Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(20)
ebookpoint BIBLIO
(7)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(17)
E-booki
(11)
Czasopisma
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
tylko na miejscu
(13)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(14)
Autor
Burska Katarzyna
(2)
Cieśla Bartłomiej
(2)
Czajka Kamil
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Kondak Anna
(2)
Miłkowski Grzegorz
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Allan Stuart
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Batiuk Anna
(1)
Batorski Dominik
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Buras-Marciniak Anetta
(1)
Celińska Barbara
(1)
Chmielewski Zbigniew
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Doliński Wojciech
(1)
Dudek Marek
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Gawlik Ewa
(1)
Gołębiewski Łukasz
(1)
Goźdź-Roszkowski Stanisław
(1)
Grzeszkiewicz-Radulska Katarzyna
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kalinowski Romuald
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska-Szmaj Irena
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kopecka-Piech Katarzyna
(1)
Korabiewska Izabela
(1)
Korombel Anna
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kozerska Agnieszka
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kroik Janusz
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kwaśna Anna
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lewandowska Monika
(1)
MacDonald Matthew
(1)
Madyda Aneta
(1)
Malach Josef
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Maroda Mirosław
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Meryk Radosław
(1)
Moch Wojciech
(1)
Morze Nataliia
(1)
Musiał Emilia
(1)
Myjak Teresa
(1)
Męcfal Sylwia
(1)
Nagora Inna
(1)
Nieradka-Bernaciak Monika
(1)
Noskova Tatiana
(1)
Nowak Andrzej
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Oleśniewicz Magdalena
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Parczewska Teresa
(1)
Petrov Alexander
(1)
Piekot Tomasz
(1)
Pieniążek Marlena
(1)
Piwowarczyk Piotr
(1)
Plieth-Kalinowska Izabela
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Reis Antonio dos
(1)
Rettberg Jill Walker (1971- )
(1)
Robson Kinga
(1)
Rodek-Kietlińska Joanna
(1)
Romanowska-Tołłoczko Anna
(1)
Rongies Witold
(1)
Rott Dariusz (1965- )
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Sadza Agata
(1)
Scott David Meerman
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Smyrnova-Trybulska Eugenia
(1)
Sosnowska Monika
(1)
Sulich Adam
(1)
Szczubiałka Michał
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Szewczyk-Kowalewska Irena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(31)
Czechy
(1)
Język
polski
(31)
Temat
Blogi
(13)
Blog
(6)
Internet
(5)
Strony WWW
(5)
Marketing społecznościowy
(4)
Marketing elektroniczny
(3)
Media społecznościowe
(3)
Public relations
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Dziecko
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Innowacje
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Socjologia
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
XHTML
(2)
Alokacja
(1)
Anoreksja
(1)
Anorektyczki i anorektycy
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Baza danych relacyjna
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Biblioterapia
(1)
Blogerzy
(1)
Bulimia
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Domy dziecka
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Folklor
(1)
Gospodarka
(1)
HTML
(1)
Instytucja totalna
(1)
Inwestycje
(1)
Języki programowania
(1)
Kadry
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna- internet
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Ludzie starzy
(1)
Ludzie starzy w rodzinie
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Mentoring
(1)
Mobbing
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
MySQL
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Negocjacje
(1)
Obrona terytorium kraju
(1)
Odpady
(1)
Odżywianie
(1)
Osobowość
(1)
PHP
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Placówki opiekuńczo-wychowawcze
(1)
Popularyzacja wiedzy
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Portale internetowe
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przysłowia
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations w internecie
(1)
Rodzina
(1)
Rynek pracy
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Samoobrona
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Socjalizacja
(1)
Sportowcy
(1)
Sporty wodne
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo
(1)
Teatroterapia
(1)
Tekst
(1)
Teoria poznania
(1)
Towary
(1)
Towarzystwa naukowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Opracowanie
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Podstawy blogowania, 2. Jak myśleć na blogu?, 3. Potęga blogów w biznesie, 4. Jak Twoja firma moze wykorzystać blogi?, 5. Jak rodzaj blogów jak najlepszy dla twojej firmy, 6. Wykorzystanie blogów do komunikacji wewnętrznej w firmie, 9. Czy wiesz, co mówi o Twojej firmie i twoich produktach?, 10. Jak radzić sobie z nieprzychylnymi opiniami i negatywnym nastawieniem?, 11. Jak odnieść sukces blogowy?, 11. Przyszłość bloga biznesowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Blogi. Blog firmowy a witryna internetowa; Cechy bloga; Modele wykorzystania blogów; Blogi w liczbach; Elementy funkcjonalne bloga; Kreacja graficzna bloga; Zasoby i warunki prowadzenia bloga firmowego; Korzyści z wykorzystania bloga do celów biznesowych; Etapy projektowania bloga firmowego; Wykorzystanie bloga w komunikacji wewnętrznej; Komercyjne wykrzoystanie blogów; Zakończenie. 2. Wirtualne społeczności konsumenckie. Web 2.0; Znaczenie wirtualnych społeczności konsumenckich dla marketingu; Narzędzia sprzyjające tworzeniu wirtualnych społeczności; Rodzaje społeczności; Korzyści dla internautów; Korzyści dla specjalistów od marketingu; Fundamenty wirtualnej społeczności konsumenckiej; Teoria motywacji Maslowa - on-line; Etapy tworzenia społeczności; Czynniki sukcesu społecznościowego - diament społecznościowy; Modele biznesowego wykorzystania społeczności; Liderzy opinii i ambasadorzy marek; Zakończenie. 3. Analizy przypadków. Blog firmowy www.Opcom.pl; Blog korporacyjny FRoSTA; Blog branżowy - Interaktywnie.com; Projekt społecznościowy moBlog; Blog specjalistyczny www.webusability.pl; Blog firmowy e-Lady.pl; Blog wewnętrzny Ideo; Projekt społecznościowy Winiary; Projekt społecznościowy Messenger Service Stolica SA (obecnie UPS Polska); Projekt społecznościowy Sunsilk.pl.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. Wstęp, 2. Początkie dziennikarstwa internetowego, 3. Nowy wspaniały świat mediów: BBC News Online, Drudge Report i narodziny blogów, 4. Relacjonowanie sytuacji kryzysowej: dziennikarstwo internetowe a 11 września, 5. Sensacyjne skandale: wartość informacyjna blogów, 6. Dzienniakrstwo internetowe a wojna w Iraku: dawanie świadectwa, 7. Dzienniakrstwo uczestniczące: IndyMedia, OhmyNews i Wikinwes, 8. Dziennikarze obywatelscy jako naoczni świadokowie: zamachy bombowe w Londynie i huragan Katrina, 9. Nowe kierunki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Internet z perspektywy nauk społecznych. Cz. I Internet jako nowe medium: 2. Internet jako technologia i wyobrażenie. Co robimy z technologią, co technologia robi z nami?, 3. Definiowanie Internetu w kategoriach dóbr wspólnych, 4. Wyszukiwarki jako gatekeeperzy Internetu. Cz. II Życie w Internecie: 5. Anatomia internetowej anonimowości, 6. ja w sieci - siec we mnie. Zależności pomiędzy doświadczeniami relacji w Internecie a reprezentacją obrazu siebie, 7. Internet i tożsamość, 8. Na ile sieciowe są serwisy networkingu społecznego? "małe światy" i "luki strukturalne" w serwisach Gron. Net o LinkedIn.com, 9. Blogi jako przejaw współczesnego trybalizmu, 10. Pomocna dłoń w cyberprzestrzeni. Poszukiwanie pomocy i formy jej udzielania w Internecie. Cz. II Internet w życiu: 11. Czy Internet odbiera nam szczęście? Wpływ korzystania z Internetu na dobrostan psychiczny użytkowników. 12. Cybrszóstki piłkarskie, 13. Nadużywanie Internetu w pracy, 14. Alternatywne wyszukiwarki jako odmiana software art., 15. Lokalne społeczności w sieci - doświadczenia fińskie, 16. Uspołecznieni macierzyństwa przez dyskurs w przestrzeni internetowej, 17. Internet - szanse i zagrożenia dla demokracji, 18. Internet jako narzędzie komunikowania się terrorystów, 19. Cyfrowy podział w Polsce: nowe technologie a szanse życiowe i wykluczenie społeczne, 20. Społeczne konsekwencje rozwoju Internetu - rewolucja czy reprodukcja struktur społecznych?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Witamy w sieci WWW. 1. Przygotować się na sieć. 2. Tworzenie pierwszej strony. 3. Umieszczanie strony w sieci. 4. Skuteczne narzędzia. Część II: Tworzenie lepszych stron WWW. 5. Tekstowe znaczniki HTML. 6. Arkusze stylów. 7. Dodawanie grafiki. 8. Łączenie stron. 9. Narzędzia układu strony: tabele i style. 10 Ramki. Część III: Komunikowanie się z odwiedzającymi stronę. 12. Umożliwianie użytkownikom komunikowania się z nami (i ze sobą). 13. Zarabianie za pomocą swojej witryny. Część IV: Upiększanie stron WWW. 14. JavaScript i DHTML: interaktywne strony WWW. 15. Wymyślne przyciski i menu. 16. Audio i wideo. Część V: Blogi. 17. Blogi. Część VI: Dodatki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, Promocja usług edukacyjnych na przykładzie studiów podyplomowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Public relations a dziennikarstwo. Warianty modelowe, Socjologiczne aspekty kreowania wizerunku osób publicznych, Katalog symbolu jako narzędzie pracy komórki public relations organizacji, na podstawie symboliki Kongresu PR w Rzeszowie, Miedzy czarnym PR a "bulterieryzmem", Public relations: dążenie do panowania czy do porozumienia, Public relations przedsiębiorstw farmaceutycznych w kształtowaniu relacji z farmaceutami, Odpowiedzialność społeczna w branży kontrowersyjnej. Dialog społeczny fundamentem odpowiedzialności społecznej firmy British American Tobacco, Blogi korporacyjne w działaniach public relations, Działania public relations Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich, Rola blogów w kreowaniu wizerunku, Kreowanie wizerunku jednostki terytorialnej. Studia przypadków, Rola PR w kształtowaniu związków organizacji z otoczeniem społecznym, Czynniki wpływające na jakość usług majątkowych zakładów ubezpieczeń, Samorządowe public relations w gminach powiatu poznańskiego - doniesienie z badań, Wizerunek szkoły wyższej w aspekcie współpracy z praktyka gospodarczą, Algebraiczna prezentacja oraz interpretacja luki wizerunkowej, Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa jako pracodawcy, Organizacja eventu w kontekście kształtowania wizerunku uczelni wyższej, Metody kształtowania e-społeczności akademickiej na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie, Przesłanki zastosowania Internetu w kształtowaniu relacji szkoły wyższej z otoczeniem, Trzy światy public relations, Praktyka public relations: szanse i zagrożenia w dobie przełomu komunikacyjnego, Metoda sferyczna i płaszczyznowa obliczania luki wizerunkowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Język a komunikacja. Oblicza Komunikacji ; T.1-2)
4. Stare i nowe media: Czy patrzenie jest towarem? Wpływ nowych mediów na współczesne doświadczenie percepcji- komunikacji- konsumpcji; Pośrednik czy współkreator komunikatu. Kilka uwag o roli mediów w procesie komunikacji; "Prawdziwy mężczyzna nie uważa, ze dziecko to sprawa kobiet". Modelowanie stereotypu ojca w prasie adresowanej do rodziców; Morcing Show jako gatunek audycji radiowej; Struktura współczesnych pożegnalnych nekrologów prasowych; Strategie nadawcze w reportażach Wojciecha Tochmana; Autor i vox populi. Felietony i e-felietony Daniela Passenta; Interioryzacja książki w środowisku cyfrowym; Naukowy dyskurs multimedialny- szanse, wyzwania, ograniczenia; Komunikacja społeczna w Internecie. Problemy badawcze; Nowa retoryka nowych mediów. Teoretyczne i praktyczne aspekty analizy retorycznej hipermediów; Małe światy tekstów. Wstępne rozważania o komunikacji tekstualnej w sieci www; Blogi- współczesne pamiętniki; Publiczne czy prywatne oblicze bloga?; Ku kreacji przestrzeni hipertekstu. Analiza komunikacyjnego "terytorium" internetowego Miasta Plusa; Relacje osobowe i wybrane problemy komunikacji w grach fabularnych; Komunikacja w grach MMORPG; Kiedy język staje się tekstem. Sieć semantyczna jako wyzwanie dla literaturoznawców; Emotikony i ich wartość komunikacyjna w komunikacji elektronicznej; 5. Człowiek, kultura, edukacja: Polska grzeczność językowa a równość płci; Zbyt uprzejmi? O przesadnej grzeczności w codziennej komunikacji Polaków; Tak się nie mówiů czyli o dominacji społecznej i teorii zagłuszanej grupy na przykładzie ograniczeń językowych ze względu na płeć; Buy Nothing Day jako przykład komunikacyjnego karnawału; Policja i policjanci- portret socjologiczny w najnowszej literaturze kryminalno-sensacyjnej; Stereotyp mówcy na podstawie wypowiedzi młodych użytkowników języka; Niektóre typy wypowiedzi dziecięcych; Byle zachować komunikatywność. Uwagi na marginesie badań nad językiem uczniów dyslektycznych; Historie picia alkoholików- terapeutyczny hybrydy tekstowe; Dyskurs u osób dotkniętych autyzmem; Interakcja a język. Tekst- metatekst- kontekst w afazji; Myślenie dyskursywne, czyli rozmowa ze sobą; Metodologia action research i techniki komunikacyjne w glottodydaktyce; W obronie trivium; Dialogizacja tekstu monologowego w dyskursie dydaktycznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media Cyfrowe)
1. Co to jest blog?; 2. Od bardów do blogów; 3. Blogi, społeczności i sieci; 4. Dziennikarstwo obywatelskie?; 5. Blogi jako opowieści; 6. Blogujące marki; 7. Przyszłość blogowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Część I: Podstawy PHP. 1. Wprowadzenie w tematykę PHP. 2. Język PHP. 3. Organizacja kodu i jego wielokrotne wykorzystanie. 4. Programowanie obiektowe. 5. Tablice. 6. Ciągi znaków i znaki alfabetów narodowych. 7. Interakcje z serwisem: formularze. Część II: Podstawowe wiadomości o bazach danych. 8. Wprowadzenie do baz danych. 9. Projektowanie i tworzenie baz danych. 10. Wykorzystanie baz danych: przechowywanie i pobieranie interakcji. 11. Wykorzystanie baz danych: zaawansowany dostęp do danych.. 12. PHP a dostęp do danych. Część III: Planowanie aplikacji internetowych. 13. Aplikacje internetowe i Internet. 14. Implementacja interfejsu użytkownika. 15. Zarządzanie użytkownikami. 16. Zabezpieczenia aplikacji internetowych: planowanie i bezpieczeństwo kodu. 17. Zabezpieczenia aplikacji internetowych: bezpieczeństwo sprzętu i oprogramowania. Część IV: Implementacja aplikacji internetowych. 18. Obsługa błędów i debugowanie. 19. Pliki cookie i sesje. 20. Uwierzytelnianie. 21. Zaawansowane techniki wysyłania treści do przeglądarki oraz buforowania wysyłanej treści. 22. Kontrola poprawności danych za pomocą wyrażeń regularnych. 23. XML i XHTML. 24. Pliki i katalogi. 25. Wysyłanie plików do serwera. 26. Operowanie datami i czasem. 27. Usługi XML Web Services i SOAP. 28. Korzystanie z PEAR. 29. Tworzenie i wdrażanie aplikacji. Część V: Przykładowe projekty i dalsze pomysły. 30. Strategie tworzenia udanych aplikacji internetowych. 31. System zarządzania terminami. 32. Blog. 33. Sklep internetowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nr 1/2009. - Sosnowiec : Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu, 2009. - 163, [1] s. : il.; tab. ; 24 cm.
(Problemy Komunikacji Społecznej. Półrocznik Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu / Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej WSH w Sosnowcu ; red. nacz. Michał Kaczmarczyk ISSN 1689-796X ; Nr 1/2009)
1. Rozprawy i artykuły: Nowy wymiar tożsamości- psychologiczne aspekty blogów; Perswazyjność inwencji retorycznej w public relations prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego; Wykorzystanie badań w praktyce public relations polskich szkół wyższych; Regionalno-lokalny system informacji a decyzje wyborcze na przykładzie gmin Zagłębia Dąbrowskiego i Jaworzna. Zarys problemu; Kreowanie wizerunku organizacji prasowo-wydawniczej; Public relations Kościoła katolickiego. Wybrane przykłady działań wizerunkowych ze szczególnym uwzględnieniem Diecezji Sosnowieckiej; Komunikowanie masowe w Internecie jako przestrzeni publicznej. Język w sieci. Zarządzania komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną jednostki samorządu terytorialnego; 2. Komunikaty i materiały: Lęk przed "innym-Ja", czyli o współczesnym kryzysie dialogu; Powstanie i rozwój blogów; 3. Recenzje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Jak Internet zmienił zasady marketingu i PR: Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne w dobie Internetu; Nowe zasady marketingu i PR; Bezpośrednie docieranie do nabywcy. II. Komunikacja internetowa - sposób na bezpośrednie dotarcie do nabywcy: Blogi - pozyskaj miliony propagatorów dla swojego przekazu; Nowe zasady komunikatów prasowych; Przekazywanie treści audio za pomocą podcastingu; Fora internetowe, strony typu Wiki i docelowi odbiorcy; Marketing wirusowy - gorączka rozprzestrzenia się w sieci; Bogata w treść strona internetowa. III. Plan działania - wykorzystanie potęgi nowych zasad: Jesteś tym, co publikujesz - budowanie planu marketingowego i PR; Internetowe przywództwo ideowe czyni twoją organizację wiarygodnym źródłem; Jak pisać dla nabywców; Jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy; Jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy; Internetowy pokój medialny - drzwi otwierające drogę nie tylko do mediów; Nowe zasady komunikacji z mediami; Blogowanie jako sposób komunikacji z nabywcą; Podcasting i wideo - jak najprościej; Serwisy społecznościowe a marketing; Serach Engine Marketing - marketing wyszukiwarek internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej