Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(12)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(22)
Autor
Piekot Tomasz
(2)
Barbaro Natalia de
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Bugajski Marian
(1)
Cieślikowa Agnieszka J
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Dobrzycki Jarosław
(1)
Duszak Anna
(1)
Dytman-Stasieńko Agnieszka
(1)
Dziedzic Beata
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Fairclough Norman
(1)
German Kathleen
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gierula Marian
(1)
Griffin Em
(1)
Griszanina Anastazja
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Guzek Damian
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kamińska-Szmaj Irena
(1)
Kochan Marek
(1)
Korkonosenko Siergiey
(1)
Kornilova Eugenia E
(1)
Korochensky Aleksandr P
(1)
Kubińska Olga
(1)
Kubiński Wojciech
(1)
Loewe Iwona
(1)
Manovich Lev
(1)
Mielczarek Agnieszka
(1)
Mielnik Galina
(1)
Monroe Alan H
(1)
Oniszczuk Zbigiew
(1)
Ostaszewski Aleksander
(1)
Ostrowski Andrzej
(1)
Patocka-Sigłowa Urszula
(1)
Piekorz Maria
(1)
Pisarek Walery
(1)
Polińska Karolina
(1)
Pstyga Alicja (1960- )
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Sarna Paweł
(1)
Stasieńko Jan
(1)
Szpila Grzegorz
(1)
Tanaś Maciej
(1)
Tiepliaszina Ałła
(1)
Wolańska Ewa
(1)
Zaśko-Zielińska Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(20)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Środki masowego przekazu
(18)
Komunikacja społeczna
(12)
Język
(7)
Dziennikarstwo
(5)
Internet
(4)
Interakcje społeczne
(3)
Język polski
(3)
Polityka
(3)
Reklama
(3)
Dyskurs (filoz.)
(2)
Edukacja medialna
(2)
Radiofonia
(2)
Tekst
(2)
Telewizja
(2)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopisma
(1)
Dyskusja
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Informacja
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kody
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura masowa
(1)
Kłamstwo
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Multimedia
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Norma językowa
(1)
Postawy -- a środki masowego przekazu
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Product placement
(1)
Propadanda
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Rada Europy -- a środki masowego przekazu
(1)
Retoryka
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
SMS
(1)
Spikerzy
(1)
Sport
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Stylistyka
(1)
Technika
(1)
Telewizyjne programy sportowe
(1)
Teoria informacji -- stosowanie
(1)
Wybory
(1)
Zarządzanie
(1)
Zgromadzenie Parlamentarne Rady Europy
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Środki masowego przekazu -- język
(1)
Środki masowego przekazu -- prawo międzynarodowe -- Europa -- stan na 2002
(1)
Świadomość językowa
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Polityka, Media, Komunikacja)
Zwrot dyskursywny a dyskurs publiczny; Co się zmieniło w komunikacji publicznej?; Europejska wieża Babel. Polityka językowa Unii Europejskiej na przykładzie stron internetowych instytucji unijnych; The evolution of a political joke: rhetorical seft-construction of Donald Trump as the leader of the Republican Party; Marketing polityczny w kompanii prezydenckiej (na przykładzie Rosji i Stanów Zjednoczonych); Rzeczywistość medialna i medialny punkt widzenia a przykład.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Język a komunikacja ; 17)
I. Zagadnienia ogólne: Konsiliencja, czyli o porozumieniu między naukami w trzecim tysiącleciu; Nazywanie emocji u młodych dorosłych użytkowników języka; Ikoniczność w gramatyce generatywnej; Minimalizm a polska terminologia językoznawcza; Struktura językowa narracyjnych gier fabularnych; Językowa i wizualna reprezentacja stereotypu (rekonesans badawczy); Porażka komunikacyjna i jej pragmatyczne uwarunkowania. II. Odmiany i rejestry języka: Odmiany polszczyzny, typy tekstów, rodzaje komunikacji: Rozmowa studentów - komunikat ekspresji i rytuału; O socjolekcie "komórkowców" (na przykładzie wariantów wyrażenia puścić komuś sygnał); Paralele zmian kolokacji w stylu publicystycznym i struktury potocznego obrazu świata; Wpływ reklamy na językowe zachowania dzieci i młodzieży; Analiza dyskursu CB radio: profesjolekt kierowców TIR-ów. Studium pilotażowe; O kilku strategiach dyskursowych w rozmowie handlowej; Funkcja języka W w języku sportu - próba analizy; Interakcyjność elektronicznych gatunków mowy: przykład internetowego dyskursu naukowego; Charakterystyka genologiczna i stylistyczna ulotki medycznej; Gatunkowa odrębność konsultacji lekarskiej w świetle wybranych nurtów genologii lingwistycznej; Język "komputerowców". Zagadnienia leksykalne: Nieścisłości w polskich słownikach obcych; Nowe wyrazy w języku najstarszych mieszkańców wsi południowo-wschodniej Rzeszowszczyzny; Formy apelatywne we współczesnym języku polskim; aktualne problemy z feminizacją nazewnictwa w języku polskim. Język prasy, telewizji i reklamy: Wartościowanie ksiązki w programie telewizyjnym "Książki z górnej półki"; Informacja i komentarz - dwa sposoby konceptualizowania wydarzeń w wiadomościach telewizyjnych; Reklamie czasopism w czasopismach; Dynamika reklamy jako stylu komunikacyjnego; Obraz jako element argumentacyjnej - kilka uwag na temat funkcji warstwy wizualnej przekazów reklamowych; Informacja czy argumentacja? Wpływ kultury na styl reklamy; Współdziałanie słowa i obrazu w prasie tabloidowej. Ujęcie semiotyczne; Najczęstsze przykłady normy językowej w prasie. Język polityki: Poselska gra na słowa - analiza perswazji w dyskursie sejmowym; Kreowanie wizerunku przeciwnika politycznego w rozmowie publicznej; Kampania wyborcza to wojna - o metaforach w tekstach prasowych w czasie kampanii wyborczej 2005; Językowa charakterystyka politycznych wypowiedzi Jana Marii Rokity
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej