaga - koordynator wizyty. 13.1.3. Przygotowanie merytoryczne wizyty. 13.2. Ciekawostka - wizyta incognito. 13.3. Wyjazd delegacji za granicę. 13.3.1. Kto za co odpowiada? 13.3.2. Wyjazd delegacji. 13.3.3. Przyjazd delegacji zagranicznej. 13.4. Dzień wizyty – posiłki. 13.5. Gafy związane z wyjazdami i przyjmowaniem gości. 13.6. Dobra rada – tłumacz. 13.7. Arkusz wizyty. Rozdział 14. PREZENTY. 14.1. Prezenty w tradycji. 14.2. Uwaga na obostrzenia organizacyjne i korporacyjne. 14.3. Zasada równości prezentów obu stron. 14.4. Przekazywanie prezentu. 14.5. Lista prezentów. 14.6. Na co zwracać uwagę - dobre rady. 14.7. Prezenty w różnych kręgach kulturowych. 14.7.1. Co na prezent? 14.7.2. Kwiaty. 14.7.3. Prezenty w różnych krajach i kulturach. 14.7.4. Uchybienia związane z prezentami. 14.8. Case study - prezentowa gafa. 14.9. Różne formy prezentów uznawane za propozycje korupcyjne. 14.10. Dziwne prezenty dyplomatyczne. Rozdział 15. ZAPROSZENIA. 15.1. O istocie zaproszeń. 15.2. Karty zaproszeniowe. 15.3. Zawartość zaproszenia. 15.4. Zaproszenie na okaziciela. 15.5. Wysyłanie zaproszeń. 15.6. Gdy na zaproszeniu zastosowano skróty literowe. 15.6.1. Dobra praktyka. 15.6.2. Pro memoriał. 15.7. Ciekawostka - d.u.p.a. 15.8. Zaproszenia w sferze dyplomatycznej. 15.9. Zaproszenia na uroczystości rodzinne. 15.10. Różne wydarzenia. 15.11. Zaproszenia na stronach internetowych. 15.12. Uchybienia przy zaproszeniach. Rozdział 16. LOKALE I WYDARZENIA FIRMOWE. 16.1. Różnorodność wydarzeń połączonych z poczęstunkiem. 16.2. Kryteria wyboru miejsca spotkania. 16.2.1. Czynniki brane pod uwagę przy organizacji wydarzenia. 16.2.2. Dobór odpowiednich potraw dla gości. 16.2.3. Praktyczne podpowiedzi przy wyborze lokalu. 16.3. Serwisy kelnerskie - style obsługi gości. 16.3.1. Serwis francuski. 16.3.2. Serwis rosyjski. 16.3.3. Serwis angielski. 16.3.4. Serwis amerykański. 16.4. Bankiety. 16.5. Obsługa w stylu rodzinnym. 16.6. Przyjęcia bufetowe. 16.7. Ciekawostka - stół szwedzki. 16.8. Wydarzenia w szkołach wyższych. 16.9. Dziwne polskie potrawy dla obcokrajowców. Rozdział 17. ETYKIETA STOŁU. 17.1. Etykieta stołu - nasuwające się pytania. 17.2. Rodzaje przyjęć. 17.2.1. Rodzaje przyjęć ze względu na porę dnia. 17.2.2. Klasyfikacja przyjęć ze względu na stopień formalności. 17.3. Krótka charakterystyka typów przyjęć. 17.3.1. Lampka wina. 17.3.2. Śniadanie. 17.3.3. Koktajl. 17.3.4. Kawa i herbata. 17.3.5. Obiad. 17.3.6. Obiad bufetowy, przyjęcie bufetowe. 17.3.7. Aperitif. 17.3.8. Garden party i grill party. 17.4. Zaproszenie na przyjęcie. 17.5. Menu. 17.6. Przebieg śniadania i obiadu. 17.7. Stoły oficjalne, bankietowe, biesiadne. 17.8. Przy stole. 17.9. Dłonie, pałeczki, sztućce. 17.10. Ciekawostka pałeczkowa. 17.11. Wyzwania i zagrożenia przy stole. 17.11.1. Wybrane trudne potrawy i sposób ich jedzenia. 17.11.2. Dobre praktyki zachowania przy stole. 17.11.3. Najczęściej popełniane błędy. 17.12. Rozliczenie posiłku – napiwki. Rozdział 18. NAPOJE - RODZAJE I PRZEZNACZENIE. 18.1. Rodzaje serwowanych napojów. 18.1.1. Zasady serwowania napojów alkoholowych. 18.1.2. Temperatura serwowania piwa. 18.1.3. Zróżnicowane temperatury serwowania win. 18.1.4. Temperatura serwowania innych wybranych napojów. 18.2. Case study dyplomatyczny problem z alkoholem. 18.3. O degustacji wina - podstawowe zasady. 18.4. Kawa i herbata. 18.4.1. Kawa. 18.4.2. Herbata. 18.5. Herbaciane zwyczaje. 18.6. Ciekawostka - najdroższe napoje świata. Rozdział 19. TOASTY. 19.1. Rodowód i symbolika toastów. 19.1.1. Toasty biesiadne. 19.1.2. Toasty oficjalne. 19.2. Wznoszenie toastu. 19.2.1. Przygotowanie toastu. 19.2.2. Osoba wznosząca toast. 19.2.3. Kieliszek przy wznoszeniu toastu. 19.2.4. Osoba uhonorowana toastem. 19.2.5. Stuk kieliszków. 19.2.6. Dobra praktyka - wydruk toastu. 19.3. Ciekawostka - toast gruziński. 19.4. Odmowa toastu. 19.5. Uwaga na... czyli czego unikać przy toastach. 19.6. Pułapka bruderszaftu. 19.7. Case study - toast a hymn. Rozdział 20. GAFY - PRZESĄDY I KŁOPOTLIWE GESTY. 20.1. Gafy w środowisku międzynarodowym. 20.2. Gafy i zwyczaje made in Poland. 20.3. Gafy dotyczące gestów w różnych kulturach. 20.3.1. Kciuk do góry. 20.3.2. Victoria. 20.3.3. Vegeta. 20.3.4. Gest przywołania. 20.3.5. Moutza. 20.3.6. Figa. 20.3.7. Uderzanie otwartą dłonią (spodnią krawędzią) w szyję. 20.3.8. Kiwanie głową, kręcenie. 20.3.9. Tzw. rogi, czyli mały i wskazujący palec wyprostowane. 20.3.10. Środkowy palec. 20.4. Gesty W obrębie twarzy.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Samorządowa)
Część I. Podstawowe zasady funkcjonowania funduszy unijnych: 1. Instytucjonalny system wdrażania i zarządzania programami i projektami współfinansowanymi z funduszy unijnych. 2. Cykl życia projektu. 3. Programy operacyjne realizowane w Polsce z podziałem na unijne źródła ich współfinansowania. 4. Kwalifikowanie projektów i wydatków. 5. Kwalifikowalność wydatków w poszczególnych Funduszach Strukturalnych. 6. Przyszłość polityki spójności. Część II. Zasady konstrukcji studium wykonalności lub biznesplanu dla projektów współfinansowanych ze środków UE: 1. Typy projektów współfinansowanych ze środków UE. 2. Zasady konstrukcji studium wykonalności (biznesplanu). 3. Zawartość studium wykonalności (biznesplanu) zalecana w ramach ZPORR. 4. Analiza finansowa i ekonomiczna. 5. Analiza finansowa i ekonomiczna projektu realizowanego przez Regionalny Ośrodek Kultury. Część III. Produkty i usługi bankowe wspomagające uzyskanie dofinansowania z funduszy unijnych. 1. Zagadnienia związane z absorpcją zasobów finansowych. 2. Potrzeby beneficjentów pomocy ze środków unijnych. 3. Cechy charakterystyczne projektów z dofinansowania funduszy strukturalnych. 4. Produkty i usługi bankowe. 5. Podsumowanie. Część IV. Wybrane fundusze celowe Banku Gospodarstwa Krajowego. 1. Prefinansowanie ze środków budżetu państwa. 2. Fundusz Poręczeń Unijnych. 3. Przykład wnioskowania o poręczenie/gwarancję FPU.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej