23499
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
1. Droga specjalisty marketingu w mediach społecznościowych; 2. Budowanie osobistej marki partyzanta; 3. Dziesięć najważniejszych atrybutów partyzanta marketingu w mediach społecznościowych; 4. Arsenał partyzanta w mediach społecznościowych; 5. Zwrot z inwestycji; 6. Ukierunkowanie działań partyzanta; 7. Definicja marketingu partyzanckiego w mediach społecznościowych; 8. Budowa i ochrona kwatery głównej partyzanta; 9. Rekrutacja i współpraca z innymi partyzantami; 10. Plan partyzanckiego ataku w mediach społecznościowych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej