Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(575)
Forma i typ
Książki
(558)
Publikacje naukowe
(192)
Publikacje fachowe
(132)
Publikacje dydaktyczne
(19)
Poradniki i przewodniki
(18)
Czasopisma
(13)
Audiobooki
(5)
Publikacje informacyjne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(393)
dostępne
(389)
wypożyczone
(16)
nieokreślona
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(406)
Czytelnia
(399)
Autor
Borkowska Stanisława (1939- )
(18)
Huczek Marian (1939-2023)
(14)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(13)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(13)
Romanowska Maria (1947- )
(13)
Grabiec Olimpia (1975- )
(12)
Dzieńdziora Joanna
(10)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(10)
Opolski Krzysztof (1948- )
(9)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(8)
Penc Józef (1939-2017)
(8)
Stabryła Adam (1942- )
(8)
Antonowicz Paweł
(7)
Obłój Krzysztof (1954- )
(7)
Siciński Jędrzej
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(6)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(6)
Mruk Henryk (1948- )
(6)
Trocki Michał (1945- )
(6)
Bakonyi Jadwiga
(5)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(5)
Chodyński Andrzej
(5)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(5)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(5)
German Janusz (1974- )
(5)
Gierszewska Grażyna
(5)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(5)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(5)
Klimek Jan (1952- )
(5)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Malinowska Ewa
(5)
Monkiewicz Jan (1949- )
(5)
Rosa Grażyna (1968- )
(5)
Suchar Marek (1954- )
(5)
Szymonik Andrzej (1952- )
(5)
Dudzik-Lewicka Irena
(4)
Fleszer Dorota (1971- )
(4)
Gajewska Paulina
(4)
Gregor Bogdan (1943- )
(4)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(4)
Listwan Tadeusz (1940- )
(4)
Ludwiczyński Antoni
(4)
Nowak Edward (1951- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(3)
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Jabłoński Marek
(3)
Janczewski Jerzy
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Kinowska Hanna
(3)
Kramer Józefa (1930- )
(3)
Madyda Aneta
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Rusiński Michał
(3)
Sierpińska Maria (1950- )
(3)
Sitek Marcin
(3)
Supernat Jerzy (1951- )
(3)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(3)
Szewczyk Irena
(3)
Wierzbicka Ewa
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(3)
Albigowski Marek
(2)
Andrzejczyk Paweł
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Beckhard Richard (1918-1999)
(2)
Bednarski Lech
(2)
Berbeka Jadwiga
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(2)
Czekaj Jan (1950- )
(2)
Czerwińska Ewa
(2)
Dresler Zbigniew (1943- )
(2)
Duraj Jan
(2)
Dzyuma-Zaremba Ulyana
(2)
Fryczyńska Marzena
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Gołębiewski Jarosław
(2)
Grucza Bartosz
(2)
Gurdek Magdalena (1977- )
(2)
Hadyniak Bogusław (1944- )
(2)
Hesselbein Frances (1915- )
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Janiszewski Adam
(2)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(2)
Johnston Robert
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(43)
2010 - 2019
(175)
2000 - 2009
(250)
1990 - 1999
(107)
Okres powstania dzieła
2001-
(132)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(565)
Rosja
(5)
Wielka Brytania
(2)
Ukraina
(1)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(567)
rosyjski
(6)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(3)
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(170)
Zarządzanie
(97)
Kadry
(63)
Marketing
(60)
Zarządzanie strategiczne
(57)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(49)
Organizacja
(41)
Zarządzanie jakością
(39)
Innowacje
(33)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(32)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(32)
Zatrudnienie
(32)
Motywacja pracy
(27)
Finanse przedsiębiorstwa
(25)
Planowanie strategiczne
(25)
Płaca
(25)
Analiza strategiczna
(22)
Banki
(22)
Kultura organizacyjna
(22)
Ocena pracowników
(22)
Polityka zatrudnienia
(22)
Zarządzanie wiedzą
(22)
Konkurencja
(20)
Konkurencyjność
(20)
Logistyka gospodarcza
(20)
Decyzje
(19)
Teoria organizacji
(19)
Zarządzanie finansami
(19)
Menedżerowie
(18)
Marketing strategiczny
(17)
Praca
(17)
Zarządzanie ryzykiem
(17)
Otoczenie firmy
(16)
Usługi
(16)
Zarządzanie projektami
(16)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(15)
Globalizacja
(15)
Rekrutacja pracowników
(15)
Organizacja ucząca się
(14)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(14)
Informacja gospodarcza
(13)
Marketing cyfrowy
(13)
Turystyka
(13)
Gospodarka oparta na wiedzy
(12)
Jakość produktu
(12)
Polityka płacowa
(12)
Public relations
(12)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(11)
Przedsiębiorstwo usługowe
(11)
Rachunkowość zarządcza
(11)
Rynek pracy
(11)
Controlling
(10)
Handel elektroniczny
(10)
Jakość usług
(10)
Kapitał ludzki
(10)
Konsumenci
(10)
Przedsiębiorczość
(10)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(10)
Usługi turystyczne
(10)
Badania marketingowe
(9)
Instytucje nonprofit
(9)
Obsługa klienta
(9)
Przedsiębiorczość (postawa)
(9)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(9)
Przywództwo
(9)
Siła robocza
(9)
Analiza SWOT
(8)
Innowacje organizacyjne
(8)
Koszty
(8)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(8)
Unia Europejska (UE)
(8)
Łańcuch dostaw
(8)
Analiza finansowa
(7)
Audyt wewnętrzny
(7)
Efektywność ekonomiczna
(7)
Etyka biznesu
(7)
Gospodarka
(7)
Jakość
(7)
Marketing terytorialny
(7)
Rachunkowość
(7)
Rynek (ekonomia)
(7)
Satysfakcja konsumentów
(7)
Strategia organizacyjna
(7)
Systemy informatyczne zarządzania
(7)
Szkolnictwo wyższe
(7)
Ubezpieczenia
(7)
Internet
(6)
Inwestycje
(6)
Kapitał
(6)
Komunikacja marketingowa
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Marka (ekonomia)
(6)
Marketing bankowy
(6)
Marketing międzynarodowy
(6)
Normalizacja
(6)
Outsourcing
(6)
Planowanie
(6)
Produkcja
(6)
Produkt turystyczny
(6)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(6)
Temat: czas
2001-
(121)
1989-2000
(38)
1901-2000
(19)
1945-1989
(5)
Temat: miejsce
Polska
(128)
Kraje Unii Europejskiej
(20)
Czechy
(2)
Niemcy
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Japonia
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Rosja
(1)
Słowacja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(233)
Opracowanie
(118)
Praca zbiorowa
(91)
Monografia
(45)
Poradnik
(44)
Case study (studium przypadku)
(15)
Materiały pomocnicze
(12)
Czasopismo naukowe
(11)
Raport z badań
(11)
Czasopismo ekonomiczne
(10)
Materiały konferencyjne
(8)
Ćwiczenia i zadania
(8)
Encyklopedia
(4)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artykuły
(1)
Dane statystyczne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Tezaurus
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(554)
Zarządzanie i marketing
(526)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(17)
Transport i logistyka
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Podróże i turystyka
(6)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Psychologia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Literaturoznawstwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
575 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Wprowadzenie; Controlling strategiczny w koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem; System informacyjny w strategicznym zarządzaniu zasobami przedsiębiorstwa; Wykorzystanie analizy słabych i mocnych stron zasobów w controllingu strategicznym przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Zakres controllingu w przedsiębiorstwie; 2. Controlling produkcji; 3. Controlling logistyki; 4. Controlling działalności marketingowej; 5. Controlling działalności badawczo-rozwojowej; 6. Controlling jakości; 7. Controlling personalny; 8. Controlling kosztów; 9. Controlling podatkowy; 10. Controlling inwestycyjny; 11. Controlling finansowy; 12. Controlling w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. System controllingu w przedsiębiorstwie; 2. Controlling produkcji; 3. Controlling logistyki; 4. Controlling działalności marketingowej; 5. Controlling projektów; 6. Controlling jakości; 7. Controlling personalny; 8. Controlling kosztów; 9. Controlling podatkowy; 10. Controlling inwestycyjny; 11. Controlling finansowy; 12. Controlling w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse / Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie)
Cz. I Wybrane problemy controllingu w przedsiębiorstwie: 1. Organizacja systemu controllingu w przedsiębiorstwie Poszukiwania Nafty i Gazu Kraków Sp. z o.o., 2. Organizacja systemu controllingu w Anion S.A. Oddział w Tarnowie, 3. Systemy informacji menedżerskiej w obszarze kosztów, 4. Wąski zakres kompetencji menedżera działu logistyki jako bariera kontroli kosztów, 5. Pościg Achillesa za żółwiem, czyli o paradoksie niedopasowania potrzeb informacyjnych do wymogów systemów controllingowych, 6. Business Intelligence jako narzędzie zamykania luki decyzyjnej w procesie zarządzania przedsiębiorstwem, 8. Controlling polityki kredytowania odbiorców, 9. Wykorzystanie kosztów pracy controllingu personalnym, 10. Realizacja projektu na zasadach conrollignowej koncepcji zarządzania, 11. Dostosowanie wybranych narządzi controllingu do potrzeb zarządzania projektami, 12. Funkcja menedżera finansowego i controllera w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa, 13. Organizacja controllingu finansowego w przedsiębiorstwie, 14. Zastosowanie EVA do oceny ośrodków odpowiedzialności za inwestycje, 15. Wykorzystanie Strategicznej karty Wyników w powiązaniu z systemem zarządzania przez jakość. Cz. II Controlling w zarządzaniu finansami: 1. Wpływa strategii zarządzania kapitałem obrotowym brutto na poziom kapitału obrotowego netto w przedsiębiorstwie, 2. Kredyt akceptacyjny jako narzędzie wspierające efektywność inwestycji depozytowych, 3. Funkcje sekurytyzacji aktywów w przedsiębiorstwie, 4. Rezerwy jako narzędzie kreowania wyniku finansowego, 5. Korzyści grupy kapitałowej z ukierunkowaniem jej na kreowanie wartości dla akcjonariuszy, 6. Podstawy kształtowania cen transferowych na grupach kapitałowych, 7. Kadra menedżerska wobec fuzji i przejęć przedsiębiorstw, 8. Trendy upadłości przedsiębiorstw i metody ich przewidywania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Geneza crowdsourcingu naukowego; 2. Crowdsourcing naukowy; 3. Crowdsourcing naukowy w świetle badań empirycznych; 4. Wyzwania w zakresie rozwoju crowdsourcingu naukowego; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel; Załączniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty / Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa)
Zawiera: Wstęp; Natura człowieka i natura ludzkiego działania jako istotny aspekt funkcjonowania jednostki (Osobowość i indywidualność człowieka a jego praca, Współzależność działania i pracy do motywacji, Wpływ innowacji na zachowanie człowieka, Przedsiębiorczość jako proces identyfikacji i wykorzystania szans); Klimat i kultura organizacyjna jako regulator zachowania się ludzi (Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa a więzi społeczne i stosunki międzyludzkie, Relacje jednostka- grupa- przełożony w organizacji); Motywacja do pracy (Istota, rola, i narzędzia motywowania, Skuteczność motywowania, Przegląd wybranych teorii motywacji); Wybrane elementy zarządzania czynnikiem ludzkim w organizacji (Planowanie potrzeb personalnych, Nabór i dobór pracowników, czyli rekrutacja i selekcja kadr, Ocena- jej kryteria, rodzaje i metody); Konflikty i negocjacje (Istota i przyczyny występowania konfliktów Rodzaje i charakter konfliktów, Rozwiązywanie konfliktów, Negocjowanie najlepszą alternatywą porozumienia)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (11 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ekonomiczno-organizacyjne zagadnienia przygotowanie produkcji, 2. Organizacja procesów produkcyjnych w przedsiębiorstwie, 3. Metodyka obliczeń podstawowych para metrów dla wydziału mechanicznego, 4. Gospodarka środkami trwałymi, 5. Produktywność i stosowane wskaźniki oceny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658/1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Decyzje w zarządzaniu / Józef Penc. - Wyd.2 uzup.i popr. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 1997. - 238 s. : rys., tab. ; 20 cm.
(Biblioteka Menedżera)
Wprowadzenie. Problemy w organizacji i sposoby ich rozwiązywania. Procesy decydowania w zarządzaniu. Systemy wspomagania decyzji. Partnerstwo w procesach decydowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I. Generatory wartości przedsiębiorstwa w różnych fazach cyklu koniunkturalnego Rozdział II. Rozwój start-upu – uwarunkowania legislacyjne i prawne Rozdział III. Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstw funkcjonujących w specjalnych strefach ekonomicznych w Polsce Rozdział IV. Kondycja finansowa polskich przedsiębiorstw handlowych Rozdział V. Teoria agencji i polityka wypłat dywidend na przykładzie spółek indeksu WIG20 Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie Rozdział VI. Zintegrowany controlling finansowy w grupie kapitałowej Rozdział VII. Ujawnienia niefinansowe w obszarze pracowniczym na przykładzie sprawozdań spółek Respect Index Destruktory i kreatory wartości na poziomie sektora, przedsiębiorstwa, produktu i usługi Rozdział VIII. Polskie modele dyskryminacyjne w prognozowaniu zagrożenia upadłością spółek z rynku New Connect Rozdział IX. Ocena skuteczności modeli dyskryminacyjnych w prognozowaniu upadłości polskich sieci marketów i delikatesów Rozdział X. Zarządzanie przedsiębiorstwem komunalnym w warunkach kryzysowych Rozdział XI. Motywacja do służby publicznej pracowników organizacji publicznych na przykładzie urzędów gmin Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Rozdział XII. Innowacje w komunikacji miejskiej – rozwiązania w polskich miastach Rozdział XIII. Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw branży numizmatycznej w Polsce Rozdział XIV. Wpływ wdrażania innowacyjnych systemów bikesharingowych na przedsiębiorstwo na przykładzie Nextbike Polska Rozdział XV. Agile jako metoda tworzenia innowacyjnych projektów w banku - przykład ING Banku Destruktory i kreatory wartości na poziomie sektora, przedsiębiorstwa, produktu i usługi Rozdział XVI. Wykorzystanie zielonych obligacji przez przedsiębiorstwa w Polsce i we Francji Rozdział XVII. Ocena kontroli jakości instrumentem nadzoru realizacji projektów ERASMUS+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Społeczna odpowiedzialność w działalności przedsiębiorstw: 1. Główne czynniki zmian w upowszechnianiu koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu; 2. Geneza i pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu; 2.1. Definiowanie społecznej odpowiedzialności w środowisku; akademickim; 2.2. Definiowanie społecznej odpowiedzialności przez organizacje międzynarodowe; 3. Modele społecznej odpowiedzialności. II. Zarządzanie społecznie odpowiedzialne w sektorze PMMŚ: 1. Specyfika funkcjonalna i zarządcza przedsiębiorstw sektora PMMŚ; 2. Istota zarządzania społecznie odpowiedzialnego w PMMŚ; 3. Zarządzanie społecznie odpowiedzialne w ujęciu procesowym; 3.1. Obszary społecznej odpowiedzialności; 3.2. Teoria interesariuszy: zarządzanie zgodne z CSR w kontekście "wielorakich aktorów"; 3.3. Systemowe podejście do zarządzania zgodnego z CSR. III. Identyfikacja czynników determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne w sektorze PMMŚ oraz perspektywy badawcze: 1. Czynniki wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne w PMMŚ; 1.1. Czynniki zewnętrzne wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne; 1.2. Czynniki wewnętrzne wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne; 2. Stan dotychczasowych badań na temat CSR w sektorze PMMŚ na świecie; 3. Polski dorobek w zakresie badań na temat CSR w sektorze PMMŚ. IV. Metodyka badań empirycznych: 1. Cel oraz zakres badań empirycznych; 2. Charakterystyka badania przygotowawczego; 3. Charakterystyka badania właściwego; 4. Przetwarzanie i analiza danych; 5. Charakterystyka badanej zbiorowości. V. Ocena czynników wpływających na zarządzanie społecznie odpowiedzialne w badanych przedsiębiorstwach: 1. Koncepcja CSR w badanych przedsiębiorstwach; 1.1. Znajomość pojęcia CSR oraz sposoby jego definiowania przez PMMŚ; 1.2. Ocena ważności i charakter przesłanek wdrażania CSR w badanych przedsiębiorstwach; 1.3. Podejmowane działania w obszarach CSR w badanym sektorze przedsiębiorstw; 2. Czynniki wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 2.1. Analiza i ocena czynników zewnętrznych determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 2.2. Analiza i ocena czynników wewnętrznych determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 3. Eksploracyjna analiza czynnikowa determinant zarządzania społecznie odpowiedzialnego w badanym sektorze PMMŚ; 4. Analiza współzależności między czynnikami wpływającymi na zarządzanie społecznie odpowiedzialne a wybranymi cechami; 5. Analiza współzależności między wdrożonymi znormalizowanymi systemami zarządzania a zaangażowaniem organizacji w inicjatywy CSR; 6. Korzyści wynikające z realizacji CSR w badanych przedsiębiorstwach. VI. Doskonalenie zarządzania społecznie odpowiedzialnego w sektorze PMMŚ: 1. Ocena podstawowych obszarów CSR przez badany segment PMMŚ; 2. Wnioski z przeprowadzonych badań; 3. Kierunki doskonalenia procesu zarządzania społecznie odpowiedzialnego w PMMŚ oraz nowe wyzwania badawcze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wstęp; Cele, potrzeby i przekonania konsumenta; Potrzeby bez nabywania; Nabywanie jako zachowanie wyznaczone regułami; Wybierania bez decydowania i wybór bez decyzji; Racjonalność procesu zakupu; Podstawy podejmowania decyzji; Komentarz na temat sprawozdań z opinii konsumenta; Podstawy podejmowania decyzji; Komentarz na temat sprawozdań z opinii konsumenta dotyczącej zakupu komputera osobistego; Rozważania, preferencje, intencje nabywcy i satysfakcja po dokonaniu zakupu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Organizacja jako system otwarty orientowany na otoczenie: Pojęcie systemu; Systemowe ujęcie organizacji; Otoczenie organizacji - ogólna ch-ka; Powinności organizacji względem grup interesariuszy i ich oczekiwania; Fundamentalne elementy składowe organizacji; 2.Systemowe zarządzanie jakością funkcjonowania organizacji: Ewolucja systemowego zarządzania jakością; Próba zdefiniowania pojęcia jakość obiektu; Podejście jakościowe do zarządzania organizacją; Istota i zasady projakościowego zarządzania organizacją; Wybrane znormalizowane systemy zarządzania organizacją i ich integracja; 3. Rozwój organizacji zarządzanej projakościowo: Pojęcie rozwoju organizacji; Projakościowe zarządzanie a zdolność rozwojowa organizacji; Trwały i zrównoważony rozwój organizacji efektem projakościowego zarządzania; Społeczna odpowiedzialność organizacji projakościowo zarządzanej; 4. Dojrzałość organizacji zarządzanej projakościowo: Pojęcie i istota dojrzałości organizacji; Dojrzałość jakościowa organizacji; Kluczowe kompetencje dojrzałej jakościowo organizacji; Poziom dojrzałości jakościowej organizacji; 5. Ch-ka badanej branży: Branża kruszyw w Polsce; Funkcjonowanie organizacji wydobywczej; Kierunki rozwoju obszarów poeksploatacyjnych; 6. Dojrzałość jakościowa organizacji i projakościowe zarządzanie w praktyce jej funkcjonowania: Poziom dojrzałości jakościowej organizacji funkcjonujących w branży kruszyw (badania ankietowe); Proces kształtowania dojrzałości organizacji projakościowo zarządzanej; Dojrzałość jakościowa organizacji - przykład empiryczny; Symptomy doskonałości projakościowego zarządzania organizacją; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koncepcja dominującej logiki; Problem, model i metoda badań; Dominująca logika SMG/KRC Poland Media SA; Dominująca logika Laboratorium Kosmetycznego Irena Eris SA; Dominująca logika Alpinus SA; Strategia i do minująca logika firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Znaczenie personelu w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 2. oczekiwania pracowników wobec pracodawcy; 3. Podstawowe kwestie związane z motywacją; 4. Znaczenie sytemu motywacyjnego; 5. Robocza efektywności; 6. Ocena efektywności pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Doskonalenie jakości w bankach / red. Krzysztof Opolski. - Warszawa : CeDeWu, 2002. - 163 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Jakość jako podstawa reorganizacji firmy; Jakość - podstawy teoretyczne i terminologiczne; Zarządzanie jakością; Jakość usług w bankach - analiza i diagnoza działań poprawy jakości; Procesowe zarządzanie organizacją; Statystyczne metody kontroli procesu; Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
Cz. I. Podstawy metodologiczne badania struktur organizacyjnych przedsiębiorstw: 1. Koncepcja sformalizowanej struktury organizacyjnej; 2. Modele strukturalne organizacji uczącej się; 3. Ramowy tok postępowania w metodyce doskonalenia struktur organizacyjnych przedsiębiorstw; 4. Przegląd metod badania struktur organizacyjnych przedsiębiorstw; 5. Podstawy teoretyczne gospodarki opartej na wiedzy; Cz. II. Analiza empiryczna: 6. Koncepcja i przebieg badań; 7. Metoda kategoryzacji przedsiębiorstw ze względu na stopień spełniania funkcji gospodarki opartej na wiedzy; 8. Wyniki analizy struktur organizacyjnych przedsiębiorstw w kontekście gospodarki opartej na wiedzy; 9. Programowanie zmian strukturalnych przedsiębiorstw w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; 10. Organizacja systemów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 11. Synteza wyników badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i modele doskonalenia jakości procesów i produktów; 2. Metody doskonalenia jakości produktów i procesów; 3. Narzędzia doskonalenia jakości produktów i procesów; 4. Przykłady zastosowania narzędzi doskonalenia zarządzania jakością; 5. Propozycje doboru modeli i narzędzi doskonalenia jakości procesów i produktów. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Formalne rozpoczęcie; Przygotowanie dokumentacji systemu jakości; Audit i działania poauditowe; Procedura certyfikacyjna; Certyfikat i co dalej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Akcesja Polski w struktury Unii Europejskiej a działalność marketingowa polskich przedsiębiorstw, 2. Działalność marketingowa w obszarze agrobiznesu, 3. Działalność marketingowa w obszarze jakości dóbr żywnościowych, 4. Działalność marketingowa w obszarze organizacji non-profit, 5. Działalność marketingowa w obszarze organizacji politycznych, 6. Działalność marketingowa w obszarze przedsiębiorstw produkcyjnych, 7. Działalność marketingowa w obszarze firm ubezpieczeniowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Firma w niedostatecznym stopniu skupia sie na rynku i nastawia na klinetów, 2. Firma nie w pełni rozumie swoich klientów docelowych, 3. Firma powinna lepiej definiować i obesrwować swoich klientów, 4. Firma nieskutecznie kieruje swoimi relacjami z zainteresowanymi stronami, 5. Firma nie umie wyszukiwać nowych okazji, 6. Planowanie marketingowe w firmie jest niewystarczające, 7. Polityka wyrobów i usług wymaga uściślenia, 8. Firma ma niewielkie umiejętności budowania marki i komunikacji, 9. Firma nie jest należycie zorganizowana, żeby prowadzić skuteczny marketing, 10. Firma nie wykorzystuje w maksymalnym stopniu techniki informacyjnej, Epilog: Dziesięć przykazań skutecznego marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej