Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(27)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(12)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(25)
Autor
Wach Krzysztof (1976- )
(3)
Pluciński Eugeniusz M
(2)
Bednarczyk Jan L
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bożyk Paweł (1939-2021)
(1)
Bukowski Sławomir I
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Eucken Edith
(1)
Eucken Walter
(1)
Fuchs Dariusz
(1)
Grabowiecki Józef Marek
(1)
Granecki Paweł
(1)
Hensel Paul K
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Kalina-Prasznic Urszula
(1)
Kałążny Jerzy
(1)
Kokocińska Małgorzata
(1)
Korenik Dorota
(1)
Kowalewski Eugeniusz (1949- )
(1)
Kurczewska Agnieszka
(1)
Mikołajczyk Bożena
(1)
Mogilski Władysław Wojciech (1947- )
(1)
Nizioł Krystyna
(1)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(1)
Oręziak Leokadia (1954- )
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Przybylska-Kapuścińska Wiesława
(1)
Pyka Irena
(1)
Pyka Jan
(1)
Rott-Pietrzyk Ewa
(1)
Sangowski Tadeusz (1943-2005)
(1)
Serwach Małgorzata
(1)
Steagall Jeffery W
(1)
Steinach Peter
(1)
Sztaba Sławomir
(1)
Szymański Władysław
(1)
Tapscott Don
(1)
Wiewiórowska-Domagalska Aneta
(1)
Williams Anthony D
(1)
Windham Laurie
(1)
Winiarski Bolesław
(1)
Wolański Robert
(1)
Woźniak-Sobczak Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(25)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Temat
Gospodarka
(12)
Ekonomia
(8)
Prawo krajowe a prawo Unii Europejskiej
(7)
Unia Europejska
(6)
Unia Europejska (UE)
(5)
Globalizacja
(4)
Polska
(4)
Internet
(3)
Prawo Unii Europejskiej
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Gospodarka narodowa
(2)
Harmonizacja prawa
(2)
Inflacja
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Pieniądz
(2)
Podatek
(2)
Prawo podatkowe
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Przemysł
(2)
Rynek ubezpieczeniowy
(2)
Sektor publiczny
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Bezrobocie
(1)
Budżet
(1)
Ceny
(1)
Decyzje
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia a polityka
(1)
Ekonomia polityczna kapitalizmu
(1)
Emerytura
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Finanse publiczne
(1)
Giełda
(1)
Gospodarka centralnie sterowana
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Integracja europejska
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
Koniunktura
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Leseferyzm
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Monopol
(1)
Nauka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Oszczędność
(1)
Państwo
(1)
Polityka podatkowa
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polityka społeczna
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo krajowe a prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Prawo podatkowe międzynarodowe
(1)
Prawo porównawcze
(1)
Prawo prywatne
(1)
Prawo prywatne międzynarodowe
(1)
Prawo ubezpieczeniowe
(1)
Prawo ubezpieczeń gospodarczych
(1)
Prawo zamówień publicznych
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przetarg publiczny
(1)
Reasekuracja
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozród
(1)
Rynek
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko ubezpieczeniowe
(1)
Samorząd gminny
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
System podatkowy
(1)
Ubezpieczenia gospodarcze
(1)
Ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
(1)
Umowa
(1)
Umowa ubezpieczenia
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zakłady ubezpieczeniowe
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Bliski Wschód
(1)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Monografia
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
28 wyników Filtruj
E-book
W koszyku

Książka jest zbiorem studiów przypadków i refleksji. Powstała w wyniku inspiracji wykładami prowadzonymi dla studentów Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego w ramach cyklu „Bliżej praktyki”. Te z kolei były następstwem bardzo dużego zainteresowania studentów wykładami organizowanymi przez członków funkcjonującej na wydziale Rady Biznesu. Tematy trzech cykli wykładów obejmowały aktualne zagadnienia z zakresu funkcjonowania gospodarki, ekonomii, inwestycji, finansów, zarządzania, a także zagadnienia społeczne. Dużą zaletą spotkań był bezpośredni kontakt z praktykami oraz zetknięcie się z prawdziwymi problemami biznesowymi. Rosnąca popularność wykładów przyczyniła się do rozwinięcia współpracy i spisania najciekawszych doświadczeń.
Książka doskonale wpisuje się w potrzeby i zainteresowania wszystkich zaangażowanych stron: uczelni (studentów, kadry akademickiej, władz), jak i pracodawców. Przynosi wymierne korzyści społeczności akademickiej i zacieśnia więzi między środowiskami. Współpraca daje dużą szansę wzmocnienia kontaktów i wymiany pomysłów. Stanowi dopełnienie nawiązanych relacji między uczelnią a praktyką gospodarczą.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Co to dusza, kim są konsumenci, i co sprawia, że są nowym zjawiskiem : 1.Przyjęcie internety, 2.Niezbędne przesłanki upowszechniania sie Internetu, 3.Upowszechnianie innowacji internetowych, 4.Sylwetka nowego konsumenta, 5.Internet zmienia praktycznie wszystko, 6.Reguły świadomych swej władzy konsumentów. R.2 Lojalność klienta i wschodzące segmenty e-klientów : 1.Korzysci z Sieci dla konsumentów, 2.Powiązania pomiędzy korzyściami z posługiwania sie Internetem i lojalnością klienta, 3.Lojalność w kontekście internetowym, 4.Wyłaniające się segmenty rynku, 5.Implikacje dla e-firmy, 6.Wnioski. R.3 Wyzwania przyciągania odwiedzających, finalizowania sprzedaży i utrzymania e-klientów : 1.Co jest szczególne dla marketingu w świecie Internetu?, 2.Cykl podejmowania decyzji o zakupie przez klienta, 3.Cykl decyzji zakupu podejmowanej przez konsumenta, 4.Faza budowy zaufania : budowanie świadomości i zaufania do marki witryny, 5.Faza utarczek w warunkach Internetu :walka dopiero się rozpoczyna, 6.Etapy wojny : nieustająca walka, 7.Implikacje dla firmy. R.4 Groźba inwazji : 1.Prywatność : problem, który trzeba traktować poważnie, 2.Nowi konsumenci pragną kontroli, 3.Cztery elementy kontroli, 5.Rejestracja internetowa i zaufanie, 5.Niepożądana poczta elektroniczna - narastajacy problem, 6.Indywidualizacjia - rzecz zarazem dobra i zła, 7.Implikacje dla firmy. R.5 Możliwość doskonalenia : 1.Rozczarowania nowego konsumenta, 2.Kiedy zakupy w Internecie sa zbyt trudne, 3.Ułatwianie zakupów w Internecie, 4.Przyszłe bariery dla zakupów w Internecie, 5.Implikacje dla firmy. R.6 Wpływ internetu na inne aspekty konsumpcji : 1.Gdzie, jak i dlaczego kupują nowi konsumenci, 2.Preferencje konsumenta w odniesieniu do zakupów z katalogu, 3.Porównanie zakupów w Internecie, z katalogu i w sklepie detalicznym, 4.zakupy impulsywne, 5.Wyłaniajace się preferencje dla "zakupów mieszanych", 6.Dezorientacja konsumenta, 7.Aukcje w Internecie, 8.Nawyki konsumentów w zbieraniu informacji, 9.Nawyki telewizyjne konsumentów, 10.Jak konsumenci inwestują i korzystają z usług bankowych?, 12.Implikacje dla firmy. R.7 Instytucjonalny e-klient : 1.Sylwetka instytucjonalnego e-klienta, 2.Korzyści z Internetu dla instytucjonalnych e-klientów, 3.Składowe lojalności klienta, 4.Marketing zorientowany na instytucjonalnych e-klientów, 5.Instytucjonalni klienci a prywatność, 6.Bariery dla wykorzystnia Internetu w firmach, 7.Wpływ Internetu na inne zachowania organizacyjne związane z konsumpcją, 8.Lista e-zyczeń firm, 9.Implikacje dla firm. R.8 Mapa drogowa e-biznesu z perspektyt konsumenta : 1.Jak posługiwać się niniejszym rodziałem, 2.Faza pierwsza :ocena szans, 2.Faza druga : opracowanie strategii firmy, 4.Faza trzecia : opracowanie specyfikacji funkcjonalnych, 5.Faza czwarta : budowa prototypu, 6.Faza piąta : budowa witryny, 7.Faza szósta : uruchomienie i bieżące doskonalenie, 7.Końcowe uwagint.badań. R.9 Kolejna granica : 1.Przełamywanie barier ze współczesnymi nowymi konsumentami, 2.Następna fala nowych konsumentów, 3.Przyciąganie "późnej wieczonści:" : czego ono wymaga?, 4.Segmentacja "później mniejszości", 5.alternatywne urządzenia zapewniajace dostęp do Internetu, 6.Globalni konsumenci : podobieństwa i różnice, 7.Implikacje dla firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej w Unii Europejskiej, 2.Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw, 3.Warunki uruchamiania działalności gospodarczej w wybranych krajach Unii Europejskiej, 4.Współpraca handlowa wewnątrz Unii Europejskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-business : w Internecie i multimediach / Anna Benicewicz-Miazga. - Warszawa : MIKOM, 2003. - 92,[4] s. : rys. ; 23 cm.
1. Internet a biznes: Rozwiązania e-Business; Kanały e-Business; m-Business. 2. Serwis internetowy: Typy i rodzaje witryn internetowych; Cechy dobrego i złego serwisu WWW; Eye Tracking; Audyt. 3. Formy zastosowań elementów e-Business w serwisach internetowych. 4. Prezentacje multimedialne: Ch-ka prezentacji multimedialnych; Klasyfikacja i zastosowania prezentacji multimedialnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wprowadzenie do ekonomii gospodarki otwartej : 1.Ekonomia a racjonalne wybory, 2.Racjonalne wybory w gospodarce otwartej (ujęcie modelowe), 3.Podsumowanie. Cz. II Makroekonomia gospodarki otwartej : aspekt monetarny : 1.Rachunke dochodu narodowego w gospodarce otwartej, 2.Bilans płatniczy, rynek walutowy i równowaga globalna, 3.Wstrząsy zewnętrzne a procesy dostosowawcze w ujęciu modelu IS-LM-BP, 4.Polityka fiskalna i polityka pieniężna a procesy dostosowawcze, 5.Podsumowanie. Cz. III Makroekonomia gospodarki otwartej : polityka handlowa a racjonalne wybory : 1.Polityka handlowa a zagraniczna i międzynarodowa polityka ekonomiczna, 2.Instrumenty polityki handlowej, 3.Ekonomiczne aspekty cła w imporcie i subwencji w eksporcie, 4.Rola GATT i WTO w liberalizacji handlu międzynarodowego, 5.Wspólna polityka handlowa Unii Europejskiej, 6.Podsumowanie. Cz. IV Polska w Unii Europejskiej : aspekty realnej integracji gospodarczej : 1.Formalne i realne aspekty dostosowania polskiej gospodarki do rynku UE, 2.Wewnątrzgałęziowy podział pracy jako dodatkowe kryterium realnej integracji polskiej gospodarki z rynkiem UE, 3.Miejsce Niemiec w procesie realnych dostosowań Polski do rynku UE, 4.Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Elementy ekonomii: Podstawowe pojęcia ekonomii; Rozmiary produkcji w warunkach funkcjonowania rynku i mechanizmu konkurencji; Rynki i systemy ekonomiczne; Makroanaliza monetarna banku centralnego; Polityka fiskalna i budżetowa państwa; Polityka handlu zagranicznego i kursu walutowego. 2. Elementy ekonomiki przedsiębiorstwa: Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarowania; Podstawowe warunki ekonomiki przedsiębiorstwa; Dziedziny ekonomiki przedsiębiorstwa; Kondycja ekonomiczna przedsiębiorstwa - jej elementy i mierniki oceny; Czynnik czasu i ryzyka w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy działania przedsiębiorstw w Unii Europejskiej, 2. Warunki zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej w krajach Unii Europejskiej, 3. Korzyści i koszty związane z uruchomieniem działalności gospodarczej w poszczególnych krajach Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej