23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Wstęp: Marketing 6.0: Przyszłość jest immersyjna; Część I: Wprowadzenie do marketingu 6.0; 1. Nadejście ery marketingu 6.0; 2. Pojawienie się tubylców cyfrowo-fizycznych; 3. Nieuchronność marketingu immersyjnego; 4. Przyszłość tworzenia doświadczeń konsumenckich; Część II: Czynniki technologiczne i środowiskowe; 5. Zrozumienie czynników technologicznych; 6. Budowanie rzeczywistości poszerzonej (XR); 7. Wykorzystanie metaświatów; Część III: Doświadczenie w marketingu 6.0; 8. Marketing multisensoryczny; 9. Marketing przestrzenny; 10, marketing w metaświecie; Podziękowania
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej