Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(173)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(169)
Publikacje naukowe
(49)
Publikacje fachowe
(25)
Publikacje dydaktyczne
(7)
E-booki
(5)
Czasopisma
(3)
Artykuły
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(128)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(128)
Czytelnia
(115)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(6)
Mruk Henryk (1948- )
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Kostera Monika (1963- )
(4)
Maison Dominika (1966- )
(4)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(3)
Kędzior Zofia
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Czerw Aleksandra
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Karcz Kornelia
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Milic-Czerniak Róża
(2)
Nowacka Aldona
(2)
Nowacki Robert
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Poszytek Paweł (1968- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sobocińska Magdalena
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Barbour Rosaline S. (1952- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914- )
(1)
Bond Alison
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Breen George Edward (1911- )
(1)
Budzanowska Anna (1976- )
(1)
Busławski Adam
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chernev Alexander
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Copp Tomasz
(1)
Cravens David W
(1)
Cybulko Anna
(1)
Dack-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Doyle Peter
(1)
Dudek Aleksander
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dzięcioł Paweł
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Ellis- Chadwick Fiona
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gejmo Beder
(1)
Geryk Marcin
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Guła Katarzyna
(1)
Górak-Sosnowska Katarzyna
(1)
Głuchowski Jan (1940- )
(1)
Hague Paul
(1)
Haligowski Ludwik
(1)
Hartley Steven W
(1)
Herbuś Aneta
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jaskólska Justyna
(1)
Jones John Philip
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Jędrzejczyk Zbigniew
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(29)
2010 - 2019
(42)
2000 - 2009
(93)
1990 - 1999
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(44)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(174)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(172)
angielski
(4)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Studenci
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Wykładowcy na kursach
(1)
Temat
Marketing
(73)
Badania marketingowe
(52)
Przedsiębiorstwo
(27)
Marketing strategiczny
(16)
Rynek
(15)
Badania rynku
(14)
Komunikacja marketingowa
(12)
Zarządzanie
(12)
Szkolnictwo wyższe
(10)
Segmentacja rynku
(9)
Innowacje
(8)
Organizacja
(8)
Promocja handlowa
(8)
Strategia marketingowa
(8)
Internet
(7)
Metody badawcze
(7)
Reklama
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Ceny
(6)
Kanały marketingowe
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Marketing elektroniczny
(6)
Satysfakcja konsumentów
(6)
Marketing cyfrowy
(5)
Marketing partnerski
(5)
Obsługa klienta
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Promocja
(5)
Turystyka
(5)
Usługi
(5)
Zachowania konsumentów
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Badania naukowe
(4)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Media społecznościowe
(4)
Public relations
(4)
Reklama internetowa
(4)
System informacji marketingowej
(4)
Usługi turystyczne
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Zogniskowany wywiad grupowy
(4)
Analiza danych
(3)
Badania internetowe
(3)
Badania jakościowe
(3)
Badania operacyjne
(3)
Banki
(3)
COVID-19
(3)
Decyzje
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Etnografia
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Handel
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Jakość produktu
(3)
Kadry
(3)
Konsumenci
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Marketing międzynarodowy
(3)
Menedżerowie
(3)
Miasta
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Prace badawczo-rozwojowe
(3)
Produkcja
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Przywództwo
(3)
Rynek (ekonomia)
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Analiza rynku
(2)
Antropologia społeczna
(2)
Badania terenowe
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Digitalizacja
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Erasmus+ (program)
(2)
Farmacja
(2)
Gospodarka
(2)
Informacja
(2)
Informatyka
(2)
Innowacje organizacyjne
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Instytucje totalne
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Jakość
(2)
Kobieta
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja
(2)
Konkurencja
(2)
Konkurencyjność
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Kreatywność
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Temat: czas
2001-
(34)
1989-2000
(9)
1901-2000
(7)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(37)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Europa
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Dolny Śląsk
(1)
Nigeria
(1)
Słupsk (woj. pomorskie)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Zielona Góra (woj. lubuskie ; okolice)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(43)
Raport z badań
(38)
Opracowanie
(26)
Praca zbiorowa
(18)
Monografia
(14)
Materiały pomocnicze
(6)
Case study (studium przypadku)
(4)
Artykuły
(3)
Czasopismo naukowe
(3)
Poradnik
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Synteza
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(114)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(37)
Nauka i badania
(20)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Psychologia
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Matematyka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Transport i logistyka
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
178 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Metodologia i organizacja badań marketingowych: R.1 Uwagi na temat zakresu badań marketingowych. R.2 Ogólna charakterystyka systemów informacji w badaniach marketingowych. R.3 Pozycja badań ilościowych w bada niach marketingowych. R.4 Uwagi o metodach pierwotnych (terenowych) badań marketingowych. Cz.II Organizacja badania ilościowego: R.5 Organizacja wywiadu z kwestio nariuszem ankietowym. R.6 Organizacja eksperymentu. Cz.III Metody ilościowe analizy danych marketingowych. R.7 Wstępna analiza ilościowa danych marketingowych. R.8 Metody oceny pozycji marki na rynku. R.9 Metody se gmentacji rynku. R.10 Metody konstruowania funkcji sprzedaży. R.11 Ocena skuteczności projektowanych dzia łań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Sfera usług w Polsce. Ujęcie retrospektywne; R.2 Współczesne koncepcje zarządzania marketingowego w sferze usług; R.3 Ch-ka usług; R.4 Marketing-mix usług; R.5 Jakość i jej rola w usługowej ofercie rynko wej; R.6 Problemy strategiczne przedsiębiorstw usługo wych; R.7 Planowanie marketingowe w działalności usługowej; R.8 Marketing organizacji niedochodowych; R.9 Badania marketingowe w sferze usług. Kluczowe obszary zastosowań. Aneks: Marketing usług w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Postawy klientów - dlaczego ammy się o nie troszczyć?, 2. Zadawanie odpowiednich pytań, 3. Jak robią to wielcy - badania prowadzone przez duze przedsiębiorstwa, 4. Od czego zacząć?, 5. Ile kosztują badania?, 6. Zatrudnienie specjalistów ds. badań, 7. Ile badań należy przeprowadzić, 8. Scenariusz badania, 9. Wywiad grupowy, 10. Burza mózgów i inne techniki formułowania nowych idei, 11. Badania nakietowwe, 12. Jak przygotować kwestionariusze, 13. Dobór próby do badań, 14. Metody prowadzenia badania, 15. Tabulacja danych, 16. Metody statystyczne, 17. Opowiedzieć historię - analiza wyników badania, 18. Przełożyć wyniki na działanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Wstęp do badań marketingowych, czyli badać czy nie badać, oto jest pytanie, 2. Procedura badań marketingowych, czyli co i jak badać oraz kto to ma robić, 3. Zródła informacji oraz sposób pomiaru i doboru próby, czyli jak przygotować sie do badań bezpośrednich, 5. Metody i techniki badań bezpośrednich, czyli za pomocą czego i jak zbierać informacje, 5. Analiza danych i raport, czyli jak przetwarzać i prezentować informacje z badań bezpośrednich, 6. Zamiast zakonczenie, czyli sprawdź swoje umiejętności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Wstęp do badań marketingowych, czyli badać czy nie badać, oto jest pytanie, 2. Procedura badań marketingowych, czyli co i jak badać oraz kto to ma robić, 3. Zródła informacji oraz sposób pomiaru i doboru próby, czyli jak przygotować sie do badań bezpośrednich, 5. Metody i techniki badań bezpośrednich, czyli za pomocą czego i jak zbierać informacje, 5. Analiza danych i raport, czyli jak przetwarzać i prezentować informacje z badań bezpośrednich, 6. Zamiast zakonczenie, czyli sprawdź swoje umiejętności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czym są badania marketingowe? 2. Zastosowania 3. Planowanie badań marketingowych 4. Jak uzyskać informacje prawie za darmo 5. Badania jakościowe 6. Badania ilościowe 7. Próby 8. Projektowanie kwestionariusza 9. Metody zbierania danych 10. Testy produktu 11. Badania poziomu satysfakcji klientów 12. Analiza danych 13. Raport 14. Branża badań rynkowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Istota, definicje i modele marketingu wewnętrznego, 2.Narzędzia wykorzystywane przez narketing wewnętrzny, 3.Zastosowanie instrumentów integrujących działania wewnętrzne przedsiębiorstw w Polsce w świetle badań empirycznych, 4.Model wykorzystania integracyjnej funkcji marketingu wewnętrznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : podręcznik / Aldona Nowacka, Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2004. - 272 s. : rys., wykr., tab. ; 23 cm.
R.1 Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy, R.2 Rynek jako podstawa działalności marketingowej, R.3 Segmentacja jako narzędzie wyboru rynku docelowego, R.4 Badania marketingowe jako źródło wiedzy o rynku i nabywcach, R.5 Produkt jako narzędzie marketingu, R.6 Cena jako element mieszanki marketingowej, R.7 Dystrybucja jako system udostępniania produktu na rynku, R.8 Promocja jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, R.9 Plan marketingowy jako elelment zarządzania marketingowego, R.10 Specyficzne obszary stosowania marketingu, R.11 Prawo i etyka jako narzedzie regulacji działaności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Przedmiot, cele i procedura badań rynku, 2.Wtórne źródła informacji o rynku, 3.Pierwotne źródła informacji o rynku, 4.Metody analizy zjawisk i procesów rynkowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty i Wykłady Wyższej Szkoły Zarządzania Edukacja)
1.Badania marketingowe, 2.Marketingowy system informacyjny, 3.Marketingowy system badawczy, 4.Techniki zbierania danych marketingowych, 5.Obiekt badania marketingowego - wyznaczanie zbioru i jego dobór, 6.Opracowanie danych marketingowych, 7.Zastosowanie badania marketingowego, 8.Zarządzanie relacjami firmy z klientem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Pojęcie, geneza i specyfika marketingu usług, 2.Instrumenty marketingu w usługach, 3.Podstawy informacyjne marketingu. Badnaia marketingowe, 4.Planowanie marketingowe w firmie usługowej, 5.Wybrane strategie marketingowe firm usługowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informacja marketingowa / Robert Pieczykolan. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005. - 163 s. : tab., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
1.Informacja marketingowa, 2.System informacji marketingowej (SIM), 3.Zakres i rodzaje gromadzonej informacji, 4.Źródła informacji, 5.Badania marketingowe, 6.Analiza informacji, 7.Dystrybucja informacji w firmie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Badania marketingowe jako podstawa decyzji rynkowych 2. Przygotowanie barań marketingowych 3. Metody gromadzenia danych i prowadzenia badań 4. Opracowanie kwestionariusza badawczego 5. Analiza i interpretacja danych 6. Prezentacja wyników badań 7. Obszary zastosowań badań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota marketingu, 2.Nabywcy i ich postępowanie na rynku. Segmentacja i wybór rynku docelowego, 3.Badania marketingowe i marketingowy system informacji, 4.Polityka produktu, , 5.Polityka cen, 6.Polityka dystrybucji, 7.Polityka promocji, 8.Strategie marketingowe, 9.Planowanie strategiczne, 10.Podstawowe elemety planu marketingowego, 11.Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, 12/Leksykon wybranych tradycyjnych i współczesnych pojęć marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1.Istota badań marketingowych, 2.Rynek i jego działanie, 3.Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa, 4.Segmentacja rynku oraz wybór rynku docelowego, 5.Badanie nowego i istniejącego produktu, 6.Przygotowania raportu z badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm.
Cz. 1. czym jest Internet dla marketingu? 1. Ogólne informacje o sieci internet - dlaczego warto się tym zająć? 2. Rynek internetowy na świecie i w Polsce 3. Strategie marketingowe w internecie Cz. 2. Obszary wykorzystania internetu w marketingu firmy 4. Promocja w sieci 5. Prowadzenie sprzedaży w sieci 6. Badania marketingowe a Internet cz. 3. Internet w marketingu firm o różnym profilu działalności i uwagi podsumowujące 7. Marketing internetowy a profil działalności 8. To, czego unikać i to, na co należy zwrócić uwagę
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy marketingu. 2. Warunki działania firmy w gospodarce rynkowej. 3. Konsument i jeo zachowanie na rynku. 4. Marketingowy system informacyjny. 5. Badania marketingowe. 6. Produkt i proces jego rozwoju. 7. Cena i sposoby jej ustalania. 8. Dystrybucja. 9. Komunikacja marketingowa. 10. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej