Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(158)
IBUK Libra
(9)
ebookpoint BIBLIO
(9)
Forma i typ
Książki
(150)
Publikacje naukowe
(53)
Publikacje fachowe
(29)
E-booki
(18)
Czasopisma
(8)
Poradniki i przewodniki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(129)
dostępne
(90)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(93)
Czytelnia
(130)
Autor
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(8)
Borski Maciej (1975- )
(6)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(5)
Kożuch Barbara (1950- )
(5)
Fleszer Dorota (1971- )
(4)
Gurdek Magdalena (1977- )
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Kozioł Leszek
(4)
Lityński Adam (1940- )
(4)
Majewski Kamil
(4)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(4)
Bugdol Marek (1966- )
(3)
Chodyński Andrzej
(3)
Kaliski Burton S
(3)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(3)
Stawnicka Jadwiga
(3)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Wojciechowski Eugeniusz
(3)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(3)
Baran Beata
(2)
Celej Piotr (1981- )
(2)
Dolata Stanisław
(2)
Gołuchowski Jerzy
(2)
Gredka-Ligarska Iwona
(2)
Grucza Bartosz
(2)
Kil Jan (1991- )
(2)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(2)
Kruszyński Piotr
(2)
Kulesza Michał (1948-2013)
(2)
Kupny Weronika
(2)
Kuźnik Grzegorz
(2)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(2)
Markowski Tadeusz (1949- )
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Moll Tomasz
(2)
Napiórkowska Anna
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Owsiak Stanisław (1946- )
(2)
Pogłódek Andrzej
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Rokicki Jarosław
(2)
Rozmus Dariusz (1961- )
(2)
Skoczylas Józef Jan
(2)
Sobas Magdalena
(2)
Sobera Waldemar
(2)
Stawasz Danuta
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szewczyk Helena
(2)
Szlachta-Kisiel Katarzyna
(2)
Szuba Marzena
(2)
Watrak Andrzej
(2)
Wiśniewski Bernard
(2)
Zrałek Maria (1948- )
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Allievi Andrea
(1)
Antonów Kamil
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Balon Urszula
(1)
Baran Katarzyna
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Barczyk Sigmund
(1)
Batko Roman
(1)
Bańkowska Agnieszka
(1)
Bernstein Peter (1919-2009)
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Bieś-Srokosz Paulina
(1)
Bilkiewicz Tatiana
(1)
Bodo Monika
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Borowiec Leszek
(1)
Borowska Elżbieta
(1)
Borszowski Paweł (1972- )
(1)
Bosak-Sojka Maria
(1)
Bożyk Paweł (1939-2021)
(1)
Brzozowski Marcin
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Bukowski Zbigniew
(1)
Bullington-McGuire Richard
(1)
Buzek Ludgarda (1935- )
(1)
Bąbol Krzysztof
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Chibowski Robert
(1)
Chmielarz-Grochal Anna
(1)
Chądzyński Jacek
(1)
Cichy Andrzej
(1)
Cichy Diana
(1)
Cisek Marek
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czajka Zdzisław
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czaputowicz Jacek
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Czerw Jarosław
(1)
Damodaran Aswath (1957- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(79)
2000 - 2009
(67)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
Kraj wydania
Polska
(173)
nieznany (us)
(3)
Język
polski
(174)
angielski
(2)
Temat
Administracja
(32)
Zarządzanie publiczne
(30)
Samorząd terytorialny
(28)
Administracja publiczna
(26)
Zarządzanie kryzysowe
(21)
Sektor publiczny
(19)
Zarządzanie
(18)
Zarządzanie jakością
(17)
Bezpieczeństwo publiczne
(12)
Kadry
(10)
Urzędnicy
(10)
Bezpieczeństwo narodowe
(9)
Przedsiębiorstwo
(9)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(8)
Organizacja
(7)
Pracownicy samorządowi
(7)
Samorząd gminny
(7)
Służba zdrowia
(7)
Budżety terenowe
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Prawo pracy
(6)
Rynek pracy
(6)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(6)
Zdrowie publiczne
(6)
Instytucje nonprofit
(5)
Marketing
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Usługi publiczne
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Audyt wewnętrzny
(4)
Decentralizacja (administracja)
(4)
Jakość usług
(4)
Miasta
(4)
Opieka społeczna
(4)
Outsourcing
(4)
Policja
(4)
Polityka społeczna
(4)
Polska
(4)
Prawo Unii Europejskiej
(4)
Prawo administracyjne
(4)
Szkolnictwo
(4)
Teoria organizacji
(4)
Zarządzanie oświatą
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Zarządzanie służbą zdrowia
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Administracja samorządowa
(3)
Budżety gminne
(3)
Innowacje
(3)
Kontrola zarządcza
(3)
Logistyka
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przywództwo
(3)
Public relations
(3)
Ratownictwo medyczne
(3)
Społeczności lokalne
(3)
System obronny państwa
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Apelacja
(2)
Banki
(2)
Banki spółdzielcze
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Controlling
(2)
Finanse
(2)
Finanse publiczne
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka komunalna
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Infrastruktura społeczna
(2)
Internet
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Jakość
(2)
Jakość kształcenia
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Konkurencyjność
(2)
Kultura
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Międzynarodowa Organizacja Pracy (MOP)
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Nierówności społeczne
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Oświata
(2)
Partycypacja społeczna
(2)
Państwowa Straż Pożarna
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polityka
(2)
Polityka publiczna
(2)
Polityka zatrudnienia
(2)
Polityka zdrowotna
(2)
Pożarnictwo
(2)
Praca
(2)
Prawo karne procesowe
(2)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(51)
1989-2000
(27)
1901-2000
(19)
1945-1989
(5)
1989-
(4)
2001-0
(4)
1918-1939
(2)
1801-1900
(1)
1914-1918
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(76)
Kraje Unii Europejskiej
(14)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Czechy
(2)
Niemcy
(2)
Ukraina
(2)
ZSRR
(2)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Gruzja
(1)
Hiszpania
(1)
Irlandia
(1)
Japonia
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Norwegia
(1)
RFN
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Rosja
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(36)
Praca zbiorowa
(36)
Podręcznik
(18)
Monografia
(11)
Czasopismo naukowe
(6)
Poradnik
(6)
Czasopismo prawnicze
(5)
Raport z badań
(5)
Case study (studium przypadku)
(4)
Materiały konferencyjne
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Artykuły
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Vademecum
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(114)
Zarządzanie i marketing
(53)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(30)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(10)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(8)
Edukacja i pedagogika
(6)
Medycyna i zdrowie
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
176 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Koncepcje i teorie zarządzania publicznego; 1. Kapitał społeczny a sprawność sfery publicznej, 2. Specyficzne cechy organizacji publicznej, 3. Nauka administracji, zarządzanie publiczne w paradygmat rządzenia publicznego, 4. Stare i nowe koncepcje zarządzania publicznego w strukturach samorządu terytorialnego, 5. Model zarządzania terytorialnego. Cz. II Zarządzanie publiczne w świetle badań empirycznych: 6. Innowacyjność w samorządzie terytorialnym, 7. Monitoring publicznych usług kultury w systemie analiz samorządowych, 8. Doświadczenia urzędów administracji publicznej we wprowadzaniu nowoczesnych metod zarządzania, 9. Istota zarządzania jakością, wydajnością i działalnością operacyjną organizacji publicznej, 10. Potrzeby pacjenta wyznacznikiem zarządzania jakością w placówkach medycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie uwarunkowania jakości w administracji publicznej; 2. Systemy zarządzania jakością w administracji publicznej na świecie; 3. Wdrażanie systemu zarządzania jakością w oparciu o normę ISO 9001; 4. Zmiany w zarządzaniu zasobami ludzkimi w administracji samorządowej; 5. Znaczenie kultury organizacji w osiągnięciu celów jakości; 6. Przygotowanie pracowników do wdrożenia i właściwego funkcjonowania systemu zarządzania jakością; 7. Kształtowanie postaw projakościowych urzędników; 8. Analiza wybranych elementów procesu kadrowego w kontekście systemu zarządzania jakością; 9. Kultura organizacyjna zorientowana na wartości sprzyjające doskonaleniu jakości; 10. Wnioski końcowe i podsumowanie wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Współczesny, europejski rynek pracy i zjawiska na nim zachodzące; 2. Biznes i administracja publiczna- podobieństwa i różnice w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Zasady sprawnego administrowania/zarządzania; 3. Planowanie, prognozowanie personelu; 4. Dobór pracowników; 5. Rodzaje rekrutacji; 6. Alternatywy klasycznej rekrutacji; 7. Proces selekcji; 8. Zawarcie umowy o zatrudnienie (umowy o pracę i umowy cywilno-prawne); 9. Adaptacja; 10. Ocenianie pracowników; 11. Kariera. Rozwój pracowników; 12. Pożegnania z pracą- odejścia, zwolnienia z pracy i outplacement; 13. Nowe modele, trendy i wyzwania w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Przywództwo w organizacjach publicznych – strategie i dylematy 1.1. Zmierzch państw narodowych? 1.2. Współzarządzanie w epoce sieci 1.3. Pojęcie przywództwa 1.4. Nowy paradygmat zarządzania w domenach publicznych 1.5. Wzory przywództwa 1.6. Nowe wzory przywództwa 1.7. Uwagi końcowe Rozdział 2. Modele zarządzania kryzysowego – perspektywa międzynarodowa 2.1. Problem podejmowania decyzji w kryzysie i modele decyzyjne 2.2. Wybrane perspektywy teoretyczne zarządzania kryzysowego 2.3. Rozwiązania międzynarodowe 2.4. Przykłady rozwiązań zarządzania kryzysowego i reperkusje dla zarządzania kryzysowego w miastach 2.5. Uwagi końcowe Rozdział 3. Zarządzanie kryzysowe w Polsce – reguły, mechanizmy, efektywność 3.1. Istota zarządzania kryzysowego 3.2. Kluczowe podmioty systemu zarządzania kryzysowego i ich zadania 3.3. Instrumenty zarządzania kryzysowego 3.4. Zarządzanie kryzysowe w praktyce 3.5. Uwagi końcowe Rozdział 4. Instytucjonalne uwarunkowania przywództwa w miastach po pandemii COVID-19: uwagi z perspektywy nauk prawnych 4.1. Problem przywództwa w wielkim mieście 4.2. Gmina jako organizacja 4.3. Miasto jako sieć miasteczek 4.4. Pierwotna koncepcja samorządu gminnego 4.5. Założenia reformy samorządu gminy wielkiego miasta 4.6. Nowy model rady gminy wielkiego miasta 4.7. Nowy model burmistrza/prezydenta miasta 4.8. Nowy model ustrojowy jednostki pomocniczej gminy 4.9. Uwagi końcowe Rozdział 5. Modele przywództwa w samorządzie terytorialnym 5.1. Istota przywództwa 5.2. Rozróżnienie pomiędzy przywódcą a liderem 5.3. O przywództwie w gminie 5.4. Typy przywództwa w samorządzie terytorialnym 5.5. Uwagi końcowe Rozdział 6. Przywództwo publiczne – nowe orientacje badawcze 6.1. Przywództwo administracyjne 6.2. Przywództwo w sieciach międzyorganizacyjnych 6.3. Przywództwo publiczne w zarządzaniu kryzysowym 6.4. Etyka, wartość publiczna 6.5. Modele zarządzania publicznego 6.6. Uwagi końcowe Rozdział 7. Zachowania przywódcze prezydentów polskich miast w oparciu o badania z wykorzystaniem kwestionariusza MLQ 7.1. Podstawowe założenia modelu przywództwa w MLQ 7.2. Opis narzędzia i metody badania 7.3. Uwagi końcowe; Bibliografia; Konkluzje; Noty biograficzne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Procesy reform w administracji publicznej, 2. Pojęcie i istota zarządzania publicznego, 3. Organizacje publiczne i ich cechy, 4. Zmiany w organizacjach publicznych, 5. Decydowanie w zarządzaniu publicznym, 6. Publiczne zarządzanie strategiczne, 7. Administratorzy i menedżerowie w organizacjach publicznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia i zadania realizowane przez administrację publiczną , 2. Systemy zarządzania jakością , 3. Koncepcje projakościowego zarządzania w administracji publicznej , 4. Pomiar jakości , 5. Społeczne i organizacyjne możliwości doskonalenia jakości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
R. I Technologia wiedzy: Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym; Zarządzanie wiedzą w systemie ochrony zdrowia - wykorzystanie technologii informacyjnych; Sieci Outsourcingowe w przedsiębiorstwach hotelarskich Dolnego Śląska; Stan i perspektywy wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) w marketingu terytorialnym; Zarządzanie wiedzą z wykorzystaniem narzędzi Oracle; Możliwości zastosowania metod inteligentnych na potrzeby tworzenia mechanizmów rekomendacji w e-administracji; Możliwości zastosowania metod inteligentnych na potrzeby tworzenia mechanizmów rekomendacji w e-administracji; Wykorzystanie technologii RFID w sektorze medycznym; Zastosowanie pryncypiów architektury korporacyjnej w organizacjach publicznych; R. II Rozwój usług elektronicznych w zarządzaniu publicznym: Stadium rozwoju systemów e-administracji w Polsce; Rozwój usług e-government w Polsce; Knowledge dissemination through virtual communities; Problematyka świadczeń e-usług publicznych z wykorzystaniem interoperacyjnych rozwiązań na poziomie regionalnym - prezentacja rozwiązania terregov; Implementacja zdarzeń życiowych obywateli na podstawie produktów OfficeObjects®; Efekt skali a efekt usług publicznych; R. III Analiza i modelowanie procesów w zarządzaniu publicznym: Procesowa orientacja organizacji publicznych; Monitorowanie i prognozowanie zjawisk zdrowotnych jako element wspomagający zarządzanie jednostkami samorządów terytorialnych; Model zarządzania przepływem informacji urzędzie miasta; Determinanty aktywnego zarządzania finansami w gminach wiejskich w świetle badań; Rola budżetowania w procesie zarządzania zakładem opieki zdrowotnej; Pozyskiwanie, wykorzystanie i ochrona informacji niezbędnych do podejmowania decyzji w ochronie zdrowia; Problemy wdrażania rozwiązań controllingowych w sektorze służby zdrowia; Metody doskonalenia kwalifikacji kadr kierowniczych; Doskonalenie zasobów informatycznych w jednostkach administracji skarbowej; R. IV Zarządzanie wiedzą w organizacjach publicznych. Uwarunkowania praktycznej realizacji informatyzacji zarządzania wiedzą w organizacjach publicznych: wiedza o krytycznych czynnikach sukcesu jako istotny element poprawy efektywności przedsięwzięć informatycznych w sferze zarządzania publicznego; Zarządzanie siecią placówek służby zdrowia; Informatyczne uwarunkowania realizacji strategii inteligentnego wspomagania biznesu; New forms or organizations in the knowledge economy. The koncept of a fleki organization; Knowledge management In logistics; Społęczna odpowiedzialność szkoły wyższej; Grupy niejawne w wirtualnym otoczeniu organizacji; Model semantyczny interpretacji norm ISO serii 9000 w procesie przejścia od systemu zarządzania jakością do systemu zarządzania wiedzą. Na przykładzie organizacji wytwarzającej oprogramowanie; Standaryzacja informacji o zdrowiu - podstawa do zarządzania wiedzą; Rozwój sektora prywatnego w systemie opieki zdrowotnej; R. V Rozwiązania praktyczne w zarządzaniu publicznym: Ekonomika kosztów świadczeń zdrowotnych w systemie OSOZ; Internetowy wizerunek gmin województwa śląskiego; Wykorzystanie podejścia lean six sigma do usprawniania procesów usługowych; Wspomaganie informatyczne procesu monitorowania warunków udzielania świadczeń w jednostkach służby zdrowia; XBRL jako standard opisu sprawozdań finansowych na przykładzie projektu dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów; Zarządzanie indywidualna dokumentacją medyczną w zakładach opieki zdrowotnej; Elektroniczna kartoteka pacjenta w kontekście zarządzania wiedzą o zdrowiu; Internetowa gra decyzyjna "E-musiuc Businnes Game" w kształtowaniu umiejętności menedżerskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Charakterystyka administracji samorządowej 1.1. Istota administracji samorządowe: Gmina; Powiat; Województwo; 1.2. Podstawowe nurty w organizacji i zarządzaniu w urzędach administracji publicznej: Tradycyjne koncepcje zarządzania; New Public Management i Public Governance; Public Value; 1.3. System zarządzania i koncepcje projakościowe zorientowane na procesy w administracji publicznej: System zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001; Total Quality Management; Business Process Reengineering; Lean government; Lean Six Sigma; 1.4. Koncepcje wspierające doskonalenie procesów w administracji publicznej: Outsourcing i insourcing; Benchmarking; Zarządzanie projektami; E-administracja. Rozdział 2. Podejście procesowe w administracji publicznej 2.1. Istota podejścia procesowego: Procesy i ich klasyfikacja; Charakterystyka organizacji zorientowanej procesowo; Podejście procesowe w różnych rodzajach struktur organizacyjnych; 2.2. Zarządzanie procesami: Istota i cele zarządzania procesami; Identyfikacja procesów; Metody identyfikacji procesów; Wizualizacja procesów; Pomiary procesów; Doskonalenie procesów. Rozdział 3. Zarządzanie procesami w urzędach administracji samorządowej w świetle badań empirycznych 3.1. Koncepcja i przebieg badania; 3.2. Wyniki badań ilościowych; 3.3. Wyniki badań jakościowych; 3.4. Podsumowanie badań empirycznych. Rozdział 4. Wykorzystanie koncepcji lean government do doskonalenia procesów w administracji samorządowej 4.1. Identyfikacja procesu (strumienia wartości): Wybór rodziny produktów; Określenie menadżera strumienia wartości; Identyfikacja klienta oraz określenie, co stanowi wartość dla klienta; Identyfikacja strumienia wartości (przepływu); 4.2. Analiza strumienia wartości; 4.3. Doskonalenie strumienia wartości: Przepływ ciągły; System ssący; Stabilizacja, standaryzacja, wizualizacja i ciągłe doskonalenie pracy; 4.4. Wykorzystanie lean government w doskonaleniu procesów na przykładzie urzędu marszałkowskiego; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja projektowa / Michał Trocki. - Warszawa : Bizarre Sp. z o.o., 2009. - 147, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Biblioteka Project Managera / red. Michał Trocki)
1. Wstęp; 2. Podstawy organizacji instytucji: Organizacja- zakres i treść pojęcia; Aspekty organizacji; Cele instytucji; Cykl działania zorganizowanego; Kompetencje/ funkcje cząstkowe; Podział i grupowanie działań; Model funkcjonalny instytucji; Rozpiętość kierowania; Komórki organizacyjne; Zależności organizacyjne; Struktury organizacyjne instytucji; Delegacja kompetencji; Projektowanie organizacyjne instytucji; 3. Organizacja projektowa: Projekty i ich znaczenie; Obszary problemowe zarządzania projektami; Instytucjonalne problemy zarządzania projektami; Uczestnicy organizacji projektowej; Typologia form organizacji projektowej; Organizacja projektu w strukturze liniowej; Organizacja projektu w strukturze liniowo-sztabowej; Projektowa organizacja macierzowa; "Czysta" organizacja projektowa; Spółka córka projektowa; Konsorcjalna organizacja projektu; Projektowa organizacja sieciowa; Porównywanie form organizacyjnych realizacji projektów; Dobór formy organizacji projektowej; 4. Dokumentacja organizacji projektowej: System dokumentacji organizacyjnej; Regulamin i podręcznik organizacyjny; Listy zadań; Schematy organizacyjne; Wykresy kompetencyjne; Opis stanowisk pracy; Schematy procesów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształtowanie wizerunku urzędu jako element zarządzania jakością relacji z klientem; Kompozytowy indeks satysfakcji pracowników jednostek samorządu terytorialnego w Polsce; Kategoria jakości życia a satysfakcja z usług publicznych - uwagi teoretyczne i praktyka badań na poziomie lokalnym; Satysfakcja klienta w zarządzaniu jakością; Stosowanie koncepcji User-Driven Innovation w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw; Analiza skuteczności reklamy z wykorzystaniem metody Ishikawy; Inherentne ograniczenia uczelnianych systemów jakości kształcenia; Aspekty jakości produktów spożywczych w koncepcji Food Related Lifestyles.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; COVID-19 na uczelniach: Zarządzanie uczelnią w warunkach COVID-19. Perspektywa pracowników niebędących nauczycielami akademickimi; Realizacja administracyjnej obsługi toku studiów i jej ocena przez studentów w czasie pandemii COVID-19; Praktyki zawodowe w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania uczelni w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19. Uwagi krytyczne wobec stanowiska; Polskiej Komisji Akredytacyjnej w sprawie osiągania i weryfikacji efektów uczenia się przypisanych do praktyk zawodowych. Techniki informatyczne w służbie szkolnictwa wyższego: Cyfryzacja obsługi procesu dydaktycznego na uczelniach: konieczność czy skutek uboczny pandemii COVID-19?; Szkolnictwo wyższe wobec wyzwań związanych z rozwojem sztucznej inteligencji; Cyfryzacja procesu komunikacji ze studentami na uczelni; Sprawy pracownicze - wyzwania i trudności: Lider w administracji uczelni - doskonalenie stylu przywództwa za pomocą koncepcji Lean Leadership; Znaczenie zaufania wśród pracowników administracyjnych uczelni; Mobbing w środowisku akademickim - próba definicji zjawiska i charakterystyki jego uwarunkowań. Dobre praktyki w zarządzaniu procesami administracyjnymi: Wykorzystanie i rozwój kapitału ludzkiego jako działanie wspomagające kształtowanie wizerunku publicznych uczelni zawodowych; Uczelniane Forum Dziekanatów Politechniki Warszawskiej jako przykład zinstytucjonalizowanej współpracy dziekanatów; Zapewnianie jakości kształcenia w szkołach doktorskich - wybrane zagadnienia; Noty o Autorkach i Autorze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Publiczne / Fundacja Współczesne Zarządzanie)
1. Administracja publiczna w procesie zarządzania rozwojem lokalnym i regionalnym, 2. Wybrane procesy i instrumenty rozwoju gospodarki lokalnej, 3. Logistyka jako instrument zarządzania w układach przestrzennych, 4. Uspołecznienie przygotowania i realizacji strategii rozwoju gminy, 5. Jakość produktu marketingowego jednostek administracji publicznej, 6. Mierniki promocji gospodarczej gminy, 7. Strategiczne kierunki inwestycji infrastrukturalnych w Łodzi, 8. Sektorowa strategia rozwoju w sferze zatrudnienia i gospodarki na poziomie powiatu, 9. Kształtowanie zatrudnienia w urzędach samorządu terytorialnego, 10. Metody zarządzania jakością w samorządach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kwestie terminologiczne; 2. Implikacje warunków funkcjonowania organizacji publicznych; 3. Konsekwencje dla personelu; 4. Właściwie zmotywowany personel siłą organizacji; 5. Motywowanie a przywództwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Polska szkoła w gospodarce opartej na wiedzy, 2.Szkoła jako organizacja świadcząca usługi, 3.Zarządzanie personelem w szkole, 4.Zarządzanie jakością w szkole, 5.Podstawy marketingu szkoły, 6.Promocja szkoły, 7.Marketing w szkole, 8.Studia przypadków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1. Rola kapitału ludzkiego we współczesnej gospodarce polskiej; 2. Zasady i procedury kadrowe w administracji publicznej; 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w samorządach; 4. Kształtowanie wynagrodzeń pracowników samorządowych; 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w korpusie służby cywilnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawodoznawstwo : wiedza o współczesnej pracy / Zdzisław Wołk. - Warszawa : Difin , 2013. - 245, [1] s. : tab. ; 23 cm.
1. Zawód jako następstwo społecznego podziału pracy; 2. Człowiek w obliczu pracy zawodowej; 3. Praca zawodowa w warunkach poprzemysłowego społeczeństwa wiedzy; 4. Zakład pracy w dobie poprzemysłowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Administracja jako system 1. Pojęcie administracji 2. Pojęcie kierowania 3. Pojęcie i typy kontroli 4. Pojęcie nadzoru II. Decentralizacja i jej formy 1. Pojęcie decentralizacji 2. Decentralizacja terytorialna - samorząd terytorialny 3. Decentralizacja rzeczowa - samorządy wyspecjalizowane III. Kierowanie administracją publiczną 1. Kierowanie administracją publiczną 2. Nadzór nad samorządem terytorialnym 3. Słabość prawa jako przeszkoda w kierowaniu 4. Warunki odpowiedzialności pracowników administracji IV. Rozwiązania z teorii organizacji i zarządzania stosowane i możliwe do zastosowania w administracji publicznej 1. Wizerunek menedżera a obraz pracownika administracji 2. Trendy rozwojowe w ewolucji struktur administracji 3. Proces podejmowania decyzji w administracji publicznej 4. Motywacja a efektywność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie projektowe, czyli jak pogodzić strategię firmy i procedury projektowe; 2. Optymalizacja przepływu materiałów wraz z reorganizacja obszaru przygotowania produkcji; 3. Zarządzanie ryzykiem w projektach realizowanych w ministerstwie; 4. Biuro zarządzania projektami w praktyce; 5. Wdrożenie wymagań ustawy Sarbanesa-Oxleya; 6. Reorganizacja przedsiębiorstwa; 7. Podejście adaptacyjne czy kaskadowe? Przykład zarządzania interesariuszami w wyborze formuły realizacji projektu; 8. Struktura zespołu zarządzania projektem jako jeden z czynników powodzenia projektu; 9. Opracowanie i wdrożenie indywidualnej metodyki zarządzania projektami w Centrum nauki Kopernik; 10. Wdrożenie systemu opieki medycznej dla pracowników przedsiębiorstwa; 11. Komunikacja, zarządzanie zmiana oraz zarządzanie zasobami ludzkimi w projekcie międzynarodowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w usługach publicznych / Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski. - Wyd. 2 zm. (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2012. - 190 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
1. Jakość w instytucjach publicznych, 2. Ewolucja systemów zarządzania w instytucjach publicznych na świecie. W stronę jakości w usługach publicznych, 3. Rodzaje systemów zarządzania jakością w instytucjach publicznych, 4. Metody i narzędzia stosowane w zarządzaniu jakością, 5. Implementacja systemu zarządzania jakością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Gmina jako podmiot świadczący usługi publiczne, 2. Specyfika controllingu ukierunkowanego na proces świadczenia usług, 3. Funkcje controllingu usług publicznych gminy, 4. Instrumenty controllingu wspomagające realizację usług publicznych, 5. Realizacja procesu świadczenia usług a controlling - badania empiryczne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej