Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(34)
Forma i typ
Książki
(34)
Dostępność
tylko na miejscu
(28)
dostępne
(17)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(28)
Autor
Sadza Agata
(3)
Aronson Elliot
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Pratkanis Anthony
(2)
Ratajczak Magdalena
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Allan Stuart
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Baluk Walenty
(1)
Baran Stanley J
(1)
Bekurow Rouslan
(1)
Boyd Andrew
(1)
Brock Timothy C
(1)
Bugajski Marian
(1)
Bykow Aleksiej
(1)
Błachut Janina
(1)
Davis Anthony
(1)
Davis Dennis K
(1)
Doktorowicz Krystyna
(1)
Dominick Joseph R
(1)
Dovey Jon
(1)
Dudek Krystian
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Gaberle Andrzej
(1)
Giddings Seth
(1)
Gierula Marian
(1)
Gogołek Włodziemierz
(1)
Grant Iain
(1)
Green Melanie C
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Jas-Koziarkiewicz Marta
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Karłowicz Tadeusz
(1)
Kelly Kieran
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kowalczko-Szumowska Monika
(1)
Kozub-Kulik Katarzyna
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Krajewski Krzysztof
(1)
Król Marek
(1)
Lister Martin
(1)
Loewe Iwona
(1)
Lorek Marta
(1)
Marszałek-Kawa Joanna
(1)
McCombs Maxwell
(1)
Mihajłow Siergiej
(1)
Nieć Mateusz
(1)
Niziołek Andrzej
(1)
Oniszczuk Zbigniew
(1)
Puju Anatoij
(1)
Radwan Beata
(1)
Sawicka Katarzyna
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Skworz Andrzej
(1)
Sokołowska Adriana
(1)
Stasiak-Jazukiewicz Ewa
(1)
Szocki Józef
(1)
Szostak Patrycja
(1)
Taylor Lisa
(1)
Willis Andrew
(1)
Wimmer Roger D
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(28)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(34)
Temat
Środki masowego przekazu
(32)
Komunikacja społeczna
(12)
Public relations
(10)
Internet
(8)
Dziennikarstwo
(6)
Kultura masowa
(5)
Reklama
(5)
Dziennikarze
(4)
Opinia publiczna
(4)
Sponsoring
(4)
Perswazja
(3)
Radiofonia
(3)
Telewizja
(3)
Propaganda
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Socjotechnika
(2)
Społeczeństwo
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Targi i wystawy
(2)
Cyberkultura
(1)
Dane osobowe
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze sportowi
(1)
Etyka
(1)
Film
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gruzja
(1)
Informacja
(1)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(1)
Irlandia
(1)
Język
(1)
Językoznawstwo
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Korespondenci wojenni
(1)
Kryminologia
(1)
Litwa
(1)
Marketing
(1)
Mołdawia
(1)
Multimedia
(1)
Norma językowa
(1)
Norwegia
(1)
Ofiary przestępstw
(1)
Organizacja
(1)
Perswzja
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Prawo autorskie
(1)
Przestępczość
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Psychologia
(1)
Publicystyka
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rosja
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Srodki masowgo przekazu
(1)
Substancje uzależniające
(1)
Szwecja
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Unia Europejska
(1)
Usługi
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wiktymologia
(1)
Łotwa
(1)
Środki masowego przekazu -- technologia
(1)
Źródła informacji
(1)
Temat: miejsce
Armenia
(1)
Azerbejdżan
(1)
Ukraina
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Felieton
(1)
Publicystyka
(1)
Recenzje
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad
(1)
34 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dlaczego napisaliśmy tę książkę, Psychologia codziennej perswazji, Persfazja wstępna : przygotowanie gruntu pod skuteczne oddziaływanie, Wiarygodność nadawcy komunikatu : prawdziwa i sfabrykowana, Komunikat i sposób jego przekazania, Odwołanie się do emocji : porusz serce, przekonaj rozum, Kiedy informacja zawodzi : propaganda jako wyzwanie dla społeczeństwa, Przeciwdziałanie technikom propagandowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego napisaliśmy tę książkę, Psychologia codziennej perswazji, Persfazja wstępna : przygotowanie gruntu pod skuteczne oddziaływanie, Wiarygodność nadawcy komunikatu : prawdziwa i sfabrykowana, Komunikat i sposób jego przekazania, Odwołanie się do emocji : porusz serce, przekonaj rozum, Kiedy informacja zawodzi : propaganda jako wyzwanie dla społeczeństwa, Przeciwdziałanie technikom propagandowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy w mediach / Józef Szocki. - Poznań, Wrocław : PASSAT - Paweł Pietrzyk, 2008. - 181, [1] s. ; 21 cm.
(Podręczniki)
1. Wizerunek firmy- pojęcia i miejsce w ej strategii marketingowej: Kultura organizacyjna i tożsamość firmy oraz istota i wartość jej wizerunku; Wyróżniki tożsamości firmy jako wyróżniki jej wizerunku; Pojęcie wizerunku marki. Relacje między wizerunkiem firmy a wizerunkiem marki; Znaczenie wizerunku firmy. Procesy globalizacyjne; Wizerunek firmy w jej strategii marketingowej i systemie wynikających z niej celów; 2. Wizerunek firmy w teorii zachowań: Adresaci wizerunku firmy; Oddziaływanie wizerunku firmy na zachowania nabywców; Kształtowanie postawy klienta; Adresaci wizerunku firmy jako odbiorcy mediów; 3. Zarządzanie wizerunkiem firmy: Ważniejsze teorie zarządzania; Zarządzanie firmą i jej wizerunkiem; Oddziaływanie procedur zarządzania firmą i marketingiem na jej wizerunek; 4. Działania public relations za pomocą mediów (media relations): Charakterystyka public relations; Public relations a inne formy promocji firmy; Public relations jako działanie. Pojęcie metody public relations; Perswazyjny charakter gatunków dziennikarskich; Język mediów i jego rola perswazyjna; Sugestia, manipulacja i działanie na podświadomość człowieka jako metody public relations; Typowe działania public relations; Wykorzystanie siły mediów w działaniu public relationsl Mediatyzacja polityki jako public relations aktorów politycznych; 5. Prasa w procesie wizualizacji firmy: Prasa: pojęcie i podmiot nauki; Pojęcia i typologia gazet i czasopism; Redakcja, redaktor i redagowanie; Agencje prasowe; Kolportaż prasy i jej czytelnictwo; Rynek prasowy jako rynkowy wizerunek firmy; Zalety prasy z punktu widzenia reklamy; Reklama prasowa; Wizualizacja firmy jako efekt reklamy prasowej; 6. Radio w procesie fonetyzacji firmy: Radio i jego dzieje; Radio jako sztuka; Rynek radiowy; Reklama radiowa; Fonetyzacja firmy przez radio; 7. Wykorzystanie telewizji i filmu do unaoczniania i nagłaśniania firmy: Charakterystyka telewizji; charakterystyka filmu; Telewizja i film jako sztuki; Rynek telewizyjny; Reklama telewizyjna i kinowa; Audiowizualizacja firmy przez reklamę telewizyjna i kinową; 8. Internet i multimedia w procesie zapisywania i przesyłania tekstów, obrazów i dźwięków dotyczących firmy: Charakterystyka Internetu; Multimedia i ich funkcjonowanie. Konwergencja mediów. Rynek multimediów; Konstrukcja przekazu w Internecie i multimediach; Reklama firm w Internecie i multimediach; Zapisywanie i przesyłanie tekstów, obrazów i dźwięków dotyczących firm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej