23774
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
General note
Spis rysunków i tabel
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Formatted contents note
Wstęp, Cel i zakres pracy, 1. Charakterystyka systemów CRM w aspekcie zarządzania logistycznego, 1.1. Logistyczna obsługa klienta, 1.2. Ogólne pojęcie i definicje systemu CRM, 1.3. Poczatki i rozwój systemów CRM, 1.4. Filozofia CRM, 1.5. Koncentracja na kliencie jako podstawa strategii CRM, 1.6. Architektura systemów CRM, 2. Przegląd oraz porównanie wybranych systemów dostepnych na rynku, 2.1. Systemy o pełnej funkcjonalności CRM, 2.2. Systemy o ograniczonej funkcjonalności CRM, 2.3. Rynek CRM w Polsce, 3. technologie IT wspierające CRM, 3.1. Internet i rynki internetowe, 3.2. Elektroniczny biznes (e-business), 3.3. E-CRM, 3.4. Mobolny CRM, 3.5. Przegląd nowoczesnych technologii telematycznych, 4. Wdrożenie systemu TETA_CRM w modelowej firmie, 4.1. cele i oczekiwania wobec wdrożenia systemu, 4.2. Harmonogram wdrożenia, 4.3. Zakres funkcjonalny systemu TETA_CRM, 4.4. Charakterystyka firmy modelowej, 4.5. Zdefiniowanie potrzeb modelowej firmy wobec systemu, 5. Analiza wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.1. Charakterystyka procesow biznesowych objetych wdrożeniem, 5.2. Ważniejsze modyfikacje systemu, 5.3. Środowisko informatyczne, 5.4. Koszty wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.5. Przebieg wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.6. Korzyści i zagrożenia związane z wdrożeniem systemu.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again