Digitalizacja
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(5)
Autor
Bajor Agnieszka (1973- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Chachlikowska Aldona
(1)
Gienas Krzysztof
(1)
Gredka-Ligarska Iwona
(1)
Gwardzińska Żaneta
(1)
Jazdon Artur
(1)
Kocot Damian
(1)
Kocot Maria
(1)
Niewdana Józef
(1)
Paleczna Dominika
(1)
Papis Wojciech
(1)
Rams Adrian
(1)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(1)
Rozmus Dariusz (1961- )
(1)
Sawisz Anna
(1)
Sypień Jacek
(1)
Vandendorpe Christian
(1)
Wilk Bartosz
(1)
Witt Jakub
(1)
Węgrzak Małgorzata
(1)
Zapłata Rafał
(1)
Ławicka Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Digitalizacja
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Hiszpania
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Opracowanie
(2)
Raport z badań
(2)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Rafał Zapłata: Cyfryzacja w naukach o przeszłości i ochronie zabytków - przekrojowo o projekcie, kształceniu oraz badaniach cyfryzacji i digitalizacji dziedzictwa kulturowego w Polsce. Anetta Kepczyńska-Walczak, Bartosz M. Walczak: Cyfrowe zasoby wiedzy o zabytkach - teoria i codzienna praktyka. Agnieszka Oniszczuk: Polityka europejska, dziedzictwo kulturowe i cyfryzacja. Andrzej Radomski: Wizualne analizy, interaktywne narracje. Marek Słoń: Słowo jako nośnik tożsamości, indeksy i bazy danych. Bartłomiej Gutowski: Digital Art History (DAH) 2016. Jacek Tomczyk: Cyfryzacja a problematyka ciała ludzkiego i szczątków ludzkich. Małgorzata Wrześniak, Mirosław Borusiewicz: Kiedy drukarki 3D wydrukują ramiona Wenus z Milo? - czyli multimedia w muzeach. Rafał Zapłata: Przeszłość, zabytki i technologie cyfrowe-o zagrożeniach słów kilka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kształtowanie się polskiego nazewnictwa prasowego (ze szczególnym uwzględnieniem nazw pism codziennych) na przestrzeni dziejów dziennikarstwa, 2. Najważniejsze polskie gazety do wybuchu pierwszej wojny światowej w kontekście zabezpieczenia ich dla potomnych (charakterystyka, badania, zasoby), 3. Polska prasa konspiracyjna 1939-1945 w badaniach oraz w zasobach bibliotek i archiwów polskich, 4. Prasa codzienna do 1939 roku w zbiorach bibliotek Białegostoku. Charakterystyka, zasób, ochrona, 5. Zbiór gazet w Bibliotece Książąt Czartoryskich w Krakowie, 6. Zbiory Gazet w British Library: historia i przyszłość, 7. Pomorskie gazety w zbiorach Biblioteki Uniwersyteckiej w Greifswaldzie, 8. "Archiwum Prasy Niemieckich Wysiedlonych" w BIbliotece im. Marcina Opitza w Herne, 9. Gazety regionalne do 1919 roku w zbiorach Biblioteki Uniwersyteckiej w Poznaniu, ich stan zachowania i ochrona, 10. Gazety polskie okresu międzywojennego w Bibliotece Uniwersyteckiej w Poznaniu, 11. Wielkopolska prasa lokalna po 1989 roku w zbiorach Biblioteki Uniwersyteckiej w Poznaniu, 12. Opracowanie katalogowe gazet w Bibliotece Narodowej, 13. Uwagi i postulaty dotyczące katalogowania gazet pisanych, 14.Opracowanie gazet w Bibliotece Uniwersyteckiej w Poznaniu, 15. Archiwa prasowe HWWA i ZBW - retrodigitalizacja starych zasobów w okresie od 1900 do 1949 roku, 16. Bibliografia gazet: filozofia, strategia i metodologia w świetle kilku konkretnych przykładów, 17. Informacje z prasy codziennej w "Bibliografii regionalnej Wielkopolski". Kryteria doboru i funkcje, 18. System digitalizacji, przeszukiwania i prezentowania zasobów prasowych, 19. Digitalizacja i dostęp do starych gazet i czasopism, 20. Archiwizacja analogowa i cyfrowa. Techniki, trendy, korzyści i problemy, 21. Gazety w Kujawsko-Pomorskiej Bibliotece Cyfrowej, 22. Prasa emigracyjna w Bibliotece cyfrowej - casus "Wiadomości" londyńskich, 23. Gazety w Wielkopolskiej Bibliotece Cyfrowej - doświadczenia i plany Biblioteki Uniwersyteckiej, 24. czynniki niszczące papier gazetowy. Metody zabezpieczania i konserwacji gazet XXI wieku, 25. Internetowe archiwa polskich dzienników ogólnoinformacyjnych, 26. Digital Rights Management - czy jest się czego obawiać?, 27. Przyszłość prasy w systemie komunikacji masowej - główne kierunki zmian w rynkowym i społecznym funkcjonowaniu dzienników i czasopism, 28. Gazety przyszłości. Obecne kierunki i tendencje rozwoju rynku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliotekarskie problemy komunikacji: Nie tylko brak windy, czyli o problemach komunikacji bibliotecznej; Użytkownik dla biblioteki, czy biblioteka dla użytkownika? Czyli jak to robią Brytyjczycy; Bibliotekarz biznesowy w bibliotece publicznej XXI wieku; Biblioteka Naukowa Głównego Instytutu Górnictwa miejscem komunikacji różnych grup użytkowników; Biblioteki jako ośrodki komunikacji w środowiskach anarchistycznych. Informacja jako komunikacja: Informacja naukowa. Szkic o ewolucji nazwy dyscypliny i pola działalności praktycznej; Pojęcie informacji prawnej i początki zautomatyzowanej informacji o prawie na świecie oraz w Polsce; Internetowe systemy informatycznego zarządzania zbiorem bibliotecznym; Digitalizacja w globalnej skali, czyli projekt firmy gogle; Możliwości Europeany i jej przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: I. Aspekty prawne: Zasada dostępu do zbiorów muzealnych a ich ochrona; Digitalizacja muzealiów jako pole eksploatacji utworu; Prawa autorskie w ekspozycjach muzealnych; Tajemnica przedsiębiorstw w muzeach; Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego w działalności muzeów; Sprawowanie nadzoru i kontroli nad muzeami; Regulacje prawne dotyczące muzeów w Hiszpani. II Zagadnienia praktyczne: Otwarte muzeum. Relikty olkuskich murów obronnych i synagogi jako pomniki pamięci; Olkuskie muzea społeczne - zagrożenia, wyzwania, szanse; Pozyskiwanie i wykorzystywanie funduszy zewnętrznych dla muzeów z programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Studium przypadku.; Rola małych zbiorów muzealnych w kształtowaniu lokalnej społeczności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Zawiera: Wstęp. 1. Komunikacja marketingowa w świetle rozwoju Internetu – podstawy teoretyczne: 1.1. Proces komunikacji – istota, elementy i ich znaczenie; 1.2. Istota komunikacji marketingowej – ujęcie definicyjne; 1.3. Rodzaje komunikacji marketingowej w ujęciu modelowym; 1.3.1. Charakterystyka rynków B2B iB2C w aspekcie komunikacji marketingowej; 1.3.2. Modele komunikacji marketingowej na rynkach B2B i B2C; 1.4. Formy komunikacji marketingowej; 1.4.1. Rodzaje i istota form komunikacji marketingowej; 1.4.2. Formy komunikacji marketingowej na rynkach B2B iB2C; 1.5. Teoria komunikacji internetowej (computer mediated communication theory) w kontekście wybranych teorii komunikacji. 2. Nowe media jako środowisko komunikacji marketingowej: 2.1. Świat 3.0 w kontekście rozwoju Internetu; 2.2. Istota i charakterystyka nowych mediów; 2.3. Media społecznościowe jako rodzaj nowych mediów; 2.3.1. Media społecznościowe – istota i znaczenie; 2.3.2. Cechy i funkcje mediów społecznościowych; 2.3.3. Rodzaje mediów społecznościowych w świetle wybranych klasyfikacji; 2.4. Możliwości zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej – ujęcie teoretyczne; 2.4.1. Teoretyczne podstawy wykorzystania nowych technologii z perspektywy indywidualnych użytkowników – model akceptacji technologii; 2.4.2. Wykorzystanie nowych mediów w strategiach marketingowych przedsiębiorstw – nowe koncepcje marketingowe; 2.5. Możliwości zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C. 3. Uwarunkowania wykorzystania nowych mediów w procesach internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw: 3.1. Klasyfikacja determinant wykorzystania nowych mediów w międzynarodowej komunikacji marketingowej; 3.2. Determinanty endogeniczne; 3.2.1. Stopień internacjonalizacji przedsiębiorstwa; 3.2.3. Wielkość przedsiębiorstwa; 3.2.2. Rodzaj produktów oferowanych przez przedsiębiorstwo; 3.3.Determinanty egzogeniczne; 3.3.1. Czynniki ekonomiczne; 3.3.2. Czynniki technologiczne; 3.3.3. Czynniki demograficzne; 3.3.4. Czynniki kulturowe; 3.3.5. Czynniki polityczno-prawne. 4. Nowe media a skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej: 4.1. Efekty komunikacji marketingowej – próba identyfikacji; 4.2. Efekty, efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej w wymiarze działania całego przedsiębiorstwa – dylematy interpretacyjne; 4.3. Pomiar skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej – metody i wskaźniki; 4.4. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych – zagadnienia pomiaru. 5. Nowe media w komunikacji marketingowej a efekty działalności przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym – założenia badawcze: 5.1. Metodyka badania; 5.1.1. Pytania badawcze, cel główny i cele szczegółowe; 5.1.2. Zakres badań i hipotezy badawcze; 5.1.3. Metoda badawcza i dobór próby; 5.2. Determinanty wykorzystania nowych mediów w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym – schemat zależności; 5.3. Charakterystyka próby badawczej. 6. Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkach B2B – wyniki badań empirycznych: 6.1. Rodzaje nowych mediów w komunikacji badanych przedsiębiorstw z zagranicznym partnerem biznesowym; 6.2.Determinanty wykorzystania przez badane przedsiębiorstwa nowych mediów w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym; 6.3. Cechy nowych mediów i zakres ich wykorzystania przez badane przedsiębiorstwa w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym. 7. Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkach B2C – wyniki badań empirycznych: 7.1. Nowe media w komunikacji badanych przedsiębiorstw z zagranicznym partnerem biznesowym; 7.1.1. Rodzaje nowych mediów; 7.1.2. Determinanty egzo- i endogeniczne w wykorzystaniu nowych mediów; 7.1.3. Cechy nowych mediów i zakres ich wykorzystania; 7.2. Nowe media w komunikacji z zagranicznym odbiorcą masowym; 7.2.1. Rodzaje nowych mediów; 7.2.2. Determinanty egzo- i endogeniczne; 7.2.3. Cechy nowych mediów i efekty ich wykorzystania; 7.2.4. Zależności pomiędzy wykorzystaniem nowych mediów w komunikacji a czynnikami endo- i egzogenicznymi – podsumowanie. 8. Znaczenie nowych mediów w komunikacji międzynarodowej – studia przypadków: 8.1. Kukliki Felt Design Studio; 8.2. TOPMET Light; 8.3. Beiersdorf Manufacturing Poznań Sp. z o.o.; 8.4. LUG Light Factory Sp. z o.o.; 8.5. Avella Sp. z o.o.; 8.6. Advanced Graphene Products Sp. z o.o. 8.7. Znaczenie nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych – podsumowanie studiów przypadków. Zakończenie. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel. Spis zdjęć. Aneks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Communicare: historia i kultura / red. nauk. Andrzej Mencwel)
Na początku było słuchanie; Pismo a utrwalanie myśli; Potęga znaku pisanego; Piśmiennictwo i oralność; Normy czytelności; Linearność i tabularność; W stronę tekstu tabularnego; Sens i wrażenie; Filtry lektury; Tekstualność: form i substancja; Złącza tesktualne; Procesy wypowiadania; Od interaktywności do pomijania słowa; Odmiany hipertekstu; Kontekst i hipertekst; Kłopoty z listą; Bezdroża hiperliteratury; Czytanie obrazu; Pisarz a obrazy; Inwazja wizualności; Kropki, Tchnienia, Bużki; Op. cit.; Czytelnik- użytkownik czy konsument znaków?; Lektura intensywna i ekstensywna albo o prawach czytelnika; Metafory lektury; Wizerunki książki; Procesy wydawnicze; CD-ROM i papirusowa nostalgia; Cała władza w ręce czytelnika; Tekst a interaktywność; Jak zarządzać linkami; Klikam, więc czytam; W#C i zmierz stronicy; Poetyka fragmentu; Korpus tekstu; Koniec powieści; Inwazja blogów; Kultura uczestnictwa i dzielenia się; W stronę ogólnoświatowej biblioteki cyfrowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1 Digitalizacja: istota i znaczenie; Rozdział 2 Charakterystyka outsourcingu jako współczesnej koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem; Rozdział 3 Outsourcing IT i jego znaczenie w procesie cyfryzacji rynku; Rozdział 4 Outsourcing IT w organizacjach w świetle badań własnych; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Wpływ technologii informatycznych na prawo autorskie, 2. Technologiczne sposoby zabezpieczania utworów udostępnianych w formie zdigitalizowanej, 3. Gwarancje prawne prawidłowego funkcjonowania systemów DRM, 4. Konsekwencje stosowania systemów DRM w świetle przepisów prawa autorskiego, 5. Systemy DRM z perspektywy badań naukowych w zakresie informatyki, 6. Stosowanie systemów DRM w świetle uprawnień konsumentów, 7. Ochrona prywatności użytkowaników w kontekście stosowania systemów DRM
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1 Organizacja zwinna w konkurencyjnym środowisku rynkowym; Rozdział 2 Zwinność organizacyjna jako odpowiedź na wyzwania cyfryzacji; Rozdział 3 Wyzwania i problemy współczesnego świata a zwinność organizacyjna; Rozdział 4 Analiza wyników badań empirycznych. Dyskusja naukowa; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej