Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(578)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(553)
Publikacje naukowe
(130)
Publikacje fachowe
(102)
Czasopisma
(24)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(7)
E-booki
(6)
Publikacje informacyjne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(426)
tylko na miejscu
(407)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(435)
Czytelnia
(416)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(19)
Chodyński Andrzej
(16)
Penc Józef (1939-2017)
(15)
Grabiec Olimpia (1975- )
(14)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(14)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(11)
Dzieńdziora Joanna
(10)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(9)
Antonowicz Paweł
(9)
Mruk Henryk (1948- )
(9)
Romanowska Maria (1947- )
(9)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(7)
Juchnowicz Marta (1948- )
(7)
Obłój Krzysztof (1954- )
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Bakonyi Jadwiga
(6)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Gierszewska Grażyna
(6)
Siciński Jędrzej
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(5)
Borkowski Stanisław
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(5)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(5)
Fleszer Dorota (1971- )
(5)
Garbarski Lechosław
(5)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(5)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(5)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(4)
Borkowski Stanisław (1945- )
(4)
Budzyński Wojciech
(4)
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(4)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(4)
Jabłoński Adam
(4)
Jabłoński Marek
(4)
Janczewski Jerzy
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Klimek Jan (1952- )
(4)
Knecht Zdzisław
(4)
Kowalska Sylwia
(4)
Lemańska-Majdzik Anna
(4)
Malinowska Ewa
(4)
Marcinkiewicz Cezary
(4)
Nowacki Robert
(4)
Nowak Edward (1951- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Rostkowski Tomasz
(4)
Trocki Michał (1945- )
(4)
Wolniak Radosław
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Bieniok Henryk (1940- )
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Dudzik-Lewicka Irena
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Gajewska Paulina
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Huczek Antoni
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Juraszek Marian
(3)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(3)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(3)
Kochmańska Magdalena
(3)
Kocot Maria
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(3)
Limański Andrzej
(3)
Majewski Miłosz
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Monkiewicz Jan (1949- )
(3)
Mulak Maciej S
(3)
Pachura Aneta
(3)
Penc-Pietrzak Ilona
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Pietrzyk Małgorzata
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Porvazník Ján
(3)
Rusiński Michał
(3)
Rychter Arkadiusz
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Sierpińska Maria (1950- )
(3)
Skórska Anna
(3)
Stabryła Adam (1942- )
(3)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(3)
Sulich Adam
(3)
Synowiec Jadwiga
(3)
Szewczyk Irena
(3)
Ulewicz Robert
(3)
Widera Wiktor
(3)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(3)
Wróbel Magdalena
(3)
Zasępa Piotr
(3)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(3)
Łopalewski Piotr
(3)
Adamiec Sabina
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Baruk Agnieszka
(2)
Baruk Agnieszka Izabela
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(35)
2010 - 2019
(143)
2000 - 2009
(310)
1990 - 1999
(94)
Okres powstania dzieła
2001-
(91)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(579)
Rosja
(2)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(580)
angielski
(2)
rosyjski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(380)
Marketing
(107)
Zarządzanie
(91)
Kadry
(56)
Zarządzanie strategiczne
(56)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(48)
Marketing strategiczny
(44)
Organizacja
(43)
Innowacje
(37)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(37)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(35)
Zarządzanie wiedzą
(33)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(29)
Zarządzanie jakością
(29)
Public relations
(27)
Finanse przedsiębiorstwa
(25)
Konkurencyjność
(22)
Planowanie strategiczne
(22)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(22)
Kultura organizacyjna
(21)
Konkurencja
(20)
Otoczenie firmy
(20)
Logistyka gospodarcza
(19)
Globalizacja
(18)
Marketing partnerski
(18)
Menedżerowie
(18)
Reklama
(18)
Turystyka
(18)
Analiza strategiczna
(17)
Decyzje
(17)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(17)
Usługi
(17)
Zatrudnienie
(17)
Badania marketingowe
(16)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(16)
Internet
(16)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(16)
Marketing elektroniczny
(15)
Motywacja pracy
(15)
Przedsiębiorstwo usługowe
(15)
Zarządzanie finansami
(15)
Controlling
(14)
Komunikacja marketingowa
(14)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(14)
Konsumenci (ekon.)
(13)
Promocja handlowa
(13)
Zarządzanie projektami
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Obsługa klienta
(12)
Teoria organizacji
(12)
Informacja gospodarcza
(11)
Ocena pracowników
(11)
Organizacja ucząca się
(11)
Przedsiębiorczość (postawa)
(11)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(11)
Marketing międzynarodowy
(10)
Polityka zatrudnienia
(10)
Przedsiębiorczość
(10)
Rynek
(10)
Szkolnictwo wyższe
(10)
Usługi turystyczne
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Instytucje nonprofit
(9)
Logistyka
(9)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(9)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(9)
Systemy informatyczne zarządzania
(9)
Analiza SWOT
(8)
Banki
(8)
Gospodarka oparta na wiedzy
(8)
Handel elektroniczny
(8)
Komunikowanie marketingowe
(8)
Marketing cyfrowy
(8)
Outsourcing
(8)
Segmentacja rynku
(8)
Wartość ekonomiczna
(8)
Bibliotekarstwo
(7)
Efektywność ekonomiczna
(7)
Firma (nazwa)
(7)
Gospodarka
(7)
Kapitał ludzki
(7)
Klaster (ekonomia)
(7)
Przedsiębiorstwo handlowe
(7)
Rekrutacja pracowników
(7)
Teoria dystrybucji
(7)
Środki obrotowe
(7)
Analiza finansowa
(6)
Biznesplan
(6)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(6)
Inwestycje
(6)
Marketing personalny
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Planowanie
(6)
Praca
(6)
Produkt turystyczny
(6)
Promocja
(6)
Płaca
(6)
Rachunkowość
(6)
Rachunkowość zarządcza
(6)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(6)
Temat: czas
2001-
(72)
1989-2000
(29)
1901-2000
(18)
1945-1989
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(79)
Kraje Unii Europejskiej
(10)
Niemcy
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Rosja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(181)
Opracowanie
(81)
Praca zbiorowa
(79)
Poradnik
(25)
Czasopismo naukowe
(24)
Monografia
(23)
Case study (studium przypadku)
(19)
Czasopismo ekonomiczne
(14)
Materiały pomocnicze
(11)
Materiały konferencyjne
(7)
Raport z badań
(5)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Artykuły
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(406)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(261)
Transport i logistyka
(14)
Informatyka i technologie informacyjne
(12)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Podróże i turystyka
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Psychologia
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
584 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp: Orientacja i koncepcja marketingowa – kilka słów wprowadzenia; R. 1 Facelifting koncepcji marketingowej – kaprys czy konieczność: Ewolucja koncepcji marketingowej; Wyznaczniki Nowej Koncepcji Marketingowej; Wymiary Nowej Koncepcji Marketingowej; Orientacja marketingowa a produktywność przedsiębiorstwa; R. 2 Być albo nie być zorientowanym marketingowo – oto jest pytanie: Współczesne oblicze orientacji marketingowej; Definicje, elementy składowe oraz fazy nasilenia orientacji marketingowej; Przesłanki warunkujące osiągnięcie orientacji marketingowej przedsiębiorstwa; R. 3 Kultura marketingowa przedsiębiorstw: Fenomen kultury organizacyjnej; Nowa Koncepcja Marketignowa a kultura organizacyjna; Model kultury marketingowej; Jak diagnozować orientację i kulturę marketingową w przedsiębiorstwie; R. 4 W kierunku przyszłości, która już się zaczęła: Wpływ Internetu i technik multimedialnych na Nową Koncepcję Marketingową; Zarządzanie poprzez wartości jako narzędzie zmiany kultury organizacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Systemy promocji przedsiębiorstw / Marek Drzazga. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006. - 170, [1] s. : tab., wykr. ; 20 cm.
1.Proces komunikacji marketingowej i jego uwarunkowania, 2.Systemy promocji przedsiębiorstw - istota i struktura, 3.Organizowanie i integracja działań w systemie promocji, 4.Instrumenty wykorzystywane w systemie promocji, 5.Ocena rezultatów działań promocyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Forum Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu ; Rok 8 Zeszyt 1(16))
1. Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Marketing przedsiębiorcy, 3. Strategia źródłem przewagi przedsiębiorstwa, 4. Istota i przesłanki stosowania marketingu zindywidualizowanego, 5. Rozwój marek prywatnych, 6. Zarządzanie opakowaniem, 7.Z arządzanie sprzedażą na rynku business to business, 8. Targi jako instrument marketingu bezpośredniego, 9. Pozapłacowe instrumenty motywowania pracowników, 10. Kontrolling marketingowy jako przesłanka podejmowania decyzji, 11. Eurokonsumenci - zachowania konsumenckie na tle procesów integracyjnych, 12. Outsourcing w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwa, 13. Styl życia jako substytut rynku farmaceutycznego, 14. Zmiany na polskim rynku pracy w latach 1990-2000, 15. Metodyczne aspekty zastosowania zdyskontowanych przepływów pieniężnych do długookresowego zwiększania wartości firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Co to jest planowanie marketingowe i w czym może pomóc małej firmie? 2. Audyt marketingowy - wewnętrzny. 3. Audyt marketingowy - zewnętrzny. 4. Audyt marketingowy - analiza sytuacyjna. 5. Wyznaczanie celów marketingowych. 6. Obmyslanie strategii marketingowych. 7. dystrybucja, reklama i promocja sprzedaży. 8. Planowanie nowego produktu i rozwój nowych rynków zbytu. 9. Budżet i sprawozdania finansowe. 10. Pisanie i prezentacja planu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Infrastrukturalne uwarunkowania wykorzystania Internetu w marketingu: Internet jako nowe środowisko dla marketingu; Poziom rozowju infrastruktury Interne tu w Polsce i na świecie; Technologie internetowe wykorzystywane w marketingu; Korzyści użytkowników z rozwoniętej infrastruktury Internetu; Etyczne i pra wne aspekty wykorzystania Internetu w biznesie. R.2 Wykorzystanie Internetu w marketingu przedsiębior stw w świetle teorii dyfuzji innowacji: Internet jako innowacja; Dyfuzja i adaptacja innowacji; Typologia konsumentów z punktu widzenia ich skłonności do korzy stania z Internetu; Cechy otoczenia sprzyjające korzy stania z Internetu. R.3 Internet a marketing tradycyjny i marketing rela cji: Internet a badania marketingowe; Internet a kształtowanie produktu i jego ceny; Internet a dystry bucja; Internet a promocja; Internet a marketing rela cji. R.4 Wykorzystanie Internetu w marketingu przedsiębior stw - wyniki badań: Ch-ka próby badawczej; Infrastru ktura przedsiębiorstw jako warunek wykorzystania Inter netu w marketingu; Motywy, korzyści i ograniczenia wykorzystania Internetu w marketingu przedsiębiorstw; Cele i zakres wykorzystania Internetu w marketingu przedsiębiorstw; Rola Internetu w zintegrowanej komuni kacji marketingowej przedsiębiorstw; Ocena stron inter netowych przedsiębiorstw. R.5 Wykorzystanie Internetu w marketingu samorządów lokalnych: Podstawowe założenia komunikacji interneto wej w gminie; Samorządy lokalne w procesie kształtowa nia komunikacji marketingowej; Komunikacja internetowa gmin w ocenie mieszkańców; Komunikacja internetowa gmin w ocenie lokalnych podmiotów gospodarczych; Inter netowe serwisy gmin jako nowy system komunikacji społe cznej. R.6 Postawy polskich konsumentów wobec marketingu przedsiębiorstw w Internecie: Profil polskiego interna ty; Zakres korzystania z Internetu przez konsumentów; Zakupy w Internecie; Perspektywy rozwoju zakupów w Internecie z punktu widzenia ich wad i zalet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Cezary Marcinkiewicz. - Wyd.2 uzupeł. i popr. - Częstochowa : Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, 2003. - 164 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
R. I Turystyka i rynek turystyczny : 1. Pojęcie turystyki i biura turystycznego, 2. Definicja biura turystyczne go, 3. Kryteria podziału turystyki, 4. Usługi turystyczne, 5. Funkcje współczesnej turystyki, 6. Dysfunkcje współczesnej turystyki, 7. Popyt i podaż turystyczna. R. II Instrumenty marketingu w działalności firm i biur
turystycznych : 1.Znaczenie marketingu w usługach, 2. Produkt turystyczny, 3.Cena jako narzędzie marketingumix usług turystycznych, 4.Promocja, 5.Dystrybucja, 6. Personel. R.III Plan marketingowy a ogólna strategia przedsiębio rstwa turystycznego : 1.Pojęcie zarządzania strategi cznego, 2.Proces planowania. R.IV Działalność firm usługowych zorientowanych na kli enta : 1.Proces zachowań nabywcy, 2.Zachowanie nabywcó w wobec czynników ekonomicznych, 4.Proces dokonywania zakupu i jego ocena, 5.Marketingowa obsługa klienta w przedsiębiorstwie turystyczno-usługowym zorientowanym na klienta, 6.Obsługa kliena-jakość obsługi, 7.Jakość obsługi i marketing, 8.Rola, jaką odgrywają marketing wewnętrzny i personel w usługach turystycznych. R.V Badania marketingowe : 1.Istota badań marketingowy ch, 2.Cele badań marketingowych, 3.Problematyka badań marketingowych, 4.Badania marketingowe średnio i długo
okresowe, 5.Wtórne i pierwotne źródła badań marketing owych, 6.Badania zz biurka (desk research), 7.Badania terenowe (field research), 8.Ankiety do badań marketin gowych. R.VI Turystyka wczoraj, dziś i jutro : 1.Podróże w uję ciu retro, 2.Drugi obieg turystyczny (niezwykłe miejsc a mało znanej Polski), 3.Wieliczka, 4.Kosmiczne wakacj e, 5.Atlandyta XX wieku, 50 ginących cudów świata
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Studium przypadku- British American Tobacco Company; 2. Studium przypadku- przedsiębiorstwa Danone; 3. Studium przypadku firmy Drosed S.A.; 4. Studium przypadku przedsiębiorstwa HOOP S.A.; 5. Studium przypadku przedsiębiorstwa Indykpol S.A.; 6. Studium przypadku przedsiębiorstwa- Nestle Polska; 8. Studium przypadku firmy Sokołów S.A; 9. Studium przypadku przedsiębiorstwa Zakłady Tłuszczowe Kruszwica; 10. Synteza badań empirycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 562.)
1. Efektywność działalności marketingowej przedsiębiorstwa; 2. Stosunki między przedsiębiorstwem a dostawcami i odbiorcami; 3. Siła przetargowa przedsiębiorstwa wobec dostawców i odbiorców; 4. Poziom i zmiany poziomu siły przetargowej przedsiębiorstwa a zmiany efektywności jego działalności marketingowej; 5. Sposoby zwiększania efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa związane z wykorzystaniem siły przetargowej wobec dostawców i odbiorców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowoczesne strategie marketingowe. Aspekty strukturaln e w kształtowaniu strategii marketingowej przesiębiors twa.Organizacja działalnościmarketingowej w polskich p przedsiębiorstwach (wyniki badań).Cykl zorganizowanego przebiegu działania a strategia marketingowa przesiębi orstwa.Realizacja kompleksowego procesu marketingowego w polskiej praktyce gospodarczej. Droga ku nowoczesne mu przedsiębiorstwu marketingowemu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowoczesne strategie marketingowe. Aspekty strukturaln e w kształtowaniu strategii marketingowej przesiębiors twa.Organizacja działalnościmarketingowej w polskich p przedsiębiorstwach (wyniki badań).Cykl zorganizowanego przebiegu działania a strategia marketingowa przesiębi orstwa.Realizacja kompleksowego procesu marketingowego w polskiej praktyce gospodarczej. Droga ku nowoczesne mu przedsiębiorstwu marketingowemu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 13)
Globalizacja a przełom w zarządzaniu; Teoretyczne podstawy badania strategii marketingowych przedsięb iorstw transnarodowych (globalizacja); Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie poszukującym proryn kowej reorientacji; Kreowania wizerunku przedsiębior stwa istotnym elementem jego rozwoju; Kreatywność w marketingu jako zasób przedsiębiorstwa. Zastosowanie zasad zarządzania wiedzą do analizy rozwiązywania problemów marketingowych w przedsiębiorstwie; Marke ting w obliczu zmian - kontekst kreowania wizerunku marki; Ocena satysfakcji klienta; Strategia Zarządza nia Relacjami z Klientami (CRM): zmiana filozofii kontaktów z klientem; Praktyka segmentacji rynku w przedsiębiorstwie na rynku krajowym- wyniki badania; Zmienność kontroli marketingowej w kontekście stosowa nej strategii biznesowej- wyniki badań polskich przed siębiorstw; Zastosowanie Internetu w marketingu; Rola i zakres public relations w administracji; Public relations w strategii marketingowej organizacji non- profit; Strategia wyższej szkoły niepublicznej w proce sie zmian; Polskie przedsiębiorstwa handlowe- konkuren cyjność rynkowa, strategie i instrumenty ich realiza cji (w świetle badań ankietowych); Problematyka aktyw ności rynku nieruchomości komunalnych na przykładzie gminy Wrocław; Targi branżowe w praktyce na przykła dzie branży mebli ogrodowych; Strategia marketingu międzynarodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Audyt marketingowy / Wiolta Dryl. - Warszawa : CeDeWu, 2010. - 222, [1] s. : rys. , tab. ; 24 cm.
1. Kontrola jako element działalności gospodarczej: Istota i miejsce kontroli marketingowej w procesie zarządzania marketingowego; Rodzaje i zakres kontroli marketingowej; Funkcje i przebieg kontroli marketingowej; Miejsce kontroli marketingowej w kontroli działalności przedsiębiorstwa- związek kontroli marketingowej z controllingiem marketingowym; Stopień realizacji kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach; 2. Audyt działalności gospodarczej: Historia audytu; Interpretacje audytu w literaturze; Umiejscowienie audytu marketingowego klasyfikacji audytów; Funkcje i zadania audytu; 3. Cele i zakres analiz audytu marketingowego: Ewolucja audytu marketingowego; Zakres przedmiotowy audytu marketingowego; Audyt środowiska marketingowego; Audyt strategii marketingowych; Audyt organizacji marketingu; Audyt systemu marketingu; Audyt efektywności marketingu; Audyt funkcji marketingu; Metody wykorzystywane w audycie marketingowym; Charakterystyka wskaźników marketingowych; Wykorzystanie audytu marketingowego w polskich przedsiębiorstwach.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Treśc i zakres zarządzania marketingowego; Badania i analizy rynku; Oddziaływanie przedsiębiorstwa na rynek; Planowanie rozwoju produktów; Kształtowanie dystrybucji produktów; Kształtowanie cen produktów; Planowanie oddziaływania informacyjnego na rynek; Organizacja działalności rynkowej przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kształtowanie relacji z klientami przez przedsiębiorstwo, 2. Kapitał społeczny przedsiębiorstwa, 3. Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w świetle wyników badań empirycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Finansowanie strategii przedsiębiorstwa; 2. Finansowanie działań marketingowych z własnych źródeł przedsiębiorstwa; 3. Finansowanie działań marketingowych przedsiębiorstwa z obcych źródeł; 4. Budżet działań marketingowych; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część 1. Strategia jest firmie potrzebna: 1. Czas i strategia firmy: przeszłość, teraźniejszość i przyszłość; 2. Nie każda firma musi mieć (wielka) strategie; 3. Nowe koncepcje nie są złe, ale przereklamowane; 4. Stare teorie strategii są dobre. Część 2. Czas i decyzje strategiczne: jak wykorzystać przeszłość, zarządzać teraźniejszością i tworzyć przyszłość: 5. Zarządzaj bagażem przeszłości: zniszcz lub wykorzystaj; 6. Radź sobie z teraźniejszością: poprawiaj i zmieniaj; 7. Buduj przyszłość: eksperymentuj i ryzykuj.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw: Istota internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw; Jak internacjonalizować działalność przedsiębiorstwa?; Metody wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne; Cz.II Budowa strategii marketingowych na rynku międzynarodowym: Istota międzynarodowych strategii marketingowych; Międzynarodowe orientacje przedsiębiorstw; Korzyści standaryzacji i indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych; Zakres standaryzacji i indywidualizacji strategii marketingowych przedsiębiorstw; Cz.III Kształtowanie instrumentów marketingu na rynku międzynarodowym: Międzynarodowa polityka produktu; Globalna polityka aktywizacji sprzedaży; Międzynarodowa polityka cen i dystrybucji; Marketingowe dylematy przedsiębiorstw na unijnym Jednolitym Rynku Wewnętrznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wstęp; Badania marketingowe - funkcje w przedsiębiorstwie, proces badawczy, źródła danych: Pojęcie i funkcje badań marketingowych, Menedżerwie i badacze, Jakie powinno być badanie marketingowe; Badania na potrzeby planowania strategii marketingowej: Analiza pozycji rynkowej przedsiębiorstwa lub jego jednostek strategicznych, Badania dotyczące segmentacji rynku; Badania dotyczące wybranych działań marketingowych (na przykładzie kształtowania nowego produktu i działań reklamowych) Badania związane z kształtowaniem nowych produktów, Badania z zakresu reklamy; System informacji marketingowych: Co to jest system informacji marketingowych, Funkcje i struktura systemu informacji marketingowych; Organizacja badań marketingowych: Kto prowadzi badania marketingowe?, organizacja komórek badań marketingowych w przedsiębiorstwie, Zlecanie badań marketingowych wykonawcom zewnętrznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznes)
I. WPROWADZENIE (Czym jest planowanie marketingowe?; Etay przygotowania p.m.) II. ANALIZA SYTUACJI - AUDYT MARKETINGOWY (Otoczenie marketing -badania rynku; Na czym polega segmentacja rynku; Jak przedstawiać dane liczbowe; Analiza SWOT) III. CELE, STRATEGIE I PLANY DZIAŁANIA (Co to jest cel market.; Koszyk oferowanych produktów; Względne tempo rozwoju rynku i udział rynku; Na czym polega strategia market.; Plany działania) IV. DYSTRYBUCJA, PROMOCJA I BUDŻETY (Plan dystrybucji Plan reklamy i promocji; Koszty i budżet) V. SPORZĄDZANIE PLANU NA PIŚMIE (Wstęp; Streszczenie dla kierownictwa; Analiza sytuacyjna; Cele market.; Strategie marketingowe; Terminarz z informacjami co/gdzie/jak; Promocja sprzedaży; Budżety oraz zestawienie zysków i strat Procedury kontroli i kkorekty) VI. PRZEDSTAWIANIE PLANU, NADZOROWANIE I KOREKTA; ANEKS - PLAN MARKETINGOWY DLA RYNKU KRAJOWEGO.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 14)
R.1 Orientacja rynkowa - zagadnienia teoretyczne i dotychczasowe doświadczenia w restrukturyzacji podmio tów gospodarczych: Polskie MSP w "Przedsiębiorczej Europie"; Analiza SWOT potencjalnej konkurencyjności sektora polskich MSP na rynku unijnym; Kontroling jako system wspierający dla strategii marketingowych w przedsiębiorstwie usługowym u progu wejścia do Unii Europejskiej; Influence of consumer symbolism on marke ting in European Union; Przedsiębiorczość struktur terytorialnych (uwarunkowania rozwoju w ramach UE). R.2 Związki polskiej gospodarki z państwami Unii Euro pejskiej - doświadczenia i wnioski dla krajowych firm: Skutki zniesienia kontroli granicznej (po przystąpie niu Polski do Unii Europejskiej); Venture capital - jako sznasa pozyskania kapitału przez MSP w Polsce; Polskie przedsiębiorstwo transportu pasażerskiego na rynku Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne; Orienta cja rynkowa Zakładów Samochodowych Jecz SA; Kształce nie jako czynnik konkurencyjności rynkowej przedsię biorstwa; Rola samorządów w zwiększeniu konkurencyjno ści przedsiębiorstw z sektora MSP w perspektywie inte gracji z UE; Procesy dostosowawcze polskiego transpor tu samochodów do wymogów UE. R.3 Polskie przedsiębiorstwo w Unii Europejskiej - bar iery, sznase i zagrożenia: Bariery rozwoju przedsię biorstw polskich a warunki ich sukcesu na rynkach unij nych; Dylematy i szanse polskich MSP wobec przystąpie nia do Jednolitego Rynku Unii Europejskiej; Zarzązanie zasobami ludzkimi w świetle wyzwań związanych z inte gracją Polski ze strukturami UE: Rola i znaczenie funk cji personalnej w procesie konsolidacji podmiotów sek tora bankowego; Reengineering - a Great Disappointment Biopaliwa - paliwami przyszłości; Informatyzacja i wir tualizacja filharmonii elementem budowania orientacji rynkowej instytucji kultury; Outsourcing usług w bran ży budowlanej w perspektywie integracji z UE; Broker unijny; Zagrożenie i bariery dla polskich przedsiębior stw handlowych po wejściu Polski do UE; Zagraniczne przedsiębiorstwa handlowe w Polsce w dobie integracji europejskiej - szansa czy zagrożenie; Perspektywy roz woju polskiego rynku usług ochrony osób i mienia w kon tekście przystąpienia Polski do UE.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej