Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
Forma i typ
Książki
(46)
Dostępność
tylko na miejscu
(43)
dostępne
(23)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(44)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Kowalczyk Ryszard
(3)
Mich Włodzimierz
(2)
Pokrzycka Lidia
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Akopow Aleksandr
(1)
Amirow Walerij
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Bogucka Teresa
(1)
Braun Juliusz
(1)
Chruścińska Jadwiga
(1)
Chłopecki Jerzy
(1)
Cisak Wojciech
(1)
Dobosz Izabela
(1)
Dorak-Wojakowska Lilianna
(1)
Duszczyk Maciej
(1)
Faktorowicz Aleksandr
(1)
Fras Janina
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Gierula Marian
(1)
Gmerek-Rajchel Maria
(1)
Gołata Krzysztof
(1)
Grzymała-Kazłowska Aleksandra
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Kosmaty Piotr
(1)
Kossewska Elżbieta
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Krukowski Józef
(1)
Kubisz Ewa
(1)
Leppert Roman
(1)
Lesińska Magdalena
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Maciejewska Katarzyna
(1)
Marszałek-Kawa Joanna
(1)
Matuszczyk Kamil
(1)
Melnik Galina
(1)
Melosik Zbyszko
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Miąso Janusz
(1)
Muszyński Wojciech
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Ociepka Beata
(1)
Oniszczuk Zbigniew
(1)
Ostaszewskij Aleksandr
(1)
Piekot Tomasz
(1)
Polak Rafał
(1)
Pułka Leszek
(1)
Regiewicz Adam
(1)
Romiszewska Beata
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sasińska-Klas Teresa
(1)
Siewierska-Chmaj Anna
(1)
Sokołowski Marek
(1)
Stefański Marek
(1)
Storowskij Dmitrij
(1)
Szynol Adam
(1)
Tenerowicz Krzysztof
(1)
Theisen Otto
(1)
Winnijczuk Anna
(1)
Wojtasik Bożena
(1)
Wolańska Ewa
(1)
Woźny Aleksander
(1)
Wódz Kazimiera
(1)
Zając Beata
(1)
Łuczynskij Jurij
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Temat
Środki masowego przekazu
(44)
Dziennikarstwo
(8)
Telewizja
(6)
Internet
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Prasa (wydawnictwa)
(5)
Public relations
(5)
Dziennikarze
(4)
Kultura masowa
(3)
Radiofonia
(3)
Społeczności lokalne
(3)
Wolność słowa
(3)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(2)
Edukacja medialna
(2)
Integracja europejska
(2)
Kościół katolicki
(2)
Marketing polityczny
(2)
Polityka
(2)
Polska
(2)
Prawo prasowe
(2)
Rozgłośnia radiowa
(2)
Rozgłośnia regionalna
(2)
Aspiracje
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne
(1)
Czasopisma religijne polskie
(1)
Demokracja
(1)
Dziecko
(1)
Gazety
(1)
Gazety brukowe
(1)
Globalizacja
(1)
Język
(1)
Język polski
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kody
(1)
Kościół
(1)
Ksenofobia
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Miłość
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Młodzież
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Opinia publiczna
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Poczucie bezpieczeństwa
(1)
Policja
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Prasa bezpłatna
(1)
Prawo do informacji niejawnej
(1)
Prawo karne
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Publicystyka polska
(1)
Płeć
(1)
Radio Zet
(1)
Reklama
(1)
Rynek pracy
(1)
SMS
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sektor publiczny
(1)
Serial filmowy polski
(1)
Sojusz Lewicy Demokratycznej
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Tekst
(1)
Teleturnieje
(1)
Telewizja publiczna
(1)
Telewizja regionalna
(1)
Teologia pastoralna
(1)
Transformacja systemu społeczno
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Ukraińcy za granicą
(1)
Układ z Schengen (1985)
(1)
Wietnamczycy za granicą
(1)
Wolność prasy
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
Wybory samorządowe
(1)
Wybór kierunku kształcenia
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Środki masowego przekazu regionalne
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
1989-
(17)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Literatura
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
46 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Definicje, komponenty, typologia kultury politycznej: Pojęcie "kultura polityczna" w polskim dyskursie publicznym; Kultura polityczna i jej komponenty; Typologia kultury politycznej; Koncepcje oparte na typologii G. A. Almonda; Obywatelska kultura polityczna; Demokratyczna kultura polityczna; 2. Środki przekazu w modelu kultury politycznej; 3. Zmiany modelu organizacyjnego państwowej i publicznej telewizji w Polsce: Rozwój mediów elektronicznych w Polsce do roku 1989; Koncepcja mediów publicznych w świetle projektów przełomu lat 80. i 90. XX wieku; Porozumienia Okrągłego Stołu; Komisja ds. Reformy; Rządowe projekty ustaw dotyczących radiofonii i telewizji oraz prace legislacyjne w Sejmie X kadencji (lata 1990-1991); Senat I kadencji wobec projektu sejmowego; "Pakt legislacyjny" i weto prezydenta; Prace legislacyjne w Sejmie I kadencji; Senat II kadencji wobec sejmowych projektów ustaw: o radiofonii i telewizji oraz o zmianie Konstytucji; Przyjęcie przez Sejm I kadencji ustawy o radiofonii i telewizji oraz ustawy o zmianie Konstytucji; Powołanie Krajowej Rady Radiofionii i Telewizji; Nowelizacje i projekty zmian ustawy o radiofonii i telewizji w latach 1995-2005; Zmiana sposobu wyboru przewodniczącego KRRiT; Próby nowelizacji w latach 1997-1999; Koncepcja "licencji programowych"; Definicja "misji publiczne"; 4. Spór o koncepcję niezależności mediów publicznych: Niezależność a ograniczenia i powinności dotyczące treści; Niezależność formy zarządzania i nadzoru; 5. Model mediów publicznych jako konsekwencja kultury politycznej 200
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe czasy, nowy styl, 2. Telewizja dla polityków, telewizja dla nas, 3. Kino domowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Zagadnienia wstępne: tekst, dyskurs, komunikowanie. II. Zdarzenie komunikacyjne w komunikacji za pośrednictwem sms-ów. III. Krótka wiadomość tekstowa jako komunikat. IV. Cele i formy komunikacji sms-owej. V. Odmiany języka i cechy stylowe krótkiej wiadomości tekstowej. VI. Krótka wiadomość tekstowa jako gatunek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teologia "czwartej władzy", 2. Prawo Kościołowi związków wyznaniowych do prezentowania swoich przekonań w środkach masowego przekazu. Wolność myśli, sumienia i wyznania a wolność słowa, 3. Polska prasa wyznaniowa, 4. Media wyznaniowe w Polsce wobec problemów integracji Europy, 5. Polskie i polskojęzyczne media wyznaniowe w Internecie. Wybrane zagadnienia, 6. Religijne czasopisma dla kobiet w Polsce w latach 1945-2003, 7. Czy telewizja publiczna jest wierząca?, 7. Prasa Kościoła katolickiego w Polsce w latach 1989-2004, 8. Kościół prawosławny w Polsce a media 1989-2004, 9.Kościół ewangelicko- reformowany w Polsce a media masowe, 10. Prasa polskich wyznawców islamu, 11. Katolicka agencja Informacyjna - pomost między mediami wyznaniowymi a świeckimi, 12. Media katolickie w publicznych mediach elektronicznych - czyli blaski i cienie katolickiego "getta" w Polskim Radiu i Telewizji Polskiej, 13. Prasa parafialna jako typ prasy lokalnej, 14. Prasa parafialna w diecezji kieleckiej w latach 1989-2004, 15. "Błahowist" - czasopismo religijne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dajcie sensację na pierwszą stronę!, 2. Gołąbki niepokoju, 3. Chodzenie po wodzie i po kruchym lodzie, czyli autorutety morlane i medialne, 4. Wielka Parady-bitka, 5. Nijakie billboardy - dlaczego Partia demokratyczna na tak kiepski marketing, 6. Krajobraz po bitwie. Notatki robocze po wyborach 2005, 7. Pola mały, 8. Od lidera do zera. Czy polscy politycy niszczą swój wizerunek?, 9. Kadzidło polityczne, 10. Krajobraz przed bitwą. Sun Zi a wybory
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Teoretyczne podstawy procesu upolitycznienia problemów społecznych. Jak starzenie się społeczeństwa staje się przedmiotem polityki państwa: 1.1. Model procesu upolitycznienia; 1.2. Podmiotowy i przedmiotowy wymiar procesu upolitycznienia; 1.3. Czynniki źródłowe i determinujące przebieg procesu upolitycznienia; 1.4. Starzenie się społeczeństwa jako przedmiot polityki państwa. Rozdział 2. Polityka wobec starzenia się społeczeństwa w Polsce po 1989 roku. Najważniejsze działania i aktorzy: 2.1. Polityka demograficzna i polityka wobec starzenia się społeczeństwa – rozważania terminologiczne; 2.2. Wymiar podmiotowy polityki demograficznej w Polsce; Instytucje międzynarodowe; Rada Ministrów i administracja centralna; Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej; Władza ustawodawcza; Organy doradcze i eksperckie; Władza sądownicza i instytucje kontrolne; Administracja samorządowa; Partie polityczne; Organizacje pozarządowe; 2.3. Tworzenie polityki demograficznej po 1989 roku. Rozdział 3. Analiza dyskursu politycznego wokół problemu starzenia się społeczeństwa w Polsce: 3.1. Rola partii politycznych w procesie upolitycznienia; 3.2. Okres I. Lata 1991-1997; 3.3. Okres II. Lata 1997-2001; 3.4. Okres III. Lata 2001-2005; 3.5. Okres IV. Lata 2005-2007; 3.6. Okres V. Lata 2007-2015; 3.7. Okres VI. 2015-2017; 3.8. Najważniejsze momenty w procesie upolitycznienia problemu starzejącego się społeczeństwa w Polsce. Rozdział 4. Analiza dyskursu medialnego wokół problemu starzenia się społeczeństwa w Polsce: 4.1. Rola mediów w procesie upolitycznienia starzenia się społeczeństwa; 4.2. Założenia i metodologia badania dyskursu medialnego; 4.3. Dyskurs medialny a proces upolitycznienia starzenia się społeczeństwa w Polsce – wyniki analizy; 4.4. Rola państwa wobec problemu starzejącego się społeczeństwa w opinii ekspertów; 4.5. Krytyka działań państwa podejmowanych w odpowiedzi na starzejące się społeczeństwo; 4.6. Poparcie działań politycznych podejmowanych wobec problemu starzejącego się społeczeństwa; 4.7. Propozycje rekomendacji działań politycznych wobec problemu starzejącego się społeczeństwa. Rozdział 5. Proces upolitycznienia starzenia się społeczeństwa w Polsce w opinii polityków i ekspertów: 5.1. Założenia i metodologia badania; 5.2. Problem starzenia się społeczeństwa w opinii polityków i ekspertów; 5.3. Początek procesu upolitycznienia starzenia się społeczeństwa w Polsce w opinii polityków i ekspertów; 5.4. Ustawa o wieku emerytalnym i program „Rodzina 500 plus” jako kluczowe momenty w procesie upolitycznienia starzenia się społeczeństwa w Polsce; 5.5. Opieka długoterminowa jako wyzwanie związane ze starzeniem się społeczeństwa. Rozdział 6. Działania polityczne wobec starzejącego się społeczeństwa oraz ich uwarunkowania na poziomie regionalnym: 6.1. Obecna i przewidywana sytuacja demograficzna polskich regionów; 6.2. Strategie rozwoju demograficznego jako odpowiedź na starzejące się społeczeństwo; 6.3. Czynniki inicjujące działania polityczne wobec starzejącego się społeczeństwa na poziomie regionalnym – wyniki badania jakościowego; 6.4. Uwarunkowania działań politycznych podejmowanych w odpowiedzi na zmiany demograficzne; 6.5. W kierunku systemowej regionalnej polityki wobec starzenia się ludności. Podsumowanie. Załącznik. Bibliografia. Spis tabel i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Słowo elektroniczne. strategie werbalne w epoce nowych mediów, 2. Partwork - tekst medialny - tekst krytyczny. Przykład pragmatycznej analizy zawartości, 3. Przedwyborczy wizerunek Sojuszu Lewicy Demokratycznej w " Gazecie Wyborczej ", 4.Kształtowanie wizerunku medialnego Radia Zet
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Wolność słowa po 19879 roku: 1. Media przy Okrągłym Stole, 2. Dyskusja w prasie nad kształtem polskiej demokracji po 1989 roku, 3. Problematyka wolności mediów i ładu medialnego w ujęciu Prawa i Sprawiedliwości oraz Ligi Polskich Rodzin, 4. Lewica wobec wolności słowa w programach partii i działaniach koalicji rządowych. II. Zmiany w prawie prasowym: 5. Zmiany w prawie prasowym po 1989 roku, 6. Zmiany w polskiej ustawie o radiofonii i telewizji w świetle procesu dostosowywania prawa do standardów unijnych, 7. Prawna dopuszczalność sporządzania i rozpowszechniania przez media zapisów fonicznych i wizualnych,. III. Przemiany na rynku prasowym : 8. Czytelnictwo prasy po 1989 roku, 9. Otwarte społeczeństwo, wolne media i wolny rynek. Strategiczni sojusznicy czy naturalni wrogowie?, 10. Rozwój mediów lokalnych i regionalnych po 1989 roku, 11. Prasa lokalna w procesie komunikowania wyborczego - przykład "Gazety Olsztyńskiej", 12. "Arcana- Historia- Kultura- Polityka" - krakowski dwumiesięcznik konserwatywny. IV. Dziennikarz a wolny rynek medialny: 13. Status zawodowy dziennikarza w Polsce, 14. Etyka dziennikarska a etyka mediów, 15. Problemy lokalnego dziennikarstwa - analiza na przykładzie rynku prasowego Lubelszczyzny. V. Internet: 16. Internet w Polsce, 17. Użytkownicy Internetu w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czy media zagrażają demokracji?, 2. Społeczne funkcje prasy lokalnej (uwagi i refleksje dotyczące Warszawy), 3. Przesunięci centrum władzy : media jako pierwsza siła systemu politycznego, 4. Wolność słowa w myśl litery prawa i w praktyce prasy lokalnej, 5.Czy media lokalne są środkami masowego przekazu?, 6. Prasa lokalna i regionalna jako element społeczeństwa obywatelskiego, 7. Relacje między władzą samorządową a gazetą lokalną, 8. Nie trzeba myśleć, wystarczy kliknąć, 9. Media lokalne w społeczeństwie sieci, 10. Prasa lokalna i sublokalna w województwie podkarpackim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co z tym dziennikarstwem?, 2. Studium przypadku z czterema komentarzami, 3. O wtórnej wiktymizacji bohaterów materiałów prasowych, 4. Molarność media relations. Etyczne aspekty współpracy dziennikarzy i specjalistów public relations w Polsce, 5. Głos o stanie współczesnego rynku medialnego w Wielkiej Brytanii i szkoleniu dziennikarzy na przykładzie BBC, 6. Czy praktyka jest potrzebna?, 7. Kształcenie dziennikarzy czy edukacja medialna? Technologie - poznanie - komunikacja, 8. Rola radia studenckiego w kształceniu studentów dziennikarstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Etos współczesnego dziennikarstwa, 2. Media i demokracja w Polsce, 3. Konflikt między wolnością mediów a ochroną dóbr osobistych. Doświadczenia i zasady w wykładni prawa Republiki Federalnej Niemiec, 4. Wolność słowa w mediach a poszanowanie godności człowieka w prawie polskim, 5. Zasady dostępu Kościoła do środków społecznego przekazu w prawie polskim, 6. Kościół w Polsce a media, 7. O odpowiedzialności dziennikarza, 8. Wartości i normy dziennikarskiego etosu na podstawie kodeksów etyki dziennikarskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Radio lokalne a wspólnota lokalna w Polsce, 2. Charakterystyka wybranej społeczności, 3. Propozycja oferty medialnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(SCRIPTUM / Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji TWP)
1. Media masowe na Dolnym Śląsku - wprowadzenie, 2. Prasa codzienna na Dolnym Śląsku w okresie maj 1989-wiosna 1991, 3. Prasa codzienna na Dolnym Śląsku w okresie wiosna 1991-1995/6, 4. Prasa codzienna na Dolnym Śląsku w drugiej połowie lat dziewięćdziesiątych i na przełomie stuleci, 5. Prasa codzienna na Dolnym Śląsku w latach 2000-2003-upadek duopolu, 6. Prasa bezpłatna na Dolnym śląski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wizerunki "innego" a praktyki dyskursywne, 2. charakterystyka badań wizerunków imigrantów w prasie i analizach opinii publicznej, 3. Retoryka zobowiązań czy interesu? Ogólny wizerunek imigrantów w polskiej prasie w latach 1993-2003, 4. Fascynacja i zagrożenie: prasowe wizerunki Wietnamu i Wietnamczyków w Polsce, 5. Swojskość i paternalizm: prasowe przedstawienia Ukrainy i Ukraińców w Polsce, 6. Stosunek Polaków do "innych". Kontynuacja czy zmiana? Europejskie podobieństwo czy polska specyfika?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział I. Rola prawa karnego w ograniczaniu wolności wypowiedzi: 1. Pojęcie wolności wypowiedzi; 2. Wolność wypowiedzi jako zasada ustrojowa; 3. Wolność prasy; 4. Ograniczenia wolności wypowiedzi oraz prasy; 5. Wolność wypowiedzi oraz prasy w świetle regulacji międzynarodowych; 6. Znaczenie prawa karnego materialnego w wytyczaniu granic swobody wypowiedzi i wolności prasy; 7. Ustanie reakcji karnej a wolność wypowiedzi. Rozdział II. Odpowiedzialność prawna dziennikarza: 1. Odpowiedzialność prawna dziennikarza; 2. Model postępowania w sprawach prasowych; 2.1. Postępowanie karne; 2.2. Postępowanie cywilne; 3. Prawo karne w relacji do odpowiedzialności dyscyplinarnej dziennikarza; 4. Prawo do sprostowania. Rozdział III. Przestępstwa prasowe właściwe: 1. Grupa pierwsza; 1.1. Nieoznaczenie materiałów prasowych (art. 49 w zw. z art. 27 PrPras); 1.2. Rozpowszechnianie programu radiowego lub telewizyjnego bez koncesji oraz rozprowadzanie programu radiowego lub telewizyjnego bez wpisu do rejestru; 2. Grupa druga; 2.1. Uchylanie się od opublikowania komunikatu urzędowego, ogłoszenia sądu lub innego organu państwowego albo listu gończego (art. 47 PrPras); 2.2. Prawnokarna ochrona organizacji działalności prasowej (art. 49 w zw. z art. 14 i 15 ust. 2 PrPras); 3. Grupa trzecia. Rozdział IV. Przestępstwa prasowe niewłaściwe (popełnione w treści materiału prasowego): 1. Zniesławienie prasowe (medialne); 2. Zniewaga prasowa (medialna); 3. Obraza uczuć religijnych przy użyciu prasy; 4. Publiczne propagowanie faszyzmu lub totalitaryzmu. Rozdział V. Przestępstwa przeciwko wolności prasy (szczególna ochrona dziennikarza): 1. Prawnokarna ochrona aktywności dziennikarskiej (art. 43); 2. Prawnokarna ochrona krytyki prasowej (art. 44); 3. Prawnokarna ochrona swobody drukowania, nabywania i rozpowszechniania informacji prasowych (art. 49 w zw. z art. 3); 4. Prawnokarna ochrona obowiązku informowania prasy (art. 49 w zw. z art. 11 ust. 2); 5. Odpowiedzialność redaktora za przestępstwo prasowe (art. 49a). Rozdział VI. Wykroczenia prasowe: 1. Ogólna charakterystyka wykroczeń; 2. Działalność zawodowa dziennikarza a Kodeks wykroczeń; 3. Wykroczenia prasowe właściwe (porządkowo-prasowe); 3.1. Nielegalne wydawanie dziennika lub czasopisma (art. 45 PrPras); 4. Wykroczenia prasowe niewłaściwe (popełniane w treści publikacji); 4.1. Nawoływanie do przestępstwa (art. 52a k.w.). Rozdział VII. Dostęp do akt postępowania karnego: 1. Prawo do informacji. Jawność wewnętrzna i zewnętrzna postępowania karnego; 2. Ograniczenia w dostępie do akt sprawy; 3. Zewnętrzna jawność postępowania karnego; 4. Udostępnienie informacji z postępowania przygotowawczego na mocy art. 12 Prawa o prokuraturze; 5. Kodeks postępowania karnego a przepisy innych ustaw; 6. Tajemnica postępowania przygotowawczego – między teorią a praktyką. Rozdział VIII. Sprawozdawczość sądowa w świetle prawa prasowego: 1. Wypowiadanie opinii w mediach co do rozstrzygnięć sądowych (przedsądy); 2. Problematyka publikowania w środkach masowego przekazu wizerunku i danych osobowych uczestników procesu; 3. Sprawozdawczość prasowa w kontekście art. 357 k.p.k. Rozdział IX. Dziennikarstwo śledcze, agresywne metody gromadzenia informacji, tajemnica dziennikarska: 1. Śledztwo dziennikarskie; 1.1. Wpływ zasad procesowych na śledztwo dziennikarskie; 1.2. Granice śledztwa dziennikarskiego; 1.3. Prowokacja dziennikarska; 2. Agresywne sposoby gromadzenia informacji; 3. Tajemnica dziennikarska. Podsumowanie. Wybrana bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 343 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja społeczeństwa medialnego w medioznawstwie; 2. Metamorfizm mediów na przykładzie Polski; 3. Przestrzeń wirtualna jako ważny obszar działań public relations na podstawie badań wykorzystania Internetu w zarządzaniu komunikacją Południowego Koncernu Energetycznego S.A. Struktura procesu i próba oceny efektywności przyjętych rozwiązań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przestrzenie życia społecznego / Andrzej Kaleta, Wojciech Muszyński, Marek Sokołowski, Paweł Śpiewak, Paweł Woroniecki, Andrzej Wójtowicz)
Miłość i związki uczuciowe w społeczeństwie późnonowoczesnym i cywilizacji medialnej. 1. "ů Bo miłość jest niewiadomą". Wzory osobowe miłości: Miłość - co to takiego? (Re)definiowanie miłości; Jak pisać o miłości? Od psychologii ewolucyjnej do teorii querr; Namiętność, bliskość czy zobowiązanie - analiza związków według trójczynnikowej teorii miłości R. Sternbergea; Miłość w twórczości Antoniego Kępińskiego - odniesienie do współczesności; Trzy rodzaje samo-bycia. Nietzscheańskie obrazy samotności; Homo amans oeconomicus - współczesne przejawy merkantylizacji miłości romantycznej. 2. "Na dobre i na złe". Miłość w ujęciu religii: Etos miłości chrześcijańskiej; Miłość w nauczeniu Jana Pawła II i Benedykta XVI; Wartość psychoprofilaktyczna instytucji narzeczeństwa; Odwołana decyzja; Małżeństwo jako związek miłości dwojga ludzi w rozumieniu konfesyjnym; Miłość i związki partnerskie w ujęciu buddyzmu Diamentowej Drogi. 3. "Z tobą chcę oglądać świat?". Miłość w mediach:" O, o co tyle zamieszania? Dość już mam tego kochania", czyli media kipiące od nadmiaru miłości;' T jak telewizja o miłości; Para, bez pary. Miłość, bez miłości. Analiza modeli życia w polskim serialu telewizyjny,; "ůmalowana zasłona, którą żyjący Życiem zowiąů". Walka o miłość przy dźwiękach Gnosssienne w filmie Malowany welon Johna Currana; Bolywood. Prozac zaprawiony masalą. 4. "Sto lat czekam na twój list". Miłość w Internecie: Realna więź w wirtualnym świcie? Pokolenie Click w poszukiwaniu miłości; Internetowe poszukiwania miłości, czyli samotni w sieci; Rozczarowanie związkiem, czyli samotność w sieci; Miłość w Internecie - poszukiwanie emocjonalnych związków w cyberprzestrzeni. 5. "Widzę obraz twój". Miłość w czasopismach: Jak zdobyć Ją, jak zdobyć Jego? Miłość w czasopismach dla młodzieży; Miłość i seks w wybranych czasopismach młodzieżowych; Wzory miłości, małżeństwa i rodzicielstwa upowszechniane w polskiej prasie poradniczej XXI wieku. Refleksje z perspektywy "gender"; Obraz miłości partnerskiej w reklamach. 6. "Nad wszystko uśmiech twój". Miłość w życiu celebrytów : Związki celebrytów w zwierciadle plotek - Doda i Majdan w polskich serwisach plotkarskich; Związki celebrytów w zwierciadle komentarzy for(um)owiczów - przypadek Dody i Majdana; "Parki narodowe"? Związki partnerskie celebrytów jako przedmiot zainteresowania prasy kolorowej i portali internatowych. 7. "ůCzy to jest kochanie?". Miłość w ujęciu współczesnych twórców: By nie dotknąć ziemi ni razuů- miłosne tragedie bohaterów młodej prozy; Figury miłości w powieściach Margaret Atwood. Od wyobrażenia do gorzkiego spełnienia; W stronę nowej klasowości - seksualność jako system hierarchii społecznej w prozie Michela Houellebecqa; Miłość w czerwieni i bieli. Bohaterowie powieści Dawida Bieńkowskiego w zbyt ciasnych spodniach tradycji; Obraz rodziny toksycznej na przykładzie Gnoju Wojciecha Kuczoka; "Przez całe życie miłość?" Miłość w twórczości Ludmiły Marjańskiej; "Kochaj, dopóki jesteś". Związki uczuciowe w życiu i twórczości Agaty Budzyńskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media lokalne w Polsce. Tom 2. / Ryszard Kowalczyk. - Poznań : Wydawnictwo CONTACT, 2008. - 526, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 25 cm.
13. Rozwój prasy lokalnej po 1989 roku; 14. Rozwój radiofonii lokalnej po 1989 roku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2735)
1. Kształtowanie wizerunku Polski w Unii Europejskiej, 2. Kampania informacyjna euro, 3. Budowanie wizerunku poprzez wykorzystanie symbolu, 4. Lokalne media w komunikacji samorządów gminnych, 6. Kreowanie wizerunku polityka podczas kampanii prezydenckiej na przykładzie Jean - Marie Le Pena, 5. Wizerunek polityka po polsku; kampania prezydencka 2000 r,. 7. Postrzeganie mniejszości. Wizerunek mniejszości w telewizji publicznej w Polsce, 8. Corporate design - wizualizacja tożsamości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie)
1. Aktywność środowiska lokalnego na rzecz poczucia bezpieczeństwa jako zagadnienie pedagogiki społecznej, 2. Metodologia i problematyka badan własnych, 3. Poczucie bezpieczeństwa w wymiarze społecznym, 4. Wizerunek dzielnicowego jako członka społeczności lokalnej, 5. Dydaktyka oraz programy szkoleń zawodowych policjantów prewencji, 6. Środki masowego przekazu oraz opinia publiczna a poczucie bezpieczeństwa, 7. Uspołeczenianie Policji poprzez zarządzanie jakością, 8. Znaczenie prewencji kryminalnej w procesie kształtowania poczucia bezpieczeństwa w społeczności lokalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej