Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(721)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(720)
Publikacje naukowe
(154)
Publikacje fachowe
(149)
Publikacje dydaktyczne
(28)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(528)
dostępne
(506)
wypożyczone
(21)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(525)
Czytelnia
(534)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(15)
Mruk Henryk (1948- )
(13)
Penc Józef (1939-2017)
(13)
Kotler Philip (1931- )
(11)
Romanowska Maria (1947- )
(11)
Armstrong Michael (1928- )
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(8)
Garbarski Lechosław
(8)
Kożuch Barbara (1950- )
(7)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(7)
Łuczkiewicz Grzegorz
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(6)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(6)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(6)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(6)
Sikorski Czesław (1943- )
(6)
Stabryła Adam (1942- )
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(5)
Gierszewska Grażyna
(5)
Grzegorczyk Wojciech
(5)
Hamrol Adam (1952- )
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(5)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(5)
Opolski Krzysztof (1948- )
(5)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(5)
Rosa Grażyna (1968- )
(5)
Armstrong Gary
(4)
Berliński Lechosław (1944- )
(4)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(4)
Ehrlich Andrzej
(4)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(4)
Listwan Tadeusz (1940- )
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Rusiński Michał
(4)
Szymonik Andrzej (1952- )
(4)
Wiktor Jan W
(4)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(4)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(4)
Andrzejczyk Paweł
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Cenker Ewa Małgorzata
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Dąbkowski Grzegorz
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Florek Magdalena
(3)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(3)
Gralak Henryk
(3)
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Górska Grażyna
(3)
Ingram Marian
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Kassay Stefan
(3)
Kozielski Robert
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Kłeczek Ryszard
(3)
Lany Magdalena
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Nowak Edward (1951- )
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(3)
Rucińska Danuta
(3)
Sitkiewicz Franciszek
(3)
Suchar Marek (1954- )
(3)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(3)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Unterschutz Alicja
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Wójcik Leszek
(3)
Adamczyk Jan
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Belka Marek
(2)
Berkley Holly
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Bramley Peter (1934- )
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Christopher Martin
(2)
Cywoniuk Mirosława
(2)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(2)
Czekaj Jan (1950- )
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Dresler Zbigniew (1943- )
(2)
Figiel Szczepan
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Freeman Edward R. (1951- )
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Grucza Bartosz
(2)
Gruszecka-Malec Grażyna
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(163)
2000 - 2009
(424)
1990 - 1999
(108)
Okres powstania dzieła
2001-
(79)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(701)
Rosja
(8)
Wielka Brytania
(5)
Stany Zjednoczone
(5)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(703)
angielski
(10)
rosyjski
(9)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(2)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(190)
Przedsiębiorstwo
(166)
Zarządzanie
(113)
Organizacja
(67)
Kadry
(65)
Zarządzanie strategiczne
(63)
Marketing strategiczny
(48)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(39)
Kultura organizacyjna
(33)
Planowanie strategiczne
(31)
Marketing elektroniczny
(30)
Badania marketingowe
(28)
Motywacja pracy
(28)
Public relations
(28)
Reklama
(28)
Decyzje
(27)
Zarządzanie jakością
(27)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(26)
Analiza strategiczna
(25)
Logistyka gospodarcza
(25)
Ocena pracowników
(24)
Promocja handlowa
(23)
Przywództwo
(23)
Usługi
(22)
Płaca
(20)
Zarządzanie projektami
(20)
Zatrudnienie
(20)
Komunikacja marketingowa
(19)
Menedżerowie
(19)
Finanse przedsiębiorstwa
(18)
Innowacje
(18)
Rynek
(18)
Strategia marketingowa
(18)
Zachowanie organizacyjne
(18)
Praca
(17)
Banki
(16)
Internet
(16)
Otoczenie firmy
(16)
Turystyka
(16)
Firma (nazwa)
(15)
Polityka zatrudnienia
(15)
Teoria organizacji
(15)
Ceny
(14)
Handel
(14)
Marketing partnerski
(14)
Segmentacja rynku
(14)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(13)
Komunikowanie marketingowe
(13)
Marketing międzynarodowy
(13)
Motywacja
(13)
Obsługa klienta
(13)
Zarządzanie finansami
(13)
Konsumenci (ekon.)
(12)
Controlling
(11)
Handel elektroniczny
(11)
Kanały marketingowe
(11)
Konkurencja
(11)
Konkurencyjność
(11)
Konsumenci
(11)
Reklama internetowa
(11)
Rekrutacja pracowników
(11)
Teoria dystrybucji
(11)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(11)
Komunikacja społeczna
(10)
Polityka płacowa
(10)
Zarządzanie wiedzą
(10)
Analiza SWOT
(9)
Badania rynku
(9)
Etyka biznesu
(9)
Informacja gospodarcza
(9)
Jakość produktu
(9)
Konsumenci (ekonomia)
(9)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(9)
Systemy informatyczne zarządzania
(9)
Służba zdrowia
(9)
Usługi turystyczne
(9)
Znaki towarowe
(9)
Środki masowego przekazu
(9)
Lojalność konsumentów
(8)
Marketing-mix
(8)
Promocja
(8)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(8)
Przedsiębiorstwo usługowe
(8)
Relacje międzyludzkie
(8)
Strategia organizacyjna
(8)
Szkolenie zawodowe
(8)
Zarządzanie ryzykiem
(8)
Jakość
(7)
Jakość usług
(7)
Koszty
(7)
Marketing terytorialny
(7)
Organizacja pracy
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
Strony WWW
(7)
Wartościowanie pracy
(7)
Zachowania konsumentów
(7)
Gospodarka materiałowa
(6)
Instytucje nonprofit
(6)
Marketing polityczny
(6)
Planowanie
(6)
Temat: czas
2001-
(37)
1989-2000
(7)
1901-2000
(3)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(35)
Kraje Unii Europejskiej
(6)
Japonia
(2)
Europa
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(513)
Praca zbiorowa
(12)
Ćwiczenia i zadania
(7)
Case study (studium przypadku)
(5)
Biografia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(497)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(240)
Transport i logistyka
(16)
Informatyka i technologie informacyjne
(14)
Media i komunikacja społeczna
(11)
Psychologia
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Podróże i turystyka
(7)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(4)
Edukacja i pedagogika
(4)
Filozofia i etyka
(4)
Matematyka
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Nauka i badania
(3)
Historia
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Rozwój osobisty
(1)
722 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Normalizacja, akredytacja i certyfikacja, 3. Ocena zgodności, 4. Normy ISO 9000, 5. Wdrożenie systemu i certyfikacja, 6. ISO 9001:2000 - Wymagania, 7. TQM w erze globalizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota public relations, 2. Cel public relations, 3. W organizacji, 4. Poza organizacją, 5. Komunikacja, 6. Badania, planowanie i ocena, 7. Klienci, 8. Marketing, 9. Sprawy publiczne, 10. Relacje ze społecznością lokalną, 11. Media, 12. Globalne public relations, 13. Profesja public relations, 14. Przyszłość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R. I. Rola audytu strategicznego w przedsiębiorstwie: 1. Strategiczna komplementarność decyzji inwestycyjnych; 2. Innowacyjność przedsiębiorstwa i strategiczna komplementarność kapitału ludzkiego; 3. Dywersyfikacja korporacyjna przedsiębiorstw; 4. Audyt strategiczny; 5. Pozycja konkurencyjna; 6. Miękkie zasoby organizacji i przewaga konkurencyjna; 7. Emperia Holding SA- analiza przypadku; 8. Jutrzenka SA- analiza przypadku; 9. Swissmed Centrum Zdrowia SA- analiza przypadku; 10. Podsumowanie; R. II. Narzędzia i metody audytu strategicznego: 1. Narzędzia audytu strategicznego; 2. Metody audytu strategicznego; 3. Analiza przypadku Arcus SA; 4. Analiza przypadku Alchemia SA; Analiza przypadku eCard SA; 6. Podsumowanie; R. III. Audyt strategiczny i zarządzanie ryzykiem: 1. Ryzyko strategiczne; 2. Ryzyko operacyjne i jego związki z audytem strategicznym; 3. Sposoby ograniczania ryzyka operacyjnego; 4. Analiza przypadku- ryzyko strategiczne; 5. Analiza przypadku fuzji banków PKO i BPH; 6. Hipotezy strategiczne i cele strategiczne; 7. Zagrożenia operacyjne jako przybliżenie ryzyka strategicznego; 8. Kwalifikacja ryzyka strategicznego przy pomocy metod planowania finansowego; 9. Podsumowanie; 4. Przykład autorskiego audytu strategicznego: 1. Założenia audytu; 2. Wyniki audytu; 3. Rekomendacje na podstawie audytu strategicznego; 4 Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, 2. Metody analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, 3. Analiza gospodarki materiałowej, 4. Analiza procesu wytwórczego, 5. Analiza gospodarowania środkami trwałymi, 6. Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, 7. Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, 8. Analiza kosztów własnych, 9. Analiza sprawozdań finansowych, 10. Czynniki wpływające na wartość firmy, 11. Postęp techniczno-organizacyjny i jego efektywność, 12. Analiza otoczenia przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Harmonogram zapotrzebowania materiałowego (harmonogram MRP), 2. Planowanie zapotrzebowania potencjału, 3. Planowanie zapotrzebowania dystrybucji, 4. Harmonogram główny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zatrudnianie w administracji publicznej / red. nauk. Helena Szewczyk. - Stan prawny na 30.11.2013 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. , 2014. - 376 s. ; 24 cm.
1. Zatrudnienie w samorządowych jednostkach organizacyjnych: Umowa o pracę na czas określony jako podstawa nawiązania stosunku pracy w samorządzie terytorialnym; Umowa o pracę na zastępstwo w samorządowych jednostkach organizacyjnych; Dopuszczalność stosowania telepracy w samorządzie telepracy w samorządzie terytorialnym; Zmiana treści stosunku pracy w samorządowych jednostkach organizacyjnych; Czas pracy w samorządowych jednostkach organizacyjnych; Wynagrodzenie pracowników samorządowych; Urlopy bezpłatne i szkoleniowe w samorządzie terytorialnym; Obowiązek podnoszenia kwalifikacji przez pracowników samorządowych; Wygaśnięcie stosunku pracy pracowników samorządowych; 2. Zatrudnienie w służbie cywilnej: Nabór na wyższe stanowiska w służbie cywilnej; Dyspozycyjność w służbie cywilnej; Rozwiązanie stosunku pracy bez wypowiedzenia z mianowanym urzędnikiem służby cywilnej; Urlopu pracownicze w służbie cywilnej; Obowiązki członków korpusu służby cywilnej o charakterze państwowym; Obowiązek poddania się okresowej oceny kwalifikacyjnej przez członka korpusu służby cywilnej; Odpowiedzialność porządkowa i dyscyplinarna członków korpusu służby cywilnej za naruszenie obowiązków służbowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w teorii ekonomii, 2. Specyfika i klasyfikacja usług, 3. Struktura i przeobrażenia współczesnego sektora usług, 4. Handel w gospodarce, 5. Międzynarodowa wymiana usług, 6. Usługi transportowo-spedycyjne, 7. Usługi portowo-żeglugowe, 8. Usługi logistyczne, 9. Usługi turystyczne i hotelarskie, 10. Usługi pocztowe, 11. Usługi telekomunikacyjne, 12. Usługi bankowe, 13. Usługi ubezpieczeniowe, 14. Usługi medyczne, 15. Usługi publiczne, 16. Usługi komunalne, 17. Usługi konsultingowo-doradcze, 18. Usługi edukacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Geneza przedsiębiorstwa; Przedsiębiorca i przedsiębiorczość; Przedsiębiorstwo jako główny podmiot życia gospodarczego; Otoczenie przedsiębiorstwa; Cele i misja przedsiębiorstwa; Niepewność i ryzyko ekonomiczne przedsiębiorstwa; Formy, rodzaje i typy przedsiębiorstw; Wielkość przedsiębiorstwa; zarządzanie przedsiębiorstwem - istota i funkcje; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa; Kadra kierownicza w przedsiębiorstwie; Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem; Operacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem, Zarządzanie małym przedsiębiorstwem, Zarządzanie dużym przedsiębiorstwem, Zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym, Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, Kultura i etyka przedsiębiorstwa, Koniec życia przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr. Akademičeskij kurs)
Zawiera: Раздел I. ИНФОРМАЦИЯ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ И ПРОЦЕССЫ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ Глава 1. Экономическая информация: Экономическая информация как часть информационного ресурса общества; Информация и информационные процессы в организационно-экономической сфере; Сущность, значение и закономерности развития информационных систем и технологий в современной экономике; Экономические законы развития информационных технологий. Глава 2. Информационные технологии: Основные понятия, терминология и классификация; Технология и методы обработки экономической информации; Структура базовой информационной технологии. Глава 3. Информационные системы: Роль и место автоматизированных информационных систем в экономике; Виды информационных систем и принципы их создания; Состав информационных систем; Жизненный цикл информационных систем. Раздел II. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В УПРАВЛЕНИИ ПРЕДПРИЯТИЕМ Глава 4. Организация и средства информационных технологий обеспечения управленческой деятельности: Предприятие как объект управления; Роль и место информационных технологий в управлении предприятием; нформационные технологии организационного развития и стратегического управления предприятием. Глава 5. Методические основы создания информационных систем и технологий в управлении предприятием: Основные понятия; Системный подход; Информационный подход; Стратегический подход; Объектно-ориентированный подход; Методические принципы совершенствования управления предприятием на основе информационных технологий; Разработка информационного обеспечения систем управления предприятием. Глава 6. Информационные технологии документационного обеспечения управленческой деятельности: Основные понятия документационного обеспечения управленческой деятельности; Виды информационных систем управления документационным обеспечением предприятия; Организация электронной системы управления документооборотом. Глава 7. Инструментальные средства компьютерных технологий информационного обслуживания управленческой деятельности: Общие свойства КИС; Типовой состав функциональных модулей КИС; Корпоративная информационная система SAP R/3; Корпоративные информационные системы компании «Microsoft»; Корпоративная информационная система «Галактика»; Корпоративная информационная система «Парус». Глава 8. Компьютерные технологии интеллектуальной поддержки управленческих решений: Корпоративная сеть Интранет; Информационные базы корпоративных информационных систем; Аналитическая обработка данных. Раздел III. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В МАРКЕТИНГЕ Глава 9. Структура и состав информационной системы маркетинга; Маркетинг как объект управления; Информационное обеспечение в системе управления маркетингом; Управление взаимоотношениями с потребителем (CRM); Планирование ресурсов в зависимости от потребности клиента (CSRP); Непрерывная информационная поддержка поставок и жизненного цикла (CALS); Программные продукты в маркетинге. Глава 10. Функциональное назначение и ресурсы Интернета: Технология Интернет в маркетинге; Электронная коммерция. Раздел IV. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БУХГАЛТЕРСКОМ УЧЕТЕ Глава 11. Общая характеристика информационной системы бухгалтерского учета: Сущность и принципы ведения бухгалтерского учета; Учетная политика; Функциональная архитектура бухгалтерского учета. Глава 12. Компьютерные информационные технологии в бухгалтерском учете: Программные продукты ИС бухгалтерского учета; Классы программных продуктов ИС бухгалтерского учета. Раздел V. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БАНКОВСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 13. Специфика организации банковского дела в России: Сущность банковской деятельности; Операции и услуги банков; Основные тенденции развития банковской системы России. Глава 14. Проблемы создания информационных систем банковской деятельности: Принципы построения автоматизированных банковских систем; Технические решения банковских систем; Информационное и программное обеспечение банковских систем; Электронный документооборот в банке Глава 15. Электронные банковские услуги: Электронные услуги с использованием банковских карт; Электронные услуги дистанционного банковского обслуживания; Автоматизация межбанковских расчетов; Электронные платежные системы в Интернете. Раздел VI. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В СТРАХОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 16. Понятие страховой деятельности и ее организации: Риск как экономическая категория; Основные функции и задачи страхования; Основы финансово-хозяйственной деятельности страховщиков. Глава 17. Автоматизированные информационные системы страховой деятельности: Организационная структура ИС СД; Функциональная структура ИС СД; Информационные технологии ИС СД; Программа «Парус-Страхование»; Программа «ИНЭК-Страховщик»; Развитие ИС СД. Раздел VII. СТАНДАРТИЗАЦИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ Глава 18. Основы построения системы стандартов ИТ: Понятие открытых систем; Международные структуры в области стандартизации информационных технологий; Методологический базис открытых систем; Архитектурные спецификации (эталонные модели); Эталонная модель взаимосвязи открытых систем; Базовые спецификации. Глава 19. Инструменты функциональной стандартизации: Понятие профиля открытой системы; Классификация профилей; Основные свойства и назначение профилей; Пример компоновки функционального профиля. Раздел VIII. БЕЗОПАСНОСТЬ ИНФОРМАЦИОННЫХ СИСТЕМ Глава 20. Защищенная информационная система: Определение защищенной информационной системы; Методология анализа защищенности информационной системы; Требования к архитектуре информационной системы для обеспечения безопасности ее функционирования; Этапы построения системы безопасности ИС; Стандартизация подходов к обеспечению информационной безопасности; Обеспечение интегральной безопасности информационных систем.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Marketing w politycznym zwierciadle, 2.Planowanie strategii komunikacyjnej partii politycznej. Analiza marketingowa, 3.Marketing polityczny w kampaniach wyborczych, 4.Wizerunek lidera politycznego, 5.Rekalma polityczna, 6.Polityczna reklama negatywna, 7.Czarny Public Relations - brutalna kampania czy profesjonalizacja rynku wyborczego??, 8.Kolor i symbol jako wizualne środki emocjonalnego oddziaływania w polityce, 9.Miejsce retoryki we współczesnej polityce, 10.Telewizja jako istotny czynniki kształtujący role aktorów politycznych oraz widzów, 11.Podmioty lobbingu w Unii Europejskiej na przykładzie UNICE, 12.Door-to-door jako instrument aktywizacji wyborców, 13.Kobiety w polityce, 14.Sojusz Lewicy Demokratycznej w kampanii wyborczej, przed wyborami parlamentarnymi 2001 roku, 15.Platforma Obywatelska-nowa jakość w polityce?, 16.Kampania wyborcza komitetu wyborczego Prawo i Sprawiedliwość w wyborach w 2001 roku, 17.Ewolucja wizerunku Polskiego stronnictwa Ludowego, 18.Andrzej Lepper - polityk z przypadku czy profesjonalista?, 19.Liga Polsich Rodzin - prawica polskiej sceny politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Raport z badań ankietowych: 1. Charkaterystyka badanych firm, 2. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Dobór pracowników, 4. Ocenianie pracowników, 5. Motywowanie pracowników, 6. Szkolenie pracowników, 7. Stosunki międzyludzkie, 8. Tendencje zmian planowanych, 9. Konkurencyjność badanych przedsiębiorstw, Cz.II Raport z badań pogłębionych - analiza przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Zarządzanie wiedzą jako strategiczne wyzwanie dla działu zasobów ludzkich 1. Zmiany w świecie biznesu wymuszające zarządzanie wiedzą, 2. Awans działu kadr za szczebla operacyjnego na strategiczny, 3. Jak wykształcić kulturą podporządkowaną wiedzy. Cz. II Budowanie kultury podporządkowanej wiedzy: 4. Struktura, funkcje i zakres obowiązków w kulturze podporządkowanej wiedzy, 5. Rola działu zasobów ludzkich w budowaniu kultury podporządkowanej wiedzy, 6. Nauka od nowa, 7. Co motywuje pracowników umysłowych do nauki?, 8. Nauka i praca we wspólnotach praktyków. Cz. III Zwiększenie umiejętności i wiarygodności działu zasobów ludzkich w zakresie zarządzania wiedzą: 9. Dostosowanie zarządzania zasobami ludzkimi do zarządzania wiedzą, 10. Dowiedz się, co wiesz: język i narzędzia do tworzenia mapy wiedzy, 11. Kompletowanie własnego zestawu narzędzi zarządzania wiedzą, 12. Jak mądrze wykorzystać technologię
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd.3 rozszerz. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa, 2007. - 265 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Książka
W koszyku
CZ.I Bank na tle systemu bankowego i rynku finansowego : 1. System bankowy, 2. Bank i jego cechy charakterystyczne, 3. Rynki finansowe - instrumenty, podmioty, klasyfikacja. Cz. II Operacje bankowe: 4. Operacje depozytowe, 5. Operacje płatnicze, 6. Operacje aktywne - kredytowe i lokacyjne, 7. eracje zabezpieczające - gwarancje i poręczenia, 8. Operacje instrumentami pochodnymi. Cz. III Otoczenie banku i jego relacje z nim : 9. Otoczenie banku, 10. Marketing bankowy, 11. Bankowość elektroniczna. Cz. IV Gospodarka finansowa banku : 12. Pasywa, aktywa, wynik finansowy, 13. Ryzyko i zarządzanie ryzykiem, 14. Analiza i ocena sytuacji finansowej banku. Cz. V Zarządzanie bankiem : 15. Organizowanie działalności banku, 16. Kontrola w zarządzaniu bankiem, 17. Polityka banku i planowanie działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacyjne studiowanie na specjalności; Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa – wprowadzenie; Rozdział 1. Zasoby - znaczenie i klasyfikacja Rozdział 2. Zarządzanie majątkiem trwałym przedsiębiorstwa Rozdział 3. Zarządzanie majątkiem obrotowym Rozdział 4. Istota zarządzania przez wartość - źródła danych i podstawy formułowania rekomendacji zarządczych (studium przypadku) Rozdział 5. Budowa i operacjonalizacja strategii generalnej lub obszarowej organizacji złożonej strukturalnie - metodyka i wytyczne do opracowania projektu Rozdział 6. Etyka biznesu - istota i poziomy Rozdział 7. Obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 8. Standardy i wytyczne z zakresu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem Rozdział 10. Instrumenty rynku pieniężnego - weksel Rozdział 11. Jak przekonać inwestora venture capital do pomysłu biznesowego - czyli jak przygotować skuteczny pitch deck? Rozdział 12. Kultura doskonałości i pomiar poziomu jej dojrzałości w organizacji (studium przypadku) Rozdział 13. Droga przedsiębiorstwa w procesie certyfikacji obowiązkowej i dobrowolnej wyrobów Rozdział 14. Instrumentarium zarządzania jakością (studium przypadku) Rozdział 15. Rola auditu w procesie doskonalenia (studium przypadku) Rozdział 16. Zarządzanie środowiskowe w przedsiębiorstwie (studium przypadku) Rozdział 17. Relacje w biznesie - typologia Rozdział 18. Analiza makrootoczema organizacji z wykorzystaniem modelu PEST - metodyka cyklicznego monitonngu otoczenia organizacji Rozdział 19. Franczyza jako forma współdziałania przedsiębiorstw Rozdział 20. Podejmowanie decyzji menedżerskich na poziomie ujednolicania procesów w jednostce biznesowej w pionie IT - procesy, controlling (studium przypadku) Rozdział 21. Key Performance Indicators (Joanna Próchniak) Rozdział 22. Wykorzystanie zarządzania projektem do osiągania celów przedsiębiorstwa Rozdział 23. Lean Management w przedsiębiorstwie (zadanie, gra symulacyjna) Rozdział 24. Metoda FMEA i jej zastosowanie Rozdział 25. Prognozowany rachunek przepływów pieniężnych - finansowa część biznesplanu przedsięwzięcia gospodarczego (arkusz kalkulacyjny) Rozdział 26. Pomiar wartości wykreowanej. Nośniki wartości i źródła tworzenia zysku (studium przypadku) Rozdział 27. Nadużycia w przedsiębiorstwie Rozdział 28. Ocena zagrożenia niewypłacalnością kontrahenta - systemy wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw (analityka finansowa) Rozdział 29. Identyfikacja i klasyfikacja kosztów jakości (studium przypadku) Rozdział 30. Ocena jakości usług (studium przypadku) Rozdział 31. Trendy w konsumpcji żywności Rozdział 32. Zastosowanie metody Kano w ocenie cech jakości usług świadczonych przez dziekanat Rozdział 33. Zasady wdrożenia systemu HACCP w placówce gastronomicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Publikacja darmowa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej