Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(10)
Książki
(10)
ebookpoint BIBLIO
(5)
Forma i typ
E-booki
(15)
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(9)
Autor
Niedbalski Jakub
(4)
Dymarczyk Waldemar
(2)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(2)
Mazur Stanisław
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Pasikowski Sławomir
(2)
Piekarski Jacek
(2)
Pyfel Łukasz
(2)
Sobocińska Magdalena
(2)
Urbaniak-Zając Danuta
(2)
Bauman Teresa (1955-2017)
(1)
Brzeziński Jerzy (1947- )
(1)
Creswell John W. (1945- )
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Kauf Sabina
(1)
King Bruce M
(1)
Kos Ewa
(1)
Kubinowski Dariusz
(1)
Maison Dominika
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Minium Edward W. (1917-2004)
(1)
Pilch Tadeusz (1939- )
(1)
Szlosek Franciszek (1943- )
(1)
Tłuczak Agnieszka
(1)
Urbaniak-Zając Danuta (1957- )
(1)
Zakrzewska Marzenna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Badania jakościowe
(10)
Badania ilościowe
(4)
Pedagogika
(4)
Badania naukowe
(3)
Metodologia
(3)
Nauki społeczne
(3)
Metody badawcze
(2)
Action Research
(1)
Analiza danych jakościowych
(1)
Analiza dyskursu
(1)
Antropologia wizualna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Etnografia
(1)
Hermeneutyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Netnografia
(1)
Obserwacja nieuczestnicząca
(1)
Obserwacja uczestnicząca
(1)
Obsługa klienta
(1)
Projektowanie badań naukowych
(1)
Psychometria
(1)
Shadowing (metoda nauczania)
(1)
Socjologia
(1)
Statystyka
(1)
Storytelling
(1)
Teoria ugruntowana
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(6)
Edukacja i pedagogika
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wykłady z Pedagogiki)
Zawiera: Wprowadzenie; R. 1 Jakościowa orientacja w badaniach pedagogicznych: Pozycja badań jakościowych w tradycyjnym modelu empirycznych badań pedagogicznych; Konsekwencje podporządkowania się nauk społecznych pozytywistycznemu modelowi nauki; Nieutonomiczność metody badawczej; W labiryncie badań jakościowych. R. 2 Wywiad narracyjny jako metoda badań empirycznych: Teoretyczne założenia metody; Sposób pozyskiwania materiału badawczego i metodyka interpretacji. R. 3 Przykład interpretacji narracji z wykorzystaniem metody F. Schützego („…ja nie bałam się robić w życiu tego, czego chcę, i nie bałam się chcieć…”): Nawiązanie kontaktu z narratorką i przebieg wywiadu; Charakterystyka etapów interpretacji narracji. R. 4 Obiektywna hermeneutyka jako metodologia i metoda badan empirycznych: Geneza metody; Przedmiot zainteresowania obiektywnej hermeneutyki; Poznawczy status reguł generujących działania oraz struktur sensu i znaczenia; Autonomia życiowej praxis i struktura przypadku; Zasada uogólniania wyników badań – struktura przypadku jako dialektyka ogólności i szczególności; Metodyka interpretacji; Krytyczne podsumowanie metodologii i metodyki obiektywnej hermeneutyki. R. 5 Obraz zawodu pedagoga kształtujący się u studentów kierunku pedagogika – przykład zastosowania obiektywnej hermeneutyki: Sformułowanie problemu badawczego (określenie przypadku); Ocena protokołu (umiejscowienie interakcji); Budowanie historii i porządkowanie wariantów znaczeń; Elementy (hipotezy) struktury przypadku. Uwagi końcowe. Załącznik: Transkrypcja prezentowanej narracji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodologia / PWN Wydawanictwo Naukowe)
Wprowadzenie: Czym są badania jakościowe?; 1. Projektowanie badania jakościowego; 2. Etyka w badaniach jakościowych; 3. Pułapki i dylematy w badaniach jakościowych; 4. Znaczenie paradygmatów w badaniach jakościowych; 5. Teoria ugruntowana; 6. Action research, czyli o badaniach w działaniu; 7. Antropologia wizualna; 8. Etnografia; 9. Jak zostałem etnografem. Opowieść konfesyjna; 10. Storytelling, czyli o materialności praktyk opowiadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodologia / PWN Wydawanictwo Naukowe)
Wprowadzenie: Różnorodność metod i narzędzi w badaniach: 1. Studium przypadku; 2. Obserwacja; 3. Nowe techniki badań terenowych: shadowing; 4. Podejście biograficzne; 5. Wywiad w badaniach jakościowych; 6. Badania fokusowe; 7. Analiza dokumentów zastanych; 8. Analiza dyskursu; 9. Etnografia wizualna; 10. Technika identyfikacji konstruktorów osobistych; 11. Metody relacyjne w badaniach organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Monografia przedstawia zastosowania rozwiązań metodologicznych i metod badawczych, które to wskazują na dużą złożoność i zmienność otoczenia marketingowego. Przede wszystkim zaprezentowano w niej na rosnące umiędzynarodowienie badań marketingowych oraz konieczność dostosowywania metod do nowych wyzwań oraz zwiększania jakości wyników badań. Autorzy omawiają m.in.: uwarunkowane kulturowo jakościowe badania marketingowe, badania eksperymentalne, poszukiwanie consumer insight w kontekście doświadczeń klientów w procesie zakupowym, badania zachowań nieuświadomionych przez konsumentów, a także dostosowanie metod badań do specyfiki sektora.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Monografia przedstawia zastosowania rozwiązań metodologicznych i metod badawczych, które to wskazują na dużą złożoność i zmienność otoczenia marketingowego. Przede wszystkim zaprezentowano w niej na rosnące umiędzynarodowienie badań marketingowych oraz konieczność dostosowywania metod do nowych wyzwań oraz zwiększania jakości wyników badań. Autorzy omawiają m.in.: uwarunkowane kulturowo jakościowe badania marketingowe, badania eksperymentalne, poszukiwanie consumer insight w kontekście doświadczeń klientów w procesie zakupowym, badania zachowań nieuświadomionych przez konsumentów, a także dostosowanie metod badań do specyfiki sektora.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej