23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia s. 269-274, [1] i przy rozdz.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Pojęcie, zasady i instrumenty marketingu usług turysytcznych, 2. Zachowania konsumentów usług turystycznych, 3. Proces planowania marketingowego w przedsiębiorstwie turystycznym, 4. Produkt turystyczny, 5. Cena jako instrument marketingu w turystyce, 6. Dystrybucja produktu turystycznego, 7. Promocja w turystyce, 8. E-marketing usług turystycznych, 9. Marketing regionu w turystyce, 10. Marketing usług agroturystycznych, 11. Marketing międzynarodowy usług turystycznych
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej