23774
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Notes:
Dissertation note
Praca doktorska. Uniwersytet Warszawski, Warszawa 2014.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 177-199.
Formatted contents note
1. Definiowanie i kreacja wizerunku; 2. Wpływ mediów masowych na odbiorcę; 3.Szkoła wyższa jako nietypowy podmiot rynkowy; 4. Media studenckie jako przykład działalności kulturotwórczej; 5. Media studenckie w Polsce - próba charakterystyki i oceny ich wpływu na kreowanie wizerunku uczelni.
Funding information note
Publikacja została dofinansowana ze środków MNiSW na utrzymanie potencjału badawczego Wydziału Administracji i Nauk Społecznych Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again