Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(109)
Forma i typ
Książki
(108)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(93)
dostępne
(43)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Czytelnia
(93)
Autor
Borkowski Igor
(5)
Sokołowski Marek
(4)
Kall Jacek
(3)
Woźny Aleksander (1953- )
(3)
Baudrillard Jean
(2)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Gierula Marian
(2)
Hess Agnieszka
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Królak Sławomir
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Ogonowska Agnieszka
(2)
Radwan Beata
(2)
Roguska Agnieszka
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Woźny Aleksander
(2)
Wódz Kazimiera
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Allan Stuart
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Benkler Yochai
(1)
Bobrowska Ewa
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Bodnar Adam (1977- )
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Bogucka Teresa
(1)
Braun Juliusz
(1)
Briggs Asa (1921-2016)
(1)
Briggs Matt
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Cern Karolina M
(1)
Chłopecki Jerzy
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Dankowska-Kosman Małgorzata
(1)
Dayan Daniel (1943- )
(1)
Dijak Jan van
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dovey Jon
(1)
Drzewiecki Piotr
(1)
Dytman-Stasieńko Agnieszka
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Ford Sam
(1)
Francuz Piotr
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Giddings Seth
(1)
Gliszczyńska-Grabias Aleksandra
(1)
Gmerek-Rajchel Maria
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grant Iain
(1)
Green Joshua
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Guzek Damian
(1)
Gwóźdź Andrzej
(1)
Gębczyk Dagmara
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Hodalska Magdalena
(1)
Hopfinger Maryla
(1)
Hostyński Lesław
(1)
Hołyst Brunon (1930- )
(1)
Iłowiecki Maciej
(1)
Jakoniuk Leszek Mariusz
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Jakubowski Witold
(1)
Jaroszyński Jan
(1)
Jaskulska Sylwia
(1)
Jedliński Jakub (1977- )
(1)
Jenkins Henry
(1)
Jewkes Yvonne
(1)
Kaczmarek Jerzy
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kamińska Magdalena
(1)
Kamińska-Szmaj Irena
(1)
Katz Elihu (1926- )
(1)
Kelly Kieran
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kołodziejczak Malwina
(1)
Krajewski Marek
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Kłoskowicz Malgorzata
(1)
Lakomy Lilianna
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Laskowska Małgorzata
(1)
Leppert Roman
(1)
Libiszowska-Żółtkowska Maria
(1)
Liedel Krzysztof (1969-2021)
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(75)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(109)
Język
polski
(109)
Temat
Środki masowego przekazu
(104)
Komunikacja społeczna
(23)
Społeczeństwo informacyjne
(12)
Telewizja
(12)
Kultura masowa
(11)
Internet
(10)
Reklama
(10)
Opinia publiczna
(9)
Dziennikarstwo
(8)
Socjologia
(7)
Dziennikarze
(6)
Kultura
(6)
Społeczeństwo
(6)
Film
(4)
Public relations
(4)
Terroryzm
(4)
Dziecko
(3)
Edukacja medialna
(3)
Erotyzm
(3)
Globalizacja
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Media społecznościowe
(3)
Multimedia
(3)
Młodzież
(3)
Polityka
(3)
Przestępczość
(3)
Radiofonia
(3)
Socjotechnika
(3)
Wolność słowa
(3)
Śmierć
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Cyberprzestępczość
(2)
Czasopisma kobiece
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(2)
Dyskurs (filoz.)
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Integracja europejska
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Korespondenci wojenni
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Marketing
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Media mobilne
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Prawo mediów
(2)
Prostytucja
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Sekty i nowe ruchy religijne
(2)
Sport
(2)
Społeczności lokalne
(2)
Wolność mediów
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Wychowanie
(2)
Środki masowego przekazu regionalne
(2)
AIDS
(1)
Adopcja
(1)
Agresywność
(1)
Akty mowy
(1)
Antropologia kryminalna
(1)
Antropologia mediów
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Aspiracje
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bezdomność
(1)
Bezrobocie
(1)
Blog
(1)
Blogi
(1)
Celebryci
(1)
Cenzura
(1)
Choroby ludzi
(1)
Chuligaństwo
(1)
Cierpienie
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Dezinformacja
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze sportowi
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Ekoteologia
(1)
Etanol
(1)
Etyka społeczna
(1)
Filozofia kultury
(1)
Fotografia
(1)
Gazety
(1)
Gazety brukowe
(1)
Gender
(1)
Gospodarka
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Historia
(1)
Historia społeczna
(1)
Ikonografia
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-
(5)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1901-
(2)
2001-0
(2)
1801-
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Czechy
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Austria
(1)
Białoruś
(1)
Estonia
(1)
Europa
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Hiszpania
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(7)
Materiały konferencyjne
(6)
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(4)
Monografia
(3)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Esej
(1)
Felieton
(1)
Literatura
(1)
Poradnik
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Recenzje
(1)
Reportaż
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(28)
Media i komunikacja społeczna
(21)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
109 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna - Komunikacja medialna - Komunikacja sieci / Tomasz Goban-Klas, Jerzy Jastrzębski, Marek Jeziński, Kazimierz Krzysztofek ; zastępca przewodniczącego Wojciech Muszyński ; przewodniczący rady serii Marek Sokołowski ; Mirosława Wawrzak-Chodaczek)
1. Media XXI wieku. Ciągłość i zmiana: Digitariusze wszystkich sieci łączcie się! Widmo hiperkapitalizmu krąży nad światem; Poprawianie wizerunków w popkulturze i tego konsekwencje; Telewizyjne programy informacyjne w badaniach problemów społecznych; Redefinicja pojęcia czasu i przestrzeni w dobie Internetu; Obecność prawosławia w Internecie- skala i rola; Społeczny i medialny wizerunek skrajnych feministek; E-prasa, e-książka. Gutenberg w notebooku?; Kod konotacyjny w reklamie. Aspekty antropologiczne; Badanie wpływu mediów na przykładzie analizy skuteczności oddziaływania reklamy twórczej; Teoria autorska a kino amerykański w latach 70-tych XX wieku; Uwarunkowania kulturowe wizerunków Indian w kinie amerykańskim; Kompetencje medialne młodzieży: status quo, perspektywy rozwoju; Walory i ograniczenia komunikacji sieciowej; Od telewizora do monitora- zmiana preferencji odbiorczych; 2. Sztuka jako komunikacja. Autor i jego dzieło: Dzieło muzyczne jako komunikat; Miasto jako przestrzeń komunikacyjna w programowych wypowiedziach awangardy literackiej XX wieku; Wolność twórczości artystycznej a ochrona dóbr kultury w świetle prawa; Sztuka interaktywna jako forma psychoterapii; Aktor i widz- relacja intersubiektywności (na przykładzie teatru ruchu); Komunikacja jako sztuka początku XXI wieku- taniec słowa z obrazem; "Taniec z gwiazdami"- próba analizy programu telewizyjnego; Dziennikarz jako twórca; 'Ja jestem bohaterem moich książek". Autor i jego dzieło na przykładzie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego; Wizerunek starszej kobiety w polskiej sztuce współczesnej; Kształcenie komunikacji interkulturowej z wykorzystaniem materiałów prasowych z punktu widzenia dydaktyka i taphofila; Uwagi o młodych pojęciach- na przykładzie autorytetu; Czytelnik we wspomnieniach Marii Znamierowskiej-Prufferowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Media: Pojecie mediów w literaturze naukowej; Zagrożenia kreowane przez media; Wartości kreowane przez media; Badania nad oddziaływaniem środków masowego przekazu; Postawy odbiorców wobec środków masowego przekazu. 2. Komunikowanie: Etymologia procesów komunikowania; Funkcje, formy i typy komunikowania; modele procesu komunikowania; Adresaci przekazów medialnych. 3. Media a ich odbiorcy: Problematyka badawcza; Różnice międzypokoleniowe w percepcji treści przekazywanych przez media; Typ mediów preferowanych przez respondentów; Postawy wobec środków masowego przekazu; Media a wartości. 4. Odbiór środków komunikowania masowego: Uwarunkowania i preferencje odbioru środków masowego przekazu; Selekcja treści; Zmiany światopoglądu; Media w kontaktach interpersonalnych; Udział środków masowego przekazu w podejmowaniu decyzji; ?Rodzaje szans i zagrożeń wynikające z kontaktu z mediami; Preferowane treści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna - Komunikacja medialna - Komunikacja sieci / Tomasz Goban-Klas, Jerzy Jastrzębski, Marek Jeziński, Kazimierz Krzysztofek ; zastępca przewodniczącego Wojciech Muszyński ; przewodniczący rady serii Marek Sokołowski ; Mirosława Wawrzak-Chodaczek)
I. Homo mediens? w stronę nowej filozofii przekazu: Globalizacja mediów i chaos kulturowy; Rewolucja medialna jako czynnik rozwoju komunikacji piśmienniczej; Homo mediens vs "człowiek uniwersalny"; Voyeuryzm medialny nową strategią w komunikacji masowej; Zwykłe ciało to za małoů Medialne wizerunki kobiet i mężczyzn; Twórcza postawa dziennikarza źródłem zmian w przekazie medialnym; Komunikacja w administracji publicznej - perspektywy rozwoju. II. Globalne społeczeństwo informacyjne. Mity i rzeczywistość: Manipulacja w mediach w świecie postmodernistycznym; Społeczeństwo informacyjne - szanse i zagrożenia; W poszukiwaniu utraconego czasu. Kultura repetycji i czas pamięci w społeczeństwie informacyjnym; Media a demokracja. O postrzeganiu roli mediów w społeczeństwie demokratycznym; Powrót do kultury socrealizmu?; Globalne społeczeństwo informacyjne z perspektywy rodziny; Telewizja a globalizacja kultury; Współczesne manipulacje nastrojami wojennymi; (Nie)zapomniany język mitu w arkadyjskiej retoryce reklamy; Wpływ Internetu na rozwój fandomów, czyli o tym, jak elektroniczna sieć rozwija i popularyzuje społeczności fanów; Anonimowość w Internecie. Złudzenie czy rzeczywistość?. III. Komunikacja społeczności sieciowej: Internet. Przemiany społeczne i ich konsekwencje; Konwergencja jako strategia. Charakterystyka konstytutywnych elementów komunikacji skonwertowanej na przykładzie mobloga; Ciemne strony sieci; Dialogowość w komunikacji internetowej; Społeczne tworzenie Wikipedii. Perspektywa aktywnego uczestnika projektu; Serwisy społecznościowe w perspektywie światów społecznych; Rodzaje blogów internetowych; Tytuły blogów - perspektywa pragmalingwistyczna; Żółte słoneczko, czyli: o czym rozmawiamy w sieci Gadu-Gadu?; Ekspresja emocji w blogu nastolatka; Drugie życie polityka. O kampaniach politycznych i komunikacji z wyborcami w Second Life; Rola lokalnych serwisów informacyjnych w kształtowaniu struktur społeczeństwa informacyjnego; Język i zachowania sieciowej społeczności akademickiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Polska chata w globalnej wiosce, 2. Rola komunikowania masowego. Cz.I Systemy medialne wybranych państw europejskich, Cz.II Opinia publiczna i rola mediów w procesie integracji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura i język mediów / pod red. Maciej Tanaś. - Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2007. - 349 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
O potrzebie pedagogicznej refleksji nad kulturą i językiem mediów; Język mediów jako system komunikacji i jego kulturowe uwarunkowania; Koncepcje kognitywistyczne wykorzystania mediów w edukacji; Elektroniczne media jako środek stymulowania rozwoju intelektualnego; Uzależnienia od mediów - na przykładzie Internetu i TV; Internet jako środowisko komunikacyjne; Semiotyka kursów online. Wprowadzenie w problematykę; Praca w sieci; Wpływ multimediów na przemiany w kulturze; Komunikacja perswazyjna, czyli kilka uwag o retoryczności, zaufaniu i prawdomówności; Pismo naukowe w wersji elektronicznej; Specyfika edukacji internetowej. Model dydaktyczny: COME; Kształtowanie kultury mediów; Poznanie i prawda @ media; Kultura mediów - kilka słów o wartościach. Zagadnienia deontologiczne; Człowiek w mediach; Media bliższej i dalszej przyszłości - wnioski dla edukacji; Usługi internetowe w kontekście medialnym; Powszechna mobilizacja, czyli telefon mobilny a system edukacji; Komunikowanie się w procesie e-nauczania. Student i wykładowca w Internecie; Kultura mediów a edukacja językowa; Rola kultury w kształtowaniu języka mediów; Nowoczesne media elektroniczne a edukacja historyczna; Kształcenie na odległość dla nauczycieli - zakres, narzędzia, praca grupowa, projekty; O języku pośrednim, który wymyka się klasyfikacjom... Rozmowa z prof. Jerzym Bralczykiem; Opowieści z Krzemowej Doliny. Rozmowa z prof. Markiem Hołyńskim; Przemiany mass mediów - od mówcy do Internetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. O prawie do informacji, 2. Dylematy dziennikarskie, 3. Z mitologii mediów, 4. Od reklamy do indoktrynacji. Klasyczne działania medialne, 5. O dobrym informowaniu, 6. Kłopoty z opinią publiczną, 7. W świecie manipulacji, 8. 12 grzechów głównych, 9. Komunikacja społeczna - czyli o porozumiewaniu, 10. Cechy " niusów ", czyli konstrukcja przekazu, 11. Rozrywka, czyli ogłupianie, czyli: kto pogardza kulturą?, 12. Sprawa żyrafy, czyli polityczna poprawność, 13. Nowa propaganda, czyli obraz chrześcijaństwa w mediach, 14. Dwie myśli na zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 202 s. : rys. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Autor
Temat
Wprowadzenie; Cz. I Czyn jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1994. - 202 s. : rys. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Autor
Temat
Wprowadzenie; Cz. I Czyn jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 198, [2] s. : rys. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Autor
Temat
Wprowadzenie; Cz. I Czyn jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2963)
1. Współczesny problem kulturowości i wielokulturowości w komunikowaniu 2. Polsko-niemieckie "wojny medialne" z perspektywy komunikacji międzykulturowej 3. Akomodacja różnorodności kulturowej w sferze mediów: europejskie modele dostępu mniejszości narodowych do mediów 4. Jedność, ale nie jednostajność (na przykładzie idée suisse) 5. Mniejszości i i środki masowego przekazu 6. " Telenowyny" - ukraiński na ekranie 7. Rola mediów w informowaniu o różnorodności 8. Wpływ mediów na wydarzenia we Francji podczas zamieszek w październiku i listopadzie 2005 r. 9. Wolność słowa, prasy i religii w wielokulturowej Europie (na przykładzie konfliktu wywołanego przez publikacje karykatur Mahometa) 10. Wizja konfliktu między cywilizacjami w publicystyce Oriany Fallaci
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Intuicyjne i formalne definicje oraz właściwości wiedzy wspólnej; 2. Wiedza wspólna w teorii gier; 3. Wiedza wspólna w sytuacjach interakcji społecznej; 4. Ewolucyjnie ukształtowane podstawy poznawcze wiedzy wspólnej; 5. Rytuał jako mechanizm generowania wiedzy wspólnej; 6. Funkcje i znacznie opinii publicznej; 7. Sondaże elementem rytuału komunikacyjnego; 8. Media masowe kanałem rozprzestrzeniania rytuałów komunikacyjnych generujących wiedzę wspólną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media lokalne w Polsce. Tom 1. / Ryszard Kowalczyk. - Poznań : Wydawnictwo CONTACT, 2008. - 482, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 25 cm.
1. Społeczność lokalna; 2. Komunikowanie lokalne; 3. Wybrane problemy komunikowania lokalnego; 4. Definiowanie mediów lokalnych; 5. System mediów lokalnych; 6. Typologia mediów lokalnych; 7. Rodzaje mediów lokalnych; 8. Misja mediów lokalnych; 9. Pojęcie wydawcy i zarządzania mediami lokalnymi; 10. Formy własności i typy wydawcy mediów lokalnych; 11. Transformacja mediów lokalnych; 12. Funkcje i zadania mediów lokalnych w społeczeństwie obywatelskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Środki masowego komunikowania jako element ludzkiego środowiska; 1. Polska nowoczesność "socjalistyczna": Polskie badania czytelnictwa pracy; O polskiej prasie lokalnej; Cienie w jaskini- Okrągły Stół przez ekran telewizora; Informacja czy komunikacja; 2. Światowe procesy zmian: Wobec ekspansji mediów wizualnych; Wejście wideo na rynek globalny; Komunikowanie a rozwój społeczny; Cele społeczne nowego międzynarodowego porządku informacyjnego; Prawo do komunikowania się: czy dawne dylematy są jeszcze aktualne?; Człowieka a nowe media; 3. Media czasu globalizacji: Procesy fragmentaryzacji w mediach; Ewolucja roli prasy codziennej w Europie; Telewizja w warunkach współczesnej globalizacji; Kultura wobec społeczeństwa sieci; Czytelnik posługuje partnera- jak utrzymać wiernego czytelnika; Rola mediów w procesie komunikacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2409)
1. Środki masowego komunikowania i ich przemiany: Od mówcy do rozmówcy. Perswazja czy spotkanie? Rewizja klasycznych modeli komunikacji; Środki masowego komunikowania Kościoła katolickiego w Polsce na przełomie XX i XXI wieku; Współczesna publicystyka polityczna wobec przeszłości; Hipertekst, konwergencja i interaktywność. Refleksja filozoficzno-metodologiczna nad skutkami konwergencji mediów tradycyjnych do sieci i vice versa; Prasa lokalna na rynku ekonomicznym mediów; Problematyka populizmu na łamach "Gazety Wyborczej"; Tajemnica dziennikarska - problem etyczno-prawny; Fundamentalizm w polskich mediach katolickich po 1989 roku )ze szczególnym uwzględnieniem Radia Maryja); Przeobrażenia prasy regionalnej w Zachodniopomorskim na przykładzie "Głosu Szczecińskiego"; Niemieckie koncerny medialne w Europie Środkowej. Zagrożenia i szanse; Środki masowej informacji w Federacji Rosyjskiej (Wybrane problemy); Problem wolności chorwackich mediów; Konflikt formuł - sprzeczności w postrzeganiu roli polonijnego pisma "Głos" między wydawcą a kierownictwem redakcji; 2. Środki masowego komunikowania a zmiany życia społecznego: Nowe media a kształtowanie się społeczeństwa informacyjnego; Od czytelnictwa do oglądactwa, od oglądactwa do surfowania, czyli jak zmienia się korzystanie z prasy pod wpływem nowszych i nowych mediów; Mass media a społeczeństwo obywatelskie; Media jako narzędzie zwalczania korupcji; Wpływ "nowych" środków komunikacji na przemiany zachowań konsumpcyjnych; Cyberfeminizm, czyli kobiety w społeczeństwie informacyjnym; Problem obecności religii w cyfrowym świecie; Śmierć na szklanym ekranie. Obraz śmierci i umierania w polskiej telewizji na przełomie XX i XXI wieku; Seriale telewizyjne a kreowanie świadomości zbiorowej; Strategia naprawy finansów Rzeczypospolitej. Realny program gospodarczy czy fakt medialny?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2057)
1. Związki między polityką a mediami w niemieckiej nauce o komunikowaniu. 2. Pozycja państwa i rządu federalnego w prowadzeniu polityki medialnej w RFN. 3. Formalne i programowe założenia polityki medialnej rządu federalnego. 4. Instytucjonalno-organizacyjne ramy polityki medialnej rządu federalnego. 5. Realizacja polityki medialnej rządu federalnego w latach 1949-1989.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Specyfika lokalnej telewizji kablowej; 2. Telewizja lokalna wobec zadań i potrzeb kulturalnych społeczności regionu; 3. Telewizje kablowe: TV Siedlce i master TV w Łukowie; 4. Telewizja lokalna w ofercie treści regionalnych; 5. Upowszechnianie kultury regionalnej przez telewizję regionalna; 6. Funkcje lokalnej telewizji kablowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Studia socjokulturowe, wybrane komponenty społeczeństwa informacyjnego, 2. Interpretacje filmoznawcze, przeszłość i teraźniejszość w perspektywie aksjologicznej, 3. Szkice medioznawcze, kościół katolicki i globalna komunikacja wiary
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Socjologia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 34)
1. Kultura popularna jako kultura dominująca 2. Kultury kultury popularnej: Kultura alien-nacji; kultura okrucieństwa (przemoc w TV, przemoc TV); Kultura transparencji; Kultura repetycji (PRL w kulturze popularnej); kultura aromatyzacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 200 s. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Wprowadzenie; Cz. I Czym jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej