23773
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Reklamacje - pomost między organizacja a klientem; Filozofia traktowania reklamacji jako prezentu; Najlepsza okazja do zbadania rynku; Co niezadowoleni klienci mowią, robią i czego chcą; Dlaczego wiekszość klientow nie sklada reklamacji?; Związek miedzy skargami klientow; sanacją obslugi i stałym doskonalen iem jakości w organizacji; Przekuwanie strategii traktowania rekalmacji jako prezentu w czyn; Formula p rezentu; Pięć zasad przekształcania klientow terroryst ów w partnerow; Odpowiadanie na pisemne reklamacje; Oj jak to boli - czyli jak postępować z krytyką pod naszym adresem; Jak sprawić, by organizacja polubiła reklamacje; Stymulowanie wzrostu liczby reklamacji: udostępnaianie bezpłatnych infolinii i inne metody; Opracowanie polityki sprzyjającej reklamacjom; Tworzenie kultury sprzyjającej reklamacjom; Tworzenie środowiska sprzyjajacego reklamacjom od klientów wewnetrznych; Przekształcanie organizacji w sprzyjająca reklamacjom.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again