23774
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia przy pracach.
Formatted contents note
Przedmowa; Mobilny uczeń – mobilny nauczyciel, czyli po co szkole technologia; Konsumpcja informacji a sztuka jej przetwarzania; Eye-tracking w badaniach pedagogicznych; Wątki edukacji medialnej w kampaniach prezydenckich w Polsce w latach 1989-2010; Wykorzystanie narzędzi informatycznych do symulacji w procesie edukacji; Szkolne problemy uczniów i rola mediów w ich rozwiązywaniu; Populizm i manipulacja w sferze publicznej i mediach istotnym zagrożeniem nie tylko dla demokracji; Praca i wyzysk w mediach społecznościowych, czyli Tom Sawyer w globalnej wiosce; Wizualizacja w e-nauczaniu; Trendy rozwoju MOOC-ów; Komputery i Internet – szanse i zagrożenia w kształceniu i wychowaniu; Cyfrowa ewolucja pisania i odczytywania informacji; Analiza wybranych zjawisk i procesów w cyberprzestrzeni; Edukacja mobilna jako poszerzone środowisko edukacyjne; Zaawansowanie społeczeństwa informacyjnego w różnych grupach wiekowych; Aspekty aplikacyjne technologii informacyjno-komunikacyjnych w kontekście poglądowości pośredniej w nauczaniu-uczeniu się fizyki; W trosce o holistyczny wymiar ucznia; Budzące się szkoły jutra; Umiejętność projektowania gier komputerowych jako kluczowa kompetencja przyszłych cyfrowych nauczycieli; Wzmacnianie tożsamości realnej – pedagogicznym wyzwaniem chwili w kontekście procesu wirtualnej detożsamizacji; Przestrzeń medialna najmłodszych jako podstawa rozwoju ikonosfery i poznawania natury mediów; Między kredą a tablicą interaktywną – w stronę nowoczesnej szkoły; O efekcie cieplarnianym w edukacji; Szkoła w cyfrowym świecie - w stronę idei partnerstwa; E-learning w dobie MOOC’s; Meandry polskiego prawa oświatowego; Działalność prospołeczna z perspektywy wolontariuszy – przekaz medialny a rzeczywistość; Film transmedialny – doświadczenia realizacyjne z projektu edukacyjnego; Otwarta Edukacja; Model SAMR, czyli o (sensownym) wykorzystaniu technologii w nauczaniu; Optymalne wyposażenie klas szkolnych w technologie edukacyjne; Pokolenie X i pokolenie Y – analiza wybranych aspektów funkcjonowania. Raport z badań; Wpływ mediów na transformacje społeczne; Kościół w social media i social media w Kościele w Polsce na przykładzie serwisu społecznościowego Twitter; Zamienność i współdziałanie przestrzeni edukacyjnych z udziałem nowych technologii. Od infografiki do rozszerzonej rzeczywistości; Środowisko życia dziecka i jego potencjał edukacyjny; Podstawy psychoprofilaktyki zagrożeń medialnych; Nauka programowania zamiast przedmiotu informatyka w szkołach podstawowych; Wielozadaniowość jako czynnik determinujący jakość i powodzenie terapii funkcji poznawczych dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; Jak moglibyśmy się uczyć, II (As We May Learn); Wykorzystanie techniki automatycznego rozumienia jako elementu systemu kontroli wiedzy w systemach e-kształcenia; Edukacja 3D w świetle wybranych koncepcji pedagogicznych; Profesjonalizm nauczyciela źródłem sukcesu pedagogicznego – dylematy i oczekiwania społeczne; Media w edukacji dla ochrony zdrowia i życia; Eksplozja informacji versus eksplozja ignorancji; Nowe media a mózg dziecka w rozwoju poznawczym – primum non nocere; Problemy wykorzystania Internetu przez osoby z niepełnosprawnością; Współczesna rodzina w immersyjnym świecie mediów cyfrowych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again