Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(108)
Forma i typ
Książki
(107)
Publikacje naukowe
(18)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(92)
dostępne
(43)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Czytelnia
(92)
Autor
Borkowski Igor
(5)
Sokołowski Marek
(4)
Kall Jacek
(3)
Woźny Aleksander (1953- )
(3)
Baudrillard Jean
(2)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Gierula Marian
(2)
Hess Agnieszka
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Królak Sławomir
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Ogonowska Agnieszka
(2)
Radwan Beata
(2)
Roguska Agnieszka
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Woźny Aleksander
(2)
Wódz Kazimiera
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Allan Stuart
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Bobrowska Ewa
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Bodnar Adam (1977- )
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Bogucka Teresa
(1)
Braun Juliusz
(1)
Briggs Asa (1921-2016)
(1)
Briggs Matt
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Cern Karolina M
(1)
Chłopecki Jerzy
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Dankowska-Kosman Małgorzata
(1)
Dayan Daniel (1943- )
(1)
Dijak Jan van
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dovey Jon
(1)
Drzewiecki Piotr (1977- )
(1)
Dytman-Stasieńko Agnieszka
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Ford Sam
(1)
Francuz Piotr
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Giddings Seth
(1)
Gliszczyńska-Grabias Aleksandra
(1)
Gmerek-Rajchel Maria
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grant Iain
(1)
Green Joshua
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Guzek Damian
(1)
Gwóźdź Andrzej
(1)
Gębczyk Dagmara
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Hodalska Magdalena
(1)
Hopfinger Maryla
(1)
Hostyński Lesław
(1)
Hołyst Brunon (1930- )
(1)
Iłowiecki Maciej
(1)
Jakoniuk Leszek Mariusz
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Jakubowski Witold
(1)
Jaroszyński Jan
(1)
Jaskulska Sylwia
(1)
Jedliński Jakub (1977- )
(1)
Jenkins Henry
(1)
Jewkes Yvonne
(1)
Kaczmarek Jerzy
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kamińska Magdalena
(1)
Kamińska-Szmaj Irena
(1)
Katz Elihu (1926- )
(1)
Kelly Kieran
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kołodziejczak Malwina
(1)
Krajewski Marek
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Kłoskowicz Malgorzata
(1)
Lakomy Lilianna
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Laskowska Małgorzata
(1)
Leppert Roman
(1)
Libiszowska-Żółtkowska Maria
(1)
Liedel Krzysztof (1969-2021)
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Lister Martin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(108)
Język
polski
(108)
Temat
Środki masowego przekazu
(103)
Komunikacja społeczna
(23)
Telewizja
(12)
Kultura masowa
(11)
Społeczeństwo informacyjne
(11)
Reklama
(10)
Internet
(9)
Opinia publiczna
(9)
Dziennikarstwo
(8)
Socjologia
(7)
Dziennikarze
(6)
Kultura
(6)
Społeczeństwo
(6)
Film
(4)
Public relations
(4)
Terroryzm
(4)
Dziecko
(3)
Edukacja medialna
(3)
Erotyzm
(3)
Globalizacja
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Media społecznościowe
(3)
Multimedia
(3)
Młodzież
(3)
Polityka
(3)
Przestępczość
(3)
Radiofonia
(3)
Socjotechnika
(3)
Wolność słowa
(3)
Śmierć
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Cyberprzestępczość
(2)
Czasopisma kobiece
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(2)
Dyskurs (filoz.)
(2)
Etyka
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Integracja europejska
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Korespondenci wojenni
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Marketing
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Media mobilne
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Pornografia śmierci
(2)
Postawa wobec śmierci
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Prawo mediów
(2)
Prostytucja
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Sekty i nowe ruchy religijne
(2)
Sport
(2)
Społeczności lokalne
(2)
Wolność mediów
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Wychowanie
(2)
Środki masowego przekazu regionalne
(2)
AIDS
(1)
Adopcja
(1)
Agresywność
(1)
Akty mowy
(1)
Antropologia kryminalna
(1)
Antropologia mediów
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Aspiracje
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bezdomność
(1)
Bezrobocie
(1)
Blog
(1)
Blogi
(1)
Celebryci
(1)
Cenzura
(1)
Choroby ludzi
(1)
Chuligaństwo
(1)
Cierpienie
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Dezinformacja
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze sportowi
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Ekoteologia
(1)
Etanol
(1)
Etyka społeczna
(1)
Filozofia kultury
(1)
Fotografia
(1)
Gazety
(1)
Gazety brukowe
(1)
Gender
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Historia
(1)
Historia społeczna
(1)
Ikonografia
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1989-
(5)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1901-
(2)
2001-0
(2)
1801-
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Czechy
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Austria
(1)
Białoruś
(1)
Estonia
(1)
Europa
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Hiszpania
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(9)
Materiały konferencyjne
(6)
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(4)
Monografia
(3)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Esej
(1)
Felieton
(1)
Literatura
(1)
Poradnik
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Recenzje
(1)
Reportaż
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(30)
Media i komunikacja społeczna
(23)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Biologia
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
108 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.I Obraz polityków w oczach dziennikarzy : 1. Metodologiczne podstawy podjętych badań, 2. Wizerunek polityka w oczach dziennikarzy, 3. charakterystyka poszczególnych aspektów postulowanego wizerunku polityka w oczach dziennikarzy. R.II Obrazy kobiet i mężczyzn w mass mediach - raport z badań : 1.charakterystyka procedury badawczej, 2. Wyniki zawartości przekazów telewizyjnych i prasowych, 3. Stereotypy płci w obrazie kobiet i mężczyzn, 4. wnioski z badań. R.III Rekonstrukcja stereotypowych obrazów kobiet i mężczyzn w prasie rozrywkowej : 1. zagadnienia metodologiczne, 2. Analiza zawartości, 3. Wnioski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja społeczeństwa medialnego w medioznawstwie; 2. Metamorfizm mediów na przykładzie Polski; 3. Przestrzeń wirtualna jako ważny obszar działań public relations na podstawie badań wykorzystania Internetu w zarządzaniu komunikacją Południowego Koncernu Energetycznego S.A. Struktura procesu i próba oceny efektywności przyjętych rozwiązań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dziennikarstwo i Media , ISSN 2082-8322 ; 3)
(Acta Universitatis Wratislaviensis , ISSN 0239-6661 ; No 3452)
1. Artykuły: Polski system medialny w globalnej przestrzeni nowych technologii; Techniki dziennikarskie jako narzędzie odkrywania, rekonstruowania i referowania historii. Współczesne relacje o Holocauście; Kondycja współczesnego polskiego reportażu; Nowe media- nowa komunikacja medialna; Naziemna telewizja cyfrowa- krok w stronę mediów XXI wieku; Funkcje mediów lokalnych w teorii i praktyce; Prasa korporacyjna w świetle narzędzi komunikowania wewnętrznego; Edukacja medialna poprzez edukację dziennikarską. Opis działań w ramach innowacji pedagogicznej "Edukacja medialna"; Wikileaks: pogromca mediów czy stare w nowym wydaniu? Czy warto rozmawiać? Nieoczywiste konsekwencje braku konsultacji społecznych w sprawie ACTA w świetle badań; Innowacyjne instrumenty odpowiedzialności mediów w wybranych europejskich systemach medialnych; Amerykański kościół elektroniczny i jego konteksty; 2. Appendix: Czy grozi nam upadek języka polskiego?; Kapuściński i Cesarz z perspektywy dziennikarskiej: metodologia i wykorzystanie gatunków; Podwójna miłość- o związku Agnieszki Osieckiej z Jeremim Przyborą i fascynacji poetki jego twórczością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 117)
Cz. I. Rozumienie przekazu audiowizualnego: Znaczenie oceny realizmu przekazu dla zrozumienia oraz efektów kontaktów z przekazem audiowizualnym; Rozumienie treści komunikatów medialnych w zależności od ich formy, spójności i czasu odtwarzania; Rozumienie przekazu audiowizualnego zawierającego "tekst taśmowy" (TV-ticker) przez osoby zależne od pola; Rozwój zdolności myślenia metaforycznego u dzieci w okresie średniego dzieciństwa a rozumienie treści obrazowych z okolicy cięć montażowych; Fluktuacja uwagi wzrokowej na ekranie telewizora a rozumienie filmu niemego przez dzieci przedszkolne; Cz. II. Z pogranicza psychologii, teorii filmu i aksjologii: W pętli zapomnienia. Analiza narracyjna filmu Memento Christophera Nolana; Poznawcze i emocjonalne zaangażowanie widza w film fabularny w zależności od typu bohatera; Aksjologiczne uwarunkowania telewizji regionalnych; Cz. III. Perswazja w mediach audiowizualnych: Strach i lęk w reklamie politycznej; Formy i funkcje humoru w telewizji; Istotne znaczenie nieistotnych "ozdobników": wpływ informacji kontekstowej na postawę wobec treści wiadomości telewizyjnej; Cechy strukturalne przekazu reklamowego a zaangażowanie konsumenta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 202 s. : rys. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Autor
Temat
Wprowadzenie; Cz. I Czyn jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1994. - 202 s. : rys. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Autor
Temat
Wprowadzenie; Cz. I Czyn jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 198, [2] s. : rys. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Autor
Temat
Wprowadzenie; Cz. I Czyn jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 200 s. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Wprowadzenie; Cz. I Czym jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 7/2013)
Rocznik, 2007-
1. Rozprawy i artykuły: Czasopisma dla kobiet na Śląsku w latach 1876-1939; Prawo prasy do informacji publicznej; Polska lokalna w prasie centralnej ostatniej dekady PRL; Hazardyzacja mediów; Wybrane aspekty rzetelności dziennikarskiej w Polsce i Hiszpanii- perspektywa porównawcza; 2. Komunikaty i materiały: Lokalne komunikowanie publiczne w województwie śląskim- komunikat z badań; 67 lat na rynku - zarys historii "Dziennika Zachodniego", największej gazet regionalnej w Polsce; 3. Recenzje i sprawozdania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przestrzenie życia społecznego / Andrzej Kaleta, Wojciech Muszyński, Marek Sokołowski, Paweł Śpiewak, Paweł Woroniecki, Andrzej Wójtowicz)
Miłość i związki uczuciowe w społeczeństwie późnonowoczesnym i cywilizacji medialnej. 1. "ů Bo miłość jest niewiadomą". Wzory osobowe miłości: Miłość - co to takiego? (Re)definiowanie miłości; Jak pisać o miłości? Od psychologii ewolucyjnej do teorii querr; Namiętność, bliskość czy zobowiązanie - analiza związków według trójczynnikowej teorii miłości R. Sternbergea; Miłość w twórczości Antoniego Kępińskiego - odniesienie do współczesności; Trzy rodzaje samo-bycia. Nietzscheańskie obrazy samotności; Homo amans oeconomicus - współczesne przejawy merkantylizacji miłości romantycznej. 2. "Na dobre i na złe". Miłość w ujęciu religii: Etos miłości chrześcijańskiej; Miłość w nauczeniu Jana Pawła II i Benedykta XVI; Wartość psychoprofilaktyczna instytucji narzeczeństwa; Odwołana decyzja; Małżeństwo jako związek miłości dwojga ludzi w rozumieniu konfesyjnym; Miłość i związki partnerskie w ujęciu buddyzmu Diamentowej Drogi. 3. "Z tobą chcę oglądać świat?". Miłość w mediach:" O, o co tyle zamieszania? Dość już mam tego kochania", czyli media kipiące od nadmiaru miłości;' T jak telewizja o miłości; Para, bez pary. Miłość, bez miłości. Analiza modeli życia w polskim serialu telewizyjny,; "ůmalowana zasłona, którą żyjący Życiem zowiąů". Walka o miłość przy dźwiękach Gnosssienne w filmie Malowany welon Johna Currana; Bolywood. Prozac zaprawiony masalą. 4. "Sto lat czekam na twój list". Miłość w Internecie: Realna więź w wirtualnym świcie? Pokolenie Click w poszukiwaniu miłości; Internetowe poszukiwania miłości, czyli samotni w sieci; Rozczarowanie związkiem, czyli samotność w sieci; Miłość w Internecie - poszukiwanie emocjonalnych związków w cyberprzestrzeni. 5. "Widzę obraz twój". Miłość w czasopismach: Jak zdobyć Ją, jak zdobyć Jego? Miłość w czasopismach dla młodzieży; Miłość i seks w wybranych czasopismach młodzieżowych; Wzory miłości, małżeństwa i rodzicielstwa upowszechniane w polskiej prasie poradniczej XXI wieku. Refleksje z perspektywy "gender"; Obraz miłości partnerskiej w reklamach. 6. "Nad wszystko uśmiech twój". Miłość w życiu celebrytów : Związki celebrytów w zwierciadle plotek - Doda i Majdan w polskich serwisach plotkarskich; Związki celebrytów w zwierciadle komentarzy for(um)owiczów - przypadek Dody i Majdana; "Parki narodowe"? Związki partnerskie celebrytów jako przedmiot zainteresowania prasy kolorowej i portali internatowych. 7. "ůCzy to jest kochanie?". Miłość w ujęciu współczesnych twórców: By nie dotknąć ziemi ni razuů- miłosne tragedie bohaterów młodej prozy; Figury miłości w powieściach Margaret Atwood. Od wyobrażenia do gorzkiego spełnienia; W stronę nowej klasowości - seksualność jako system hierarchii społecznej w prozie Michela Houellebecqa; Miłość w czerwieni i bieli. Bohaterowie powieści Dawida Bieńkowskiego w zbyt ciasnych spodniach tradycji; Obraz rodziny toksycznej na przykładzie Gnoju Wojciecha Kuczoka; "Przez całe życie miłość?" Miłość w twórczości Ludmiły Marjańskiej; "Kochaj, dopóki jesteś". Związki uczuciowe w życiu i twórczości Agaty Budzyńskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(W Poszukiwaniu Idei XXI Wieku)
Zawiera: Przedmowa do wydania polskiego. Podziękowania. Jak czytać tę książkę? Wprowadzenie. Dlaczego media się rozprzestrzeniają? Rozdział 1. Web 2.0 – co poszło nie tak. Rozdział 2. Ponowna wycena tego, co zostało. Rozdział 3. Wartość zaangażowania. Rozdział 4. Na czym polega uczestnictwo, które ma znaczenie? Rozdział 5. Projektowanie w służbie rozprzestrzenialności. Rozdział 6. Zdobywanie zwolenników dla mediów niezależnych. Rozdział 7. Myśląc transnarodowo. Podsumowanie. Bibliografia. Indeks. O Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Co to jest socjologia; 2. Socjologiczne pytania i odpowiedzi; 3. Teorie i perspektywy socjologiczne; 4. Globalizacja i zmieniający się świat; 5. Środowisko; 6. Miasta i życie miejskie; 7. Interakcja społeczna i Zycie codzienne; 8. Bieg życia; 9. Rodziny i związki intymne; 10. Zdrowie, choroba i niepełnosprawność; 11. Stratyfikacja i klasa społeczna; 12. Ubóstwo, wykluczenie społeczne i państwo opiekuńcze; 13. Globalne nierówności; 14. Seksualność i płeć; 15. Rasa, etniczność i migracja; 16. Religia; 17. Media; 18. Organizacje i sieci; 19. Edukacja; 20. Praca i życie gospodarcze; 21. Przestępczość i dewiacja; 22. Polityka, rządzenie i ruchy społeczne; 23. Narody, wojny i terroryzm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Intuicyjne i formalne definicje oraz właściwości wiedzy wspólnej; 2. Wiedza wspólna w teorii gier; 3. Wiedza wspólna w sytuacjach interakcji społecznej; 4. Ewolucyjnie ukształtowane podstawy poznawcze wiedzy wspólnej; 5. Rytuał jako mechanizm generowania wiedzy wspólnej; 6. Funkcje i znacznie opinii publicznej; 7. Sondaże elementem rytuału komunikacyjnego; 8. Media masowe kanałem rozprzestrzeniania rytuałów komunikacyjnych generujących wiedzę wspólną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Formalna liturgia przedmiotu. Magiczny status konsumpcji. Błędne koło wzrostu. Część II. Teoria konsumpcji. Społeczna logika konsumpcji. Zarys teorii konsumpcji. Personalizacja albo Najmniejsza Marginalna. Różnica (NMR) Część III. Środki masowego przekazu, seks i czas wolny. Kultura środków masowego przekazu. Najpiękniejszy przedmiot konsumpcji - ciało. Dramat czasu wolnego, albo dlaczego nie można tracić czasu. Mistyka troski. Anomia w społeczeństwach dobrobytu. Zakończenie. Współczesna alienacja czyli koniec paktu z diabłem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczeństwo medialne w dyskursie medioznawczym, 2. Nauka o komunikowaniu masowym, 3. Dziennikarstwo w perspektywie teoretycznej, 4. Globalizacja komunikacji medialnej, 5. Media a opinia publiczna: perspektywa europejska, 7. Teoretyczne koncepcje opisu zawartości mediów, 7. Społeczny odbiór mediów, 8. Problemy skuteczności mediów i komunikowania masowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Współczesnej Myśli Społecznej / pod red. Lotar Rasiński)
1. Ponowoczesność: społeczeństwo przejrzyste?, 2. Nauki humanistyczne i społeczeństwo komunikacji, 3. Mit powtórnie odkryty, 4. Sztuka oscylacji, 5. Od utopii do heterotopii, 6. Utopia, kontrutopia, ironia, 7. Odczarowanie i rozproszenie, 8. Etyka komunikacji czy etyka interpretacji, 9. Granice odrzeczywistnienia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie. Mediatyzacja społeczeństw. I. Sfera publiczna i media: Media elektroniczne - "czwarta" czy "pierwsza" władza?; Opinia publiczna i pseudoopinie w "społeczeństwie zinformatyzowanym"; Życie polityczne w cieniu marketingu; Rzecznictwo prasowe kontra dziennikarze. II. Kultura i media: Pokolenie SMS-u w rozwiniętym społeczeństwie informacyjnym; Mcdonaldyzacja życia i disneizacja w kulturze; Rozumieć telewizję, czyli "i ty polubisz reality show"; Co z nich wyrośnie? Wirtualny świat dzieci i młodzieży. III. Życie społeczne i media: Poznawczy mechanizm oceny realności wydarzeń prezentowanych w telewizji; Czy bać się telewizji?; Wpływ redundancji audio/wideo na przetwarzanie przekazu telewizyjnego; Nowe modele kształcenia - edukacja za pośrednictwem mediów; Jaka powinna być telewizja publiczna? Aneks: Między racjonalnością a irracjonalnością. O fenomenie Harry'ego Pottera dyskutują: T. Szkołut, K. Księski, A. Leśniak, M. Przedpelska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Druk i jego konteksty. 3. Media i sfera publiczna we wczesnonowożytnej Europie. 4. Technologie i rewolucje. 5. Nowe procesy, nowe wzorce. 6. Informacja, edukacja, rozrywka. 7. Konwergencja mediów. 8. W cyberprzestrzeni i poza nią.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej