Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(466)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(455)
Publikacje naukowe
(39)
Publikacje fachowe
(14)
Czasopisma
(10)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(401)
dostępne
(243)
wypożyczone
(13)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(255)
Czytelnia
(405)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(23)
Gierula Marian
(17)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(11)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(10)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(9)
Michalczyk Stanisław
(8)
Rott Dariusz (1965- )
(7)
Borkowski Igor
(6)
Jachimowski Marek
(6)
Oniszczuk Zbigniew
(6)
Sokołowski Marek
(6)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(6)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(5)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(5)
Mielczarek Tomasz
(5)
Brzoza Katarzyna
(4)
Dudek Krystian
(4)
Gierula Joanna
(4)
Jaskiernia Alicja
(4)
Kowalczyk Ryszard
(4)
Nierenberg Bogusław
(4)
Pisarek Walery
(4)
Roguska Agnieszka
(4)
Sarna Paweł
(4)
Sokół Zofia
(4)
Szostok Patrycja
(4)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(4)
Woźny Aleksander (1953- )
(4)
Adamowski Janusz
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(3)
Celej Piotr (1981- )
(3)
Chudziński Edward (1940- )
(3)
Dzierżyńska Jolanta
(3)
Godzic Wiesław (1953- )
(3)
Grzybczyk Katarzyna
(3)
Guzek Damian
(3)
Hopfinger Maryla
(3)
Izdebska Jadwiga
(3)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(3)
Juszczyk Stanisław
(3)
Kall Jacek
(3)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(3)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(3)
Krawczyk Dariusz
(3)
Lorek Marta
(3)
Ogonowska Agnieszka
(3)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(3)
Olędzki Jerzy
(3)
Ostaszewski Aleksander
(3)
Ptaszek Grzegorz
(3)
Ratajczak Magdalena
(3)
Sadza Agata
(3)
Szczęsna Ewa
(3)
Szostak Patrycja
(3)
Tworzydło Dariusz
(3)
Andrzejewski Piotr
(2)
Aronson Elliot
(2)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Baudrillard Jean
(2)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(2)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Chyła Wojciech
(2)
Czarnecki Adam
(2)
Dobrzycki Jarosław
(2)
Fras Janina
(2)
Gajda Janusz
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Gwóźdź Andrzej
(2)
Halawa Mateusz
(2)
Hess Agnieszka
(2)
Jabłoński Paweł
(2)
Kepplinger Hans Mathias
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Kornacka Monika
(2)
Kornacka-Grzonka Monika
(2)
Koroczenskij Aleksandr
(2)
Koroczyński Aleksander
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(2)
Kot Wiesław
(2)
Kożuch Artur
(2)
Królak Sławomir
(2)
Küng Lucy
(2)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(2)
Magdoń Andrzej
(2)
Magoska Maria
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Marszałek-Kawa Joanna
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Maćkowska Renata
(2)
Mich Włodzimierz
(2)
Mielczarek Anna
(2)
Mielnik Galina
(2)
Mikułowski Pomorski Jerzy
(2)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(2)
Mrozowski Maciej
(2)
Notkowski Andrzej
(2)
Oniszczuk Zbigiew
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(108)
2000 - 2009
(335)
1990 - 1999
(16)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(466)
Czechy
(4)
Język
polski
(467)
Przynależność kulturowa
Literatura włoska
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(426)
Komunikacja społeczna
(107)
Dziennikarstwo
(55)
Telewizja
(53)
Internet
(47)
Reklama
(45)
Public relations
(39)
Dziennikarze
(35)
Kultura masowa
(32)
Prasa (wydawnictwa)
(28)
Społeczeństwo informacyjne
(26)
Edukacja medialna
(22)
Radiofonia
(22)
Marketing polityczny
(21)
Polityka
(21)
Opinia publiczna
(18)
Komunikacja polityczna
(16)
Dziecko
(15)
Kultura audiowizualna
(13)
Wolność słowa
(13)
Konwergencja mediów
(12)
Multimedia
(12)
Kampania wyborcza
(11)
Społeczeństwo
(11)
Media społecznościowe
(10)
Pedagogika medialna
(10)
Prawo prasowe
(10)
Antropologia mediów
(9)
Film
(9)
Globalizacja
(9)
Regionalne środki masowego przekazu
(9)
Czasopisma
(8)
Etyka dziennikarska
(8)
Kultura
(8)
Marketing
(8)
Terroryzm
(8)
Język
(7)
Nowe media (komunikacja)
(7)
Polityka medialna
(7)
Reklama telewizyjna
(7)
Socjologia
(7)
Sponsoring
(7)
Teoria komunikacji i mediów
(7)
Wychowanie
(7)
Demokracja
(6)
Etyka
(6)
Komunikowanie marketingowe
(6)
Manipulacja (psychol.)
(6)
Polska
(6)
Prawo autorskie
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Sport
(6)
Wybory
(6)
Wybory parlamentarne
(6)
Informacja
(5)
Interakcje społeczne
(5)
Komputery
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Perswazja
(5)
Promocja handlowa
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Wolność prasy
(5)
Agresywność
(4)
Etyka społeczna
(4)
Gazety
(4)
Integracja europejska
(4)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Młodzież
(4)
Nauczanie
(4)
Nauczanie na odległość
(4)
Pedagogika
(4)
Prawo mediów
(4)
Przestępczość
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Rodzina
(4)
Rzecznicy prasowi
(4)
Socjotechnika
(4)
Sztuka
(4)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(4)
Wolność mediów
(4)
Wybory prezydenckie
(4)
Wykluczenie społeczne
(4)
Śmierć
(4)
Świadomość społeczna
(4)
Bezrobocie
(3)
Cenzura
(3)
Cyberprzestępczość
(3)
Czasopismo regionalno-lokalne
(3)
Dane osobowe
(3)
Dobra osobiste
(3)
Dyskurs (filoz.)
(3)
Dziennikarstwo śledcze
(3)
Erotyzm
(3)
Gatunki medialne
(3)
Historia
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Język polski
(3)
Komunikacja
(3)
Kościół katolicki
(3)
Temat: dzieło
Kod YouTube
(1)
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Wiadomości Literackie (czasop.)
(1)
Wprost (czasopismo ; 1982- )
(1)
Temat: czas
2001-
(33)
1989-
(17)
1989-2000
(17)
1901-2000
(13)
1901-
(5)
1945-1989
(5)
2001-0
(3)
1801-
(2)
1801-1900
(2)
1701-
(1)
1918-1939
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(39)
Stany Zjednoczone (USA)
(9)
Europa
(7)
Ukraina
(7)
Rosja
(5)
Czechy
(4)
Niemcy
(4)
Hiszpania
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Wielka Brytania
(3)
Włochy
(3)
Zagłębie Dąbrowskie
(3)
Armenia
(2)
Europa Zachodnia
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Francja
(2)
Grecja
(2)
Irlandia
(2)
Kazachstan
(2)
Norwegia
(2)
Słowacja
(2)
Węgry
(2)
Ameryka Północna
(1)
Arabskie, kraje
(1)
Austria
(1)
Azerbejdżan
(1)
Białoruś
(1)
Bułgaria
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Estonia
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Górny Śląsk
(1)
Iran
(1)
Japonia
(1)
Jugosławia
(1)
Kraje bałkańskie
(1)
Portugalia
(1)
Rumunia
(1)
Serbia
(1)
Słowenia
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(38)
Praca zbiorowa
(34)
Czasopismo naukowe
(14)
Monografia
(14)
Opracowanie
(14)
Materiały konferencyjne
(12)
Czasopismo prasoznawcze
(10)
Poradnik
(3)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Esej
(2)
Felieton
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Wywiady
(2)
Antologia
(1)
Autobiografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Encyklopedia
(1)
Film
(1)
Komentarz prawny
(1)
Literatura
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura włoska
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Recenzje
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(104)
Socjologia i społeczeństwo
(30)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(19)
Zarządzanie i marketing
(13)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(10)
Edukacja i pedagogika
(8)
Historia
(6)
Filozofia i etyka
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Biologia
(2)
Psychologia
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Nauka i badania
(1)
467 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
Cz. 1 Studia z teorii komunikowania; Nauka o komunikowaniu masowym: struktura i charakter dyscypliny; Fragmentaryzacja w mediach: proces i narzędzie; Nauka o mediach i komunikowaniu w Polsce i w świecie; Zaproszenie do dyskusji o potrzebie integracji instrumentarium badawczego medioznawcy; Socjologia wiedzy czy socjologia komunikowania masowego? Dwa nurty badawcze w komunikologii; Ogólna teoria systemów Bertalanffy`ego w badaniu systemów medialnych; Pojęcie techniczne zapośredniczonej komunikacji. Analiza aspektów epistemologicznych; Komunikacyjno-narracyjny charakter podmiotowości w ujęciu Seyli Benhabib; Cz. 2 Polski rynek mediów masowych; Próba bilansu "nowego ładu informacyjnego", czyli o potrzebie badań nad polskim systemem medialnym; Funkcjonowanie i segmentacja rynku prasowego w Polsce; Czytelnictwo (konsumpcja) prasy w Polsce; Dolnośląska prasa codzienna - bilans zamknięcia. Bilans otwarcia; Procesy transformacji i profesjonalizacji radia katolickiego (na przykładzie Radia Via w Radomiu); Czy ludzi mają trudności ze zrozumieniem telewizyjnych programów informacyjnych?; Cz. 3 Media masowe a społeczeństwo; Zderzenie standardów racjonalności? Pluralizm mediów w europejskiej polityce medialnej; Komunikacja wiary w globalnej wiosce. Kościół katolicki w świecie mediów; Rola potocznego komunikowania w audiowizualnym świecie; Odróżnić prawdę od fikcji - media masowe wobec legend miejskich; Mężczyźni działają, kobiety wyglądają, czyli wizerunek kobiet polityków w polskich mediach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 5/2011)
Półrocznik, 2007-
1. Przekształcenia przestrzeni medialnej województwa śląskiego; 2. System medialny w Armenii. Historia i współczesność; 3. Gazeta "Daily National Intelligencer" i jej redaktorzy; 4. Karol Kurylu- redaktor "Sygnałów" i "Odrodzenia"; 5. Zjawisko newsowości- zarys zagadnienia na przykładzie Radia Katowice i "Echa Miasta Katowice"; 6. Radiofonia w okresie transformacji ustrojowej w regionie świętokrzyskim; 7. Dyrektywa "kabel-satelita" a polskie prawo autorskie; 8. Wybory samorządowe 2010 na łamach "Wiadomości Zagłębia" i "Kuriera Miejskiego"; 9. Telewizja jako zagrożenia dla rodziny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. System medialny Irlandii - pojęcie i uwarunkowania: System medialny jako kategoria teoretyczna; Otoczenie systemu medialnego Irlandii. 2. Prasa: Czasopiśmiennictwo irlandzkie w perspektywie historycznej; Współczesne oblicze systemu prasowego Irlandii; Koncerny prasowe. 3. Radio i telewizja: Początki działalności radiowo-telewizyjnej w Irlandii; Współczesne radio i telewizja; Osoby regulujące. Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Antropolog patrzy na fotografię: 1. Fotografia jako antropologiczny środek do przedstawiania kultury: mówienie obrazem czy milczenie źródła, 2. Dokument - pasja - intuicja. Afrykańskie fotografie prof. Romana Stopy, 3. Fotograficzne obrazy wojny. Przypadek byłej Jugosławii. II. Kultura w filmie: 4. Filmowe obrazy Jezusa - pod kulturową presją, 5. W poszukiwaniu ponowoczesnych turystów i włóczęgów, 6. Modele amerykańskiego mitu. Narodowy fenomen amerykańskiego kina i jego redefinicja w twórczości Roberta Altmana, 7. Czy "patrzeć" oznacza zawsze " widzieć". Eksperyment w antropologii wizualnej, 8. Przemoc i niewinna ofiara we "Władcy much" Petera Brooka, 9. Filmowe oblicze człowieka Zachodu we współczesnej Japonii, 10. Przez poezję do prawdy o kulturze: "Cienie zapomnianych przodków" Sergieja Paradżanowa, 11. Kresy Wschodnie w filmie fabularnym lat osiemdziesiątych, 12. Film o kulturze masowej w PRL-u, 13. Obraz kultury młodzieżowej w polskim filmie fabularnym, 14. PKS-em po szczęście. Komedia "Koegel-mogel" jako obraz kobiecych wzorów kulturowych na chwilę przed upadkiem komunizmu, 15. Zabobon, nuda czy zbawienie. Prowincja i prowincjonalizm w polskim filmie fabularnym. III. Kultura w mediach: 16. Obrazy kataklizmu. Antropologiczna analiza fotograficznych i filmowych rejestracji powodzi w Polsce w 1997 roku, 17. O mitologizowaniu obrazu świata w reklamie telewizyjnej, 18. Obrazy kultury przez turystę " malowane", 19. Etnografia pokoju telewizyjnego, czyli "pisanie o oglądaniu". Telewizja jako wizualna forma kultury, 20. Wirtualna Orda - Tatarzy polscy w sieci. IV. Refleksje historyków: 21. Film jako źródło do poznania przeszłości kulturowej. Spojrzenie historyka, 22. Co i jak zachować dla przyszłości? Obrazy kultur oczami archiwisty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2412)
1. Oddziaływanie środków komunikowania na procesy społeczno - polityczne, 2. Rola mediów periodycznych w komunikowaniu politycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zamiast wstępu. O demontażu świadomości i świata przed stawionego; Człowiek w technologii. Benjamina szkic do portretu; Montaż i kultura atrakcji; Kultura medialna i wybór etyczny według Kierkegaarda; Postulaty odnowionej estetyki w kontekście antropologii i aksjologii; Kamp jako postawa estetyczna. O postmodernistycznych uwikłaniach; Telewizja jako sztuka postmodernistyczna; Pytania o estetykę obrazu cyfrowego; Pytania o postmodernistyczne kino; Znaczenia i wartości w reklamie. Analiza kulturologiczna; O samozwrotności tekstu reklamowego; Estetyka i anestetyka w reklamie społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie. Mediatyzacja społeczeństw. I. Sfera publiczna i media: Media elektroniczne - "czwarta" czy "pierwsza" władza?; Opinia publiczna i pseudoopinie w "społeczeństwie zinformatyzowanym"; Życie polityczne w cieniu marketingu; Rzecznictwo prasowe kontra dziennikarze. II. Kultura i media: Pokolenie SMS-u w rozwiniętym społeczeństwie informacyjnym; Mcdonaldyzacja życia i disneizacja w kulturze; Rozumieć telewizję, czyli "i ty polubisz reality show"; Co z nich wyrośnie? Wirtualny świat dzieci i młodzieży. III. Życie społeczne i media: Poznawczy mechanizm oceny realności wydarzeń prezentowanych w telewizji; Czy bać się telewizji?; Wpływ redundancji audio/wideo na przetwarzanie przekazu telewizyjnego; Nowe modele kształcenia - edukacja za pośrednictwem mediów; Jaka powinna być telewizja publiczna? Aneks: Między racjonalnością a irracjonalnością. O fenomenie Harry'ego Pottera dyskutują: T. Szkołut, K. Księski, A. Leśniak, M. Przedpelska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2409)
1. Środki masowego komunikowania i ich przemiany: Od mówcy do rozmówcy. Perswazja czy spotkanie? Rewizja klasycznych modeli komunikacji; Środki masowego komunikowania Kościoła katolickiego w Polsce na przełomie XX i XXI wieku; Współczesna publicystyka polityczna wobec przeszłości; Hipertekst, konwergencja i interaktywność. Refleksja filozoficzno-metodologiczna nad skutkami konwergencji mediów tradycyjnych do sieci i vice versa; Prasa lokalna na rynku ekonomicznym mediów; Problematyka populizmu na łamach "Gazety Wyborczej"; Tajemnica dziennikarska - problem etyczno-prawny; Fundamentalizm w polskich mediach katolickich po 1989 roku )ze szczególnym uwzględnieniem Radia Maryja); Przeobrażenia prasy regionalnej w Zachodniopomorskim na przykładzie "Głosu Szczecińskiego"; Niemieckie koncerny medialne w Europie Środkowej. Zagrożenia i szanse; Środki masowej informacji w Federacji Rosyjskiej (Wybrane problemy); Problem wolności chorwackich mediów; Konflikt formuł - sprzeczności w postrzeganiu roli polonijnego pisma "Głos" między wydawcą a kierownictwem redakcji; 2. Środki masowego komunikowania a zmiany życia społecznego: Nowe media a kształtowanie się społeczeństwa informacyjnego; Od czytelnictwa do oglądactwa, od oglądactwa do surfowania, czyli jak zmienia się korzystanie z prasy pod wpływem nowszych i nowych mediów; Mass media a społeczeństwo obywatelskie; Media jako narzędzie zwalczania korupcji; Wpływ "nowych" środków komunikacji na przemiany zachowań konsumpcyjnych; Cyberfeminizm, czyli kobiety w społeczeństwie informacyjnym; Problem obecności religii w cyfrowym świecie; Śmierć na szklanym ekranie. Obraz śmierci i umierania w polskiej telewizji na przełomie XX i XXI wieku; Seriale telewizyjne a kreowanie świadomości zbiorowej; Strategia naprawy finansów Rzeczypospolitej. Realny program gospodarczy czy fakt medialny?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I Unikac owczego pędu, R. II Dać miastu nową nazwę, R.III Sekret pierwszy - wciśnij sześć przycisków szumu, R.IV Piwo Miller Lite - marka wyprzedzająca swoje czasy, R. V Zacząć od zero - kariera Jeffa Greenfielda, R. VI Historia programu " American Idol", R. VII Sekret drugi - przyciągnij uwagę mediów, R. VIII Atak Apple Macintosh. Nieznana prawda o szumnej kampanii reklamowej, R. IX Firma ClearPlay - sądy, kontrowersje i krzyki, R. X Sekret trzeci - przyciągaj uwagę reklamą, R. XI Szum wokól Britney Spear, R XII Sekret czwart - zdobądź Szum Everest, R XIII PepsiCO kontra Coca-Cola - historia stojąca za historią, R XIV Sekret piąty - odkryj moc tworzenia, R.XV Szum wokół modelu Mustang, R.XVI Sekret szósty - ulepszaj swój produkt.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania telewizyjnej reklamy kierowanej do dzieci. Uzasadnienie przedmiotu badań, 2. Miedzy nadawcą a dzieckiem- adresatem i odbiorcą, 3. Programowanie odbioru treści reklamy, 4. Dziecko jako odbiorca reklamy. Przedstawienie badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczeństwo informacyjne a edukacja medialna: Edukacja medialna w społeczeństwie wiedzy; Edukacja medialna i media alternatywne; Badania nad mediami w życiu dziecka i rodziny- próba oceny i nowe wyzwania; Pedagogika medialna- następca edukacji medialnej?; Jeszcze nie wszystko stracone. Edukacja medialna w dotychczasowej i nowej podstawie programowej. Próba podsumowania szans i rozczarowań; Sposoby realizacji edukacji medialnej w Hiszpanii; 2. Współczesne media elektroniczne: szansa czy zagrożenia?: Media lokalne szansą dla edukacji; Kompetencje medialne dotyczące korzystania z telefonu komórkowego nowym wyzwaniem edukacji medialnej; Przekaz fundamentalnych wartości moralnych a media; Kultura mondo i jej przejawy w media sferze dziecka; Wpływ reklamy telewizyjnej na kształtowanie postaw konsumpcyjnych młodzieży gimnazjalnej; Propagowane przez media sposoby wykorzystywania czasu wolnego młodzieży; Medialna edukacja prenatalna- na przykładzie forum babyboom; 3. Media a realia polskiej szkoły. Dylematy praktyki: Prakseologiczny wymiar korzystania z multimediów w szkole; ICT- technologie informacyjno-komunikacyjne dla edukacji; Multimedia w edukacji muzycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wiadomości wstępne: 1. Podstawowe rozróżnienia, 2. Zasady i wartości. Cz.II Deontologia: 1. Kodeksy: ich rodzaje i treść, 2. Czego brakuje w kodeksach, 3. Przykłady kodeksów. Cz.III Praktyka: 1. M*A*S - czyli jak sprawić by media przestrzegały przyjętych zasad, 2. Krytyka i przeszkody
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Kreatywna)
Wprowadzenie; Struktura agencji; R1. Wybór mediów, mediów. R.2 Planowanie i strategia kampanii, R.3 Brief kreatywny, R.4 Koncept kreatywny, R.5 Projektowanie, R.6 Przyszłość reklamy, Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Media: Pojecie mediów w literaturze naukowej; Zagrożenia kreowane przez media; Wartości kreowane przez media; Badania nad oddziaływaniem środków masowego przekazu; Postawy odbiorców wobec środków masowego przekazu. 2. Komunikowanie: Etymologia procesów komunikowania; Funkcje, formy i typy komunikowania; modele procesu komunikowania; Adresaci przekazów medialnych. 3. Media a ich odbiorcy: Problematyka badawcza; Różnice międzypokoleniowe w percepcji treści przekazywanych przez media; Typ mediów preferowanych przez respondentów; Postawy wobec środków masowego przekazu; Media a wartości. 4. Odbiór środków komunikowania masowego: Uwarunkowania i preferencje odbioru środków masowego przekazu; Selekcja treści; Zmiany światopoglądu; Media w kontaktach interpersonalnych; Udział środków masowego przekazu w podejmowaniu decyzji; ?Rodzaje szans i zagrożeń wynikające z kontaktu z mediami; Preferowane treści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie. 1. Ewolucja myśli o wolności prasy: Wolność prasy w doktrynie liberalnej; Wolność prasy w najważniejszych doktrynach XX wieku; Współczesne nurty badań nad wolnością prasy. 2. Pojęcie i zakres wolności prasy: Wolność prasy jako wolność obywatelska; Wolność prasy a wolność opinii; Terminy pokrewne wolności prasy i ich wzajemne relacje Ewolucja pojęcia prasa; Wolność informacji jako element składowy wolności prasy; Podmiot wolności prasy publiczne i prywatne środki masowego przekazu. 3. Międzynarodowe gwarancje wolności prasy i wolności informacji: Działalność ONZ w kwestii wolności informacji w prasie; Gwarancje wolności informacji w prasie stworzone przez Międzynarodowy Pakt Praw Obywatelskich i Politycznych; Wolność informacji w prasie w świetle art.10 Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności oraz w świetle orzecznictwa strasburskiego; Działalność Rady Europy w zakresie ochrony wolności mediów i prawa do swobodnej wypowiedzi; Działalność międzynarodowych organizacji pozarządowych w dziedzinie wolności prasy. 4. Wolność poszukiwania i uzyskiwania informacji w polskim prawie o prasie: Wolność poszukiwania informacji; Gwarancje wolności poszukiwania informacji; Granice wolności poszukiwania informacji; Prawo do otrzymywania informacji - obowiązek udzielania informacji; Ograniczenia prawne do otrzymywania informacji; Ustawa o dostępie do informacji publicznej a gwarancje prawa do otrzymywania informacji; Prawo udzielania prasie informacji. 5. Wolność przekazywania informacji w prasie i jej ograniczenia: Informacje z postępowania sądowego i przygotowawczego; Reklamy i ogłoszenia; Ograniczenie wolności przekazywania informacji w trakcie kampanii wyborczych; Wolność publikowania informacji a ochrona życia prywatnego. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe media czy nowe w mediach?: Czym są nowe media- próba konceptualizacji; Proces konwergencji jako determinanta funkcjonowania współczesnych mediów; Nowe media a paradygmat kultury uczestnictwa; Kultura obrazu a ikono sfera Internetu; Kompetencje komunikacyjne w komunikacji mediowanej komputerowo; Złudna anonimowość w Sieci; 2. Przestrzenie nowych mediów: Typologia użytkowników sieci Internet; Redefinicja pojęcia czasu i przestrzeni w dobie Internetu; Przyczyny absencji wyborczej osób młodych a wpływ Internetu na zwiększenie udziału w głosowaniu; Czas wolny w dobie konsumpcjonizmu i powszechnej mediatyzacji; Konsumowanie jako forma spędzania wolnego czasu w społeczeństwie ponowoczesnym; 3. Aktywność w Sieci: Dziennikarstwo obywatelskie w dobie Internetu; Wikipedia- zbiorowa mądrość czy kolektywna głupota?; Prawdziwych przyjaciół poznaje się w Internecie. Serwisy społecznościowe i ich użytkownicy; Granice wolności słowa w Internecie; Flaming i trolling jako formy agresji w Internecie; Flash mob- rewitalizacja tłumu w nowej odsłonie; Internet a kultura daru. Fenomen ruchu open source.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Teoretyczne podstawy public relations: Pojęcie public relations; Public relations w procesie komunikacji marketingowej; Public relations a inne dyscypliny; Analiza otoczenia organizacji w aspekcie działań public relations; Public relations w strukturze organizacyjnej; Procedura public relations; Bariery stosowania public relations; Wymierne i niewymierne efekty public relations; Pomiar efektów public relations; Ochrona wizerunku firmy i menedżera; Kodeks etyczny public relations. R.2 Wybrane sfery zadaniowe public relations: Kryzys i jego implikacje; Media relations (komunikacja ze środkami masowego przekazu); Drzwi otwarte; Sponsoring - skuteczne narzędzie public relations; Inwestor relations; Public participation; Internal relations. R.3 Studia przypadków oraz opracowania do pracy własnej: Adam Małysz - fenomen polskiego sponsoringu; Delphi; Johnson & Johnson - zarządzanie sytuacją kryzysową; Kryzys w firmie Coca-Cola; Kryzys we współczesnej przedsiębiorstwie; Special event firmy Tchibo - "Moda na Kawę"; Filmowe wyzwanie dla public relations w Polsce; Kryzys w firmie Winiary S.A. i jego implikacje dla branży; Jak rodził się orzeł?; ICN Polfa Rzeszów S.A. - komunikacja wewnętrzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Teoretyczne podstawy public relations: Pojęcie public relations; Public relations w procesie komunikacji marketingowej; Public relations a inne dyscypliny; Analiza otoczenia organizacji w aspekcie działań public relations; Public relations w strukturze organizacyjnej; Procedura public relations; Bariery stosowania public relations; Wymierne i niewymierne efekty public relations; Pomiar efektów public relations; Ochrona wizerunku firmy i menedżera; Kodeks etyczny public relations. R.2 Wybrane sfery zadaniowe public relations: Kryzys i jego implikacje; Media relations (komunikacja ze środkami masowego przekazu); Drzwi otwarte; Sponsoring - skuteczne narzędzie public relations; Inwestor relations; Public participation; Internal relations. R.3 Studia przypadków oraz opracowania do pracy własnej: Adam Małysz - fenomen polskiego sponsoringu; Delphi; Johnson & Johnson - zarządzanie sytuacją kryzysową; Kryzys w firmie Coca-Cola; Kryzys we współczesnej przedsiębiorstwie; Special event firmy Tchibo - "Moda na Kawę"; Filmowe wyzwanie dla public relations w Polsce; Kryzys w firmie Winiary S.A. i jego implikacje dla branży; Jak rodził się orzeł?; ICN Polfa Rzeszów S.A. - komunikacja wewnętrzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Psychologia mediów, 2. Włączyć, posłuchać, wyłączyć, 3. Telewizja i afekt - emocjonalne oddziaływanie mediów, 4. Informacje i opinie - poznawcze oddziaływanie mediów, 5. Przemoc, zachowanie prospołeczne i reklama - oddziaływanie mediów na zachowanie, 6. Wyniki badań psychologii mediów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej