23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
1. Współczesne systemy medialne: zewnętrzne ograniczenia rozwoju. Cz.I Wielkie rynki medialne: 1. Amerykański rynek telewizyjny, 2. Rola i pozycja koncernów CBS Corporation i Viacom w amerykańskim systemie medialnym, 3. System medialny Japonii. Cz.II Systemy medialne w krajach Europy Zachodniej. Model liberalny - Wielka Brytania: 1. Prasa w Wielkiej Brytanii - rynek pracy informacyjnej, 2. Zmiany na rynku radiowo-telewizyjnym w Wielkiej Brytanii, 3. Prawne i etyczne podstawy funkcjonowania brytyjskiego systemu mediów elektronicznych. DZ.II Model demokratycznego korporacjonizmu - Austria i Norwegia: 1. System prasowy Austrii, 2. Transformacja rynku telewizyjnego w Austrii po 2001 r., 3. Media w Norwegii - historia rozwoju, struktura i norweska obecność w Polsce. Dz.III Model spolaryzowanego pluralizmu - Hiszpania: 1. system medialny Hiszpanii, 2. Dzienniki regionalne w hiszpańskiej Murcji. Cz.III Systemy medialne w krajach postkomunistycznych. Czwarty model/modele systemu medialnego?: 1. Nowe media w Rosji, 2. System prasowy w Czechach
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej