Milic-Czerniak Róża
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Milic-Czerniak Róża
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Analiza czynnikowa
(1)
Ankieta
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Big data
(1)
Internet
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Konkurencja
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing
(1)
Media społecznościowe
(1)
Misseling
(1)
Okulografia
(1)
Postępowanie naprawcze
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Usługi finansowe
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Kierunki rozwoju badań marketingowych 1.1. Ewolucja pojęcia badań marketingowych i ich roli w podejmowaniu decyzji biznesowych 1.2. Etapy rozwoju badań marketingowych 1.3. Rozwój metod zbierania danych w badaniach marketingowych 1.4. Źródła informacji o prowadzeniu badań marketingowych Rozdział 2. Badanie ankietowe satysfakcji pracowników 2.1. Ankieta - forma pozyskiwania i analizowania informacji 2.2. Techniki ankietowe 2.3. Etapy przygotowania badań ankietowych 2.4. Badania ankietowe satysfakcji pracowników Rozdział 3. Rola badań marketingowych w prewencji missellingu usług finansowych 3.1. Praktyki missellingu i metody ich rozpoznawania na rynkach usług finansowych 3.2. Badania marketingowe w służbie ograniczania ryzyka braku zgodności 3.3. Istota i etapy badania metodą tajemniczy klient 3.4. Metody badania zgodności praktyk sprzedażowych 3.5. Wykorzystanie wyników badań metodą tajemniczy klient 3.6. Tajemniczy klient - nowe narzędzie regulatora Rozdział 4. Eye-tracking w badaniach marketingowych 4.1. Charakterystyka eye-trackingu 4.2. Procedura badań metodą eye-trackingu 4.3. Narzędzia stosowane w badaniach eyetrackingowych 4.4. Zastosowanie badań eyetrackingowych w obszarze marketingu Rozdział 5. Badania doświadczeń użytkownika - w poszukiwaniu perspektywy klienta w interakcji z systemami informatycznymi 5.1. Doświadczenie użytkownika - definicja 5.2. Cele i typowe miary badań doświadczeń użytkownika 5.3. Rola badań użytkownika w procesie projektowania doświadczeń 5.4. Spektrum metod badawczych wspierających projektowanie doświadczeń 5.5. Metody badawcze najczęściej wykorzystywane w projektowaniu doświadczeń użytkownika urządzeń elektronicznych Rozdział 6. Mapowanie podróży klienta jako metoda badania jego doświadczeń 6.1. Cykl życia klienta a mapa jego podróży 6.2. Mapy podróży klienta - definicja i cele 6.3. Proces badania doświadczeń przez mapowanie podróży klienta 6.4. Typowe błędy przy tworzeniu map podróży klienta Rozdział 7. Zastosowanie analizy czynnikowej w weryfikacji badań marketingowych 7.1. Analiza czynnikowa - istota koncepcji 7.2. Procedura analizy czynnikowej 7.3. Przykłady zastosowań analizy czynnikowej w obszarze marketingu Rozdział 8. Monitoring mediów społecznościowych w badaniach marketingowych 8.1. Perspektywa danych 8.2. Perspektywa narzędziowa 8.3. Perspektywa biznesowa 8.4. Perspektywa badawcza Rozdział 9. Analityka zaawansowana w badaniach marketingowych 9.1. Charakterystyka Big Data - podstawy analityki zaawansowanej 9.2. Istota analityki zaawansowanej 9.3. Analityka marketingowa - przykłady zastosowań; Podsumowanie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Konkurencyjność – aspekty teoretyczne – ocena: Конкурентоспособностъ предприятия: теоретический аспект. Введение; Применение стратегической защищенности дла конкурентоспособного развития малого и среднего бизнеса в Украине; Ocena konkurencyjności samorządu w kontekście infrastruktury na przykładzie wybranych gmin województwa świętokrzyskiego; Od innowacji do konkurencji podmiotów gospodarczych w Polsce – zarys problemu; Koncepcje rozwoju Gospodarek Wschodzących na przykładzie forum Dialogu IBSA; Проблемы повышения конкурентоспообности промышленных предприятий украины; Використання систем раннъого попередження дла підвищення конкурентноспоможності підприємства; Przywrócenie konkurencyjności przedsiębiorcy jako jeden z celów postępowania naprawczego; Konkurencyjność rynku usług bankowych w krajach unijnych w świetle badań konsumentów. R. 2 Konkurencyjność – determinanty przewagi konkurencyjnej: Деретминанты конкурентного развития промышленных предприятий; Czynniki wpływające na konkurencyjną efektywność ekonomiczną podmiotów gospodarczych; Kapitały własne a bezpieczeństwo i konkurencyjność banku; Правилъное размещение хозйственной деятелъности как основание устойчивого конкурентного преимущества; Kapitał intelektualny jako potencjalny czynnik podnoszący konkurencyjność podmiotów gospodarczych; Wynagrodzenie kapitału ludzkiego jako determinanta konkurencyjności – teoria i praktyka; Etyka jako czynnik przewagi konkurencyjnej w instytucjach zaufania publicznego; Wpływ czynników zewnętrznych na zmiany w organizacji; Społeczna odpowiedzialność biznesu w zarządzaniu zasobami ludzkimi jako źródło przewagi konkurencyjnej podmiotów gospodarczych; Використання поведінкових чинників дла окреслення функціонування підприємства; Determinanty konkurencyjności producentów audiowizualnych. R. 3 Konkurencyjność – innowacje: Zmiana w organizacji, aj jej konkurencyjność w perspektywie wybranych aspektów ogólnej teorii systemów; Nowoczesne technologie oraz innowacyjność w procesach zarządzania; Zarządzanie w podmiotach gospodarczych z uwzględnieniem controlingu controllera i lobbingu w szkoleniu, projektach i rozwoju pracownika; Budżet zadaniowy nowoczesnym sposobem zarządzania finansami publicznymi na potrzeby bezpieczeństwa; efektywność jako istotny czynnik zarządzania logistyczno-marketingowego w przedsiębiorstwie; Nowoczesne rozwiązania dotyczące serwisów internetowych w spierające rozwój konkurencyjności podmiotów gospodarczych; Informatyczne wsparcie zarządzania procesami; Konkurencyjność podmiotów gospodarczych wykorzystujących zarządzanie jakością usług informatycznych za pomocą systemu agendowego; Rozwój odnawialnej energetyk jako determinanta podwyższenia konkurencyjności podmiotów gospodarczych i bezpieczeństwa energetycznego w regionie. R. 4 Konkurencyjność – zarządzanie bezpieczeństwem: Konkurencyjność podmiotów gospodarczych a zarządzanie bezpieczeństwem; Improving the economic security through tax-tariff policy measures: evidence from Ukraine; Zarządzaniekryzysowe w organizacji; E-organizacje w zintegrowanym systemie bezpieczeństwa narodowego; Ekstremizm na Słowacji. Zarys problematyki; Narastanie extrémizmu v stredoeurópskom geopolitickom regióne; Organizacja, funkcjonowanie i perspektywy rozwoju zintegrowanego systemu ratownictwa na terenie Republiki Słowackiej; Geografické informační systemy (GIS) pro policejní činnosti. Výzkumná zpráva; Taktika a technické možnosti hydraulickej vyslobodzovacej techniky pri dopravných nehodách.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Telemetria jako podstawa badań oglądalności programów telewizyjnych i reklam; Zastosowanie metod panelowych w zakresie monitorowania wielkości sprzedaży i udziału w rynkuw sieci handlu detalicznego; Korzystanie z Internetu w świetle badan typu omnibus; Zmiany zachowań klientów banków w świetle badań typu omnibus; Badanie lojalności konsusmentów na rynku z wykorzystaniem metody TRI*M; Wywiad osobisty i telefoniczny w badaniu specyfiki zachowań zamożnych klientów usług bankowych; Badanie skuteczności reklamy metodą posttestu; Badanie ankietowe w analizie zmian świadomości marki; Zasady i sposób analizy wyników badania przeprowadzonegometodą grupowego wywiadu zogniskowanego (FGI); Zastosowanie wywiadu pogłębionego w Internecie w poznawaniu nałogowych zachowa nabywczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej