Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(35)
IBUK Libra
(8)
Forma i typ
Książki
(34)
Publikacje fachowe
(9)
E-booki
(8)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(32)
dostępne
(25)
Placówka
Wypożyczalnia
(25)
Czytelnia
(32)
Autor
Garbarski Lechosław
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Zagrodzki Michał
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Kaczmarek Mirosława
(2)
Kramer Józefa (1930- )
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Antonides Gerrit
(1)
Artemenko Lina
(1)
Asmoah Emmanuel Selase
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Burgiel-Szwec Aleksandra
(1)
Chovancovă M
(1)
Coop Tomasz
(1)
Czernecka Julita
(1)
Danylenko Olena
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Foxall Gordon
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Goldsmith Ronald E
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Heilbrunn Benoit
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jankiewicz Jacek
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Khozhylo Irina
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Lambkin Mary
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lis Marcin
(1)
Macełko Marta
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
Małysa-Kaleta Agata
(1)
Miczyńska-Kowlaska Maria
(1)
Minochkina Olga
(1)
Mącik Dorota
(1)
Niemczyk Agata
(1)
O'Shaughnessy John
(1)
Olejniczak Tomasz
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Pachura Aneta
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Petrivna Irina Krinichnaya
(1)
Pełszyński Jacek
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raaij Fred van
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Shutyak Yuliya
(1)
Sipa Monika
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Skowron Stanisław
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sowa Izabela
(1)
Strzyżewska-Kamińska Marianna
(1)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szulce Halina (1939- )
(1)
Szymczak Jadwiga (1929-2010)
(1)
Szymusiak Henryk
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Van Caillie Didier
(1)
Wanninayake Bandara W.M.C
(1)
Wieja Magdalena
(1)
Wojtaszek Henryk
(1)
Wysocka Katarzyna
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zaltman Gerald
(1)
Zinchenko Viktor
(1)
Łaszkiewicz Anna
(1)
Ławicki Jacek Stanisław
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Światowy Grażyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(42)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(42)
angielski
(1)
Temat
Zachowania konsumentów
(21)
Konsumenci
(17)
Marketing
(11)
Konsumenci (ekon.)
(10)
Zachowanie
(6)
Satysfakcja konsumentów
(5)
Decyzje
(4)
Konsumpcja (ekonomia)
(4)
Lojalność konsumentów
(4)
Postawy
(4)
Reklama
(4)
Spożycie
(4)
Badania marketingowe
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing partnerski
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Psychologia
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Badania rynku
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Zarządzanie
(2)
Analiza rynku
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Banki internetowe
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Integracja europejska
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konkurencja
(1)
Kontrola jakości
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Menedżerowie
(1)
Metody badawcze
(1)
Miasta
(1)
Motywacja
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Nałóg
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja
(1)
Plan marketingowy
(1)
Popyt
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Public relations
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rola społeczna
(1)
Rynek nieruchomości
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sprzedaż
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wpływ rówieśniczy
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Zakupy
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Temat: czas
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Europa
(1)
Gatunek
Podręcznik
(11)
Opracowanie
(8)
Praca zbiorowa
(4)
Dane statystyczne
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Psychologia
(7)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
43 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 183 s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Marketing zaczyna się od konsumenta: Wyzwanie marketingowe; Uwarunkowania demograficzno-ekonomiczne postępowania konsumentów; Uwarunkowania społeczno-psychologiczne postępowania konsumentów; Potrzeby i motywacje; Ryzyko konsumentów w zakupach. Cz.II Decyzje nabywców: Anatomioa decyzji konsumentów; Rodzjae decyzji zakupu; Zakup nowego produktu; Przedsiębiorstwa i instytucje jako nabywcy. Cz.II Marketingowe konsekwencje zachowań nabywców: Analiza mozliwości i zagrożeń działania; Segmentacja rynku; Wybór sposobu działania na rynku; Plasowanie; Zachowanie nabywców a kształtowanie marketingu-mix.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do psychologii i socjologi konsumenta, 2. Procesy informacyjne (uwaga, spostrzeganie, kategoryzacja), 3. Procesy pamięci i uczenia się konsumenta, 4. Procesy podejmowania decyzji konsumenckich, 5. Procesy emocjonalne i motywacyjne konsumenta, 6. Osobowość konsumenta, 7. Satysfakcja konsumenta, 8. Postawy konsumenta a reklama, 9. Reklama jako komunikacja perswazyjna, 10. Zachowanie konsumenta w grupie, 11. Wpływ kultury na zachowanie konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Cz.I: MARKETING ZORIENTOWANY NA KONSUMENTA: 1. Czym zajmuje się marketing, 2. Dokonywanie wyboru przez konsumenta w teorii i praktyce, Cz.II FUNKCJONOWANIE POZ NAWCZE KONSUMENTA: 3. Procesy spostrzegania, 4. Uczenie się w ujęciu poznawczym i behawiorystycznym, 5. Postawy a zachowanie; Cz.III: 6. Osobowość i styl poznawczy, 7. Motywacja i styl życia, Cz.IV: 8. Otoczenie handlowe konsumenta, 9. Konsument w strukturze społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Wiedza o zachowaniach konsumenckich i jej wykorzystanie, Psychologia spostrzegania i zasady konstuowania rekalm, Startegie marketingowe w świetle procesów uczenia sie i pamięci, Motywacja i emocje w marketingu, Postawy konsumenckie, Psychograficzna segmentacja rynku, Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji, Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne, Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki, Znak towarowy, Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe, Reakcja konsumentów na cenę, Dysonans pozazakupowy i satysfakcja pozazakupowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Książka
W koszyku
Lojalność klienta a rozwój organizacji / Stanisław Skowron, Łukasz Skowron. - Warszawa : Difin , 2012. - 175, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Klient we współczesnej organizacji; 2. Klient na rynku; 3. Potencjał klienta i metody jego pomiaru; 4. Doskonałość organizacji z perspektywy klienta; 5. Klient i jego bank w świetle badań empirycznych; 6. Potencjał klienta jako meta kryterium doskonalenia organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ogólna: R.1 Psychologia i ekonomia; R.2 Problem racjonalności podmiotów ekonomicznych; R.3 Percepcja działań ekonomicznych; R.4 Oczekiwania ekonomiczne i zachowania inwestycyjne; R.5 Własność i posiadanie; R.6 Psychologia pieniądza; R.7 Ekonomiczne przesłanki i efekty dobrostanu psychicznego; R.8 Dylematy społeczne; R.9 W jaki sposób nabywamy pojęcia i wartości ekonomiczne. Cz.II Szczegółowa: R.10 Przedsiębiorczość i podejmowa nie ryzyka; R.11 Finanse behawioralne; R.12 Psychologiczne podstawy marketingu; R.13 Reklama i jej wpływ na zakupy; R.14 Zachowania konsumenckie; R.15 Negocjacje; R.16 Podatki; R.17 Oszczędzanie; R.18 Hazard.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Preparing for an expedition: A voyage from the familiar; A voyage to New frontiers; 2. Understanding the mind of the market: Illuminating the mind; Interviewing the mind/brain; Come to think of It; Reading the mind of the market; Memory's fragile Power; Memory, metaphor and stores; Stories and brands; 3. Thinking differently and deeply: Crowbards for creative thinking; Quality questions beret quality answers; Launching a New mind-set.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam; 2. Strategie marketingowe w świetle procesów uczenia się; 3. Pamięć w reklamie; 4. Fałszywa pamięć konsumenta; 5. Motywacja i emocje w marketingu; 6. Podstawy konsumenckie; 7. Psychograficzna segmentacja rynku; 8. Wpływ społeczny na zachowania konsumenckie; 9. Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji; 10. Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne; 11. Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki; 12. Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe; 13. Reakcja konsumentów na cenę; 14. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pzoakupowa; 15. Sprzedawcy; 16. Znak towarowy;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych: Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów; Cechy nowego konsumenta; Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji; Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe. R.2 Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców: Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego nabywcy; Oczekiwania konsumentów dot. opakowań; Rola marki w procesie decyzyjnym nabywcy; Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych nabywców; Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji; Rekacje konsumen tów na działania promocyjne. R.3 Konsument w centrum strategii marketingowej: Podział rynku na segmenty; Strategie pozycjonowania do stosowane do reguł postępowania konsumentów; Konsument w polityce rozwoju nowego produktu; Kształtowanie stra tegii dystrybucji i poziomu obsługi klienta; Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa; Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem. R.4 Relacje z kilentem jako podstawa marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem: Założenia marketingu relacyjnego; Relacje przedsiębiorstwaz podmiotami zewnętrznymi i wewnętrzynymi; Czynniki wpływające na relacje przedsiębiorstwa z podmiotami otoczenia; Instrumenty kształtowania więzi przedsiębiorstwa z klientem; Uwarunkowania i kerunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa. R.5 Kształtowanie satysfakcji klienta: Istota i podstawy pomiaru satysfakcji klienta; Sposoby kształtowania satysfakcji klienta; Bazy danych o klientach; Stosowanie form komunikacji online; Usługi prokonsumenckie w przedsiębiorstwie; Program badania i pomiaru satysfakcji klientów; Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2685)
1.Czynniki kulturowe wpływajace na zachowania konsumenckie, 2.Współczesny konsumpcjonizm, 3.Zachowania konsumenckie w myśli socjologiczno-ekonomicznej, 4.Świadomość i kultura prawna konsumentów, 5.Wpływ mediów masowych na zachowania konsumenckie, 6.Kulturowe uwarunkowania percepcji reklamy, 7.Wpływ zmian wtórnych wartości kulturowych na zachowania konsumenckie, 8.Nowy produkt jako zmiana kulturowa, 9.Kulturowe determinanty zachowań nabywczych rolników
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
1. Wprowadzenie i przegląd omawianych zagadnień. Cz.I Czynniki makro w konsumpcji : 2. Rozwój demograficzny, 3. Czynniki kulturowe, 4. Podaż i korzystanie z produktów i usług, 5. Konsumeryzm i polityka wobec konsumenta. Cz.II Procesy podstawowe : 6. Spostrzeganie i kategoryzacja pojęciowa, 7. Struktura znaczenia a wartość, 8. Motywacja a zachowanie kosumenta, 9. Postawy i emocje, 10. Procesy uczenia się, 11. Procesy podejmowania decyzji, 12. Sytuacja a zachowanie. Cz.III Procesy społeczne : 13. Rodzina a produkcja gospodarstwa domowego, 14. Grupy odniesienia, 15. Innowacje, 16. Styl życia i konsumpcja czasu, 17. Korzystanie ze środków masowego przekazu, 18. Robienie zakupów, 19. Zachowanie finansowe, 20. Grupy wiekowe i etniczne konsumentów. Cz.IV Procesy posprzedażne : 21. Zadowolenie konsumenta i reklamacje, 22. Konsumpcja a środowisko, 23. Dobrobyt i własność. Cz.V Zastosowania : 24. Segmentacja rynku i różnicowanie produktów, 25. Badania nad zachowaniem konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wstęp; Cele, potrzeby i przekonania konsumenta; Potrzeby bez nabywania; Nabywanie jako zachowanie wyznaczone regułami; Wybierania bez decydowania i wybór bez decyzji; Racjonalność procesu zakupu; Podstawy podejmowania decyzji; Komentarz na temat sprawozdań z opinii konsumenta; Podstawy podejmowania decyzji; Komentarz na temat sprawozdań z opinii konsumenta dotyczącej zakupu komputera osobistego; Rozważania, preferencje, intencje nabywcy i satysfakcja po dokonaniu zakupu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Konsyment i jego zachowania na rynku: Konsument idywidualny jako podmiot rynku; Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku; Podstawy źródłowe i metody badania zachowań konsumentów na rynku. Cz.II Modele zachowań konsumentów na rynky: Teoretyczne i metodyczne aspekty budowy modeli zachowań konsumentów na rynku; Ch-ka rynkowych zachowań konsumentów wg modelu EBK. Cz.III Wykorzystanie wiedzy o konsumencie i jego zachowaniach w praktyce: Aktywne kształtowanie zachowań konsumentów w praktyce gospodarczej; Zachowania konsumentów na wybranych rynkach - ujęcia modelowe; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Uwarunkowania przemian konsumpcji w okresie transformacji polskiej gospodarki; R.2 Postawy i formy zachowań konsumentów na rynku (w świetle badań ankietowych); R.3 Zachowania adaptacyjne gospodarstw domowych w warunkach gospodarki rynkowej; R.4 Ocena przemian zachowań konsumenckich w warunkach transformacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Potrzeby konsumentów, Produkt i jego rola w zaspakajaniu potrzeb konsumentów, Strategie produktowe wytworców, istota i formy testowania produktów, Obserwacja jako metoda marketingowego testowania produktów, Metody marketingowego testowania produktów oparte na indagacji, Specjalne metody marketingowego testowania produktów, Metody organoleptyczne w marketingowym testowaniu produktów, próbne użytkowanie jako metoda marketingowego testowania produktów, satysfakcja konsumentów i jej pomiar, Lojalność konsumentow i jej pomiar, Wykorzystanie wyników testowania w praktyce gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Marketing zaczyna się od konsumenta : 1.Wyzwanie marketingowe, 2.Uwarunkowania postępowania konsumentów na rynku, 3.Potrzeby i motywacje, 4.Ryzyko w zakupach konsumentów. Cz.II Decyzje nabywców : 5.Anatomia decyzji konsumentów, 6.Rodzaje decyzji zakupu, 7.Zakup nowegp produktu, 8.Przedsiębiorstwo i instytucjie jako nabywcy. Cz.III wybór rynku docelowego : 9.Analiza możliwości i zagrożeń działania, 10.Segmentacja rynku, 11.Wybór pozycji i sposobu działania na rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zmieniająca się rola marketingu: Rola marketingu w firmie i w gospodarce rynkowej; Od zarządzania marketingowego do zarządzania rynkowego. Cz.II Zachowanie nabywcy: Zachowanie nabywcy w procesie zakupu; Relacje nabywców na bodźce z rynku. CZ.III Konstruowanie strategii marketingowej: Analiza potrzeb poprzez segmentację rynku; Analiza atrakcyjności rynku; Analiza konkurencji; Opracowywanie strategii marketingowej; Strategiczny plan marketingowy. Cz.IV Realziacja strategii marketingowej: Decyzje dot. nowych produktów; Decyzje dot. kanałów dystrybucji; Strategiczne decyzje cenowe; Strategiczne decyzje w zakresie komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych: Istota i znaczenie badań marketingowych; Przygotowanie badania marketingowego; Gromadzenie danych pierwotnych; Budowanie instrumentu pomiarowego; Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników; Statystyka w badaniach marketingowych; Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; Międzynarodowe badania marketingowe; 2. Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków: Badanie i pomiar satysfakcji klienta; Badanie lojalności klienta; Badanie zachowań konsumentów; Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa; Badanie nowego produktu; Badanie cen; Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji; Badanie wybranych narzędzi promocji; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1. : Miejsce badań w marketingu - czyli po co nam badania jakościowe ; R. 2. : Ewolucja w rozumieniu konsumenta : od świadomości do nieświadomości ; R. 3. : Ewolucja w badaniach jakościowych : od zbierania informacj do poszukiwania zrozumeinia ; R. 4. : Najważniejszy pierwszy krok : od pytań marketnigowych do ptań badawczych ; R. 5. : Najtrudniejszy drugi krok : planowanie schematu badania ; R. 6. : Decyzje organizacyjne - proza badań jakościowych ; R. 7. : Scenariusz wywiadu , czyli czego chcemy się dowiedzieć , a o co możemy zapytać ; R. 8. : Techniki projekcyjne i techniki wspomagające - sposób na wyjście poza deklaracje ; R. 9. : Prowadzenie wywiadu , czyli co każdy moderator wiedzieć powinien ; R. 10. : Analiza i interpretacja badań jakościowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej