23753
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Uwaga dotycząca zawartości
Wstęp: Quo vadis, instytucjo użyteczności publicznej?; Cz. I Public relations - ch-ka narzędzi: Firma społecznie odpowiedzialna szansą na przetrwanie w turbulentnych czasach; Działanie firmy za pomocą słów, czyli wpływ formy komunikatów werbalnych na kształtowanie się wizerunku przedsiębiorstwa; Internet w public relations - samopoczucie dobre, rzeczywistość skrzeczy; Nowoczesny monitoring mediów; W jaki sposób firmy wykorzystują informacje pochodzące z monitoringu mediów?; Lobbing jako narzędzie przedsiębiorcy. Studium przypadku. Cz. II Public relations instytucji użyteczności publicznej: Public relations instytucji edukacyjnych; Public relations w służbie zdrowia; Public relations instytucji zaufania publicznego.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej