23479
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na s.155-162.
Uwaga dotycząca zawartości
Wstęp; Rozdział 1. Wprowadzenie do logistyki dystrybucji 1.1. Logistyka dystrybucji - istota i funkcje 1.2. Cele logistyki dystrybucji 1.3. Holistyczne podejście do logistyki dystrybucji 1.4. Trendy wpływające na rozwój logistyki dystrybucji Rozdział 2. Kanały dystrybucji 2.1. Proste i złożone kanały dystrybucji 2.2. Relacje pomiędzy uczestnikami kanałów dystrybucji 2.3. Projektowanie kanałów dystrybucji 2.3.1. Przesłanki uaktualniania struktury kanału dystrybucji 2.3.2. Wybór kanału dystrybucji 2.3.3. Wybór pośredników Rozdział 3. Logistyczna obsługa klientów 3.1. Istota i elementy logistycznej obsługi klientów 3.2. Metody ustalania właściwego poziomu obsługi klientów 3.2.1. Metoda SERVQUAL 3.2.2. Badanie półki 3.2.3. Audyt tajemniczego klienta Rozdział 4. Organizacja logistyki dystrybucji 4.1. Wybrane rozwiązania wspierające operacje dystrybucyjne 4.1.1. Merge-in-transit 4.1.2. Cross-docking 4.1.3. Współdzielenie dystrybucji 4.2. Planowanie potrzeb dystrybucyjnych - DRP 4.3. Procesy dystrybucyjne w branży FMCG Rozdział 5. Wykorzystanie internetu w dystrybucji towarów 5.1. Sprzedaż internetowa 5.2. Modele dystrybucji sklepów internetowych 5.2.1. Model magazyn własny 5.2.2. Model dropshipping 5.2.3. Model extended shopping 5.2.4. Model fulfillment 5.2.5. Model brokering towarowy Rozdział 6. Społecznie odpowiedzialna logistyka dystrybucji 6.1. Pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu 6.2. Społecznie odpowiedzialne działania w logistyce dystrybucji 6.3. Wycofanie produktu z rynku - product recall - jako sprawdzian realizacji założeń społecznej odpowiedzialności; Podsumowanie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; O Autorach.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla przedsiębiorców, menedżerów, przedstawicieli środowisk akademickich i studentów.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Akademia Morska (Szczecin)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej