Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(44)
Forma i typ
Książki
(42)
Czasopisma
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(30)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(37)
Autor
Adamus-Matuszyńska Anna
(3)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Tworzydło Dariusz
(3)
Andrzejewski Piotr
(2)
Celej Piotr (1981- )
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Gierula Marian
(2)
Kot Wiesław
(2)
Maćkowska Renata
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Olędzki Jerzy
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Bartkowicz Anna
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bland Michael
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Brzoza Katarzyna
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Davis Anthony
(1)
Dobrzycki Jarosław
(1)
Duda Aneta
(1)
Dudek Krystian
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Flis Jarosław
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
German Kathleen
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gołata Krzysztof
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Grunig James E
(1)
Guzowski Rafał
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gębczyk Dagmara
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Koroczyński Aleksander
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Kłoskowicz Malgorzata
(1)
Levine Michael
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Mciejczyk Krzysztof
(1)
Mich Włodzimierz
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Mielczarek Anna
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Misiołowski Robert
(1)
Monroe Alan H
(1)
Murdoch Anna
(1)
Ociepka Beata
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Oskin Aleksander
(1)
Ostaszewski Aleksander
(1)
Parkes Aneta
(1)
Podgórska Joanna
(1)
Rott Dariusz (1965- )
(1)
Rubaj Anna
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Szocki Józef
(1)
Szostok Patrycja
(1)
Theaker Alison
(1)
Turska-Kawa Agnieszka
(1)
Tułupow Władimir
(1)
Urbas Michał
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Woźny Aleksander
(1)
Wragg David
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Święćkowska Teresa
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Temat
Public relations
(39)
Środki masowego przekazu
(38)
Komunikacja społeczna
(16)
Dziennikarstwo
(6)
Reklama
(6)
Dziennikarze
(5)
Sponsoring
(5)
Marketing polityczny
(4)
Opinia publiczna
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Komunikacja polityczna
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Kultura masowa
(3)
Public relations w internecie
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Czasopisma
(2)
Grupy nacisku
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Internet
(2)
Marketing
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Polityka
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Rzecznicy prasowi
(2)
Socjotechnika
(2)
Targi i wystawy
(2)
Administracja publiczna
(1)
Analiza treści i zawartości mediów
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Controlling
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gazety
(1)
Hotelarstwo
(1)
Image
(1)
Innowacje
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kryzys
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Majorek, Marta
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Medioznawstwo
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nieruchomości
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo do informacji niejawnej
(1)
Prawo prasowe
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Private equity
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Publicystyka polska
(1)
Radio Zet
(1)
Radiofonia
(1)
Rankingi polityczne
(1)
Regionalne środki masowego przekazu
(1)
Rozgłośnia radiowa
(1)
Sojusz Lewicy Demokratycznej
(1)
Sport
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Strony WWW
(1)
Telewizja
(1)
Teoria informacji -- stosowanie
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Urzędnicy
(1)
Venture capital
(1)
Wybory
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Środki masowego przekazu -- język
(1)
Temat: dzieło
Kod YouTube
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Europa
(1)
Portugalia
(1)
Rosja
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo prasoznawcze
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(4)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Prawne i społeczne a polityczne uwarunkowania dostępu do informacji i zarządzania informacją: Funkcjonowanie prawa do informacji publicznej w działalności samorządu lokalnego; Działalność organów samorządu terytorialnego a dostęp do informacji publicznej (na tle orzecznictwa sądów administracyjnych); Karna ochrona prawa do informacji publicznej; Informacja publiczna on-line. Stopień realizacji wymogu prawnego przez gminy i powiaty Lubelszczyzny; Sądowa kontrola udostępniania informacji publicznej; Zasady nieudzielania informacji publicznej; Ograniczenia dostępu do informacji publicznej (zagadnienia wybrane); Dostęp do informacji publicznej w polskim planowaniu przestrzennym, sektorze Administracji Publicznej; Przesłanki dobrego zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego; Koncepcje budowy społeczeństwa informacyjnego w UE i ich konsekwencje dla Polski; Budżet jednostki samorządu terytorialnego jako źródło w informacji publicznej. R.2 Polityka informacyjna i media w samorządzie lokalnym: Polityka informacyjna w samorządzie terytorialnym a społeczeństwo obywatelskie; Lokalna przestrzeń komunikacyjna mediów periodycznych w Polsce; Samorząd - media: wzajemne relacje i ich granice; Rola samorządu terytorialnego w procesie budowy społeczeństwa informacyjnego; Dwa światoobrazy: media i samorządy w społeczeństwie obywatelskim; Wolność wypowiedzi prasy lokalnej a samorząd terytorialny; Sprawne zarządzanie jako element budowania wiarygodności urzędów samorządowych i zaufania mieszkańców; Wizerunek Rady Miasta Lublina w prasie lokalnej (na podstawie tytułów i nagłówków); Samorząd lokalny na łamach lubelskich dzienników; Dlaczego media i samorząd prowadzą wojnę?; Dlaczego lokalne media są krytycznie nastawione do władzy samorządowej?; Władza, media, społeczeństwo - komunikacja lokalna na przykładzie Wielkiej Brytanii; Administrowanie informacją jako formą własności organów rządowych i samorządowych Ukrainy. R.3 Marketing i public relations jednostek samorządu terytorialnego: Zarządzanie informacją w gminie - podejście strategiczne czy marketingowe?; Public relations jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie Lubelszczyzny; Polityka informacyjna urzędu miasta - PR, E - Urząd, promocja miasta (na przykładzie Warszawa); Polityka komunikacyjna województwa opolskiego; Imagistyka w procesie pozyskiwania inwestorów przez gminy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Public relations- komunikowaniem w społecznej przestrzeni; 2. Środki komunikowania się w promocji- obraz i treść; 3. Współpraca z mediami jako element działań public relations; 4. Dziennikarstwo- public relations razem i osobno; 5. Rola kultury organizacji w działalności public relations; 6. Strategie działań public relations w sytuacjach kryzysowych; 7. Podstawowe zadania lobbysty; 8. Kultura języka w kontekście problemów komunikacji werbalnej; 9. Strategia perswazji w public relations; 10. Działania public relations na przykładzie PLL LOT S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie ; Cz.I Jak przemawiać publicznie i krytycznie słuchać : 1. Odpowiedzialność mówcy w czasach podziałów społecznych ; 2. Początek , czyli gdzie zaczyna się odpowiedzialność ; 3. Krytyczny odbiór wygłaszanych tekstów ; 4. Przemawianie publiczne a życie kulturalne . Cz.II Odpowiedzialność mówcy a planowanie i przygotowanie przemowy : 5. Jak zrozumieć publiczność ; 6. Szukanie materiałów ilustrujących ; 7. Wykorzystanie materiałów ilustrujących ; 8. Organizacja przemówienia i sporządzenie konspektu ; 9. Wprowadzenie i zakończenie przemówienia . Cz.III Odpowiedzialna prezentacja : 10. Jak nadać przemówieniu kształt językowy ; 11. Jak wygłaszać przemówienie ; 12. Jak posługiwać się pomocami wizualnymi . Cz.IV Rodzaje przemówień publicznych : 13. Przemówienia mające na celu informować ; 14. Przemówienia mające na celu przekonywać ; 15. Argumentacja i myślenie krytyczne .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej