Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Gray Mel (1951- )
(1)
Kopciewicz Lucyna
(1)
Maliszewska Barbara
(1)
Szmagielski Jerzy
(1)
Webb Stephen A. (1956- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Bourdieu, Pierre (1930-2002)
(2)
Butler, Judith (1956- )
(1)
Foucault, Michel (1926-1984)
(1)
Giddens, Anthony (1938- )
(1)
Habermas, Jürgen (1929- )
(1)
Kobieta
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauczyciele
(1)
Opieka społeczna
(1)
Pomorskie, województwo (od 1999)
(1)
Rola społeczna
(1)
Socjologia
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretycy: Jurgen Habermas; Anthony Giddens; Pierre Bourdieu; Michel Foucault; Judith Butler; 2. Teoria: Feministyczna praca socjalna; Krytyczna praca socjalna; Strukturalna praca socjalna; Multikulturalizm; Neoliberalizm; Postmodernizm; 3. Perspektywy: Analiza sieci społecznych; Etnometodologia; Etnografia; Analiza dyskursu i refleksyjności; Praktyka oparta na dowodach; Sposoby poznania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wytwarzanie różnic rodzajowych w socjalizacyjnej pracy szkoły-przegląd badań, Różnice w przebiegu karier szkolnych uczennic i uczniów-przegląd badań, Polskie badania pedagogiczne uwzględniające perspektywę rodzaju, Teoretyczne ramy badań własnych.Problematyka umiejscowienia społecznego w teorii społecznej Pierre'a Bourdieu, Logika pola szkolnego.Nauczycielskie obrazy szkolnego funkcjonowania uczennic i uczniów-konstrukcja przedmiotu badań, I. Logika pola szkolnego-podziały,struktury,dyspozycje, II. Nauczycielskie obrazy szkolnego funkcjonowania uczennic i uczniów-wytwarzanie kapitału rodzajowego, Mechanizmy wytwarzania kapitału rodzajowego w polu szkolnym-podsumowanie, Koedukacja-polityka oswajania różnic czy praktyka rówqnych szans?, Poza politykę tożsamości? Teoria społeczna Pierre'a Bourdieu w badaniu szkolnych uwarunkowań dominacji i opresji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej