Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(48)
Forma i typ
Książki
(45)
Czasopisma
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(41)
dostępne
(30)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(33)
Czytelnia
(41)
Autor
Gierula Marian
(4)
Szostok Patrycja
(3)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Maćkowska Renata
(2)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(2)
Sokół Zofia
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Aksamit Radosław
(1)
Alantiejewa Tatiana
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bland Michael
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Brock Timothy C
(1)
Bugajski Marian
(1)
Błachut Janina
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Cieśla Anna
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Drdzeń Adrian
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Filipiak Marian
(1)
Gaberle Andrzej
(1)
German Kathleen
(1)
Gierula Joanna
(1)
Glensk Joachim
(1)
Gołębiewska Maria
(1)
Green Melanie C
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Guzek Damian
(1)
Gębczyk Dagmara
(1)
Głowacki Michał
(1)
Hetmańczyk Hewilia
(1)
Iłowiecki Maciej
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jakoniuk Leszek Mariusz
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska-Szmaj Irena
(1)
Kieliś Izabela
(1)
Kolczyńska Maria
(1)
Kosek-Nita Bogumiła
(1)
Kosmus Bogusław
(1)
Kowalczko-Szumowska Monika
(1)
Krajewski Krzysztof
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Krzywoń Danuta (1973- )
(1)
Królak Sławomir
(1)
Kucyper Ewa
(1)
Kucyper Krzysztof
(1)
Kłoskowicz Malgorzata
(1)
Lakomy Lilianna
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Laphama Lewis H
(1)
Levine Michael
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Mastalski Janusz
(1)
McLuhan Marshall
(1)
Miernik Grzegorz
(1)
Monroe Alan H
(1)
Murdoch Anna
(1)
Nass Clifford
(1)
Nita Marek
(1)
Ociepka Beata
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Oniszczuk Zbigiew
(1)
Paszek Jerzy
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Pawłowska Ilona
(1)
Piekot Tomasz
(1)
Piontek Dorota
(1)
Pisarek Walery
(1)
Podgórska Joanna
(1)
Popławska Agata
(1)
Pospiszyl Irena
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Reeves Byron
(1)
Roskosz Alina
(1)
Selerzyńska-Martela Lidia
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Skręt Rafał
(1)
Szczerkowska Hanna
(1)
Szczucka Natalia
(1)
Szostak Patrycja
(1)
Szurmiński Łukasz
(1)
Szyszka Michał
(1)
Theaker Alison
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Wasilewski Krzysztof
(1)
Wentkowska Aleksandra
(1)
Wragg David
(1)
Wójcik Włodzimierz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Temat
Środki masowego przekazu
(42)
Komunikacja społeczna
(17)
Public relations
(11)
Dziennikarze
(6)
Reklama
(5)
Telewizja
(5)
Socjotechnika
(4)
Dziennikarstwo
(3)
Kultura masowa
(3)
Globalizacja
(2)
Grupy nacisku
(2)
Internet
(2)
Język
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Nałóg
(2)
Opinia publiczna
(2)
Prawo prasowe
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Społeczeństwo
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Wykluczenie społeczne
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Agresywność
(1)
Alkoholizm
(1)
Bezdomność
(1)
Big Brother
(1)
Blogi
(1)
Cenzura
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Dyplomacja
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Edukacja medialna
(1)
Etyka społeczna
(1)
Europejska Konwencja Praw Człowieka
(1)
Film
(1)
Gazety
(1)
Handel ludźmi
(1)
Homoseksualizm
(1)
Informacja publiczna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Językoznawstwo kognitywne
(1)
Kinematografia
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Konflikt 1998- w Kosowie
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Korupcja
(1)
Kryminologia
(1)
Kryzys
(1)
Kultura
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kuratela
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Multimedia
(1)
Młodzież
(1)
Narkomania
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Norma językowa
(1)
Ofiary przestępstw
(1)
Organizacje
(1)
Organizacje międzynarodowe
(1)
Osobowość
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika
(1)
Perswazja
(1)
Perswzja
(1)
Polityka a środki masowego przekazu
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prasa
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Propaganda -- metody
(1)
Propaganda wojenna
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przestępczość
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Publicystyka
(1)
Radiofonia
(1)
Regionalizm
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama społeczna
(1)
Temat: czas
1801-
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Arabskie, kraje
(1)
Armenia
(1)
Iran
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo prasoznawcze
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
48 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przepływ informacji w skali krajowej i międzynarodowej w dobie konwergencji mediów: Telewizja i Internet w Rosji: konwergencja technologii; Dziennikarstwo międzynarodowe w warunkach konwergencji środków masowego przekazu; Czy publikacje Wikileaks zmieniły dziennikarstwo?; Gazeta papierowa- witryna internetowa- e-gazeta w Polsce. Dokąd zmierza nasza prasa?; Rodzaje i zastosowanie konwergencji w aplikacjach polskiej prasy tabletowej; 2. Zmiana i transformacja krajowych systemów medialnych pod wpływem konwergencji mediów masowych: Konwergencja a społeczny odbiór mediów w Niemczech; Tygodniki społeczno-polityczne i biznesowe na rynku informacyjnym Rosji: konwergencja modeli wydawniczych; Postęp konwergencji mediów na przykładzie stron internetowych wybranych euroregionów; Konwergencja mediów na przykładzie funkcjonowania miejskich i gminnych portali internetowych w województwie śląskim; Czy radio może być telewizją, a telewizja radiem? Analiza zjawiska konwergencji mediów na przykładzie Programu IV Polskiego Radia i stacji TVN24; Konwergencja mediów, a stan współczesnej radiofonii studenckiej w Polsce; Współczesne formy rozrywki w polskim radiu komercyjnym; Wortal RMF24.PL jako przykład konwergencji audycji radiowych i treści portalu informacyjnego; Konwergencja mediów katolickich w Polsce; 3. Dziennikarz w dobie konwergencji mediów masowych: Informacja dziennikarska we współczesnej Rosji, albo dlaczego nie ma światełka na końcu tunelu; Postrzeganie prestiżu zawodu dziennikarza wobec zjawiska konwergencji mediów; Pack Journalism jako skutek globalizacji treści - analiza na wybranych przykładach; Konwergencja a dziennikarstwo polityczne- rozkwit internetowej publicystyki politycznej czy zaangażowanego sieciowego "pseudodziennikarstwa"? Na przykładzie wybranych politycznych wortali internetowych; Blogi przykładem dziennikarstwa internetowego w dobie konwergencji mediów; Dziennikarze w reklamach. Miedzy etyka a praktyka; 4. Problemy prawne mediów masowych i dziennikarstwa w dobie konwergencji mediów; Dziennikarze w reklamach. Między etyką a praktyką; 4. Problemy prawne mediów masowych i dziennikarstwa w dobie konwergencji: Konwergencja w prawne ramy działalności Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz Urzędu Komunikacji elektronicznej; Europejskie teorie prawnicze a praktyka w rosyjskiej przestrzeni medialnej: historia i współczesność; Wybrane aspekty nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji, a konwergencja mediów; Wpływ krajowej rady radiofonii i telewizji na proces wprowadzania naziemnej telewizji cyfrowej w Polsce; Wpływ prawa europejskiego na polskie prawo mediów; Zjawisko konwergencji mediów w odniesieniu do działalności, komunikowania i promocji podmiotów politycznych- w następstwie nowych uregulowań prawnych dotyczących prowadzenia i finansowania kampanii wyborczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media polskie / przewodniczący komitetu red. Marek Jabłonowski ; red. nauk. Alicja Jaskiernia ; Instytut Dziennikarstawa Uniwersytetu Warszawskiego ; Tom 1)
R.1 Konflikt w Kosowie: 1. Położenie geograficzne, nazewnictwo; 2. Egzogeniczne i endogeniczne przyczyny konfliktu; 3. Geneza i przebieg w Kosowie; R.2 Wojna na wizerunki: 1. Konflikt w Kosowie i jego wykorzystanie w celach propagandowych; ?. Kreowanie pożądanego wizerunku przeciwnika - media na wojnie; 3. Oprawa propagandowa działań własnych; R.3 Wojna na słowa i obrazy: 1. Wykorzystanie technik propagandowych w konflikcie kosowskim; 2. Wykorzystanie środków propagandowych w konflikcie kosowskim; R.4 wojna oczyma mediów - różnice w relacjach: 1. Prasa drukowana; 2. Internet; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoria i praktyka masowego komunikowania w kontekście procesów konwergencji: Konwergencja technologiczna i strukturalna we współczesnych mediach. Skutki dla komunikacji, rynku i polityki; Odbiorca w perspektywie konwergujących się mediów masowych; Teoria flamingu w nauce o komunikowaniu; Konwergencja polskich mediów. Próba analizy zjawiska; 2. Społeczno-polityczne wymiary konwergencji medialnej: Nowe media jako wyzwanie dla dyplomacji publicznej; Konwergencja mediów a polityczna sfera życia społecznego; Modularność masowego komunikowania politycznego jako przejaw konwergencji; Wpływ nowych technologii informacyjnych na pozycję i rolę konsumenta w perspektywie ekonomii; Czy konwergencja mediów masowych jest neutralna płciowo?; 3. Przeobrażenia społecznego odbioru mediów a procesy konwergencji mediów: Nowy typ marek i ich specyficzne grupy docelowe jako skutek konwergencji mediów; Konwergencja treści- próba analizy procesu na przykładzie magazynów kobiecych i telewizji śniadaniowej; Wpływ gier komputerowych na konwergencję odbioru przekazu; Konwergencja technologiczna a problem wykluczenia cyfrowego; Konwergencja medialna a protokoły uzytkowania mediów i wytwarzanie predyspozycji i kompetencji odbiorczych; Konwergencja, kultura uczestnictwa a czasopisma niszowe; Dylematy tożsamości w dobie konwergencji mediów. Szkic o zagubionym konsumencie; 4. Zmiany formalne i gatunkowe wypowiedzi dziennikarskich jako efekt konwergencji medialnej: Artystyczne teksty audialne- w radio i miedzy mediami; Reportaż dźwiękowy w obrazach, czyli rzecz o fotokastach; Metafora tygla językowego w mediach a koncepcja konwergencji mediów; Stałość i zmienność języka w polskiej telewizji w kontekście konwergencji; Zmiana postaw odbiorczych w kontekście wtórnej oralności na tle procesu konwergencji; Seriale radiowe w Internecie- sztuka audialna w procesie konwergencji; Gatunek w warunkach konwergencji na przykładzie wywiadu dziennikarskiego; Wywiady w formie komiksu, czyli o modyfikacjach gatunkowych na tle procesów konwergencji; Od audialności do wizualności. Zjawisko konwergencji mediów we współczesnej radiofonii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pozaracjonalne determinanty postaw politycznych, Komunikowanie polityczne jako płaszczyzna wywierania wpływu, Socjotechnika polityczna w warunkach demokratycznych, Marketing polityczny czyli zmierzch ideałów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zamiast wstępu. O demontażu świadomości i świata przed stawionego; Człowiek w technologii. Benjamina szkic do portretu; Montaż i kultura atrakcji; Kultura medialna i wybór etyczny według Kierkegaarda; Postulaty odnowionej estetyki w kontekście antropologii i aksjologii; Kamp jako postawa estetyczna. O postmodernistycznych uwikłaniach; Telewizja jako sztuka postmodernistyczna; Pytania o estetykę obrazu cyfrowego; Pytania o postmodernistyczne kino; Znaczenia i wartości w reklamie. Analiza kulturologiczna; O samozwrotności tekstu reklamowego; Estetyka i anestetyka w reklamie społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Od telewizora do telewizji. 2. Teorie mediów i komunikacja masowego. 3. Podstawy metodologiczne badań i przekazu telewizyjnego. 4. Jawne i ukryte programy typowych form przekazu telewizyjnego. 5. Rodzaje odbioru przekazów telewizyjnych przez młodzież gimnazjalną. 6. Od edukacji medialnej do rozumienia przekazu telewizyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Czym jest reklama?, 2. Istota i elementy procesu komunikacji, 3. Człowiek w reklamie, 4. Rola mediów w działaniach reklamowych, 5. Język reklamy, 6. Perswazja w reklamie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czytelnik poszukuje partnera. Jak utrzymać wiernego czytelnika. 2. Godność - zawodowa charakterystyka dziennikarza. Spojrzenie z Rosji. 3. Cechy zawodu dziennikarskiego i jego wyznaczniki strukturalne. 4. Dziennikarstwo jako przedmiot refleksji naukowej. 5. Piarystyka w Rosji. 6. System prawnej edukacji dziennikarzy w Federacji Rosyjskiej. 7. Zawód dziennikarza w Niemczech w dobie technicyzacji. 8. Lokalna i regionalna przestrzeń komunikacyjna mediów periodycznych w Polsce jako zbiorowy nadawca. 9. Transformacja ustrojowa w Polsce a podmiotowość dziennikarzy. 10. Dziennikarstwo obywatelskie - miejsce i rola w systemie komunikowania społecznego. 11. Pozamedialne publiczne systemy informacyjne a informacyjna funkcja mediów (Przypadek Biuletynu Informacji Publicznej). 12. Dla kogo te gazety? - analiza językowa prasy codziennej. 13. Przygłuszeni słowami, czyli uwagi o języku telewizji. 14. Chwyty erystyczne stosowane w pracy dziennikarza. 15. Wpływ mediatyzacji na język polityki funkcjonujący w polskich mediach elektronicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Portale społecznościowe- substytut czy uzupełnienie realnej wspólnoty; 2. Obecność instytucji kultury w mediach społecznościowych; 3. Kształtowanie postaw poprzez percepcje treści w Internecie- refleksja etyczna; 4. Refleksja nad edukacja w kontekście problematyki multitaskingu; 5. Obecność organizacji społecznej w sieci jako ważny element budowania zaufania i wzmacniania wizerunku; 6. Współczesne miasto płaszczyzną komunikacji i współdziałania różnosektorowych podmiotów; 7. Czy marketing wirusowy w sieci wymaga kontrowersji? O motywach szokujących w reklamach; 8. Shockvertising w służbie bezdomnym. Negatywne emocje jako narzędzia reklam społecznych; 9. Infens Irretitus; 10. System propagandowy Korei Północnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Public relations- komunikowaniem w społecznej przestrzeni; 2. Środki komunikowania się w promocji- obraz i treść; 3. Współpraca z mediami jako element działań public relations; 4. Dziennikarstwo- public relations razem i osobno; 5. Rola kultury organizacji w działalności public relations; 6. Strategie działań public relations w sytuacjach kryzysowych; 7. Podstawowe zadania lobbysty; 8. Kultura języka w kontekście problemów komunikacji werbalnej; 9. Strategia perswazji w public relations; 10. Działania public relations na przykładzie PLL LOT S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Co to jest kryzys?, 2. Komunikowanie w firmie - klient wewnętrzny, 3. Skandal w mediach, 4. Studia przypadków, 5. Megakryzysy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
I. Media w nowoczesnym projekcie edukacyjnym: Światowe tendencje rozwoju technologii edukacyjnych; Medialny świat a intelektualny potencjał współczesnych uczniów; Immersja i ambiwalencja mediów - pedagogiczne wołanie o szkołę i społeczeństwo o bardziej ludzkim obliczu; II. Aspekty społeczeństwa informacyjnego: Edukracja - ideologia wszechobecnej edukacji; Wpływ społeczny, perswazja, propaganda, manipulacja a wychowanie; III. Korzystanie z nowych mediów - od dzieciństwa do starości: Nowe technologie a rozwój wybranych procesów poznawczych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; Rozpoznawanie potrzeb edukacyjnych cyfrowych tubylców; Edukacja cyfrowa seniorów - luksus dla nielicznych czy konieczność dla wszystkich?; IV. Internet w przestrzeni edukacyjnej: Internet w kształceniu uczniów szkół gimnazjalnych; Miejsce i rola internetu i mediów społecznościowych w przestrzeni edukacyjnej; V. Nowe technologie a tworzenie materiałów edukacyjnych: Eksperyment i nowe technologie w kształceniu dzieci i młodzieży; Podstawy tworzenia materiałów dydaktycznych w formie fotografii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
1. Partyzanci : Tanie P.R. w dwudziestym pierwszym wieku, 2. O sieci i o tym jak ją rozwikłać, 3. Czym jest internetowe public relations, 4. Zawężanie pola, 5. Gotów, cel, 6 ...Pal!, 7. Jeśli zbudujesz, przyjdą, 8. Poznaj swoją zwierzynę, czyli myśl jak media, 9. Żółte strony w układzie scalonym, 10. Partyzant na medal, 11. Poznaj media, 12. Ograniczanie strat, 13. Wszystko idzie jak należy - co teraz?, 14. Jaki ten Internet mały, 15. Rozwiń skrzydła, 16. Partyzancki quiz
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace i Materiały ISM / Kolegium Ekonomiczno-Społeczne. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Instytut Studiów Międzynarodowych ; ISSN 0137-5601 ; 34)
Cz.I Kultura i wartości a administracje publiczne w Europie: 1. Unia Europejska, jej wartości, jej wyzwania, 2. Administracje publiczne a kwestia różnic kulturowych w Europie: kwestie polityczne i społeczne, 3. System wartości: Polska na tle Europy. Cz.II Administracje publiczna a instytucje europejskie: 1. Sektor publiczny w warunkach integracji politycznej Unii Europejskiej. Rozważania ramowe, 2. Instytucje Unii Europejskiej wobec wyzwań budowania społeczeństwa obywatelskiego. Cz.III Media i informacja a działalność administracji publicznych: 1. Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) jako narzędzie zwiększenia przejrzystości i efektywności adminsitracji publicznej w Polsce, 2. Modele relacji pomiedzy administracjami publicznymi a narodowymi agencjami prasowymi w Europie. Cz.IV Nowe zarządzanie publiczne: teoria i praktyka: 1. Klasyczne źródła nowego zarządzania publicznego, 2. Kierunki zmian w zarządzaniu środkami publicznymi - pomoc państwa dla przedsiębiorstw, 3. Samorządowe wydatki inwestycyjne w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej, 4. Strategiczno-marketingowe podejście do zarządzania gminą (zaryz problematyki). Cz.V Otwartość i przejrzystośc administracji publicznych: 1. Otwartość i przejrzystość administracji publicznych. Wprowadzenie do panelu, 2. Administracja publiczna III RP - zmiany i wyzwania, 3. Jakość i przejrzystość administracji publicznej a prawo dostępu obywateli do informacji,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Nurt krytyczny w teorii public relations. Nowe koncepcje teoretyczne czy tylko kontestowanie dotychczasowych podejść badawczych, modeli i wzorców działania; Cz. I Public relations w zarządzaniu organizacjami. Nowe koncepcje, nowe wyzwania: Komunikacja wewnętrzna - czynnik sukcesu komunikacyjnego organizacji; CSR jako narzędzie budowania marki; Wizerunek przedsiębiorstwa w kryzysie (na przykładzie Toyoty); etykieta biznesu w kreowaniu wizerunku; etyczne aspekty public relations; Czy PR potrzebuje retoryki?; Cz. II Rola public relations w zarządzaniu publicznym: Public relations w rozwiązywaniu problemów społecznych; Public relations uczelni; Rola procesu komunikowania w budowaniu relacji z interesariuszami jednostek ochrony zdrowia. Badania sondażowe; Tożsamość wizualna jako narzędzie budowy wizerunku miast w Polsce na podstawie sygnatur promocyjnych; Industriada 2010 - promocja sieciowego produktu turystycznego poprzez wydarzenie. Studium przypadku; Public relations i wykonywanie zadań oraz pełnienie funkcji jednostek samorządu terytorialnego w realizacji idei społeczeństwa obywatelskiego; Poza-pr-owskie kreowanie wizerunków narodowych: przykład "Entropy"; Strategie komunikowania organizacji pożytku publicznego z potencjałem darczyńcami w kontekście motywacji Polaków przy wyborze organizacji, którym przekazują 1% podatku; Istota public relations w świadomości studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych Akademii Ekonomicznej w Katowicach w świetle przeprowadzonych badań; Znaczenie city diplomacy w międzynarodowej promocji miast; Unia Europejska a obywatele - skuteczna czy nieskuteczna komunikacja; Wpływ działań public relations w projektach PHARE na wynik referendum europejskiego w województwie śląskim; Cz. III Nowe media czy stare media. Wzlot czy upadek znaczenia mediów w działalności public relations: Media relations jako istotny element kreowania wizerunku nowoczesnej organizacji; Media społecznościowe w budowaniu wizerunku szkoły wyższej. Raport z badań przeprowadzonych w Akademii ekonomicznej w Katowicach; Zarządzanie wizerunkiem polityka w obszarze social media; Wykorzystanie mediów społecznościowych przez grupy nacisku a wizerunek firmy; Media jako źródło i środek upowszechniania doktryn i ruchów społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dziennikarz w radiu - uwagi, sugestie, propozycje , 2. Opowiadanie obrazem - zapiski z warsztatu, 3. Zawód - korespondent telewizyjny. Nowe wyzwania, 4. Gatunki dziennikarskie - rodowód, cechy i funkcje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dziedziny perswazji: Wprowadzenie, 2. Mierzenie podstaw: Techniki pomiaru tego co nieobserwowalne, 3. Działanie na podstawie odczuć: Kiedy i w jaki sposób postawy kierują zachowaniem, 4. Działania i postawy: Teoria dysonansu poznawczego, 5. Myśleć czy nie myśleć: Badając dwie drogi perswazji, 6. Perswazyjność utworów narracyjnych, 7. Zasady wpływu interpersonalnego. 8. Wywieranie wpływu i perswazja w małych grupach, 9. Czy przekazy organizmu, przyjaciół, lekarza i mediów kształtują zachowania zdrowotne?, 10. Środki masowego przekazu i perswazja polityczna, 11. Zmienianie uprzedzeń: Wpływ perswazji na ukryte i jawne przejawy tendencyjności rasowej, 12. Psychologia reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Problemy Komunikacji Społecznej. Półrocznik Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu / Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej WSH w Sosnowcu ; red. nacz. Michał Kaczmarczyk ISSN 1689-796X ; Nr 1/2010 (2))
Public relations w mediach, Czy gazeta loklana potrzebuje public realtions?, Autonomizowanie się języka współczesnej reklamy. Żywot sloganu reklamowego w kultuerze humanistycznej, Wpływ komunikatów społeczno-kulturowych na kształtowanie się aktywności politycznej kobiet, Cmentarz jako podmiot/przedmiot komunikacji. Przypadek Owczar, Kreowanie pozytywnego wizerunku policji na przykłądzie działlaności oficera proasowego Komendy Miejskiej Policji w Sosnowcu, Kompetencje komunikacjne nauczyciela akademickiego, Funkcje prasy lokalnej w kontekscie potrzeb komunikacyjnych społeczności lokalnych, Sektor public relations w Irlandii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
1. Geneza instytucji. 2. Zagadnienia ogólne. 3. Sprostowanie w prawodawstwie zagranicznym i międzynarodowym. 4. Sprostowanie w systemie prawa polskiego. 5. Charakterystyka szczegółowa. 6. Wymogi treściowe oraz formalne sprostowania i odpowiedzi. 7. Procedura przed redaktorem naczelnym. 8. Procedura przed sądem. 9. Uwagi de lege ferenda. 10. Uwagi podsumowujące.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Public relations w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem: Pojęcie "public relations"; Przesłanki i uwarunkowania rozwoju public relations; Relacje między public relations a marketingiem. 2. Zarządzanie public relations: Cele i funkcje public relations w przedsiębiorstwie; Proces zarządzania public relations w przedsiębiorstwie; Odbiorcy działań public relations; Organizacja public relations w firmach międzynarodowych. 3. Instrumenty public relations wspierające działania promocyjne: Wprowadzenie; Współpraca marketingiem mediami; Sponsoring; Targi i wystawy; Wydarzenia specjalne. 4.Instrumenty public relations kształtujące relacje z otoczeniem: Komunikacja ze społecznością lokalną; Relacje z inwestorami; Lobbing; Wewnętrzne public relations; Rola public relations wykorzystywane w sytuacjach kryzysowych. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej