Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(26)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(12)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(21)
Autor
Salwa Zbigniew
(4)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Liksza Joanna
(2)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(2)
Antonów Kamil
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bakalarz Tomasz
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Bomba Katarzyna
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bosak-Sojka Maria
(1)
Bąba Michał
(1)
Czajka Zdzisław
(1)
Czechowski Marcin
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dörre-Kolasa Dominika
(1)
Giedrowicz-Niewińska Aneta
(1)
Giermanowska Ewa
(1)
Grabarczyk Jarosław
(1)
Grześków Małgorzata
(1)
Jankowiak Kazimierz
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jęcek Zuzanna
(1)
Kimla-Walenda Katarzyna
(1)
Kinowska Hanna
(1)
Kopertyńska Maria Wanda
(1)
Kopeć Alicja
(1)
Kostrzewa Agata
(1)
Krasuń Aneta
(1)
Kuba Magdalena
(1)
Kucharski Olgierd
(1)
Kumor-Jezierska Ewelina
(1)
Lach Daniel Eryk
(1)
Lany Magdalena
(1)
Latos-Miłkowska Monika
(1)
Lekston Mariusz (1975- )
(1)
Manikowski Robert
(1)
Maroń Anna
(1)
Matuszak Michał
(1)
Matyjas-Łysakowska Paulina
(1)
Moras-Olaś Kinga
(1)
Mędrala Małgorzata
(1)
Nahotko Sławomir
(1)
Piątkowski Jan (1951- )
(1)
Pochopień-Belka Sabina
(1)
Racław-Markowska Mariola
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Rotkiewicz Marek
(1)
Sanetra Walerian (1943- )
(1)
Serafin Katarzyna
(1)
Sierocka Iwona
(1)
Szlachta-Kisiel Katarzyna
(1)
Szok Natalia
(1)
Terlecki Radosław
(1)
Tkaczyk Jacek
(1)
Tlatlik Justyna
(1)
Tomanek Artur
(1)
Torbus Urszula
(1)
Unterschütz Joanna (1975- )
(1)
Walczak Krzysztof
(1)
Wasilewski Jacek
(1)
Werner Aleksander
(1)
Wojewódka Marcin
(1)
Zając-Pałdyna Urszula
(1)
Zdyb Michał
(1)
Ziółkowski Paweł
(1)
Żołyński Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Pozapłacowe świadczenia pracownicze
(12)
Prawo pracy
(12)
Płaca
(10)
Świadczenia pracownicze
(9)
Ubezpieczenia społeczne
(8)
Urlopy
(7)
Umowa o pracę
(6)
Samorząd pracowniczy
(4)
Związki zawodowe
(4)
Świadczenia
(4)
Akcja socjalna
(3)
Bodźce ekonomiczne
(3)
Czas pracy
(3)
Polityka płacowa
(3)
Wartościowanie pracy
(3)
Kadry
(2)
Podatek dochodowy
(2)
Praca
(2)
Pracodawcy
(2)
Prawo socjalne
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Sprawiedliwość
(2)
Stosunek pracy
(2)
Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych (ZFŚS)
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Absencja pracownicza
(1)
Administracja samorządowa
(1)
Aksjologia prawa
(1)
Algorytmy
(1)
BHP
(1)
Benfity (świadczenia)
(1)
Bezrobocie
(1)
Bhp
(1)
COVID-19
(1)
Choroby ludzi
(1)
Czasowa niezdolność do pracy
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dyskryminacja pośrednia
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Emerytura
(1)
Epidemie
(1)
Fresk
(1)
Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
(1)
Fundusz Pracy
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Fundusz płac
(1)
Fundusz zakładowy
(1)
Inflacja
(1)
Kara umowna
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Kobiety
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Koszty pracy
(1)
Lorenzetti, Ambrogio (1290-1348)
(1)
Matematyka
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Metody badawcze
(1)
Motywacja pracy
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Negocjacje zbiorowe
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Ocena pracowników
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Oszczędzanie na emeryturę
(1)
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
(1)
Platforma internetowa
(1)
Podatek
(1)
Podwójne opodatkowanie
(1)
Polityka społeczna
(1)
Postępowanie administracyjne
(1)
Praca czasowa
(1)
Praca zdalna
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Pracownicze plany kapitałowe (PPK)
(1)
Pracownicze programy emerytalne
(1)
Prawa i obowiązki pracodawcy
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Prawo do płacy godziwej
(1)
Prawo o szkolnictwie wyższym
(1)
Prawo ubezpieczeń społecznych
(1)
Prawo urzędnicze
(1)
Premia
(1)
Przejęcia przedsiębiorstwa
(1)
Przysięga
(1)
Płaca minimalna
(1)
Rada pracowników
(1)
Regulamin wynagradzania
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Równość (prawo)
(1)
Składka na ubezpieczenie zdrowotne
(1)
Socjologia medycyny
(1)
Solidarność (postawa)
(1)
Stanowisko pracy
(1)
Swoboda umów
(1)
Sztuka włoska
(1)
Temat: dzieło
Allegoria ed effetti del Buono e del Cattivo Governo
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1301-1400
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekspertyzy, Rekomendacje, Raporty z badań / Instytut Spraw Publicznych)
Wprowadzenie. Rekomendacje z badań; R.1 System orzekania o czasowej niezdolności do pracy - analiza wybranych regulacji prawnych; R.2 Analiza absencji chorobowej w pracy na podstawie danych GUZ i ZUS; R.3 Absencja chorobowa w Polsce w opiniach przedstawicieli pracodawców, lekarzy i ZUS - raport z badań; R.4 Opinie lekarzy orzeczników ZUS oraz pracowników ZUS o kształtowaniu absencji chorobowej pracowników; R.5 Propozycje zmian w systemie orzekania o niezdolności do pracy z powodu choroby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Benefity – źródło przewagi konkurencyjnej pracodawcy: 1. Uwagi ogólne; 2. Świadczenia jako integralna część Total Reward; 3. Rosnąca rola Total Reward w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy; 4. Projekt systemu benefitowego, czyli never ending story; 5. Podsumowanie; Rozdział II. Persona, czyli odbiorca naszej oferty: 1. Uwagi ogólne; 2. Persona; 3. Doświadczenia i zachowania; 4. Employee Value Proposition (EVP); 5. Total Rewards; 6. Podsumowanie; Rozdział III. Przegląd rynku i wybór dostawców: 1. Uwagi ogólne; 2. Przygotowanie się do przeglądu rynku – poznanie potrzeb i możliwości organizacji; 3. Sposób oferowania benefitów – pakiet benefitów czy kafeteria?; 4. Przegląd benefitów oferowanych i praktykowanych w Polsce; 5. Ważne elementy z punktu widzenia pracodawcy, na które należy zwracać uwagę przy wyborze benefitu i dostawcy; 6. Checklista: Jak się przygotować i przeprowadzić przegląd oferty rynkowej?; Rozdział IV. Dopasowanie programu benefitowego do potrzeb organizacji – współpraca z dostawcą świadczenia: 1. Uwagi ogólne; 2. Analiza zapytania ofertowego pracodawcy, czyli początek wspólnej podróży; 3. Omówienie oferty, badanie potrzeb firmy i jej pracowników; 4. Wybór dostawcy, negocjacje ostatecznego kształtu oferty i ceny świadczeń; 5. Wsparcie wdrożenia programu benefitowego przez dostawcę; 6. Wspólny cel, wspólna podróż; Rozdział V. Komunikacja polityki benefitowej: 1. Uwagi ogólne; 2. Co się dzieje, gdy nie komunikujemy oferty benefitowej?; 3. Dokumenty, w których informujemy o benefitach; 4. Kanały komunikacji wewnątrz organizacji; 5. Kanały komunikacji polityki benefitowej poza organizacją; 6. Jak pisać angażujące treści?; 7. Podsumowanie; Rozdział VI. Badanie efektywności benefitów: 1. Uwagi ogólne; 2. Przegląd aktualnej polityki benefitowej; 3. Badanie rynku; 4. Badanie atrakcyjności świadczeń pozapłacowych; 5. Określenie strategii zarządzania benefitami; 6. Podsumowanie; Rozdział VII. Benefity – aspekt podatkowy i ubezpieczeniowy: 1. Uwagi ogólne; 2. Przychód ze stosunku pracy; 3. Nieodpłatne świadczenia; 4. Wartość świadczeń dla celów podatkowych; 5. Wartość świadczeń dla celów ubezpieczeń społecznych; 6. Świadczenia z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; 7. Wybrane benefity; 8. Świadczenia przy współpracy z osobami prowadzącymi działalność gospodarczą; 9. Podsumowanie; Rozdział VIII. Koronawirus szansą na nowe otwarcie dla HR: 1. Uwagi ogólne; 2. Fazy zarządzania sytuacją kryzysową; 3. Model D. Ulricha – role HR i ich ewolucja; 4. HR a zarządzanie kryzysowe na przykładzie pandemii COVID-19; 5. Szansa na nowe otwarcie – kierunki doskonalenia oferty dla pracowników; 6. Zakończenie; Rozdział IX. #zostań w domu. Badanie trendów zmian w pakietach benefitowych firm w związku z COVID-19. Pulse check: 1. Uwagi ogólne; 2. Cel badania; 3. Czas i miejsce badania; 4. Metodyka badania; 5. Charakterystyka próby badawczej; 6. Wyniki ankiety; 7. Wnioski z badania i retrospektywa; Rozdział X. Jakie benefity oferują pracodawcy, a po jakie najchętniej sięgaliby pracownicy? Badanie i analiza: 1. Uwagi ogólne; 2. Metodologia badania; 3. Świadczenia socjalne – ocena dostępności i atrakcyjności 2020/2018; 4. Benefity – ocena dostępności i atrakcyjności 2020 vs 2018; 5. Podsumowanie; Rozdział XI. Benefity – przykłady praktyk rynkowych: A. Czy praca zdalna to benefit? Badanie: Wpływ COVID-19 na podejście pracodawców i pracowników do pracy zdalnej; 1. Uwagi ogólne; 2. Elastyczne zatrudnienie jako trend na rynku pracy; 3. Praca zdalna jako jeden z elementów łącznych korzyści z pracy; 4. Historia i znaczenie pracy zdalnej; 5. Praca zdalna a pandemia COVID-19; 6. Wyniki badania ankietowego „Wpływ pandemii COVID-19 na podejście pracodawców i pracowników do pracy zdalnej”; B. Wdrożenie systemu kafeteryjnego zarządzania benefitami w jednej ze spółek z branży TSL; 1. Cel projektu; 2. Zakres i harmonogram; 3. Narzędzia; 4. Zespół; 5. Korzyści i rezultaty; C. Wprowadzenie aplikacji do doceniania Nais w celu zwiększenia poczucia satysfakcji i docenienia pracowników; 1. Praktyka rynkowa; 2. Cele projektu; 3. Zakres projektu; 4. Harmonogram projektu; 5. Narzędzia, metodyki, praktyki; 6. Rezultaty; 7. Korzyści dla organizacji; D. Czy za wszystkie benefity musi płacić pracodawca?; 1. Uwagi ogólne; 2. Koszty współpracy; 3. O czym warto pamiętać, decydując się na współpracę tego typu?; 4. Przykłady benefitów „bezkosztowych”; 5. Benefity „ukryte”; E. Samochód służbowy jako pomysł na benefit partycypacyjny; 1. Uwagi ogólne; 2. Case study; 3. Analiza praktyk rynkowych w zakresie samochodów służbowych; 4. Analiza podatkowa benefitu; 5. Analiza kosztowa dla pracownika i pracodawcy; 6. Korzyści dla pracownika z tytułu benefitu w postaci auta służbowego; F. Pracownicze programy emerytalne jako wartościowy benefit; 1. Definicja; 2. Pracownicze programy emerytalne w Polsce; 3. Rola składników pozapłacowych; 4. Pracowniczy program emerytalny w Firmie X; 5. Cel projektu; 6. Narzędzia; 7. Korzyści z pracowniczego programu emerytalnego; 8. Harmonogram; 9. Rezultaty; G. Pracownicze plany kapitałowe – obowiązek czy benefit; 1. Definicja pracowniczych planów kapitałowych; 2. Historia pracowniczych planów kapitałowych; 3. Case study; H. Employee Assistance Program; 1. Definicja; 2. Historia EAP; 3. Case study; Zakończenie; O Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słowo wstępu; Przedmowa; Rozdział I. Istota wynagradzania i model Total Rewards 1. Nowoczesne systemy wynagrodzeń wspierają strategię biznesową 2. Ewolucja idei wynagradzania – świat zmierza do modelu Total Rewards 3. Model i schemat procesu budowy systemu wynagrodzeń Rozdział II. Opis stanowiska podstawą budowy rozwiązań HR 1. Podstawowe zasady budowy systemów wynagradzania 2. Cel tworzenia opisów stanowisk pracy 3. Zakres formularza/opisu stanowiska pracy 4. Cele i metody budowania struktury stanowisk 5. Przykładowy opis stanowiska pracy Rozdział III. Wartościowanie stanowisk 1. Cel wartościowania stanowisk pracy 2. Metodyka wartościowania stanowisk opracowana przez Charlesa Beadaux 3. Metodyka wartościowania stanowisk opracowana przez Edwarda Haya 4. Metoda Wartościowania UMEWAP – przykład uniwersalnej metody analityczno -punktowej 5. Metody wartościowania – uniwersalne czy szyte na miarę 6. Uproszczone metody wartościowania na przykładzie metody klasyfikacyjnej DBM 7. Proces wartościowania stanowisk 8. Wybór optymalnej metody wartościowania stanowisk i odpowiednie komunikowanie Rozdział IV. Budowa nowoczesnych taryfikatorów 1. Próba definicji pojęcia taryfikator i taryfikacja pracy 2. Po co budujemy taryfikatory? 3. Taryfikator pracy a taryfikator płac 4. Ile kategorii zaszeregowania powinien mieć taryfikator? 5. Taryfikator tradycyjny lub liniowy versus dwuwymiarowa mapa stanowisk Rozdział V. Przegląd rynku 1. Uwagi ogólne 2. Problemy związane z porównaniami rynkowymi 3. Jak wybrać organizację wzorcową i rynek odniesienia? 4. Aktualność i wiarygodność danych 5. Rozkład wynagrodzeń i jego miary 6. Źródła danych rynkowych 7. Analiza i zastosowanie danych z przeglądu rynku 8. Podsumowanie Rozdział VI. Polityka wynagrodzeń i rynkowe tabele lub siatki płac 1. Uwagi ogólne 2. Tabela płac zasadniczych 3. Siatki płac zasadniczych 4. Polityka płac versus praktyka firmowa (lub rynkowa) płac 5. Zasady konstruowania tabel płac zasadniczych 6. Polityki i tabele płac zasadniczych dla taryfikatorów w formie map stanowisk 7. Dobre praktyki versus „życie” 8. Wdrażanie polityk i tabel płac zasadniczych Rozdział VII. Systemy płac zmiennych 1. Wprowadzenie A. System premiowy MBO 1. Uwagi ogólne 2. Zarządzanie przez cele (Management by Objectives) 3. Mierzalność celów 4. Karta celów (scorecard) 5. Krzywe premiowe 6. Okresy rozliczeniowe 7. Dobre praktyki w stosowaniu premii MBO 8. Najczęściej popełniane błędy w stosowaniu premii MBO 9. Podsumowanie B. System premiowy dla sprzedaży 1. Idea systemu premiowego dla sprzedaży: nagradzamy za wyniki (ang. pay for performance) 2. Role sprzedażowe 3. Premia czy prowizja 4. Schemat wynagradzania sił sprzedaży 5. Sales by objectives (SBO) – system premiowy dla sprzedaży C. System premiowy dla produkcji 1. Formy wynagradzania pracowników produkcji 2. Cele systemu premiowego dla pracowników na stanowiskach produkcyjnych 3. Mechanizmy premiowe dla pracowników produkcji 4. Case study igus – dlaczego system premii zespołowej sprawdził się w organizacji? D. System premiowy dla kadry zarządzającej 1. Uwagi ogólne 2. Jaki cel ma osiągnąć system premiowy kadry zarządzającej? 3. Rodzaje systemów premiowych dla kadry zarządzającej: Rozdział VIII. Benefity 1. Uwagi ogólne 2. Finansowanie benefitów 3. Różnice pokoleniowe a benefity 4. Praktyki rynkowe 5. Kreowanie Unikatowej Propozycji Sprzedaży 6. Budowanie świadczeń dodatkowych 7. Wdrażanie świadczeń dodatkowych 8. Komunikacja świadczeń dodatkowych Rozdział IX. Efektywność polityki wynagradzania 1. Uwagi ogólne 2. Kiedy polityka wynagradzania jest efektywna oraz jak efektywność weryfikować i wyrażać wskaźnikami 3. Czym jest kapitał ludzki dla organizacji 4. Kontroling personalny jako podstawowe narzędzie zarządzania polityką wynagradzania i pomiaru jej efektywności 5. Podstawowe wskaźniki HR 6. Proces budowy skutecznego systemu pomiaru efektywności HR 7. Bariery oraz ryzyka w mierzeniu efektywności HR Rozdział X. Nowoczesne technologie w zarządzaniu wynagrodzeniami i wynikami pracy 1. Systemy informatyczne 2. Algorytmy, uczenie maszynowe, sztuczna inteligencja 3. Chmury obliczeniowe 4. Boty 5. Przykłady zastosowań technologii IT w systemach motywacyjnych i monitoringowych Rozdział XI. Regulacje prawne w wynagrodzeniach 1. Uwagi ogólne 2. Wprowadzanie wewnętrznych regulacji płacowych 3. Wpływ regulacji prawnych na kształt systemów wynagradzania 4. Regulacje prawne a składniki wynagrodzenia pracownika 5. Rozwiązania stosowane przez pracodawców w zakresie innych świadczeń związanych z pracą 6. Szczególny charakter wynagrodzenia za pracę i zasady jego ochrony; Zakończenie; Literatura; O autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1.Międzynarodowe prawo podatkowe jako źródło prawa powszechnie obowiązującego w Polsce, 2.Umowy o unikaniu podwójego opodatkowania, 3.Opodatkowanie polaków pracujących sezonowo w krajach Unii Europejskiej, 4.Ubezpieczenia społeczne osób przemieszczających się w Unii europejskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi / PLACET)
R. I. Przesłanki tworzenia systemu motywowania w przedsiębiorstwie: Interpretacja pojęć motywacja i motywowanie; Przegląd teorii motywowania; Pojęcie systemu motywowania oraz czynniki wpływające na jego kształt; Oczekiwania pracowników determinantą systemu motywowania; R. II. Motywowanie z pomocą płac: Pojęcie i funkcja płacy; Założenia tworzenia systemu płac w przedsiębiorstwie; Formy płac; Przeszeregowanie płacowe; R. III. Kształtowanie płacy zasadniczej oraz premiowanie pracowników: Pojęcie i metody wartościowania pracy; Wartościowanie kompetencji jako podstawa ustalania płacy zasadniczej; Wartościowanie pracy oraz wartościowanie kompetencji w praktyce przedsiębiorstw; Istota i znaczenie premii oraz warunki skutecznego premiowania; Rozwiązania praktyczne dotyczące premiowania; R. IV. Motywowanie pozapłacowe: Charakterystyka elementów motywowania pozapłacowego; Pozapłacowe elementy motywowania wykorzystywane w praktyce przedsiębiorstw; Szkolenie i rozwój oraz awans stanowiskowy jako elementy motywowania pozapłacowego; Równowaga między pracą zawodową a życiem pozazawodowym pracownika jako czynnik motywowania; R. V. Satysfakcja pracowników podstawą oceny systemu motywowania: Istota i znaczenie satysfakcji pracowników; Doświadczenia wynikające z badań satysfakcji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Prawo podatkowe w systemie prawa; 2. Cechy i funkcje podatków dochodowych; 3. Pojęcie, źródła oraz zasady opodatkowania nieodpłatnych świadczeń; 4. Odstępstwa od zasad opodatkowania nieodpłatnych świadczeń; 5. Charakter korzyści majątkowej uzyskanej w wyniku otrzymania nieodpłatnego świadczenia; 6. Opodatkowanie nieodpłatnych świadczeń na tle unormowań wybranych państw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Krótkie Komentarze Becka)
Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o pracowniczych programach emerytalnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 368/369 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 368/369 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej