Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(2)
Autor
Kostera Monika (1963- )
(1)
Krejtz Izabela
(1)
Neckar Jacek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Action Research
(1)
Autoetnografia
(1)
Badania jakościowe
(1)
Darwin, Charles (1809-1882)
(1)
Etnografia
(1)
Hermeneutyka
(1)
Metody badawcze
(1)
Metody badań mieszanych
(1)
Osobowość
(1)
Pamięć
(1)
Poznanie
(1)
Psychologia ewolucyjna
(1)
Teoria ugruntowana
(1)
Uczenie się
(1)
Uwaga (psychol.)
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Wstęp; Metody jakościowe eksplorujące; 1. Etnografia; 2. Teoria ugruntowania; 3. Studium przypadku; 4. Autoetnografia; 5. Opowieści biograficzne; 6. Collage narracyjny; 7. Jakościowe metody badawcze interakcji wirtualnych; Metody jakościowe interpretacyjne; 8. Czytanie tekstów; 9. Metody hermeneutyczne; 10. Badania fikcji literackich i filmowych; 11. Interpretacja obrazu; 12. Czytanie przestrzeni; Metody ilościowe i mieszane; 13. Metody ilościowe; 14. Metody interdyscyplinarne; 15. Metody systemowe; 16. Action research (doradztwo naukowe) w systemowym projektowaniu strategii; Refleksje badawcze i praktyczne; 17.Podejście narratologiczne w badaniach organizacji i zarządzania; 18. Widzieć więcej, czyli po co komu etnografia w firmie; 19. Metody humanistyczne w praktyce konsultanta; 20. O znaczeniu badań z perspektywy zarządzania w dziedzinie nauk humanistycznych; Bibliografia; Filmografia; Autorzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Teoria ewolucji: od Darwina poprzez nową syntezę do współczesnych propozycji: 1.1. Logika teorii Darwina 1.2. Nowa synteza 1.2.1. Czynniki generujące zmienność genetyczną 1.3. Poza nową syntezę Rozdział 2. Ewolucjonizm w psychologii: od socjobiologii do psychologii ewolucyjnej. Specyfika psychologii ewolucyjnej: 2.1. Ewolucjonizm w psychologii 2.2. Etologia i socjobiologia 2.3. Psychologia ewolucyjna Rozdział 3. Biologiczne i psychologiczne ujęcie modularności: 3.1. Modularność – podstawowy element systemów złożonych 3.2. Biologiczne ujęcia modularności 3.3. Wczesne psychologiczne ujęcia modularności 3.4. Powszechna modularność – ujęcie psychologii ewolucyjnej Rozdział 4. Ewolucyjne ujęcie osobowości: poziom ogólny: 4.1. Co składa się na ogólny poziom analizy osobowości? 4.2. Motywacja 4.3. Emocje 4.4. Samoświadomość i Ja 4.5. Postulaty dla ewolucyjnego ujęcia osobowości na poziomie ogólnym Rozdział 5. Ewolucyjne ujęcie osobowości: poziom różnicowy: 5.1. Zróżnicowanie fenotypu i genotypu człowieka 5.2. Problematyczność ewolucyjnego ujęcia różnic indywidualnych 5.3. Dobór zrównoważony, w tym dobór zależny od częstości, jako wyjaśnienie adaptacyjnych różnic indywidualnych 5.4. Teoria historii życia i jej znaczenie w wyjaśnianiu ewolucyjnych mechanizmów genezy cech osobowości 5.5. Psychologia ewolucyjna i genetyka ewolucyjna człowieka – nowe modele wyjaśnień genezy różnic indywidualnych 5.6. Postulaty dla ewolucyjnego ujęcia osobowości na poziomie różnicowym Rozdział 6. Ewolucyjna teoria osobowości – próba syntezy: 6.1. O możliwości wykorzystania ujęcia ewolucyjnego do stworzenia teorii osobowości 6.2. Ewolucyjna teoria osobowości: analiza metateoretyczna, teoretyczna i metodologiczna 6.3. Ewolucyjna teoria osobowości: postulaty i kierunki rozwoju. Zakończenie; Bibliografia; Indeks nazwisk.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1.Proces uczenia się z perspektywy psychologii poznawczej, 2. W oszukiwaniu poznawczych predyktorów osiągnięć szkolnych, 3. Tyle rzeczy mnie rozprasza – procesy kontroli uwagi, 4. Pamięć robocza – istotna zmienna w badaniach edukacyjnych, 5. Lęk i poczucie bezradności na lekcjach, 6. Wybrane predyktory osiągnięć szkolnych – model podsumowujący, 7. Poznawcze korepetycje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej