Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(61)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(61)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(48)
dostępne
(33)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(36)
Czytelnia
(48)
Autor
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(9)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(3)
Lewicka-Strzałecka Anna
(3)
Pietrzkiewicz Tadeusz (1911-2005)
(3)
Rok Bolesław
(3)
Bąk Dariusz
(2)
Galata Stanisław
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Rybak Mirosława
(2)
Sikołowska Julita
(2)
Abligowski Marek
(1)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Balcerek Ewa
(1)
Barembruch Adam
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Borkowska Małgorzata
(1)
Buczkowski Bogdan
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Chryssides George D
(1)
Czerniak Adam
(1)
Dołęgowski Tomasz
(1)
Gałkowski Jerzy W
(1)
Gostomski Eugeniusz
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Jabłońska-Bonca Jolanta (1953- )
(1)
Jarco Jerzy
(1)
Kaler John H
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Karaźniewicz Justyna
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kietliński Krzysztof
(1)
Kieżun Witold
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Korenik Dorota
(1)
Koroluk Sławomir
(1)
Korpus Joanna
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kuberska Ewelina
(1)
Kuna-Marszałek Anetta
(1)
Kurczewska Agnieszka
(1)
Lepczyński Błażej
(1)
Letkiewicz Arkadiusz
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Mering Leszek
(1)
Michnowski Lesław
(1)
Migoń Mieczysław P
(1)
Minus Paul M
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Najder-Stefaniak Krystyna
(1)
Penczar Marta
(1)
Powałowski Andrzej (1951- )
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Pratley Peter
(1)
Reyes Victor Martinez
(1)
Sankowska Anna
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Siewierski Jacenty
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Sroka Robert
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Stelmach Waldemar
(1)
Szot-Gabryś Teresa
(1)
Szulczewski Grzegorz
(1)
Szydło Marek (1977- )
(1)
Walkowiak Jerzy
(1)
Wawer Monika
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(1)
Wysocki Artur
(1)
Zakrzewska-Bilewska Agnieszka
(1)
Zarzecki Marcin
(1)
Łuczka Dagmara
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(65)
Język
polski
(65)
Temat
Etyka biznesu
(60)
Zarządzanie
(13)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(11)
Menedżerowie
(9)
Etyka zawodowa
(7)
Gospodarka
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Praca
(5)
Przedsiębiorczość
(4)
Kadry
(3)
Konkurencja
(3)
Organizacja
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Banki
(2)
Etyka
(2)
Globalizacja
(2)
Kobieta
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kredyt
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing
(2)
Odpowiedzialność społeczna
(2)
Postawy
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przywództwo
(2)
Rynek pracy
(2)
Savoir-vivre
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Antropolgia filozoficzna
(1)
Bilans księgowy
(1)
Cybernetyka
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka społeczna
(1)
Filozofia ekologiczna
(1)
Finanse
(1)
Franczyza
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Grupy nacisku
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość usług
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci
(1)
Koszty
(1)
Kryzys
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacji
(1)
Majątek trwały
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Misja przedsiębiorstwa
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Miłość
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Mężczyzna
(1)
Nadużycie prawa
(1)
Nauczanie
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Negocjacje
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Obrót pieniężny
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność społeczna*
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Oszustwo
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outplacement
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Policja
(1)
Poradnictwo
(1)
Pośrednictwo
(1)
Prawo antymonopolowe
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Przestępcy
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Pzredsiębiorstwo
(1)
Płeć
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Reklama
(1)
Religia
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Opracowanie
(8)
Materiały konferencyjne
(4)
Monografia
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publicystyka
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(24)
Filozofia i etyka
(21)
Zarządzanie i marketing
(15)
Edukacja i pedagogika
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
65 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
I. Społeczna odpowiedzialność w działalności przedsiębiorstw: 1. Główne czynniki zmian w upowszechnianiu koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu; 2. Geneza i pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu; 2.1. Definiowanie społecznej odpowiedzialności w środowisku; akademickim; 2.2. Definiowanie społecznej odpowiedzialności przez organizacje międzynarodowe; 3. Modele społecznej odpowiedzialności. II. Zarządzanie społecznie odpowiedzialne w sektorze PMMŚ: 1. Specyfika funkcjonalna i zarządcza przedsiębiorstw sektora PMMŚ; 2. Istota zarządzania społecznie odpowiedzialnego w PMMŚ; 3. Zarządzanie społecznie odpowiedzialne w ujęciu procesowym; 3.1. Obszary społecznej odpowiedzialności; 3.2. Teoria interesariuszy: zarządzanie zgodne z CSR w kontekście "wielorakich aktorów"; 3.3. Systemowe podejście do zarządzania zgodnego z CSR. III. Identyfikacja czynników determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne w sektorze PMMŚ oraz perspektywy badawcze: 1. Czynniki wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne w PMMŚ; 1.1. Czynniki zewnętrzne wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne; 1.2. Czynniki wewnętrzne wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne; 2. Stan dotychczasowych badań na temat CSR w sektorze PMMŚ na świecie; 3. Polski dorobek w zakresie badań na temat CSR w sektorze PMMŚ. IV. Metodyka badań empirycznych: 1. Cel oraz zakres badań empirycznych; 2. Charakterystyka badania przygotowawczego; 3. Charakterystyka badania właściwego; 4. Przetwarzanie i analiza danych; 5. Charakterystyka badanej zbiorowości. V. Ocena czynników wpływających na zarządzanie społecznie odpowiedzialne w badanych przedsiębiorstwach: 1. Koncepcja CSR w badanych przedsiębiorstwach; 1.1. Znajomość pojęcia CSR oraz sposoby jego definiowania przez PMMŚ; 1.2. Ocena ważności i charakter przesłanek wdrażania CSR w badanych przedsiębiorstwach; 1.3. Podejmowane działania w obszarach CSR w badanym sektorze przedsiębiorstw; 2. Czynniki wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 2.1. Analiza i ocena czynników zewnętrznych determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 2.2. Analiza i ocena czynników wewnętrznych determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 3. Eksploracyjna analiza czynnikowa determinant zarządzania społecznie odpowiedzialnego w badanym sektorze PMMŚ; 4. Analiza współzależności między czynnikami wpływającymi na zarządzanie społecznie odpowiedzialne a wybranymi cechami; 5. Analiza współzależności między wdrożonymi znormalizowanymi systemami zarządzania a zaangażowaniem organizacji w inicjatywy CSR; 6. Korzyści wynikające z realizacji CSR w badanych przedsiębiorstwach. VI. Doskonalenie zarządzania społecznie odpowiedzialnego w sektorze PMMŚ: 1. Ocena podstawowych obszarów CSR przez badany segment PMMŚ; 2. Wnioski z przeprowadzonych badań; 3. Kierunki doskonalenia procesu zarządzania społecznie odpowiedzialnego w PMMŚ oraz nowe wyzwania badawcze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota procesu zarządzania; 2. Organizacja i jej miejsce w otoczeniu; 3. Ewolucja nauk o zarządzaniu; 4. Role i kompetencje menedżerskie; 5. Planowanie w organizacji; 6. Strategia przedsiębiorstwa; 7. Podejmowanie decyzji; 8. Organizowanie działalności przedsiębiorstwa; 9. Typy struktur organizacyjnych; 10. Podstawy motywowania pracowników; 11. Metody i narzędzia motywowania personelu; 12. Przywództwo i style kierowania; 13. Kontrola w organizacji; 14. Komunikacja w zarządzaniu; 15. Kulturowy kontekst zarządzania; 16. Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka organizacji, 2. Zasoby nowoczesnej organizacji, 3. Intuicja w działalności menedżerskiej, 4. Proces zarządzania strategicznego, 5. Metodologia procesu formułowania i wyboru strategii zarządzania, 6. Etyka w zarządzaniu działalnością gospodarczą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Przedmiot nauk o zarządzaniu: 1.1. Geneza nauk o zarządzaniu; 1.2. Systematyka nauk o zarządzaniu; 1.3. Pojęcie organizacji; 1.4. Definicja pojęcia zarządzania i terminów zbliżonych; 1.4. Definicja pojęcia zarządzania i terminów zbliżonych; 1.5. Podstawowe zasady organizacji i zarządzania. Rozdział 2. Organizacja w otoczeniu rynkowym jako obiekt zarządzania: 2.1. Ogólne modele organizacji; 2.2. Typologia organizacji i ich cele; 2.3. Otoczenie rynkowe organizacji i jego struktura; 2.4. Podejście systemowe i holistyczne; 2.5. Rynkowy wymiar zarządzania organizacją. Rozdział 3. Struktury organizacyjne: 3.1. Pojęcie struktury organizacyjnej; 3.2. Funkcje struktury organizacyjnej; 3.3. Zasady kształtowania struktury organizacyjnej; 3.4. Przegląd współczesnych standardowych rozwiązań strukturalnych; 3.5. Kierunki zmian rozwiązań strukturalnych w gospodarce opartej na wiedzy. Rozdział 4. Zarządzanie procesowe: 4.1. Istota podejścia procesowego; 4.2. Proces zarządzania; 4.3. Struktura procesowa; 4.4. Podejście procesowe w zarządzaniu strategicznym; 4.5. Podejście procesowe w zarządzaniu operacyjnym. Rozdział 5. Procesy informacyjno-decyzyjne w zarządzaniu: 5.3. Decyzja i proces decyzyjny; 5.4. Proces informacyjno-decyzyjny; 5.5. Ogólne kryteria wyboru w podejmowaniu decyzji; 5.6. Decyzje kierownicze i modele decyzyjne; 5.7. Badania operacyjne. Rozdział 6. Ocena sprawności działania: 6.1. Działanie jako przedmiot oceny; 6.2. Sprawność działania w ujęciu prakseologicznym; 6.3. Pomiar sprawności pracy człowieka; 6.4. Jakość procesów pracy; 6.5. Ocena sprawności działania w podejściach ekonomicznych. Rozdział 7. Zarządzanie strategiczne: 7.1. Geneza zarządzania strategicznego; 7.2. Pojęcie i ewolucja zarządzania strategicznego; 7.3. Szkoły i nurty w zarządzaniu strategicznym; 7.4. Zasady zarządzania strategicznego; 7.5. Wizja i misja; 7.6. Cele; 7.7. Strategia; 7.8. Proces zarządzania strategicznego. Rozdział 8. Systemy wczesnego ostrzegania i zarządzanie kryzysowe: 8.1. Pojęcie systemu wczesnego ostrzegania; 8.2. Analiza słabych sygnałów; 8.3. Projektowanie systemu wczesnego ostrzegania; 8.4. Pojęcie kryzysu i jego rodzaje; 8.5. Zarządzanie w warunkach kryzysu. Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem: 9.1. Pojęcie ryzyka; 9.2. Ryzyko a prawdopodobieństwo; 9.3. Klasyfikacja ryzyka; 9.4. Uniwersalna formuła zarządzania ryzykiem; 9.5. Metody wykorzystywane w zarządzaniu ryzykiem; 9.6. Przykład systemu oceny ryzyka w przedsiębiorstwie. Rozdział 10. Podejścia i metody badawcze w organizowaniu: 10.1. Istota i stadia organizowania; 10.2. Systematyka metod organizatorskich; 10.3. Ogólne metodyki organizowania; 10.4. Przegląd klasycznych metod i technik organizatorskich; 10.5. Współczesne kierunki metodologii badań organizatorskich. Rozdział 11. Przedmiot i zakres zarządzania zasobami ludzkimi: 11.1. Istota zarządzania zasobami ludzkimi i jego znaczenie dla funkcjonowania i rozwoju organizacji; 11.2. Początki zarządzania zasobami ludzkimi i jego rozwój; 11.3. Współczesne modele zarządzania zasobami ludzkimi; 11.4. Funkcje zarządzania; 11.5. Kształtowanie potencjału pracy w organizacji. Rozdział 12. Specyfika pracy kierowniczej: 12.1. Istota czynności kierowniczych; 12.2. Składniki zarządzania; 12.3. Hierarchia stanowisk kierowniczych; 12.4. Ewolucja ról kierowniczych; 12.5. Style zarządzania. Rozdział 13. Zarządzanie kompetencjami i kapitałem intelektualnym: 13.1. Istota kompetencji pracowniczych; 13.2. Kluczowe kompetencje przedsiębiorstwa a kompetencje indywidualne; 13.3. Kształtowanie kluczowych kompetencji organizacji; 13.4. Specyfika funkcji zarządzania w dziedzinie kompetencji indywidualnych; 13.5. Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa; 13.6. Struktura kapitału intelektualnego. Rozdział 14. Ergonomiczne uwarunkowania procesów pracy: 14.1. Ergonomia jako nauka stosowania; 14.2. Organizacja procesu pracy w układzie ergonomicznym; 14.3. Środowisko pracy; 14.4. Zmęczenie; 14.5. Zarządzane układami ergonomicznymi w procesach pracy; 14.6. Ergonomia stanowiska komputerowego. Rozdział 15. Organizacja działalności operacyjnej: 15.1. Istota zarządzania operacyjnego; 15.2. Model zarządzania operacyjnego; 15.3. Zakres przedmiotowy zarządzania operacyjnego; 15.4. Struktura i otoczenie systemu działalności operacyjnej; 15.5. Rola technologii w systemie działalności operacyjnej; 15.6. Kryteria oceny funkcjonowania systemów działalności operacyjnej. Rozdział 16. System logistyczny: 16.1. Pojęcie logistyki; 16.2. Zakres działalności logistycznej; 16.3. Struktura systemu logistycznego; 16.4. Typologie systemów logistycznych; 16.5. Charakterystyka podsystemów logistyki; 16.6. Przepływy towarowe i informacyjno-decyzyjne w logistyce; 16.7. Zastosowanie metod ilościowych w działalności logistycznej. Rozdział 17. Zarządzanie jakością: 17.1. Pojęcie jakości i zarządzania jakością; 17.2. Model TQM; 17.3. Normatywne systemy zarządzania jakością; 17.4. Zasady zarządzania jakością według norm ISO; 17.5. Instrumenty wspomagające zarządzanie jakością. Rozdział 18. Zarządzanie projektami: 18.1. Pojęcie projektu; 18.2. Typy i rodzaje projektów; 18.3. Specyfika zarządzania projektami; 18.4. Strukturalne modele zarządzania projektami; 18.5. Cykl projektowo-realizacyjny; 18.6. Zarządzanie ryzykiem projektu. Rozdział 19. Organizacja systemów zarządzania wiedzą: 19.1. Wiedza jako czynnik przewagi konkurencyjnej; 19.2. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie; 19.3. Wspomaganie informatyczne systemu zarządzania wiedzą; 19.4. Doskonalenie struktury organizacyjnej pionu informacji; 19.5. Współpraca instytucjonalna. Instytucje sieciowe; 19.6. Infrastruktura informatyczna i komunikacyjna. Rozdział 20. Wspomaganie informatyczne zarządzania: 20.1. Typy systemów informatycznych zarządzania; 20.2. Zintegrowane systemy informatyczne i hurtownie danych; 20.3. Systemy CRM i e-biznes; 20.4. Wspomaganie informatyczne zarządzania informacjami i wiedzą. Rozdział 21. Zarządzanie informacjami i komunikacją: 21.1. Specyfika zarządzania informacjami; 21.2. Istota i sposoby komunikowania się; 21.3. Style i techniki komunikowania się. Rozdział 22. Rozwój i zarządzanie zmianami: 22.1. Przesłanki rozwoju i zmian organizacyjnych; 22.2. Zakres rozwoju i zmian w organizacji; 22.3. Modele rozwoju i organizacji; 22.4. Istota zarządzania zmianami; 22.5. Systemowe podejście do zarządzania zmianą; 22.6. Metodyka wprowadzania zmian w organizacji. Rozdział 23. Organizacja ucząca się: 23.1. Pojęcie organizacji uczącej się i jej cechy; 23.2. Funkcjonowanie organizacji uczącej się; 23.3. Poziomy strukturalnego uczenia się; 23.4. Modele i koncepcje organizacji uczącej się; 23.5.Międzynarodowa Naukowa Sieć Tematyczna Technologii Środowiskowych ENVITECH-Net jako organizacja ucząca się. Rozdział 24. Zarządzanie w warunkach globalizacji: 24.1. Istota procesu globalizacji; 24.2. Strategie zarządzania w warunkach globalizacji; 24.3. Kierunki rozwoju struktur organizacyjnych przedsiębiorstw globalnych; 24.4. Alians strategiczny. Rozdział 25. Nadzór korporacyjny: 25.1. Geneza nadzoru korporacyjnego; 25.2. Podstawowe definicje; 25.3. Wybrane koncepcje nadzoru korporacyjnego; 25.4. Obszary zastosowań praktycznych, Rozdział 26. Etyczny i kulturowy kontekst zarządzania: 26.1. Etyczny wymiar gospodarowania; 26.2. Kodeks etyczny; 26.3. Kultura jako determinanta działalności biznesowej, Rozdział 27. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa: 27.1. Pojęcie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 27.2. Przesłanki wdrażania koncepcji społecznej odpowiedzialności; 27.3. Model zarządzania społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa; 27.4. Proces wdrażania koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 27.5. Narzędzia kształtowania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 27.6. Społeczna odpowiedzialność jako szansa na zrównoważony rozwój organizacji. Rozdział 28. Nowe kierunki rozwoju nauk o zarządzaniu: 28.1. Determinanty funkcjonowania organizacji w XXI w.; 28.2. Współczesne podejścia teoretyczne w zarządzaniu; 28.3. Wybrane obszary zastosowań nowych koncepcji zarządzania. Aneks. Literatura. Spis tabel. Spis rysunków. Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kształtowanie odpowiedzialności społecznej poprzez studia: Społeczeństwo mądrości; Korzyści indywidualne i korzyści wspólne z edukacji - pewniki i znaki zapytania; Non (nisi) scholae, sed vitae discimus - Ku odpowiedzialnemu nauczaniu organizacji i zarządzania; Konkurencja szkolnictwa wyższego i jej wpływ na kształtowanie oferty edukacyjnej; Wprowadzenie do komunikatów; Wpływ działalności uczelni na kształtowanie społeczne odpowiedzialnych postaw wśród absolwentów; Możliwości i ograniczania kształtowania odpowiedzialności społecznej i postaw obywatelskich studentów; Kształtowanie postaw etycznych w procesie kształcenia na kierunkach biznesowych w Polsce; Postawy społeczeństwa internetowego; Teoria i praktyka społecznej i ekologicznej odpowiedzialności przedsiębiorcy w programach nauczania i dodatkowych formach aktywizacji studentów. Rozwijanie umiejętności i kształtowanie postaw poprzez studia kierunków ekonomicznych: Organizacja i programowanie studiów ekonomicznych; Wartości dodane przez uczelnie w procesie kształcenia poza programem studiów; Wprowadzenie do komunikatów; Kształtowanie postaw przedsiębiorczych na studiach ekonomicznych; Kompetencje absolwentów uczelni ekonomicznej. Przykład SGH; Postawy absolwentów wobec wykształcenia i pracy zawodowej; System kształtowania jakości kształcenia w AE w Poznaniu; Studia ekonomiczne z perspektywy absolwenta, menedżera i profesora; Kreatywność w edukacji na poziomie wyższym; Uczelnia obywateli. Kształtowanie postaw obywatelskich w środowisku WSZiB w Krakowie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka zaufania: Definicja zaufania; Źródła zaufania; Typologia zaufania; Zaufanie a moralność; Ekonomia zaufania- dlaczego zaufanie jest potrzebne organizacji?; Zaufanie w koncepcji kapitału intelektualnego; 2. Zarządzanie przez zaufanie w przedsiębiorstwie: Wytyczne do budowy zaufania; Rola lidera w zarządzaniu zachowaniem; Budowanie zaufania w zespole; Zarządzanie zaufaniem a zarządzanie wiedzą; Zarządzanie zaufaniem a zarządzanie w kryzysie; System odporności przedsiębiorstwa na defraudację i korupcję; 3. Zaufanie w otoczeniu przedsiębiorstwa: Strategie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Zaufanie w relacjach z partnerami biznesowymi; Zarządzanie lojalnością; Zarządzanie reputację; Strategia społecznej odpowiedzialności biznesu; Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa; 4. Zastosowanie metodologii zarządzania zaufaniem: Diagnoza stanu zarządzania zaufaniem w polskich przedsiębiorstwach; Zespoły wirtualne; Przetargi online; E-commerce; Wirtualne walne zgromadzenie; Zarządzanie zaufaniem w organizacjach- studia przypadków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1 Edukacja w zakresie przedsiębiorczości w strukturach akademickich; Rozdział 2 Teoretyczne ramy kształcenia w zakresie przedsiębiorczości; Rozdział 3 Specyfika dydaktyki przedsiębiorczości; Rozdział 4 Etyczny wymiar edukacji w zakresie przedsiębiorczości; Zakończenie; Suplement; Załącznik; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Podziękowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Diagnoza, kryzys globalny przed którym stoimy; 2. Trwały rozwój celem strategicznym ONZ i UE; 3. Model System Życia jako cybernetyczny wkład do walki z zagrożeniem; 4. Ekohumanistyczne społeczeństwo informacyjne przyszłością świata; 5. Zarys strategii trwałego rozwoju; 6. Podstawowe wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie rynku kredytów detalicznych. 2. Pośrednicy kredytowi na rynku kredytów detalicznych. 3. Etyka w biznesie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Polski menedżer: światowe ambicje, lokalne realia. 2. Polski biznes: długi marsz do modernizacji. 3. Menedżerowie: liderzy z pasją czy zadufani egotycy? 4. Globalizacja: tylko dostosowani przetrwają. 5. Etyka w biznesie: warto być przyzwoitym. 6. Naukowe zarządzanie: ile prawdy, ile mitu? 7. Przemysł wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo i jego otoczenia, 2. Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, 3. Praca i zadowolenie w aspekcie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, 4. Kształtowanie środowiska pracy, 5. Ocena jakości środowiska pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Przedsiębiorca dominujący na rynku; 2. Zakaz nadużywania pozycji dominującej na rynku; 3. Sankcje z tytułu nadużycia przez przedsiębiorcę posiadanej na rynku pozycji dominującej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacyjne studiowanie na specjalności; Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa – wprowadzenie; Rozdział 1. Zasoby - znaczenie i klasyfikacja Rozdział 2. Zarządzanie majątkiem trwałym przedsiębiorstwa Rozdział 3. Zarządzanie majątkiem obrotowym Rozdział 4. Istota zarządzania przez wartość - źródła danych i podstawy formułowania rekomendacji zarządczych (studium przypadku) Rozdział 5. Budowa i operacjonalizacja strategii generalnej lub obszarowej organizacji złożonej strukturalnie - metodyka i wytyczne do opracowania projektu Rozdział 6. Etyka biznesu - istota i poziomy Rozdział 7. Obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 8. Standardy i wytyczne z zakresu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem Rozdział 10. Instrumenty rynku pieniężnego - weksel Rozdział 11. Jak przekonać inwestora venture capital do pomysłu biznesowego - czyli jak przygotować skuteczny pitch deck? Rozdział 12. Kultura doskonałości i pomiar poziomu jej dojrzałości w organizacji (studium przypadku) Rozdział 13. Droga przedsiębiorstwa w procesie certyfikacji obowiązkowej i dobrowolnej wyrobów Rozdział 14. Instrumentarium zarządzania jakością (studium przypadku) Rozdział 15. Rola auditu w procesie doskonalenia (studium przypadku) Rozdział 16. Zarządzanie środowiskowe w przedsiębiorstwie (studium przypadku) Rozdział 17. Relacje w biznesie - typologia Rozdział 18. Analiza makrootoczema organizacji z wykorzystaniem modelu PEST - metodyka cyklicznego monitonngu otoczenia organizacji Rozdział 19. Franczyza jako forma współdziałania przedsiębiorstw Rozdział 20. Podejmowanie decyzji menedżerskich na poziomie ujednolicania procesów w jednostce biznesowej w pionie IT - procesy, controlling (studium przypadku) Rozdział 21. Key Performance Indicators (Joanna Próchniak) Rozdział 22. Wykorzystanie zarządzania projektem do osiągania celów przedsiębiorstwa Rozdział 23. Lean Management w przedsiębiorstwie (zadanie, gra symulacyjna) Rozdział 24. Metoda FMEA i jej zastosowanie Rozdział 25. Prognozowany rachunek przepływów pieniężnych - finansowa część biznesplanu przedsięwzięcia gospodarczego (arkusz kalkulacyjny) Rozdział 26. Pomiar wartości wykreowanej. Nośniki wartości i źródła tworzenia zysku (studium przypadku) Rozdział 27. Nadużycia w przedsiębiorstwie Rozdział 28. Ocena zagrożenia niewypłacalnością kontrahenta - systemy wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw (analityka finansowa) Rozdział 29. Identyfikacja i klasyfikacja kosztów jakości (studium przypadku) Rozdział 30. Ocena jakości usług (studium przypadku) Rozdział 31. Trendy w konsumpcji żywności Rozdział 32. Zastosowanie metody Kano w ocenie cech jakości usług świadczonych przez dziekanat Rozdział 33. Zasady wdrożenia systemu HACCP w placówce gastronomicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Geneza i istota zarządzania strategicznego: R.1 Zarządzanie strategiczne - tło ekonomiczne, R.2 Zarządzanie strategiczne jako koncepcja zarządzania. Cz. II Strategia przedsiębiorstwa: R.3 Strategia przedsiębiorstwa jako system, R.4 Podmiotowe ujęcie strategii - kluczowe wybory strategiczne, R.5 Procesowe ujęcie strategii - przedsiębiorczość strategiczna. Cz. III Opracowanie strategii przedsiębiorstwa: R.6 Identyfikacja przedsiębiorstwa, R.7 Analiza strategiczna, R.8 Implementacja strategii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Społeczne aspekty zarządzania: 1. Paradoksy zarządzania potencjałem społecznym w czasach hiperkonkurencji, 2. Outplacement jako narzędzie polityki personalnej organizacji w procesie restrukturyzacji zatrudnienia, 3. Zarządzanie organizacją w warunkach kryzysu, 4. Kształtowanie kultury organizacyjnej w związku ze zmianami w organizacji, 5. Pułapki różnorodności. Zarządzanie zróżnicowaniem w organizacjach, 6. Problemy społeczne wdrożeń systemów informatycznych, 7. System zarządzania wiedzą w kształtowaniu strategii przedsiębiorstwa, 8. Koncepcja benchamrkingu w zarządzaniu potencjałem ludzkim, 9. Motywacyjna rola wizji w przedsiębiorstwie, 10. Oblicza modelu kompetencji w zarządzaniu zasobami ludzkimi, 11. Aspekt społeczny w Zarządzaniu Jakością - o potrzebie racjonalizmu, 12. Wyznaczniki awansów zawodowych kobiet w świetle badań empirycznych. Cz. II Kontrakt psychologiczny: 13. Kontrakt psychologiczny jako podstawa budowania kultury organizacyjnej, 14. Autorytet przełożonego w relacjach zawodowych, 15. Efektywna komunikacja warunkiem sprawnego zarządzania, 16. analiza systemu komunikacyjnego w organizacji, 17. Komunikacja w trakcje fuzji na przykładzie BP Polska Sp. z o.o., 18. Techniki PR wewnętrznego, 19. Programy praca-życie, 20. Strategie radzenia sobie z zespołem wypalenia zawodowego, 21. Zjawisko stresu we współczesnych organizacjach, 22. Wybrne cechy osobowości menedżera i ich odniesienie do procesu kierowania grupą pracowniczą w oparciu o wyniki badań empirycznych. Cz. III Prawo i etyka pracy; 23. Wybrane problemy współczesnego prawa pracy, 24. Leasing pracowniczy w świetle nowych przepisów, 25. Etyczny wymiar relacji międzyludzkich. Cz. IV Aspekty finansowe w strategii personalnej: 26. Koszty pracy i controlling personalny w zarządzaniu zasobami ludzkimi, 27. Pomiar kapitału intelektualnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wiadomości wstępne o komunikacji; 2. Klasyfikacja potrzeb człowieka i ich charakterystyka; 3. Komunikacja interpersonalna; 4. Komunikacja werbalna i niewerbalna; 5. Typologia zachowań klientów; 6. Komunikacja międzynarodowa i międzykulturowa; 7. Podróż psychologiczna; 8. Konflikty międzyludzkie - główne ich przyczyny w miejscu pracy; 9. Różne role w grupie; 10. Negocjacje; 11. Etyka w relacji z drugim człowiekiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Role : role męskie, role kobiece, niejasne role kobiet i mężczyzn. 2. Porozumiewanie się kobiet i mężczyzn : komunikowanie się mężczyzn i kobiet, bariery w komunikowaniu się kobiet i mężczyzn. 3. Uważne słuchanie : style słuchania, ukryte przekazy, ukryte programy, czyli mechanizmy obronne, 4. Budowanie zdrowych relacji między kobietą a mężczyzną, 5. Kobieta, mężczyzna i miłość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I; Regulacje bankowego oszustwa kredytowego w prawie polskim i ustawodawstwie wybranych państw. 1. Przestępczość gospodarcza - pojęcie i klasyfikacje. 2. Przestępczość bankowa. 3. Oszustwo kredytowe w polskim prawie karnym. 4. Prawno karna ochrona kredytu w ustawodawstwach wybranych państw. Rozdział II: Dynamika i struktura przestępczości kredytowej. 1. Źródła informacji o poziomie przestępczości. 2. Ocena rozmiarów przestępczości kredytowej na podstawie analizy 854 spraw karnych. 3. Struktura oszustw kredytowych. Rozdział III: Sprawcy oszustw kredytowych i metody ich działań. 1. Sprawca oszustwa kredytowego. 2. Metody działania oszustów kredytowych. 3. Motywy działania sprawców oszustw kredytowych (analiza wyników badań akt sądowych). Rozdział IV: Etiologia przestępczości kredytowej. 1. Uwarunkowania przestępczości gospodarczej. 2. Wpływ czynników ekonomicznych na dynamikę przestępczości kredytowej w Polsce. 3. Czynniki społeczno-kulturowe przestępczości kredytowej. 4. Czynniki kryminogenne o charakterze wewnętrznym - filozoficzne i socjologiczne refleksje na temat przestępczości zorganizowanej. Rozdział V: Przeciwdziałanie oszustwom kredytowym. 1. Rola prawa karnego w przeciwdziałaniu przestępczości gospodarczej. 2. Zabezpieczenia w ramach systemu bankowego. 3. Inne pozakarne metody przeciwdziałania oszustwom kredytowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 343 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej