Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(54)
Forma i typ
Książki
(54)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(41)
tylko na miejscu
(41)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(43)
Czytelnia
(41)
Autor
Penc Józef (1939-2017)
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(3)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sierpińska Maria (1950- )
(2)
Supernat Jerzy (1951- )
(2)
Yip George S. (1947- )
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Copp Tomasz
(1)
Cywoniuk Mirosława
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czernecka Julita
(1)
Dobrodziej Barbara
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Gabryszak Renata
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Góralczyk Andrzej
(1)
Halama Henryk
(1)
Hiam Alexander
(1)
Ingram Marian
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jachna Tomasz
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Janasz Władysław
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jędrzejczyk Zbigniew
(1)
Kadysz Piotr
(1)
Kardas Jarosław S
(1)
Kaźmierczyk Jerzy
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kinowska Hanna
(1)
Klimkiewicz Katarzyna
(1)
Kożuch Antoni (1939- )
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Krupski Rafał
(1)
Krzyżanowska-Celmer Magdalena
(1)
Kukuła Karol (1948- )
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lipka Anna
(1)
Markowski Bogusław
(1)
Marks Stephen G
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Mihaleva Elena Petrovna
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Multan Ewa
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Pers Jolanta
(1)
Piocha Stanisław (1941- )
(1)
Piwowar-Sulej Katarzyna
(1)
Plawgo Bogusław
(1)
Purgał-Popiela Joanna
(1)
Rapacki Ryszard (1949- )
(1)
Raźniewski Karol
(1)
Rogizińska-Pawełczyk Anna
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Samuelson William F
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Sojkin Bogdan
(1)
Stachurski Tomasz
(1)
Staszkiewicz Marzena
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Striker Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(53)
Rosja
(1)
Język
polski
(53)
rosyjski
(1)
Temat
Decyzje
(47)
Zarządzanie
(26)
Przedsiębiorstwo
(15)
Organizacja
(12)
Marketing
(10)
Menedżerowie
(10)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Przywództwo
(8)
Motywacja
(5)
Informacja gospodarcza
(4)
Kadry
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Motywacja pracy
(4)
Zachowanie organizacyjne
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Globalizacja
(3)
Innowacje
(3)
Konkurencja
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Produkcja
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(3)
Teoria organizacji
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Analiza SWOT
(2)
Analiza strategiczna
(2)
Badania operacyjne
(2)
Decyzje finansowe
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Inwestycje
(2)
Jakość
(2)
Kontrola
(2)
Kontrola zarządcza
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Planowanie
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Podejmowanie decyzji
(2)
Praca
(2)
Praca zespołowa
(2)
Styl kierowania
(2)
Teoria decyzji
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Analiza systemowa
(1)
Autorytet
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bhp
(1)
Bilans księgowy
(1)
Blockchain
(1)
Branża TSL
(1)
COVID-19
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Controlling
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dozór techniczny
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Ekonomia eksperymentalna
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Ekorozwój
(1)
Epidemie
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Gry kierownicze
(1)
Grywalizacja
(1)
Gwarancja jakości
(1)
Interdyscyplinarność
(1)
Internet
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kapitał obrotowy
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kredyt handlowy
(1)
Logistyka
(1)
Lęk
(1)
Magazynowanie
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Myślenie
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Niepewność
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Chiny
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(25)
Opracowanie
(7)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(41)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(21)
Psychologia
(5)
Matematyka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
54 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System informacyjny w zarządzaniu przedsiębiorstwem: Informacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Pojęcie, cele i funkcje systemu informacyjnego; Struktury systemu informacyjnego; Zasoby i potrzeby informacyjne w systemie informacyjnym; 2. Potrzeby informacyjne jako przesłanka budowy systemu informacyjnego przedsiębiorstwa: Pojęcie i rodzaj potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa; Wyznaczniki potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa; Potrzeby informacyjne przedsiębiorstwa w zakresie marketingu; 3. System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie: Elementy systemu informacji marketingowej; Pierwotne i wtórne źródła informacji w systemie informacji marketingowej; Monitoring rynku i wywiad marketingowy jako źródła zasilania informacyjnego; Badania marketingowe jako element systemu informacji marketingowej; 4. Bazy danych w marketingu: Pojęcie, elementy i rodzaje baz danych; Hurtownia danych jako centralna baza danych; Bazy danych w systemie informacji marketingowej; Wykorzystanie baz danych w marketingu; 5. Technologie informacyjne w systemie informacyjnym marketingu firmy Żabka Polska SA: Rozwiązania technologiczne w zintegrowanym systemie zarządzania; Wykorzystanie narzędzi technologii informacyjnej w zarządzaniu firmą; Hurtownie danych w systemie informacyjnym firmy Żabka Polska SA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Przygotowania do wyprawy : 1.Wyjazd ze znanej kra iny, 2.Przybycie do nowych obszarów. Cz.II Rozumienie umysłu na rynku : 1.Spojrzenie na umy sł, 2.Badanie umysłu/mózgu, 3.Pomyśl o tym, 4.Odczyty wanie umysłu rynku, 5.Krucha siła pamięci, 6.Pamięć, metafora i opowieści, 7.Opowieści i marki. Cz.III Myśleć inaczej i głębiej : 1.Klucze do myślenia kreatywnego, 2.Dobre pytania rodzą dobre odpowiedzi, 3 .Początek nowej mentalności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa; CZĘŚĆ I. JAK DZIAŁA UMYSŁ: 1. Decyzja i podjęcie działania: Zmiana zachowania...; ...i nauki o zachowaniu; Wstęp do nauk behawioralnych: jak działa umysł; Co może pójść nie tak; Mapa procesu podejmowania decyzji; Krótkie podsumowanie pojęć; 2. Tworzenie działania: Od problemów do rozwiązań; Prosty model tego, kiedy i dlaczego działamy; Model działania CREATE; Krótkie podsumowanie pojęć; 3. Powstrzymywanie chybionych działań: Wykorzystywanie modelu CREATE do tworzenia przeszkód w działaniu; Zmiana istniejących nawyków; Pochopne decyzje i godne pożałowania działania; Krótkie podsumowanie pojęć; 4. Etyka zmiany zachowania: Szczególnie narzędzia cyfrowe manipulują użytkownikami; Co poszło nie tak: cztery typy zmiany zachowania; Behawioryzm etyki; Idziemy za pieniędzmi; Dalsze kroki: samodzielne korzystanie z nauk o zachowaniu; Dlaczego projektowanie zmiany zachowania to temat szczególnie drażliwy; Krótkie podsumowanie pojęć; CZĘŚĆ II. PLAN ZMIANY ZACHOWANIA: 5. Podsumowanie procesu: Zrozumienie nie wystarczy - potrzebujemy procesu; Proces jest powszechny; Szczegóły mają znaczenie; Skoro też jesteśmy ludźmi: praktyczne wskazówki i arkusze robocze; Trochę praktyki; 6. Definiowanie problemu: Gdy zespoły produktowe nie zdefiniują jasno problemu; Rozpocznij od wizji produktu; Sprecyzuj oczekiwany rezultat; Kto podejmuje działanie?; Spisz swój początkowy pomysł działania; Hipoteza zmiany zachowania; Przykłady z różnych dziedzin; Przypomnienie: działanie != rezultat; Trochę praktyki; 7. Badanie kontekstu: Co wiesz o swoich użytkownikach?; Mapa behawioralna: jakie mikrozachowania prowadzą do działania?; Czy jest lepsze działanie?; Diagnozowanie problemu przy użyciu modelu CREATE; Trochę praktyki; 8. Zrozumienie naszej pracy: krótka historia o rybce: Zrób to za nich, gdy możesz; Kiedy nie możesz działać za nich, używaj modelu CREATE; Trochę praktyki; 9. Tworzenie ingerencji: wskazówka, reakcja i ocena: Wskazówki do działania; Reakcja intuicyjna; Świadoma ocena; Kilka uwag na temat podejmowania decyzji; Trochę praktyki; 10. Tworzenie ingerencji: zdolność, czas, doświadczenie: Zdolność użytkownika do działania; Właściwy czas; Zarządzanie wcześniejszym doświadczeniem; Trochę praktyki; 11. Tworzenie ingerencji: tematy zaawansowane: Ingerencje wieloetapowe; Kształtowanie nawyków; Utrudnianie działania; Trochę praktyki; 12. Implementacja w produkcie: Dokonaj oceny etycznej; Zostaw miejsce na kreatywność; Twórz wskaźniki behawioralne od pierwszego dnia; Trochę praktyki; 13. Określanie wpływu za pomocą testów A/B i eksperymentów: Testy: jak i dlaczego; Projektowanie eksperymentalne w szczegółach; Analizowanie rezultatów eksperymentów; Rodzaje eksperymentów; Trochę praktyki; 14. Określanie wpływu, gdy nie można przeprowadzić testów A/B: Inne sposoby określenia wpływu; Co, jeśli rezultatu nie można zmierzyć w produkcie?; Trochę praktyki; 15. Ocena kolejnych kroków: Określ, jakie zmiany zaimplementować; Mierz wpływ każdej dużej zmiany; Kiedy jest "wystarczająco dobrze"?; Trochę praktyki; CZĘŚĆ III. ZBUDUJ SWÓJ ZESPÓŁ I ODNIEŚ Z NIM SUKCES; 16. Obecny stan wiedzy: Co zrobiliśmy: światowe badania zespołów behawioralnych; Kogo tam mamy?; Co nas interesuje; Szeroki zakres zastosowań; Wyzwania; Trochę praktyki; 17. Czego będziesz potrzebował dla swojego zespołu: Od tego, co zrobiono, do tego, co Ty zrobisz; Udowodnienie swojej wartości; Umiejętności i ludzie, których potrzebujesz; Trochę praktyki; 18. Wnioski: Jak podejmujemy decyzje i działania; Kształtowanie zachowania przez produkt: model CREATE; Model DECIDE i budowanie ingerencji behawioralnej; Inne tematy; Często zadawane pytania; Spojrzenie w przód; Słowniczek pojęć; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. Rozdział I Pojęcie, źródła oraz mechanizmy redukujące lęk menadżerów w Polsce i w Chinach: 1.1. Człowiek jako podmiot odczuwanego lęku w kulturach zachodniej i chińskiej. 1.2. Źródła lęku. 1.3. Mechanizmy redukujące lęk menadżerów. Rozdział II Lęk decyzyjny menadżerów z Polski i z Chin w realizacji funkcji zarządzania: 2.1. Działanie menadżera w realizacji funkcji zarządzania. 2.2. Proces decydowania oraz rodzaje decyzji menadżerskich. 2.3. Istota decyzji menadżerskich oraz radzenie sobie z lękiem decyzyjnym na podstawie wywiadów z menadżerami z Polski i z Chin. Rozdział III Radzenie sobie z lękiem decyzyjnym menadżerów polskich i chińskich w świetle badań: 3.1. Problem badawczy, hipotezy, metody badawcze oraz przebieg badań. 3.2. Wyniki badań menadżerów polskich i chińskich w zakresie lęku jako stanu i jako cechy. 3.3. Propozycje działań redukujących lęk decyzyjny menadżerów oraz ich rezultaty. Zakończenie. Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Menedžment : učeĕnoe posobie dlâ SPO / Е. P. Mihaleva. - 2-e izd., pererab. i dop. - Moskva : Izdatel’stvo Ûrajt , 2017. - 190, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Professional’noe obrazovanie)
Zawiera: Тема 1. Возникновение современного менеджмента: Истоки современного менеджмента; Смена парадигмы управления в России; Современные концепции управления. Тема 2. Методологические аспекты менеджмента: Сущность и необходимость менеджмента; Развитие теории и практики менеджмента; Научные школы менеджмента; Сравнительный анализ моделей менеджмента; Составляющие понятия «менеджмент»; Цели и задачи менеджмента; Деятельность менеджера и его задачи; Характерные черты эффективного менеджмента. Тема 3. Принципы и функции менеджмента: Законы менеджмента; Принципы менеджмента; Функции менеджмента; Содержание общих функций менеджмента. Тема 4. Методы менеджмента: Сущность методов менеджмента, их характеристика; Экономические методы менеджмента; Административно-правовые методы менеджмента; Социально-психологические методы менеджмента. Тема 5. Организационные формы управления предприятием в рыночной Экономикс: Система менеджмента на предприятии как социально-управляемая система; Понятие организационной структуры управления, ее элементы, принципы проектирования, базовые модели организаций; Типы организационных структур, их характеристика; Тенденции в системе организации и управления производством в современных условиях. Тема 6. Технология принятия решений в менеджменте: Сущность управленческих решений, их характеристика; Виды управленческих решений; Требования, предъявляемые к управленческому решению; Информационное обеспечение управленческих решений. Тема 7. Управление трудом: Эволюция теории управления трудом; Влияние теорий управления на природу человека; Теории мотивации в менеджмен те; Человек и организация. Тема 8. Менеджмент и производственный потенциал предприятия: Потенциал предприятия; Управление конкурентоспособностью; Менеджмент в инновационной стратегии предприятия; Управление производительностью; Менеджмент и показатели хозяйственной деятельности предприятия. Тема 9. Кадры управления. Стиль управления: Правила эффективного менеджмента; Стиль руководства; Правила хорошего менеджера. «Решетка» Р. Блейка; Управление конфликтами; Менеджер и стресс; Деловая карьера и ее организация. Тема 10. Элементы функционального менеджмента: Элементы стратегического менеджмента; Управление рисками; Работа менеджеров в кризисной ситуации; Элементы этики делового общения; Элементы инновационного менеджмента; Элементы производственного менеджмента; Элементы финансового менеджмента; Элементы корпоративного управления. Заключение.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
R.1 Tworzenie inteligentnej organizacji; R.2 Pobudzanie kreatywności i przedsiębiorczości; R.3 Kreowanie i wprowadzanie zmian; R.4 Promowanie i wdrażanie innowacji; R.5 Pozyskiwanie i wykorzystywanie informacji; R.6 Podejmowanie rozsądnych decyzji; R.7 Doskonalenie systemu logistyki; R.8 Dbanie o środowisko naturalne; R.9 Doskonalenie systemu pracy; R.10 Doskonalenie wewnętrznej komunikacji; R.11 Doskonalenie systemu motywowania; R.12 Rozwiązywanie konfliktów i negocjowanie; R.13 Doskonalenie oceny przedsiębiorstwa; R.14 Sterowanie i nadzorowanie działalnością firmy; R.15 Doskonalenie siebie i własnej sprawności. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wartość pieniądza w czasie, 2. Analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, 3. Zarządzanie kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie, 4. Zarządzanie aktywami obrotowymi w przedsiębiorstwie, 5. Krótkoterminowe źródła finansowania działalności przedsiębiorstwa, 6. Analiza źródeł finansowania inwestycji, 7. Koszty i struktura kapitału przedsiębiorstwa, 8. Ocena opłacalności przedsięwzięć inwestycyjnych, 9. Planowanie finansowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Treść i uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 2.Funcje zarządzania marketingiem, 3.Klasyczne metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 4.Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstem w przestrzeni marketingowej, 5.Wybrne problemy zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej. Metody współpracy z klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Myślenie strategiczne w zarządzaniu / Andrzej Góralczyk. - Warszawa : INFOR, 1999. - 99 s. : rys. ; 20 cm.
Wprowadzenie; Normalny biznes; Praktyczne zagadnienia zarządzania strategicznego; Zarządzanie niepewnością; Ocena procesów i systemów produkcyjnych pod kątem produktywności; Biznes finezyjny; Gorący miesiąc w Japonii; Produktywność i konkurencyjność polskiej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Normy ISO Serii 9000:2000: 1.Proces rozwoju norm dotyczących zarządzania jakością, 2.Normy ISO serii 9000:2000, II. Zagadnienia prawne: 1. Legislacja dotycząca bezpieczeństwa, 2. Ochrona środowiska. III. Zarządzanie jakością; 1. Organizacja zorientowana na strategię jakościową, 2. Identyfikacja celów jakościowych, 3. System jakości jako system zarządzania, 4. Działania doskonalące system zarządzania jakością. IV Organizacja działań związanych z jakością: 1. Planowanie działań związanych z jakością, 2. Organizacja działań jakościowych, 3. Ocena działań jakościowych w organizacji. V. Dokumentowanie systemu zarządzania jakością: 1. Dokumentacja systemu zarządzania jakością, 2. Rodzaje dokumentów systemu zarządzania jakością, 3. Nadzór nad dokumentacją, 4. Korzyści wynikające z dokumentowania systemu zarządzania jakością. VI. Metody doskonalenia jakości: 1. Wytyczenie celów, 2. Zakłócenia w procesach, 3. Proces rozwiązywania problemów, 4. Metody doskonalenia jakości w procesach. VII. Jakość w projektowaniu: 1. Zarządzanie projektami, 2. Metody projektowania jakości wyrobu, 3. Niezawodność. VIII Jakość w marketingu: 1. Analiza rynku, 2. Proces marketingu, 3. Polityka marketingowa. IX Przegląd umowy: 1. Organizacja przeglądu umowy, 2. Odpowiedzialność producenta i sprzedawcy, 3. Zasady zawierania umów poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość, 4. Rękojmia i gwarancja, 5. Zasady sprzedaży konsumenckiej. X. Zakup i dostawcy: 1. Jakość dostaw w ustawodawstwie krajowym, 2. Wymagania norm ISO serii 9000 dotyczące zakupów, 3. Sterowanie procesami zakupów, 4. Metody oceniania dostawców. XI Procesy produkcyjne: 1. Podstawowe terminy zarządzania procesami, 2. Kontrola jakości, sterowanie procesem, 3. Kontrole i badania jakościowe, 4. System identyfikacji i identyfikalności, XII. Sprzedaż i serwis po sprzedaży: 1. Dostarczenie wyrobu, 2. Informacje zwrotne od klientów, XIII Metrologia w zarządzaniu jakością ; 1. Polski system miar i probiernictwa, 2. Nadzór nad wyposażeniem pomiarowym i badawczym, 3. Akredytacja laboratoriów, 4. Klub Polskich Laboratoriów Badawczych POLLAB
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podejmowanie decyzji / Zbigniew Ściborek. - Warszawa : Agencja Wydawnicza ULMAK, 2003. - 182 s., 18 k. tabl. kolor. : il. ; 21 cm.
1. Otoczenie organizacji jako systemu; 2. Uwarunkowania cyklu decyzyjnego; 3. Planowanie - jedna z podstawowych funkcji zarządzania; 4. System decyzyjny organizacji; 5. Analiza cyklu podejmowania decyzji; 6. Wdrażanie decyzji i śledzenie jej skutków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy podejmowania decyzji, 2. Biznesplan jako sformalizowana postać decyzji menedżerskich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy organizacji i zarządzania / red. Maria Romanowska. - Warszawa : Difin, 2002. - 302, [1] s. : il. ; 23 cm.
Teoria i praktyka zarządzania; Kierowanie ludźmi; Konflikty w organizacji; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Kultura organizacji; Podejmowanie decyzji w organizacji; Struktury działalności gospodarczej; Zarządzanie projektami; Techniki organizatorskie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i metodyka nauki organizacji i zarządzania, 2. Rozwój nauki o organizacji i zarządzaniu, 3. Podstawy działania zorganizowanego, 4. Organizacja jako obiekt badań nauki, 5. Struktura organizacyjna, 6. Badanie i doskonalenie struktury organizacyjnej, 7. Proces zarządzania organizacją, 8. Zarządzanie strategiczne, 9. Kierowanie zespołami pracowniczymi, 10. Zarządzanie potencjałem społecznym, 11. Procesy decyzyjne w zarządzaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie. Zagadnienia wstępne; 2. Organizacje i ich typologie; 3. Struktura organizacyjna; 4. Kultura organizacyjna; 5. Podejmowanie decyzji i planowanie w organizacjach; 6. Zarządzanie strategiczne; 7. Motywowanie; 8. Przywództwo; 9. Zarządzanie komunikowaniem się w organizacji; 10. Zarządzanie przez jakość; 11. Kotrolowanie w organizacjach; 12. Zarządzanie zmianami organizacyjnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp, I. Zarządzanie.Zagadnienia wstępne, 2. Organizacje jako obiekt badań, 3. Podejmowanie decyzji i planowanie, 4. Organizowanie, 5. Motywowanie, 6. Kontrolowanie, 7. Zarządzanie sferami działalności przedsiębiorstwa, 8. Reorganizacja a zarządzanie, 9. zarządzanie komunikowaniem się w organizacji, 10. Zarządzanie relacjami organizacji z otoczeniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesności)
Natura zarządzania; Zarządzanie biznesem; Zarządzanie menedżerami; Struktura zarządzania; Zarządzanie pracownikiem i pracą; Co to znaczy być menedżerem; Sfery odpowiedzialności w zarządzaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej